Προς το περιεχόμενο

Κατάλληλος σχεδιασμός Ιστοσελίδας για e-shop


dj_stefan23s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θεωρώ άτοπο να συγκρίνονται τα CMS Joomla & WordPress για το eShop τους. 

Πολύ απλά για να μπορέσεις να καταλάβεις τι γίνεται καλύτερα, ποιο έχει πιο πολύ μέλλον, δες πόσα πρόσθετα έχει το ένα και πόσα το άλλο. Πόσο εύκολα δηλαδή μπορείς να το επεκτείνεις χωρίς custom development προγραμματιστή.

Δες ταυτόχρονα τα WordCamp και τα αντίστοιχα συνεδρία του Joomla και δες τι κόσμο μαζεύει το καθένα.

Η σύγκριση με το Woocommerce αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει. Το Woocommerce είναι έτη φωτός μπροστά από το Joomla και το οποιοδήποτε πρόσθετο του. 

Μιας και μιλάμε για ασφάλεια, τι γίνεται με τα updates σε Joomla & OpenCart? Που όταν αλλάζει η βασική έκδοση πρέπει να ξαναστήσεις το eShop από την αρχή αφού βγαίνει  εκτός υποστήριξης η παλιά έκδοση; 

Έχω δει κολλημένα sites και eshop στη 2.5 του Joomla και σε μια από τις πολλές εκδόσεις του OpenCart και τους ιδιοκτήτες να ζορίζονται με αυτό καθώς υποχρεώνονται να αλλάξουν πλατφόρμα και eshop. Το ίδιο φυσικά συνέβη με το Magneto το 1.9 τώρα, δες σχετικά εδώ https://www.dicha.gr/blog/magento-1-end-of-life. Και εκεί ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα καθώς είναι ακριβό CMS και για την κατασκευή και για την συντήρηση (εννοώ ότι συνήθως σε χρεώνουν ακριβά στην κατασκευή του, συν το ότι τα πρόσθετα του είναι πιο ακριβά από άλλες πλατφόρμες και ότι συνήθως απαιτεί μεγάλο κόστος server). 

Δεν λέω ότι το Woocommerce έχει το αλάθητο, αλλά για να το επιλέγει το 30-35% του πλανήτη, κάποιο λόγο θα έχει. 

Είναι πολύ εύκολο στην χρήση του, ταιριάζει τέλεια για μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις και φυσικά είναι πάρα μα πάρα πολύ customizable. Εμείς έχουμε υλοποιήσει όλων των ειδών τα projects πάνω σε αυτό. Και το API του έχουμε χρησιμοποιήσει, και b2b portal και σύνδεση με ERP με πάρα πολλές παραμέτρους και πολλά άλλα. 

Σόρρυ για τη διαφήμιση, αλλά διαβάζω και γράφω πολύ για αυτά τα θέματα ήδη στο blog μας οπότε πιστεύω αυτό το link θα σε βοηθήσει.

https://www.dicha.gr/blog/kataskeui-eshop-me-wordpress

Το αρνητικό του WordPress και του Woocommerce πηγάζει από τη δημοφιλία και την ευκολία στην κατασκευή απλών sites & eShop. Λόγω αυτών, πολύς κόσμος ασχολείται χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις και φτιάχνει κάτι που είναι πολύ απλό αλλά όπως λέει κι ο φίλος παραπάνω με πολλές τρύπες. Γιατί πάει και κουμπώνει ότι πρόσθετα βρει μπροστά του, δεν ενημερώνει ποτέ αυτά, βάζει σπασμένα πρόσθετα κι άλλα τέτοια. Εκεί δεν φταίει όμως το σύστημα. Απλά η ευκολία του το κάνει εργαλείο και σε χέρια μη ειδικά, προκαλώντας πολλές φορές τέτοια προβλήματα. 

Αν το θωρακίσεις καλά και προσεκτικά όμως, μπορείς να δεις εξαιρετικά αποτελέσματα. 

Αναφέρω πάντως ότι υποστηρίζω ιστοσελίδες και eshop μόνο σε WordPress και Woocommerce κατ' επιλογή κι έχω δει eshop να τρέχουν με κάποια εκατομμύρια ευρώ τζίρους πολύ άνετα πάνω σε Woocommerce.

Εγώ πάντως συνεχίζω να πιστεύω ότι η εταιρεία που θα βρεις έχει πιο μεγάλη σημασία από την πλατφόρμα καθώς με αυτούς θα αναπτύξεις επαγγελματική σχέση και μόνο αν αυτό πάει καλά θα μπορέσεις να έχεις καλό αποτέλεσμα.

Αυτά από εμένα, ελπίζω να μην σε μπερδέψαμε εν τέλει παραπάνω με τη διαμάχη μας, απλά δε μου άρεσε ούτε εμένα ο αφορισμός του φίλου παραπάνω για αυτό είπα να σου απαντήσω ξανά.

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

28 λεπτά πριν, dichagr είπε

Θεωρώ άτοπο να συγκρίνονται τα CMS Joomla & WordPress για το eShop τους. 

Πολύ απλά για να μπορέσεις να καταλάβεις τι γίνεται καλύτερα, ποιο έχει πιο πολύ μέλλον, δες πόσα πρόσθετα έχει το ένα και πόσα το άλλο. Πόσο εύκολα δηλαδή μπορείς να το επεκτείνεις χωρίς custom development προγραμματιστή.

Δες ταυτόχρονα τα WordCamp και τα αντίστοιχα συνεδρία του Joomla και δες τι κόσμο μαζεύει το καθένα.

......

Δεν λέω ότι το Woocommerce έχει το αλάθητο, αλλά για να το επιλέγει το 30-35% του πλανήτη, κάποιο λόγο θα έχει.

