Προς το περιεχόμενο

Σκούτερ η μηχανή;


lactate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, SoullessRider είπε

Μπες τότε στα πρακτικά, όπου θα δεις και τον συμπλέκτη και ότι άλλο έχεις απορία ρώτα τον δάσκαλο,
είναι από τους καλύτερους για να σου δώσει συμβουλές και να σου λύσει απορίες για τις διαφορές τους
(αρκεί να μην σου πει "έχω ένα της σχολής που πουλάω, ευκαιρία !!").
Αφού θα έχεις τελειώσει με τα πρακτικά,
πολύ πιθανόν να έχεις κατασταλάξει και μέσα σου για το τι θες....
Δες και τι κατηγορία διπλώματος θα βγάλεις και θα έχεις και από εκεί
έναν περιορισμό στις διαθέσιμες επιλογές
ή άνοιγμα για νέους ορίζοντες

πρέπει να βρω και δάσκαλο γιατι ο δάσκαλος του αυτοκινήτου δεν κάνει μαθήματα για μηχανή, τις έλεγε σκοτώστρες :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν έχει αυτός κανέναν ? Οι περισσότεροι συνεργάζονται...

Αν όχι, κάνε μια βόλτα το πρωί από το κτεό / υπουργείο συγκοινωνιών στη μεσογείων
και πιες έναν καφέ στο πόδι, δες ποιος ασχολείται με τους μαθητές του αλλά ταυτόχρονα δεν είναι και Μακάκος, οπότε ζητάς κάρτα ή τηλέφωνο...
Γιατί καμιά φορά καταλήγεις μέσω δασκάλου σε συνεργάτη και καταλήγεις με τον μακάκο και υποφέρεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πόλη ένα scooter είναι πιο βολική επιλογή, ιδιαίτερα αν έχει επίπεδο χώρο στα πόδια κουβαλάς άνετα περισσότερα από όσα νομίζεις ότι μπορείς στην αρχή. Έχω χρόνια ένα Yamaha Tricity 125 ABS που το έχω βολευτεί απίστευτα. Συνήθως καβαλάω μόνος και ναι, υπάρχουν στιγμές που μου λείπει το περισσότερο γκάζι αλλά όχι τόσο ώστε να το αλλάξω. Αυτό που δεν αλλάζω είναι τις δυο ρόδες μπροστά, μέσα στην πόλη που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει μαζί με το ABS κάνουν τρομερή διαφορά στην παθητική ασφάλεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις λεφτά πάρε και τα 2. Κράτησε την μηχανή για ταξίδια, βόλτες κλπ και το σκούτερ για την καθημερινή μετακίνηση. 

Αν δεν έχεις μόνο σκούτερ. Πρακτικότατο, βάζεις μέχρι και κουβέρτα την χειμώνα, οπότε δεν βρέχεσαι-κρυώνεις. Το φορτώνεις σαν γαιδούρι (παίρνει πολλά περισσότερα πράγματα από μηχανή), πας παντού, κάνεις καλό ταξίδι αν είναι πάνω από 400 κυβικά. 

Όλα σε ένα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Θα σου πω την προσωπική μου άποψη.

Έχω ένα scooter Beverly 300 κυβικά. Παλαιότερα είχα ένα Aprilia Scarabeo 150 κυβικά.

Θα σου πρότεινα αν πάρεις scooter να πάρεις ή το Beverly 300 ή ακόμα καλύτερα το 350 (Touring νομίζω λέγεται? τσέκαρε το).

Επίσης εξαιρετικό θεωρώ πως είναι το TMAX. Ίσως είναι το καλύτερο.

Θα σου πρότεινα να αγοράσεις καινούριο εάν μπορείς. Εγώ το αγόρασα καινούριο το 2019 και δεν το έχω μετανιώσει. Το καινούριο είναι "αλλιώς" όπως και να το κάνουμε, και μόνο αν το πάρεις καινούριο θα καταλάβεις τι εννοώ.

 

Εάν αγόραζα πάλι, θα έπαιρνα ή το 350 ή το TMAX. Κατά την άποψη μου μην αγοράσεις μικρότερο δηλαδή 100-150 κυβικά κλπ, η διαφορά είναι τεράστια στην απόδοση επιτάχυνση κλπ κλπ.

 

Για μεγάλη μηχανή δεν θα εκφέρω άποψη καθώς δεν έχω οδηγήσει ποτέ.

