Προς το περιεχόμενο

Fiat Grande Punto 2008


neosstoforum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Για τον κινητήρα δεν έχω καμία αμφιβολία γιατί ξέρω ότι είναι ένας από τους καλύτερους εκεί έξω. Και το Punto '03 έχει τον ίδιο κινητήρα (πιο παλιά κατασκευή βέβαια και με λιγότερη ιπποδύναμη) αλλά έχει αποδειχτεί σκυλί τόσα χρόνια. Τώρα αν έχει κάποιο πρόβλημα το συγκεκριμένο αυτό ελπίζω πως θα φανεί αύριο. Αλλά εγώ πιο πολύ για τα ηλεκτρικά φοβάμαι.

ηλεκτρικά λίγο απο ολα βγάζει (εκτος και αν θα το εχεις σε γκαράζ και δεν θα βρέχεται τοτε δεν θα πάθει ποτε τπτ)
οτι και να βγαλει τα περισσότερα ειναι φτηνά παντος

8 λεπτά πριν, soteras είπε

Ο μηχανικος ξερει τι θα δει μην φοβασαι ενα σημαντικο να δειτε καλα για σκουρια στο σασι καθως με τα χιονια στο εξωτερικο και το αλατι που ριχνουν συνεχεια πολλα εισαγωμενα ειναι σαπια τελειως απο κατω

οτι θα εχει ολα εχουν το θεμα ειναι που σε εξατμιση και αναρτήσεις (μικρο το κακο και αναμενόμενο) η σε βασικά μεροι του σασση?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Φίλε ουτε μια πιθανότητα  στα 130.000 δεν έχει τόσα λίγα χλμ,

Καλά μην παίρνεις και όρκο.Αλλο οι αμφιβολίες και άλλο τα απόλυτα.

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Toυ 2008  ,εισαγωγη μεταχειρισμενο  απο Ιταλία .........κάπου μπερδεύεσαι. 

Ενώ από Ελλαδα θα ήταν μια χαρά.

22 λεπτά πριν, soteras είπε

Ο μηχανικος ξερει τι θα δει μην φοβασαι ενα σημαντικο να δειτε καλα για σκουρια στο σασι καθως με τα χιονια στο εξωτερικο και το αλατι που ριχνουν συνεχεια πολλα εισαγωμενα ειναι σαπια τελειως απο κατω

Ιταλία ήταν το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα.Ειχα αγορασει καινουριο το grande punto t-jet sport το 2009 τουρμπο βενζινη κινητηρας 1400 με 120 hp.Το πουλησα το 2013 με 68.000 χλμ. Δεν ειχε βγαλει κανενα προβλημα εκτος απο το ενα πισω αμορτισερ που ειχε σκασει τσιμουχα και ηθελε αλλαγη.Τα ατμοσφαιρικα τσιμπουσαν λαδι τοτε.Το δικο μου ηταν κομπλε παρ'οτι τουρμπο κιολας.Ο multijet κινητηρας ειναι κορυφη.Το δικο μου φορουσε bosch ηλεκτρικα και οι ατμοσφαικες εκδοσεις φορουσαν magnetti marelli.Να κοιταξεις το τιμονι μονο γιατι ειναι ηλεκτρικο και οσοι το ζοριζαν στο παρκαρισμα εκαιγε το μοτερ.Αν ειναι διπορτο να βαλεις ενα μαλακο ελαστικο στους μεντεσεδες των πορτων γιατι στις γουβες θα κανει σαν τενεκες.Χλμ δε νομιζω να ειναι πραγματικα σε καμια περιπτωση.Ολα τα εισαγωγης ειναι με γυρισμενα χλμ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, jmmys είπε

Καλά μην παίρνεις και όρκο.Αλλο οι αμφιβολίες και άλλο τα απόλυτα.

Ενώ από Ελλαδα θα ήταν μια χαρά.

Ιταλία ήταν το αμάξι.