Αυτό δηλαδή δεν το θεωρείς άτοπο? Και σκούπα να ήταν και να γινόταν τόσο δημοφιλής, δεν θα προσέλκυε και περισσότερο κόσμο, τόσο από πλευράς καταναλωτών όσο και από πλευράς εμπόρων που θα 'θελαν να παράξουν και να εμπορευτούν ανταλλακτικά της? Αυτοεκπληρούμενη προφητεία είναι αυτό, όχι μέτρο ανωτερότητας... Προφανώς από τη στιγμή που είναι το πιο δημοφιλές CMS θα έχει και περισσότερο κόσμο και περισσότερα extensions... όπως και περισσότερα sites τα οποία έχουν πληγεί από επιθέσεις (με ένα μεγάλο ποσοστό των επιθέσεων οφείλονται σε outdated plugins).

Από 'κει και πέρα κι εγώ έχω δει κολλημένα sites σε Joomla 1.5 (που μακάρι να ήταν έστω στο 2.5 που ανέφερες), αλλά έχω δει και εγκατάσταση wordpress με 3 (ΤΡΙΑ!) plugins για under construction page. Ποιό είναι πιο τραγικό? Ένα cms που αφέθηκε στην τύχη του από τον ιδιοκτήτη ή/και τον κατασκευαστή του ή ένα CMS που δεν μπορεί να προσφέρει την πιο απλή λειτουργία από μόνο του?

Εν πάσει περιπτώσει, συμφωνούμε στο ότι η εταιρία που θα επιλέξει παίζει μεγάλο ρόλο, γιατί στην τελική αυτή θα φροντίσει (ή όχι) να κλείσει τις τρύπες σε όποιο CMS επιλέξει να χρησιμοποιήσει. Ο "αφορισμός" μου για το wordpress έγκειται στο ότι τόσα χρόνια που ασχολούμαι με αυτόν το χώρο βλέπω κατά κανόνα τις περισσότερες εταιρίες, από μικρές έως και μεγάλες (έως πολύ μεγάλες!) να αντιμετωπίζουν τέτοια projects με τη λογική του "ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε!". Στήνουν ένα wordpress (που είναι και της μοδός) όπως-όπως, παίρνουν τα λεφτά τους και γειά σας! Μόνο τον τελευταίο μήνα έχω πετύχει τουλάχιστον 2 τέτοιες τραγικές περιπτώσεις. Οπότε ένας ακόμη λόγος που λέω "μακριά από το wordpress" είναι ότι αν τυχόν πέσει σε καμιά τέτοια εταιρία, ας καταλήξει τουλάχιστον με κάποιο CMS που να 'ναι λίγο πιο ασφαλές out of the box.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Souls33k είπε

Είπα να ξεχάσει το wordpress για ηλεκτρονικό κατάστημα (e-commerce) για λόγους ασφάλειας.

Ζητάς τεκμηρίωση κάπου παρακάτω, αλλά εσύ απλά αρκείσαι στο να βγάλεις το WordPress μη ασφαλές λογισμικό. Η πεποίθηση αυτή προκύπτει από κάποια χιπστεροπάθηση φαντάζομαι, παρά από γνώσεις.

Αναφορά σε κείμενο

Δεν είπα να ξεχάσει γενικά ένα CMS με e-commerce plugin για να του προτείνω ένα άλλο, αλλά συγκεκριμένα το wordpress. Ούτε αντιπαρέβαλλα μόνο το Joomla, αλλά για το Magento δεν σε είδα να "τσιμπάς". Δεν νομίζω ότι έχει κανείς μας το χρόνο ή τη διάθεση να παίζει με τις λέξεις, ή την κολοκυθιά... Μπορεί να κάνω και λάθος όμως.

Το Magento, OpenCart, PrestaShop κ.λπ. είναι e-commerce λογισμικά από μόνα τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται, γι' αυτό και δεν "τσίμπησα". Τα WordPress, Joomla, Drupal κ.λπ. είναι για websites γενικά και με plugins γίνονται και e-shops. "Τσίμπησα" επειδή λες στον άνθρωπο να μείνει μακριά από το WordPress με plugins, αλλά ταυτόχρονα είναι εντάξει το να χρησιμοποιήσει Joomla με plugins για e-commerce.

Όλα τα εργαλεία καλά είναι, αν είναι καλός ο προγραμματιστής που θα τα χρησιμοποιήσει. Αντικειμενικά όμως αυτό που προτείνεις είναι υποδεέστερο του WordPress. Οπότε αφού δεν έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο, τουλάχιστον μην αποτρέπεις τον κόσμο από το να χρησιμοποιεί κάτι καλό.

Αναφορά σε κείμενο

Επίσης, εγώ τουλάχιστον, δεν έχω καμία διάθεση ή χρόνο να μειώσω τη συζήτηση σε μια κόντρα τύπου "ολυμπιακός-παναθηναϊκός" όσον αφορά τη διαφορά μεταξύ Joomla και Wordpress. Ίσα-ίσα θεωρώ πως επιχειρηματολόγησα μια χαρά στην υπεροχή του Joomla έναντι του wordpress στα 2-3 ενδεικτικά (πλην σημαντικότατα) σημεία που ανέφερα. Σε αντίθεση μ' εσένα που απλώς αρκέστηκες στο ότι το "WordPress είναι αντικειμενικά πολύ καλύτερο από το Joomla". Ποιός ξέρει, μπορεί να βαριέσαι να το τεκμηριώσεις, μπορεί να θεωρείς ότι είναι αυταπόδεικτο, μπορεί να μην υπάρχουν καν τεκμήρια στην τελική...

Ούτως ή άλλως και τα υπόλοιπα σχόλιά σου δείχνουν έναν φανατισμό υπέρ του wordpress, και ο φανατισμός δεν είναι ποτέ καλός.

Θα σου πω εγώ τι ακριβώς συμβαίνει εδώ. Δεν υπάρχει ούτε κάποιο κόμπλεξ ούτε κάποιος φανατισμός ή ελιτισμός από δική μου μεριά. Οι φανατικοί ή/και κομπλεξικοί είναι εκείνοι με το στυλάκι "α εγώ χρησιμοποιώ Drupal ή Joomla επειδή θέλω ασφάλεια, και η WordPress είναι τρύπια, δεν κάνει scale κ.λπ.".