 

Καλές επιλογές και σε κάθε περίπτωση πρόσεχε πάρα πολύ όταν οδηγάς μηχανάκι. Πολλή πολλή προσοχή. Δεν μου έχει τύχει ποτέ ατύχημα ή το οτιδήποτε αλλά προσπαθώ πάντα να προσέχω πάρα πολύ. Δεν είναι για μαγκιές τα μηχανάκια, βρισκόμαστε σε κίνδυνο. Από την άλλη η οδήγηση δίκυκλου είναι μια μοναδική απόλαυση, από τις μεγαλύτερες κατά την άποψη μου.

 

Good luck.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά ότι και να λέμε εδώ εμείς, το σημαντικό είναι τι πάει και τι βολεύει εσένα. Πάντως εγώ θα διαφωνήσω ότι το σκούτερ είναι πιο πρακτικό. Μια μικρή μηχανή όπως η Honda CB500X με μια μπαγκαζιέρα είναι και πολύ βολική μέσα στην πόλη (σαν παπάκι κυριολεκτικά) και σηκώνει και τα ταξιδάκια της. Και από πλευράς ασφάλειας μια μηχανή δεν συγκρίνεται ούτε σε κρατήματα, ούτε σε φρενάρισμα ούτε σε χειρισμό εντός και εκτός πόλης. Το πλεονέκτημα που δέχομαι είναι ο επιπλέον χώρος των σκούτερ, αλλά με μια μπαγκαζιέρα και ένα backpack μπορείς να καλυφθείς αρκετά. Ο συμπλέκτης δεν είναι τόσο τραγικό, όπως και στο αυτοκίνητο και σίγουρα τα + της μηχανής υπερκαλύπτουν για εμένα την όποια "ταλαιπωρία" με το συμπλέκτη.

Τώρα για κυβικά και τα σχετικά. Το ότι είσαι μεγάλος σχετικά για εμένα είναι πλεονέκτημα. Θεωρητικά τουλάχιστον έχεις τα μυαλά μέσα στο κεφάλι, οπότε το να πας σε μεγαλύτερα κυβικά είναι ασφαλές αρκεί να προσέχεις. Αν σου αρέσουν ταξιδάκια/εκδρομές θα τα κάνεις με μηχανή, οπότε τα μικρά κυβικά θα σου είναι λίγα πολύ γρήγορα. Αν δεν παίζει θέμα με μπάτζετ πήγαινε σε μεγαλύτερα κυβικά.

Και κάτι που δεν είδα να στο πει κάποιος. Ρε φίλε, κοίτα τι αρέσει σε εσένα. Το μάτι δηλαδή. Θα δώσεις κάποια λεφτά, να σου αρέσει το μοτόρι σου. Δηλαδή σου λέει άλλος beverly, άλλος Sym εγώ CB500X. Δες τες και δες ποια σου αρέσει. Τι σημασία έχει να αρέσει σε εμένα, στον άλλο ή στον παράλλο. Σε εσένα να αρέσει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, panostza είπε

Βασικά ότι και να λέμε εδώ εμείς, το σημαντικό είναι τι πάει και τι βολεύει εσένα. Πάντως εγώ θα διαφωνήσω ότι το σκούτερ είναι πιο πρακτικό. Μια μικρή μηχανή όπως η Honda CB500X με μια μπαγκαζιέρα είναι και πολύ βολική μέσα στην πόλη (σαν παπάκι κυριολεκτικά) και σηκώνει και τα ταξιδάκια της. Και από πλευράς ασφάλειας μια μηχανή δεν συγκρίνεται ούτε σε κρατήματα, ούτε σε φρενάρισμα ούτε σε χειρισμό εντός και εκτός πόλης. Το πλεονέκτημα που δέχομαι είναι ο επιπλέον χώρος των σκούτερ, αλλά με μια μπαγκαζιέρα και ένα backpack μπορείς να καλυφθείς αρκετά. Ο συμπλέκτης δεν είναι τόσο τραγικό, όπως και στο αυτοκίνητο και σίγουρα τα + της μηχανής υπερκαλύπτουν για εμένα την όποια "ταλαιπωρία" με το συμπλέκτη.

Τώρα για κυβικά και τα σχετικά. Το ότι είσαι μεγάλος σχετικά για εμένα είναι πλεονέκτημα. Θεωρητικά τουλάχιστον έχεις τα μυαλά μέσα στο κεφάλι, οπότε το να πας σε μεγαλύτερα κυβικά είναι ασφαλές αρκεί να προσέχεις. Αν σου αρέσουν ταξιδάκια/εκδρομές θα τα κάνεις με μηχανή, οπότε τα μικρά κυβικά θα σου είναι λίγα πολύ γρήγορα. Αν δεν παίζει θέμα με μπάτζετ πήγαινε σε μεγαλύτερα κυβικά.