Για πουντο μιλαμε.οχι για κάποιο συλλεκτικό που το έβγαζαν βόλτα κάθε Κυριακή.Αν εσύ θεωρείς ότι φτηνό αμάξι που το έδιωξαν εξαγωγή σε 4 χρόνια έχει πραγματικά 30000 χλμ  ......

Εχεις δει  πόσο βόρεια φτάνει  η Ιταλία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για πουντο μιλαμε.οχι για κάποιο συλλεκτικό που το έβγαζαν βόλτα κάθε Κυριακή.Αν εσύ θεωρείς ότι φτηνό αμάξι που το έδιωξαν εξαγωγή σε 4 χρόνια έχει πραγματικά 30000 χλμ  ......

Εχεις δει  πόσο βόρεια φτάνει  η Ιταλία;

Ναι,έχω οδηγήσει σε όλη την Ιταλία.Και σε όλη την Ευρώπη,με φορτηγό και με ι.χ.

Και εχω καθημερινη επαφή με συνεργεία αυτοκινήτων.

Γιαυτο δεν είμαι σε τίποτα απόλυτος,ότι αφορά αυτοκίνηση.Αυτο που λες μπορεί να ισχύει,αλλά μπορεί και όχι.Γιαυτο είπα,άλλο η αμφιβολία και άλλο οι αβάσιμες απόλυτες γνώμες.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tsofras είπε

Καλα

Σχετικα ειναι παντα αυτα οπως σε ολα τα μοντελα , εμενα πεθερος απο το 2006 και εκτος απο κατι στο τιμονι δεν εχει βγαλει τιποτα, αντιστοιχα συναδελφος αγορασε του 2008 μεταχειρισμενο και μεχρι τωρα μονο τα service

Οτι το σταματησε δεν νομιζω οτι ηταν λογω προβληματων αλλα λογω προωθησης της σειρας 500

υ.γ. σορρυ για τους τονους κολλαει το gboard καποιες φορες

 

9 ώρες πριν, figoulis είπε

και εγω Fiat Grande του 2007 και σαν μεταχειρισμενο απο το 2011 δεν μου έχει βγαλει τπτ....εχω βαλει και ladirenzo υγραεριο και  ειμαι πενιαρολ!

μακαρι μαγκες ναχει βγει το καλυτερο και πιο αξιοπιστο μοντέλο του κοσμου πραγματικα,γιατι ειναι και φτηνο αμαξι.

εγω 3/3 παντως ειχα ασχημη συμβιωση και γιαυτο ενημερωσα και τον φίλο παραπάνω

τωρα γιατι καταργηθηκε το μοντελο ήμουν υπερβολικος λόγω της κακης γνωμης απεναντι στο μοντελο, σιγουρα ομως και οι πωλησεις του δεν θα ηταν καλες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εισαγωγή και πραγματικά χιλιόμετρα δεν πάνε μαζί. Όλοι ξέρουμε τι γινόταν τόσα χρόνια με τα γυρισμένα χιλιόμετρα. 

Πάμε παρακάτω. 4000 για fiat punto diesel εισαγωγής του 2008 κατ' εμέ είναι πάρα πολλά. Η τιμή του δεν θα έπρεπε να είναι πάνω από 3000.

Γνώμη μου, κάνε μία αναζήτηση στο car για fiat punto diesel μετά του 2010 ελληνικής αντιπροσωπείας. Με λίγη υπομονή θα βρεις κάτι αξιόλογο στα 4000  

Επεξ/σία από pareisaktos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω το θεμα με τα εισαγωμενα μεταχειρισμενα εχει αναλυθει παρα πολλες φορες

μονο μια ερωτηση αξιζει να κανεις στον εαυτο σου

Το αμαξι (το οποιο αμαξι που ο εμπορος ισχυριζεται οτι ειναι τοσο καλο) δεν πωληθηκε σε μια μεγαλυτερη αγορα οπως η ιταλικη αλλα κατεληξε εδω.