Αυτοί λοιπόν που διαδίδουν κάτι τέτοια πράγματα που δεν ισχύουν (αντικειμενικά το Drupal είναι συνολικά γτπ μπροστά στην WordPress), είναι εκείνοι που θα πείσουν όλους στην εταιρεία να χρησιμοποιήσουν κάτι ενδεχομένως υποδεέστερο μειώνοντας τις άλλες επιλογές είτε επειδή εκείνοι δεν γνωρίζουν τα άλλα εργαλεία, είτε επειδή γνωρίζουν καλά μόνο αυτά που προτείνουν, είτε επειδή έχουν κάποιο χιπστερικό σύνδρομο και αρνούνται την μεϊνστριμίλα. Είναι οι ίδιοι που θα διαδώσουν στους άσχετους συγγενείς και φίλους τους τη δική τους νοοτροπία και μετά θα πει κάποιος από αυτούς "ε ένας φίλος από το χωριό που κατέχει τα πισιά λέει ότι τα Windows είναι τρύπια, η WordPress σουρωτήρι και η Γη επίπεδη".

Όλα τα λογισμικά που αναφέρθηκαν τα χρησιμοποιώ και ξέρω ποιο είναι αντικειμενικά καλύτερο και για ποιες δουλειές, τι αδυναμίες έχουν κ.λπ. Και το OpenCart που είπα να μείνεις μακριά του, όταν ο παπάρας ο Daniel ενσωματώσει αυτά που έχει υποσχεθεί εδώ και χρόνια (1-click updates μεταξύ άλλων) θα επιστρέψει στην "εργαλειοθήκη" μου. Δεν υπάρχει φανατισμός από δική μου μεριά - αντιθέτως έχω βαρεθεί τους φανατικούς, τους ελιτιστές και τους ημιμαθείς. Όποιος διαδίδει να αποφεύγουμε το WordPress, απλά δεν το κατέχει, δεν γνωρίζει, και παίρνει με την ασχετοσύνη του στο λαιμό του ανθρώπους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την επιχείρησή τους με ένα κορυφαίο εργαλείο.

Αναφορά σε κείμενο

Πού και πού χρειάζεται να υπάρχει μια ψυχραιμία, ιδίως όταν το τόπικ αφορά τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με προσωπικά δεδομένα πελατών, ηλεκτρονικές συναλλαγές, gdpr compliance και ένα σωρό άλλες μεταβλητές που είναι αρκετά πολύπλοκες και απαιτούν υπευθυνότητα και επαγγελματισμό.

Μέσα στην υπευθυνότητα και τον επαγγελματισμό συμπεριλαμβάνεται το να μην αποθαρρύνεις κόσμο από το να χρησιμοποιήσει κάτι τόσο maintenable όσο το WordPress, ειδικά όταν αυτό που έχεις προτείνεις δεν είναι κάτι καλύτερο.

1 ώρα πριν, Souls33k είπε

Από 'κει και πέρα κι εγώ έχω δει κολλημένα sites σε Joomla 1.5 (που μακάρι να ήταν έστω στο 2.5 που ανέφερες), αλλά έχω δει και εγκατάσταση wordpress με 3 (ΤΡΙΑ!) plugins για under construction page. Ποιό είναι πιο τραγικό? Ένα cms που αφέθηκε στην τύχη του από τον ιδιοκτήτη ή/και τον κατασκευαστή του ή ένα CMS που δεν μπορεί να προσφέρει την πιο απλή λειτουργία από μόνο του?

Τα κολλημένα Joomla sites δεν ξεκόλλησαν ποτέ όχι απλά επειδή αφέθηκαν στην τύχη τους από ιδιοκτήτη και developer, αλλά επιπρόσθετα επειδή η αναβάθμισή τους θα ήταν μεγάλος μπελάς!

Τα κολλημένα WordPress sites όμως απλά αφέθηκαν στην τύχη τους και τίποτα άλλο - η αναβάθμιση είναι μερικά κλικς υπόθεση και ό,τι plugin δεν συνεργάζεται και δεν διορθώνεται, ξηλώνεται. Νομίζω ότι δεν τρέχει και κάτι αν ξηλωθούν 3 plugins για under construction page. Τι, όχι; Έπειτα, σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις new page και drag and drop μια εικόνα για under construction. Αν ο developer θέλει να βάλει plugins για κάτι τέτοιο, τότε μάλλον κάτι τρέχει με την ψυχοσύνθεσή του.

Επεξ/σία από randomcat
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς να ευχαριστήσω όσους απάντησαν εδώ και στο inbox με προσωπικό μήνυμα στο θέμα που ανέβασα για την δημιουργία e-shop σελίδας. 

Ένα 2ο θέμα που χρειάζομαι την άποψη σας είναι το εξής: 

Είστε υπέρ οτι το κομμάτι της προώθησης (digital marketing) και διαφήμισης (SEO, Google Ads, etc.) να το αναλάβει ο κατασκευαστής του e-shop, ή μπορεί να δουλέψει καλά και ανεξάρτητα? Καταλαβαίνω οτι παίζει ρόλο ποιος θα τα κάνει όλα αυτά και με ποιον θα συνεργαστώ αλλά ρωτάω κυρίως για διαδικαστικά πράγματα που ενδεχομένως να φέρουν γρηγορότερα και καλύτερα αποτελέσματα.

Καταλαβαίνετε και εμείς οι πελάτες που ψαχνόμαστε όλα ωραία τα ακούμε απο όλους και μετά ισχύει το γνωστό ρητό "δεν ήξερες δεν ρώταγες?"

Σας ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν διάβασα όλο τo post γιατί από το πρώτο comment έγινε φανερό o @Souls33k δεν παρακολουθεί με ικανοποιητικό ρυθμό τις εξελίξεις στο χώρο. Θα πω όμως την προσωπική μου άποψη και κάποιες εμπειρίες μου σχετικά με την αρχική ερώτηση του TS.