Και κάτι που δεν είδα να στο πει κάποιος. Ρε φίλε, κοίτα τι αρέσει σε εσένα. Το μάτι δηλαδή. Θα δώσεις κάποια λεφτά, να σου αρέσει το μοτόρι σου. Δηλαδή σου λέει άλλος beverly, άλλος Sym εγώ CB500X. Δες τες και δες ποια σου αρέσει. Τι σημασία έχει να αρέσει σε εμένα, στον άλλο ή στον παράλλο. Σε εσένα να αρέσει.

To CB500X είναι πολύ ωραίο, αλλά είναι εκτός budget. Προσανατολίζομαι σε αγορά καινούριου με μέγιστο κόστος μέχρι 4000 ευρώ. Ιδανικά θα ήθελα στα 300 κυβικά, όχι πιο κάτω. Μηχανή η σκουτερ το σκέφτομαι, φαντάζομαι καθοριστικός παράγοντας θα είναι το αισθημα οταν οδηγώ στον δάσκαλο (γιατί ότι και να κάνω σε μηχανή και όχι σε σκουτερ φανταζομαι ειναι το μαθημα). Αν δω οτι την παλεύω γιατί όχι; Εμφανησιακά μου αρέσουν πολύ και οι μηχανές (η αγαπημενη μου ηταν η honda cbf αλλα μου ειπαν οτι δν κυκλοφορει πια, και το kawasaki ninja). Απλά σκέφτομαι ότι ίσως είναι κάπως αστείο για τις διαδρομές που κάνω να είχα κάτι τέτοιο, παρολα αυτα μαρεσουν πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμία μηχανή δεν προσφέρει την άνεση των σκούτερ μέσα στην πόλη. Καμία. Είτε είναι μικρή είτε μεγάλη. Και για τα ταξίδια που διαβάζω πρέπει να το θες ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για να το κάνεις και να είσαι γενικά μηχανόβιος. Τα ταξίδια είναι ωραία να έχεις 4-5 φίλους με μηχανές, να έχεις σύντροφο που να της αρέσει η φάση (και πάλι πιο πολύ σαν ιδέα αρέσει στις περισσότερες) και να έχεις άπλετο χρόνο.

Το μόνο που μπορώ να καταλάβω, είναι να σου αρέσει μια μηχανή πάρα πολύ εμφανισιακά και να θυσιάσεις την ευκολία του σκούτερ (και επειδή είναι αυτόματο και γιατί έχει περισσότερους χώρους αποθήκευσης και επειδή είναι πιο εύκολο να το οδηγήσεις από ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες). Αυτό έπαθα κι εγώ και αγόρασα μια ducati scrambler που είναι ακόμη για μένα ο,τι πιο όμορφο υπάρχει σε 2 ρόδες, αλλά το γεγονός ότι δεν έχει χώρο για τίποτα και όπου πήγαινα έπρεπε να κουβαλάω μαζί μου κι ένα κράνος, το θεωρώ τραγικό. Από την άλλη προσωπικά δεν έχω καταλάβει γιατί βγαίνουν μηχανές ή και αυτοκίνητα με ταχύτητες, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Μπαγκαζιέρες κτλ μπαίνουν οκ, αλλά αν εξαιρέσουμε αυτές που παίρνουν οι πολύ μεγάλες μηχανές και είναι "οκ" σε όλες τις απλές μηχανές αφαιρούν πολύ από την ομορφιά τους. Αυτό που θέλεις, όπως είπα και πριν, θεωρώ πως είναι 100%, όχι, 1000% σκούτερ, απλά γλυκοκοιτάς και τις μηχανές γιατί μέσα στο μπάτζετ σου, μπορείς να βρεις κάποιες. Πάρε σκούτερ. Δε θα το μετανιώσεις ποτέ, θα σου λύσει τα χέρια και τα πόδια, θα το οδηγείς / καβαλάς πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε μηχανή και θα το πουλήσεις και πιο εύκολα. Ειδικά αν πάρεις κάνα μπέβερλι. Θυμάμαι πριν 5 χρόνια που έβαλα αγγελία για μια βέσπα που είχα στο Ηράκλειο Κρήτης, με πήραν 10 τηλέφωνα σε 2 μέρες και την 3η μέρα την είχα δώσει.