Γιατι δεν βρεθηκε αγοραστης εκει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, SchinasN είπε

Μακάρι να είναι ευκαιρία. Μακάρι να μην σου βγάλει θέματα μετά. Υπάρχουν υπηρεσίες όπως η spotawheel ή ένας έμπιστος μηχανικός για να δεις αν είναι αυτή την στιγμή καλό.

Πλέον αμφιβάλλω και για όλες αυτές τις εταιρείες καθώς τπάρχει πιθανότητα να ειναι καθαρό και να βγεί σκάρτο καιθώς έχουν μπεί και οι ίδιοι στο εμπόριο μεταχειρισμένων 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, pareisaktos είπε

Εισαγωγή και πραγματικά χιλιόμετρα δεν πάνε μαζί. Όλοι ξέρουμε τι γινόταν τόσα χρόνια με τα γυρισμένα χιλιόμετρα. 

Πάμε παρακάτω. 4000 για fiat punto diesel εισαγωγής του 2008 κατ' εμέ είναι πάρα πολλά. Η τιμή του δεν θα έπρεπε να είναι πάνω από 3000.

Γνώμη μου, κάνε μία αναζήτηση στο car για fiat punto diesel μετά του 2010 ελληνικής αντιπροσωπείας. Με λίγη υπομονή θα βρεις κάτι αξιόλογο στα 4000  

Στο car.gr στις περιοχές που ανέφερα στην προηγούμενη σελίδα δεν υπάρχει ούτε ένα diesel Grande Punto με λιγότερα από 3600€ (κάτω από 175.000 χιλιόμετρα).

Σήμερα το πήγαμε σε συνεργείο που δουλεύει συγγενής μας, το κοίταξε από εδώ από εκεί, έκανε και ένα σύντομο test drive, τελικά μας είπε ότι φαίνεται μια χαρά. Βέβαια ο έλεγχος έγινε με το μάτι, δηλαδή δεν το έβαλε σε κάποιο μηχάνημα. Κάναμε και ένα μικρό παζάρι για τα ελαστικά που θέλουν αλλαγή και τελικά καταλήξαμε να το αγοράσουμε στα 3400€.

Επεξ/σία από neosstoforum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Στο car.gr στις περιοχές που ανέφερα στην προηγούμενη σελίδα δεν υπάρχει ούτε ένα diesel Grande Punto με λιγότερα από 3600€ (κάτω από 175.000 χιλιόμετρα).

Σήμερα το πήγαμε σε συνεργείο που δουλεύει συγγενής μας, το κοίταξε από εδώ από εκεί, έκανε και ένα σύντομο test drive, τελικά μας είπε ότι φαίνεται μια χαρά. Βέβαια ο έλεγχος έγινε με το μάτι, δηλαδή δεν το έβαλε σε κάποιο μηχάνημα. Κάναμε και ένα μικρό παζάρι για τα ελαστικά που θέλουν αλλαγή και τελικά καταλήξαμε να το αγοράσουμε στα 3400€.

Μια συμπίεση κυλίνδρων  τουλάχιστον πρέπει να μέτρησε . Καλόταξιδο , αφού ήδη αγοράστηκε .

Προσωπικά εγω θα του έκανα και ενα πλήρη Service δηλαδή βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή.

Λάδια κινητήρα , φίλτρα , λάδια κιβωτίου , αντιψυκτικό , υγρά φρένων και υδραυλικού τουλάχιστον .

Υπάρχουν πιθανότητες οπου και σε διαγνωστικό να μπεί να μην φανεί εάν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, neosstoforum είπε

Στο car.gr στις περιοχές που ανέφερα στην προηγούμενη σελίδα δεν υπάρχει ούτε ένα diesel Grande Punto με λιγότερα από 3600€ (κάτω από 175.000 χιλιόμετρα).

Σήμερα το πήγαμε σε συνεργείο που δουλεύει συγγενής μας, το κοίταξε από εδώ από εκεί, έκανε και ένα σύντομο test drive, τελικά μας είπε ότι φαίνεται μια χαρά. Βέβαια ο έλεγχος έγινε με το μάτι, δηλαδή δεν το έβαλε σε κάποιο μηχάνημα. Κάναμε και ένα μικρό παζάρι για τα ελαστικά που θέλουν αλλαγή και τελικά καταλήξαμε να το αγοράσουμε στα 3400€.