Πλατφόρμα

Έχοντας σε διάρκεια πολλών ετών φτιάξει ηλεκτρονικά μαγαζιά σε όλες τις πλατφόρμες θεωρώ ότι σήμερα το wordpress + woocommerce +κάποιο theme όπως το woodmart δεν έχει ανταγωνισμό.

Το wordpress είναι με διαφορά η πιο ασφαλής πλατφόρμα σήμερα, κάθε φορά που βγαίνει ένα update από τους έμπειρους δεκάδες contributors μετά χιλιάδες μάτια τσεκάρουν τον κώδικα. Με το μοντέλο που ακολουθεί χωρίζει τη δουλειά σε τομείς οπότε για διάφορες βασικές λειτουργίες υπάρχουν μεγάλες εταιρείες που φτιάχνουν τα plugins (όπως το woocommerce). Οι εταιρείες αυτές βγάζουν πολλά χρήματα και υπάρχει φοβερός ανταγωνισμός στο χώρο, οποιοδήποτε σοβαρό κενό ασφαλείας θα τις κατέστρεφε.

Επίσης υπάρχουν plugins για ασφάλεια που μπορούν να θωρακίσουν και να προστατέψουν ένα wordpress site ακόμα και αν το έχει κάνει ο χειρότερος προγραμματιστής, κάτι αντίστοιχο δεν υπάρχει σε καμία άλλη πλατφόρμα. Το αρνητικό του wordpress στο θέμα της ασφάλειας είναι ότι είναι πιο εύκολο να γίνει στόχος επειδή είναι η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα, όπως είναι τα windows στα OS.

Σχετικά με το όριο στον αριθμό των προϊόντων που φαίνεται να απασχολεί πολλούς (γιατί όντως ο σχεδιασμός των πινάκων του woocommerce δεν είναι optimal) μπορώ να εγγυηθώ ότι είναι κάτι που αφορά ελάχιστες επιχειρήσεις.

Έχω διάφορα μαγαζιά σε μικρά cloud της Hetzner τα οποία συγχρονίζουν κάθε μέρα εκατοντάδες χιλιάδες κωδικούς από τους χονδρέμπορους και μόνο για τις 2-3 ώρες το βράδυ που διαρκεί ο συγχρονισμός ζορίζονται στα test με χιλιάδες concurrent users/sec. Αν τα ίδια μαγαζιά φύγουν από το cloud και πάνε σε dedicated θα μπορούν να σηκώσουν το traffic διαφήμισης στην τηλεόραση με τις χαμηλότερες τιμές την black friday.

Οι περισσότεροι νέοι πελάτες τον τελευταίο χρόνο τυχαίνει και έχουν eshop σε opencart ή σε custom πλατφόρμες και καταλήγουν σε εμάς αφού έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ με διάφορες εταιρείες/προγραμματιστές. Παλαιότερα ερχόντουσαν και με Joomla αλλά πλέον το έχουν εγκαταλείψει όλοι. Magento ευτυχώς φτιάχνουν ελάχιστοι γιατί κάπου βρίσκεται κάποια φωνή της λογικής να τους σταματήσει. Σπάνια έρχεται κάποιος πελάτης με eshop σε woocommerce γιατί όλοι μπορούν να τον υποστηρίξουν.

Τέλος υπάρχουν plugin με 150 ευρώ που κάνουν την εισαγωγή και τον συγχρονισμό των προϊόντων πάρα πολύ εύκολα ακόμα και από το ποιο περίπλοκο XML.

SEO - Ads

Το organic ranking σήμερα δεν έχει σχέση τόσο με τον προγραμματιστή όσο με το content, το traffic και τα links από αναγνωρισμένα website του χώρου οπότε το SEO δεν είναι κάτι που το πληρώνεις παραπάνω, είναι κάτι αυτονόητο. Τις παλιές εποχές που η google δεν είχε εξελίξει τον αλγόριθμο της και απλά έβλεπε πόσες φορές έχεις το keyword και πόσοι Ινδοί σε λινκάρουν ήταν αλλιώς τα πράγματα.

Το google ads δεν συμφέρει τις περισσότερες επιχειρήσεις, ασχολήσου προσωπικά και μην βιαστείς να το κάνεις, δημιούργησε μία καλή σχέση με αυτόν που θα το τρέξει και μην τον αφήσεις να σε παραμυθιάζει ότι σκας τα χρήματα για να σε μάθει ο κόσμος κλπ κλπ. Κάνε το σωστά, χωρίς βιασύνη και με τέτοιο τρόπο που να είσαι σίγουρος ότι θα σου φέρει κέρδος.

Εγώ έχω αυτή τη στιγμή μόνο 3 πελάτες που έχουν όφελος από το adwords και αρκετούς ακόμα που τους λέω ότι δεν είναι έτοιμοι αλλά παθιάζονται να βλέπουν το site τους να εμφανίζεται σε όλα τα δύσκολα keywords και τα ακουμπάνε κανονικά στη google.

Hosting

Για hosting καλύτερα cloud παρά οι dedicated αυτών που κατασκευάζουν τα site και φιλοξενούν 100 domain στον ίδιο server. Αν περάσεις τις 200 πωλήσεις τη μέρα κοίτα για δικό σου dedicated, όχι ότι θα το χρειάζεσαι αλλά αφού θα βγάζεις χρήματα δώσε 1500 ευρώ το χρόνο για να φορτώνει ελάχιστα πιο γρήγορα το site.

PS. Μπαίνω σπάνια σε αυτό το subforum γιατί η κατάσταση εδώ και καιρό είναι η ίδια, 3-4 καλοί επαγγελματίες με σπουδές και πολυετή εμπειρία προσπαθούν να κατευθύνουν σωστά αυτόν που κάνει την ερώτηση και πάντα κάποιοι με πολύ ισχυρές απόψεις καταστρέφουν την συζήτηση.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@elpenor κατ'αρχήν φίλε σε ευχαριστώ για το σεντόνι που έγραψες γιατί ειλικρινά με έβγαλες από τον κόπο να το γράψω εγώ. Απίστευτα TO THE POINT ακριβώς όλα όσα έγραψες, όπως και ο @randomcat αλλά με πιο radical/hardcore ύφος. Τον καταλαβαίνω απόλυτα γιατί και εγώ σχεδόν σε όλο το υπόλοιπο forum είμαι radical και "κράχτης" γενικότερα! :P

Στο θέμα μας, ότι μπορώ να γράψω και εγώ για να μην κουράσω αρχικά @dj_stefan23s πέρνα μία βόλτα από ΕΔΩ που έχουμε κάνει κάποια σχόλια ήδη, είναι καλό thread αξίζει τα 10-15 λεπτά διαβάσματος. 