Επεξ/σία από chriskourou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panostza είπε

Βασικά ότι και να λέμε εδώ εμείς, το σημαντικό είναι τι πάει και τι βολεύει εσένα. Πάντως εγώ θα διαφωνήσω ότι το σκούτερ είναι πιο πρακτικό. Μια μικρή μηχανή όπως η Honda CB500X με μια μπαγκαζιέρα είναι και πολύ βολική μέσα στην πόλη (σαν παπάκι κυριολεκτικά) και σηκώνει και τα ταξιδάκια της. Και από πλευράς ασφάλειας μια μηχανή δεν συγκρίνεται ούτε σε κρατήματα, ούτε σε φρενάρισμα ούτε σε χειρισμό εντός και εκτός πόλης. Το πλεονέκτημα που δέχομαι είναι ο επιπλέον χώρος των σκούτερ, αλλά με μια μπαγκαζιέρα και ένα backpack μπορείς να καλυφθείς αρκετά. Ο συμπλέκτης δεν είναι τόσο τραγικό, όπως και στο αυτοκίνητο και σίγουρα τα + της μηχανής υπερκαλύπτουν για εμένα την όποια "ταλαιπωρία" με το συμπλέκτη.

Τώρα για κυβικά και τα σχετικά. Το ότι είσαι μεγάλος σχετικά για εμένα είναι πλεονέκτημα. Θεωρητικά τουλάχιστον έχεις τα μυαλά μέσα στο κεφάλι, οπότε το να πας σε μεγαλύτερα κυβικά είναι ασφαλές αρκεί να προσέχεις. Αν σου αρέσουν ταξιδάκια/εκδρομές θα τα κάνεις με μηχανή, οπότε τα μικρά κυβικά θα σου είναι λίγα πολύ γρήγορα. Αν δεν παίζει θέμα με μπάτζετ πήγαινε σε μεγαλύτερα κυβικά.

Και κάτι που δεν είδα να στο πει κάποιος. Ρε φίλε, κοίτα τι αρέσει σε εσένα. Το μάτι δηλαδή. Θα δώσεις κάποια λεφτά, να σου αρέσει το μοτόρι σου. Δηλαδή σου λέει άλλος beverly, άλλος Sym εγώ CB500X. Δες τες και δες ποια σου αρέσει. Τι σημασία έχει να αρέσει σε εμένα, στον άλλο ή στον παράλλο. Σε εσένα να αρέσει.

 E, πως διαφωνείς ότι το σκουτερ είναι πιο πρακτικό από την στιγμή που είναι φτιαγμένα για την πόλη;

Επεξ/σία από telis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, telis είπε

 E, πως διαφωνείς ότι το σκουτερ είναι πιο πρακτικό από την στιγμή που είναι φτιαγμένα για την πόλη;

Γιατί "για εμένα" και ίσως και για άλλους γιατί δεν με θεωρώ παράλογο, το σκούτερ έχει μόνο το πλεονέκτημα του χώρου. Και αυτό μετριάζεται με μπαγκαζιέρα και τα ρέστα. Προσωπικά η πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια που προσφέρει η μηχανή + η δυνατότητα για κάποια μικρά ταξιδάκια υπερκαλύπτει το μειονέκτημα του χώρου και το "μειονέκτημα" του συμπλέκτη. (Μια και μιλάμε εδώ για μικρές και ευέλικτες μηχανές, όχι μεγάλες). Για εσένα μπορεί όχι, οκ σεβαστό.

Πάντως όπως και να έχει ο TS είπε ότι το CB500X που πρότεινα σαν beginner friendly μηχανή είναι εκτός του budget του οπότε δεν έχει νόημα έτσι κι αλλιώς.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panostza είπε

Γιατί "για εμένα" και ίσως και για άλλους γιατί δεν με θεωρώ παράλογο, το σκούτερ έχει μόνο το πλεονέκτημα του χώρου. Και αυτό μετριάζεται με μπαγκαζιέρα και τα ρέστα. Προσωπικά η πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια που προσφέρει η μηχανή + η δυνατότητα για κάποια μικρά ταξιδάκια υπερκαλύπτει το μειονέκτημα του χώρου και το "μειονέκτημα" του συμπλέκτη. (Μια και μιλάμε εδώ για μικρές και ευέλικτες μηχανές, όχι μεγάλες). Για εσένα μπορεί όχι, οκ σεβαστό.

Πάντως όπως και να έχει ο TS είπε ότι το CB500X που πρότεινα σαν beginner friendly μηχανή είναι εκτός του budget του οπότε δεν έχει νόημα έτσι κι αλλιώς.

Η μπαγκαζιέρα στην μηχανή δίνει λύσεις και δημιουργεί προβλήματα. Αυξάνει το μήκος της μηχανής, στο παρκάρισμα κάθετα σε πεζοδρόμια αφήνει κάτι να περισσεύει στον δρόμο ή στο πεζοδρόμιο. Στο δε ταξίδι χαλάει όλη το στήσιμο της μηχανής, δημιουργεί στροβιλισμούς και θεωρητικά πρέπει να αλλάξεις τα αντίβαρα στο τιμόνι. 