Καλοτάξιδο!

Για τα ελαστικά υπολόγισε γύρω στα 230 ευρώ. Επίσης θα χρειαστεί σχετικά άμεσα και αλλαγή της καδένας (αν δεν έχει αλλαχτεί ήδη) με κόστος γύρω στα 250 ευρώ μαζί με τα εργατικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, pareisaktos είπε

Καλοτάξιδο!

Για τα ελαστικά υπολόγισε γύρω στα 230 ευρώ. Επίσης θα χρειαστεί σχετικά άμεσα και αλλαγή της καδένας (αν δεν έχει αλλαχτεί ήδη) με κόστος γύρω στα 250 ευρώ μαζί με τα εργατικά.

Ευχαριστώ πολύ! 

Τα λάστιχα ήδη τα πέρασε σήμερα ένας γνωστός του έμπορα. Hankook Kinergy Eco 2 στα 250€.

Για καδένα δεν μας είπε κάτι ο ξάδερφος στο συνεργείο. Ελπίζω να μην βγάλει πρόβλημα σύντομα γιατί αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να δώσουμε άλλα τόσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Ευχαριστώ πολύ! 

Τα λάστιχα ήδη τα πέρασε σήμερα ένας γνωστός του έμπορα. Hankook Kinergy Eco 2 στα 250€.

Για καδένα δεν μας είπε κάτι ο ξάδερφος στο συνεργείο. Ελπίζω να μην βγάλει πρόβλημα σύντομα γιατί αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να δώσουμε άλλα τόσα.

Καδένα αλλάζεις πάντα γύρω στα 200.000 χιλιόμετρα γιατί αν σπάσει/κοπεί μετά η ζημιά θα σου κοστίσει γύρω στα 1000 ευρώ. Οπότε ρώτα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αν έχει αλλάξει καδένα και εάν όχι, τότε πρέπει στο επόμενο διάστημα να την αλλάξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tutuyo είπε

νομιζω το θεμα με τα εισαγωμενα μεταχειρισμενα εχει αναλυθει παρα πολλες φορες

μονο μια ερωτηση αξιζει να κανεις στον εαυτο σου

Το αμαξι (το οποιο αμαξι που ο εμπορος ισχυριζεται οτι ειναι τοσο καλο) δεν πωληθηκε σε μια μεγαλυτερη αγορα οπως η ιταλικη αλλα κατεληξε εδω.

Γιατι δεν βρεθηκε αγοραστης εκει?

Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι,

μπορεί να είναι όντως σκαρτο,γι'αυτό δεν πωλήθηκε εκεί,το πιο πιθανό,

μπορεί ο έμπορος να ψάχνεται πολύ και να το πρόλαβε πιο γρήγορα από άλλους,μπορεί να μην πουλάει πολύ το συγκεκριμένο εκεί,ή απλά έχει τόσα πολλά που αργούνε να φύγουν,μιλάμε για Punto και Ιταλια,μπορεί απλά να έτυχε να πωληθεί Ελλάδα και μπορεί την επόμενη μέρα να έφευγε σε κάποιον Ιταλό.

Με τη λογική αυτή ότι αμάξι φέρνει ένας έμπορος από έξω είναι σκαρτο.Ναι,συμβαίνει αυτό πολλές φορές.

Έπειτα Ελλάδα τα μεταχειρισμένα είναι πιο ακριβά σε σχέση με άλλες χώρες με μεγάλη αγορά,αν στην Ιταλία πωλούνται 100 Punto,λέμε τώρα τρόπος του λέγειν,εδώ θα πωλούνται 5,οπότε εκεί θα είναι πιο φθηνά,Γερμανία π.χ το συγκεκριμένο κοστίζει όσο εδώ,επειδή δεν κυκλοφορούν πολλά.

 

 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...