Εν τάχει, η δουλειά σου είναι να τρέξεις το κατάστημά σου, η πλατφόρμα θα είναι απλά το εργαλείο, δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί ιδιαίτερα και βασικά θα έπρεπε να το σκέφτεσαι μόνο στο τί να αποφύγεις. Για παράδειγμα κάθε σοβαρός επαγγελματίας εν έτει 2020 θα σου πει ότι το Opencart ουσιαστικά έχει πεθάνει από ανάπτυξη. Αν έχεις είχες ήδη ένα Opencart και δούλευε καλά, θα δυσκολευόμουν να σου πω να αλλάξεις. Παρόλαυτά δεν θα κάνεις ΣΗΜΕΡΑ site σε Opencart αλλά ούτε και σε Joomla/Virtumart, κάποια χρόνια πίσω ναι, τώρα όχι. 

Για τα του Wordpress ότι δεν είναι ασφαλές κλπ, καφενειακές συζητήσεις, ανάξιες αναφοράς υπό την προϋπόθεση ότι απευθύνεσαι σε κάποιον επαγγελματία και όχι σε έναν απόφοιτο σχολής, ένα ξαδερφάκι που "ξέρει από αυτά". Ο επαγγελματίας ξέρει τί να σου βάλει και τί να σου βγάλει ώστε να το αντικαταστήσει με κάτι άλλο όταν δει ότι δεν έχει γίνει update 3-4 major εκδόσεις.

Στις 4/11/2020 στις 10:05 ΠΜ, Souls33k είπε

Υπάρχουν αρκετές καλές επιλογές, όπως διάφορα e-commerce extensions για Joomla, υπάρχει το Magento που το δουλεύει πολύς κόσμος, το opencart που προαναφέρθηκε (αν και δεν ξέρω πόσο είναι ενεργό το dev του ή όχι)...

Φυσικά, κάθε πλατφόρμα θέλει αρκετή δουλίτσα μέχρι να τη "στρώσεις", όχι μόνο για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου αλλά και για να είναι πιο ασφαλής, πιο γρήγορη και πιο αποδοτική. Απλά επειδή έχουν δει πολλές τσαπατσοδουλειές τα μάτια μου, ακόμα κι από μεγάλες εταιρίες του χώρου, καλό είναι να επιλέξεις κάτι που α) να είναι out of the box σχετικά πιο ασφαλές β) να σου προσφέρει out of the box περισσότερες δυνατότητες ώστε ει δυνατόν να περιορίσεις την εξάρτησή σου από third party extensions και γ) να μην έχει πολλή ταλαιπωρία η συντήρησή του. Και καλώς ή κακώς, όσο "της μοδός" κι αν είναι το wp, δεν καλύπτει αυτά τα κριτήρια.

Χωρίς παρεξήγηση απλά επειδή όταν ρωτάει κάποιος καινούριος καλό είναι να ακούει διάφορες γνώμες, δεν μπορείς να απορρίπτεις το Wordpress και το Woo και να προτείνεις Joomla, και Opencart. Έχω την εντύπωση ότι έχεις μείνει κάποια χρόνια πίσω και δεν το λέω με κακία. 

Στα της 2ης παραγράφου σου, αναφέρεσαι σε third party plugins, τα οποία ισχύει ότι το WP έχει ένα βόθρο από plugins που πιο πολύ ζημιά θα κάνουν παρά θα προσφέρουν. Θα έρθω όμως εγώ εδώ και θα πω ότι μπορείς να κάνεις ΠΟΛΥ σοβαρή δουλειά απλά επιλέγοντας plugins από WooCommerce (τα official) αλλά και από τους τύπους απ'το YITH, που μάλιστα τις προάλλες έπεσα και σε Ελληνίδα στο support. Υπάρχουν και 3-4 από CodeCanyon πχ για φίλτρα.

Το ότι ο Έλληνας είναι γνωστός αρπακόλλας και ψάχνει να φτιάξει eshop με 500 ευρώ είναι πρόβλημα δικό του και καλά να πάθει. Αφού δε σέβεται την επένδυσή του και το ίδιο του το μαγαζί, ας αφήσει αυτούς που τα σέβονται να βγάζουν λεφτά απ'το eshop τους και ας κάτσει αυτός να χαίρεται που έδωσε 500 ευρώ και του βάλανε δωρεάν theme, δωρεάν plugins και 2-3 σπασμένα. Ο λόγος που δεν έχεις συναντήσει τόσα πολλά προβληματικά eshops άλλης πλατφόρμας είναι κυρίως αυτός, επειδή αυτοί που τα φτιάχνουν ΣΥΝΗΘΩΣ ξέρουν τί κάνουν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Το Wordpress που το μαθαίνεις με 5 tutorials θέλει προσοχή ποιός θα στο αναλάβει. Τώρα όταν ο άλλος βάζει 3 plugin για Coming Soon, ε μάντεψε ποιός φταίει. 

Στις 7/11/2020 στις 7:19 ΜΜ, dj_stefan23s είπε

Είστε υπέρ οτι το κομμάτι της προώθησης (digital marketing) και διαφήμισης (SEO, Google Ads, etc.) να το αναλάβει ο κατασκευαστής του e-shop, ή μπορεί να δουλέψει καλά και ανεξάρτητα? Καταλαβαίνω οτι παίζει ρόλο ποιος θα τα κάνει όλα αυτά και με ποιον θα συνεργαστώ αλλά ρωτάω κυρίως για διαδικαστικά πράγματα που ενδεχομένως να φέρουν γρηγορότερα και καλύτερα αποτελέσματα.