Τα μικρά ταξιδάκια που λες γίνονται άνετα με σκούτερ αρκεί να είναι πάνω από 300 κυβικά. Το "μειονέκτημα" του συμπλέκτη δεν είναι σε εισαγωγικά, είναι σκέτο μειονέκτημα στην πόλη. 

Τέλος οι κουβέρτες που βάζεις στα σκούτερ είναι τεράστια ευκολία τόσο για το κρύο, όσο και για την βροχή και τα βρίσκεις μόνο (ή σχεδόν μόνο) στα σκούτερ.

Είμαι μηχανόβιος από μικρός και είχα από παπί μέχρι στρητ 200 αλόγων και όλα αυτά τα λέω από την δική εμπειρία 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα οι μικρες μεταχειρισμενες μηχανες κατω των 250 κυβικων ειναι τσαμπα πραγμα .

τα σκουτερ πιο ακριβα ,βαρυτερα,αυτοματο σασμαν. 

με μηχανη 250 κυβικα 2καβαλο βγαινεις εθνικη ανετα,στα 80,100,φρεναρει , ταξιδευει 3ωρες σουπερ,επιταχυνει κλπ .

με 400αρα πυραυλος,πας για αγωνες.

και σκουτερ 200κυβικα τρεχουν,

αλλα ειναι σαφως πιο ακριβα.

τα ντελιβερι με παπια οργωνουν πολλα χιλιομετρα με πολυ χαμηλα κοστη.

μεχρι κ μοτερ μπορεις να αλλαξεις αντι να το επισκευασεις 2,3η φορα κλπ

μεσα στην πολη αξιζουν πολυ μικρα δικυκλα.

περνας απο τα αμαξια, το σηκωνεις σα φτερο κ γυρνας επιτοπου, το παρκαρεις σα φτερο, και με δυνατο μοτερακι πιανει ευκολα τα 80 χλμ χωρις μεγαλη καταναλωση.

συνεργεια φτηνοτερα,αν ειναι κ διαδεδομενο κ δημοφιλες.

λαστιχα,φρενα ανταλλακτικα φτηνα

ποσο πιο τσαμπα κ ανταγωνιστικο για μεσα στην πολη?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, telis είπε

Η μπαγκαζιέρα στην μηχανή δίνει λύσεις και δημιουργεί προβλήματα. Αυξάνει το μήκος της μηχανής, στο παρκάρισμα κάθετα σε πεζοδρόμια αφήνει κάτι να περισσεύει στον δρόμο ή στο πεζοδρόμιο. Στο δε ταξίδι χαλάει όλη το στήσιμο της μηχανής, δημιουργεί στροβιλισμούς και θεωρητικά πρέπει να αλλάξεις τα αντίβαρα στο τιμόνι. 

Τα μικρά ταξιδάκια που λες γίνονται άνετα με σκούτερ αρκεί να είναι πάνω από 300 κυβικά. Το "μειονέκτημα" του συμπλέκτη δεν είναι σε εισαγωγικά, είναι σκέτο μειονέκτημα στην πόλη. 

Τέλος οι κουβέρτες που βάζεις στα σκούτερ είναι τεράστια ευκολία τόσο για το κρύο, όσο και για την βροχή και τα βρίσκεις μόνο (ή σχεδόν μόνο) στα σκούτερ.

Είμαι μηχανόβιος από μικρός και είχα από παπί μέχρι στρητ 200 αλόγων και όλα αυτά τα λέω από την δική εμπειρία 

Το ξέρεις ότι μπαίνει και βγαίνει η μπαγκαζιέρα μέσα σε 1 λεπτό ε;

Μετά μου λες για αντίβαρα στο τιμόνι (θέμα ασφάλειας, σεβαστό) και καταπίνεις το ζήτημα που έθιξα ότι το θέμα της ασφάλειας στη μηχανή υπερκαλύπτει το ζήτημα χώρων και το συμπλέκτη που εγώ δεν θεωρώ πρόβλημα (εσύ τον θεωρείς οκ, αλλά μην το παρουσιάζεις σαν να είναι θέμα για όλους)

Είσαι μηχανόβιος από τα γεννοφάσκια σου, οκ. Εγώ μιλάω θεωρητικά, δεν έχω καβαλήσει μηχανή ποτέ μου από ότι φαίνεται. Κερδίζεις, ούτως ή άλλως είπαμε είναι εκτός budget του TS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...