Υπάρχουν εταιρείες που τα προσφέρουν με καλές αξιώσεις όλα in house, αλλά σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να ακούω "ο προγραμματιστής μου μου κάνει και το digital marketing". Και εγώ ο ίδιος ξέρω να κάνω (και μάλιστα κάποια πράγματα καλύτερα και από και καλά ειδήμονες μετά από τόσα που έχω δει), αλλά της δικής μας εταιρείας τα ads τα τρέχει εταιρεία digital marketing. Επενδύουμε σε αυτούς που έχουν την γνώση και την ικανότητα να μας πάνε μπροστά, και αφοσιωνόμαστε στο να κάνουμε καλά αυτά που ξέρουμε για να πάμε εμείς μπροστά τους δικούς μας πελάτες.

Το SEO έχει και on-site (technical) αλλά και εκτός site. Στα του εντός site, θα ακούσεις τιμές από 500 έως και 2500€ ανάλογα. Βασικά στα 500 δεν ξέρω, δύσκολο ειδικά για eshop, να προσέχεις. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση και εξαρτάται τί σου κάνει ο άλλος. Αν σου στήσει απλά το site να είναι δομημένο σωστά και σε αφήσει να πειράξεις τα meta του κάθε προϊόντος τότε τα 2500 είναι πάρα πολλά. Αν έχεις 3000 προϊόντα και περιμένεις ότι θα σου κάνει SEO ο άλλος και θα περνάει focus keywords, meta descriptions κλπ με το χέρι σε κάθε προϊόν ξεχωριστά, ε και τα 5000€ λίγα είναι.  Και μπορεί και να μη σου κάνει καλή δουλειά γιατί τα προϊόντα σου εσύ τα ξέρεις καλύτερα από εκείνον. Συνεπώς ειδικά για το SEO ρώτα ΕΠ'ΑΚΡΙΒΩΣ τί θα σου κάνουν. 

Έχω πρόταση στα χέρια μου μεγάλης εταιρείας digital marketing που ξεκινάει από ME και τελειώνει σε BE και ζητάνε 2100€ για SEO. Τα πλήρωσε ο πελάτης, και ξέρεις τί του έδωσαν? Ένα SEO audit από γνωστή online εταιρεία που κάνει ακριβώς αυτό, και απλά οι τυπάδες είχαν την Whitelabel υπηρεσία και είχαν βάλει τα λογότυπά τους. Εντομεταξύ εμείς αυτό το πληρώνουμε κάθε μήνα έτσι και αλλιώς για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας στο τελείωμα του site τί επόμενες κινήσεις να κάνει σε βάθος χρόνου... Πήρε λοιπόν το SEO audit αυτός και του είπαν δώστο στην εταιρεία που σου έφτιαξε το site να σου κάνει τις ρυθμίσεις, αυτοί ξέρουν πώς να κάνουν. ΤΟ ΙΔΙΟ που του είχαμε δώσει εμείς με τα λογότυπα της SEOptimer πάνω σε PDF 3-4 μήνες πριν!!!! Ακόμα το λέμε και γελάμε. 

Toυ χρεώναν επίσης και 650 το τρίμηνο, για ένα site ρολογιών με 30 κωδικούς, τα οποία δεν είναι καν εποχικά.. και για τα οποία του κάνανε screenshot τί πεδία θέλουν να τους στείλει για να τα περάσουν. Ζήτησαν δηλαδή 650 ανά 3μηνο για να περάσουν ΜΙΑ ΦΟΡΑ τα meta για 30 προϊόντα. 

image.png.bfef2c16674181dc8e6c69bd2054534b.png

Και καλά κάνουν, αν με ρωτάς, αφού βρίσκουν και κάνουν.

Εγώ απλά σου λέω ΖΗΤΑ ΓΡΑΠΤΩΣ το τί θα σου προσφέρουν και τί θα κάνουν, για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων. 

Το ίδιο και για τα ads. Και ακόμα χειρότερα γιατί εκεί ρισκάρεις και το budget σου σε μηνιαία βάση.

Επεξ/σία από polaki
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τί να πω παιδιά, μάλλον ζω σ' ένα παράλληλο σύμπαν.

Στο δικό μου σύμπαν μόλις χθες πάλευα σε τελευταία έκδοση wp, έπειτα από μεταφορά της από ένα subdomain σ' ένα άλλο, να αλλάξω μέσα από queries στη mysql όσα absolute urls υπήρχαν σε ρυθμίσεις τόσο του συστήματος όσο και σε plugins... urls τα οποία δεν είχε καταφέρει να ενημερώσει το ανάλογο plugin (blue velvet) που έβαλα, που υποτίθεται ότι διορθώνει μια μλκια που ούτως ή άλλως δεν θα 'πρεπε να συμβαίνει ποτέ. Σε καμιά άλλη πλατφόρμα δεν έχει χρειαστεί να κάνω κάτι τέτοιο, ακόμα και σε παλαιότερες εκδόσεις τους, αφού το να χρησιμοποιείς relative urls υποτίθεται ότι είναι ό,τι πιο στοιχειώδες, ό,τι πιο λογικό, εδώ και πολλά χρόνια.

(Και αυτό είναι μόνο ένα από τα παράλογα προβλήματα που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη εγκατάσταση)

Κατά τ' άλλα το wp είναι μακράν το καλύτερο cms στον κόσμο κι εγώ -που μάλλον δεν είμαι και τόσο επαγγελματίας τελικά- έχω "ισχυρές απόψεις" για το αντίθετο χωρίς κανένα λόγο, ενώ παράλληλα έχω τόσο ελεύθερο χρόνο που μπαίνω σε τόπικς για να παραπληροφορώ τον κόσμο και να βγάζω τα κόμπλεξ μου... Mea culpa! 🙄

ΥΓ: Την ίδια ακριβώς αλλαγή subdomain έτυχε να κάνω και σε 2 εγκαταστάσεις Joomla και 1 Drupal, οι οποίες έπαιξαν επί τόπου χωρίς να χρειαστεί ούτε ένα κλικ παραπάνω. Το wp ακόμα παλεύω να το συνεφέρω. Αλλά είπαμε, σ' ένα παράλληλο σύμπαν...

Επεξ/σία από Souls33k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι γνωστό ότι δεν είναι φιλικό ως προς την αλλαγή του domain, όπως και με την πολυγλωσσικότητα,

για την αλλαγή domain ξεκινάς με το επίσημο guide

https://wordpress.org/support/article/changing-the-site-url/

και στο 95% των περιπτώσεων αρκεί η διαδικασία με wp-cli και με την χρήση του εργαλείου  Search and Replace DB

οπότε ούτε plugin ούτε τίποτα, για την πολυγλωσσικότητα υπάρχουν 3-4 plugins που θέλουν μελέτη και με την σωστή χρήση τους όλα είναι μια χαρά.

Το κύριο πλεονέκτημα του wp είναι το τεράστιο οικοσύστημα που έχει χτιστεί γύρω του,

αρκετές φορές όμως είναι και το μειονέκτημα του όταν μαζεύει κόσμο που υιοθετούν και αναπαράγουν μια τελείως λανθασμένη αντίληψη

ότι είναι πανεύκολο, άρα απλοϊκό άρα μπορεί ο καθένας με 0 εμπειρία να το φτιάξει

ή αφού είναι απλό δεν είναι και για πολλά πολλά και σοβαρά πράγματα ....

όλοι μας έχουμε ακούσει το γνωστό:

"αφού κάνω install απο softaculous σε 2 λεπτά + install woocommerce και άντε επειδή είμαι και large και ένα theme απο τα χιλιάδες που έχει το themeforest (όποιο βρω μπροστά μου), τότε γιατί να πληρώσω κάποιον;"

αυτούς ή τους αφήνεις να βασανιστούν μέχρι στο τέλος να αναγκαστούν να πληρώσουν ή πρέπει να τους εξηγήσεις ότι σε 10 λεπτά δεν γίνεται να έχεις eshop όπως σου λένε τα διάφορα youtube tutoriars, αλλά αναγκαστικά πρέπει να περάσει από μια διαδικασία που απαιτεί κόπο και χρόνο, που πρέπει να πληρωθεί για να έχει ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές αποτέλεσμα.

 

- για την ιστορία έχω δει eshop με 73 plugins :) :) (πιο αργό και από τον καρβουνιάρη αθηνα - πατρα κάποτε), για αυτό το σίγουρο είναι ότι δεν φταίει το wordpress.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xrhstosiak είπε

είναι γνωστό ότι δεν είναι φιλικό ως προς την αλλαγή του domain, όπως και με την πολυγλωσσικότητα,

Απλά λίγο με τα urls, λίγο με την πολυγλωσσικότητα, λίγο με κάτι χαζές λεπτομέρειες τύπου "under construction", λίγο με κάτι ακόμα πιο χαζές λεπτομέρειες τύπου "δεν έχω κουμπάκι για ενεργοποίηση του debugging, μπες στο αρχείο wp-config, βρες την ανάλογη μεταβλητή και κάνε το false->true", λίγο με κάτι widgets που πρέπει να τους λες σε κάθε σελίδα πού θέλεις να πηγαίνουν, λίγο με κάποια πράγματα όπως το default htaccess του που πρέπει να το φτιάξεις σχεδόν από την αρχή, λίγο με κάτι overrides που είναι ολόοοοκληρη ιστορία ώστε να καταφέρεις να φέρεις κάτι στα μέτρα σου χωρίς να στο χαλάει το επόμενο update (και ΑΝ τα καταφέρεις), λίγο με την ασταθή συμπεριφορά κάποιων themes/plugins (τώρα έχω κολλήσει σε μια σελίδα ρυθμίσεων ενός theme όπου, χωρίς προφανή λόγο, δεν δέχεται καμία αλλαγή, ούτε καν λειτουργεί η αποθήκευση... είναι απλά ψόφιο!)... ε, μαζεύονται πολλά!

Γι' αυτό, κάνοντας έναν ωραιότατο κύκλο, καταλήγω στη συμβουλή που έδωσα στην αρχή, πριν πέσουν να με φάνε όλοι...

Στις 4/11/2020 στις 10:05 ΠΜ, Souls33k είπε

καλό είναι να επιλέξεις κάτι που α) να είναι out of the box σχετικά πιο ασφαλές β) να σου προσφέρει out of the box περισσότερες δυνατότητες ώστε ει δυνατόν να περιορίσεις την εξάρτησή σου από third party extensions και γ) να μην έχει πολλή ταλαιπωρία η συντήρησή του. Και καλώς ή κακώς, όσο "της μοδός" κι αν είναι το wp, δεν καλύπτει αυτά τα κριτήρια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Souls33k είπε

Απλά λίγο με τα urls, λίγο με την πολυγλωσσικότητα,

4 πράγματα (αν δεν μου διαφεύγει κάποιο) έχει το WordPress τα οποία προσωπικά με ενοχλούν, και βρήκες τα δύο από αυτά.

Ωστόσο, η μεταφορά ενός WP σάιτ μου έχει γίνει πλέον συνήθεια, την κάνω πολύ γρήγορα και δεν αντιμετωπίζω ποτέ προβλήματα, ούτε με το Velvet Blues.

Ένα κομμάτι της πολυγλωσσικότητας το παρέχει η ίδια η WordPress, αλλά αν θες να μεταφράζεις εύκολα περιεχόμενο στο διαχειριστικό τότε υπάρχουν 3-4 plugins όπως αναφέρθηκε προηγουμένως. Αυτές οι δυσκολίες πρόκειται να ξεπεραστούν στο μέλλον, επειδή είναι στα σχέδια του founder και των developer να παρέχεται η πολυγλωσσικότητα πλήρως από την WP. Δες "Gutenberg Phase 4". Τώρα βρίσκονται στην 2η φάση και πηγαίνουν για την 3η:

The Four Phases of Gutenberg

  1. Easier Editing — Already available in WordPress, with ongoing improvements
  2. Customization — Full Site editing, Block Patterns, Block Directory, Block based themes
  3. Collaboration — A more intuitive way to co-author content
  4. Multi-lingual — Core implementation for Multi-lingual sites

(τα άλλα 2 πράγματα για εμένα, είναι ότι δεν υπάρχουν κατηγορίες αρχείων και φάκελοι στο Media Library, αλλά το έχω ξεπεράσει με μερικά lightweight και καλά plugins... και τέλος ότι το path για το διαχειριστικό θα ήθελα να αλλάζει εύκολα με μια μεταβλητή μέσα από το wp-config)

Η ουσία όμως είναι ότι αν υπάρχουν μερικές ενοχλήσεις στην WordPress, υπάρχουν πολλαπλάσιες σε Joomla, Drupal κ.λπ. Ναι, δεν είναι οκ για την ώρα με την πολυγλωσσικότητα, αλλά κάνει καλά ένα σωρό άλλα πράγματα.

6 ώρες πριν, Souls33k είπε

λίγο με κάτι χαζές λεπτομέρειες τύπου "under construction", λίγο με κάτι ακόμα πιο χαζές λεπτομέρειες τύπου "δεν έχω κουμπάκι για ενεργοποίηση του debugging, μπες στο αρχείο wp-config, βρες την ανάλογη μεταβλητή και κάνε το false->true",

Δεν μπορείς να τα λες σοβαρά αυτά ρε συ...

6 ώρες πριν, Souls33k είπε

λίγο με κάτι widgets που πρέπει να τους λες σε κάθε σελίδα πού θέλεις να πηγαίνουν, λίγο με κάποια πράγματα όπως το default htaccess του που πρέπει να το φτιάξεις σχεδόν από την αρχή, λίγο με κάτι overrides που είναι ολόοοοκληρη ιστορία ώστε να καταφέρεις να φέρεις κάτι στα μέτρα σου χωρίς να στο χαλάει το επόμενο update (και ΑΝ τα καταφέρεις),

Δεν έχω ιδέα του τι είναι όλα αυτά που λες.

6 ώρες πριν, Souls33k είπε

λίγο με την ασταθή συμπεριφορά κάποιων themes/plugins (τώρα έχω κολλήσει σε μια σελίδα ρυθμίσεων ενός theme όπου, χωρίς προφανή λόγο, δεν δέχεται καμία αλλαγή, ούτε καν λειτουργεί η αποθήκευση... είναι απλά ψόφιο!)... ε, μαζεύονται πολλά!

Υπάρχουν χιλιάδες WP themes και plugins. Αρκετά προφανώς δεν θα είναι καλά. Your point?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/11/2020 στις 4:11 ΜΜ, dichagr είπε

Καλησπέρα σας.

Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσετε συνήθως έχει σχέση με την εταιρεία που θα συνεργαστείτε. Εγώ μπορώ να πω ότι για πολύ μικρές & μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχω δει επιτυχημένα e-shop σε όλες τις πλατφόρμες. 

Μπορείς αν θέλεις να ρίξεις μια ματιά εδώ στο άρθρο που είχα βρει στο epixeiro και μπορεί να σε βοηθήσει:

https://www.epixeiro.gr/article/211898

Εμείς φτιάχνουμε μόνο σε WooCommerce κι έχουμε e-shop 21,000 & 30,000 προϊόντα και με σύνδεση με ERP και δουλεύουν τέλεια. Οπότε ο μύθος ότι σηκώνει λίγα προϊόντα, είναι απλά μύθος. Ακόμη, επειδή έχει ανοιχτό API, δεν χρειάζεται να γράψεις τη βάση του όπως αναφέρουν νωρίτερα, αρκεί να ξέρεις να χρησιμοποιείς τις συναρτήσεις που δίνει προς χρήση.

Δεν σου προτείνω αποκλειστικά το WooCommerce. Πιστεύω και με τα δύο μπορείς να κάνεις τη δουλειά που θες, αρκεί να προσέξεις με ποιον θα συνεργαστείς. Εκεί είναι το μυστικό της επιτυχίας περισσότερο κι όχι στην πλατφόρμα.

Θα πρότεινα να μην κοιτάξεις πάντως custom πλατφόρμες και Shopify για πολλούς λόγους που ξεφεύγουν της παρούσης.

Το woocomerce σε συνθήκες αυξημένου φόρτου είναι πολύ κακό. Τα προϊόντα είναι η μία πλευρά του θέματος. Η βασικότερη είναι η κίνηση που έχει κάθε site. Από εκεί και πέρα και η σχεδίαση του woocomerce είναι πολύ κακή. Καταλαβαίνω ότι είναι εύκολο να φτιάξεις ή μάλλον να συνθέσεις ένα κατάστημα σε woocomerce αλλά για σοβαρές δουλειές, λυπάμαι που θα το πω, είναι παιδικό εργαλείο. 

Στις 7/11/2020 στις 7:19 ΜΜ, dj_stefan23s είπε

Καταρχάς να ευχαριστήσω όσους απάντησαν εδώ και στο inbox με προσωπικό μήνυμα στο θέμα που ανέβασα για την δημιουργία e-shop σελίδας. 

Ένα 2ο θέμα που χρειάζομαι την άποψη σας είναι το εξής: 

Είστε υπέρ οτι το κομμάτι της προώθησης (digital marketing) και διαφήμισης (SEO, Google Ads, etc.) να το αναλάβει ο κατασκευαστής του e-shop, ή μπορεί να δουλέψει καλά και ανεξάρτητα? Καταλαβαίνω οτι παίζει ρόλο ποιος θα τα κάνει όλα αυτά και με ποιον θα συνεργαστώ αλλά ρωτάω κυρίως για διαδικαστικά πράγματα που ενδεχομένως να φέρουν γρηγορότερα και καλύτερα αποτελέσματα.

Καταλαβαίνετε και εμείς οι πελάτες που ψαχνόμαστε όλα ωραία τα ακούμε απο όλους και μετά ισχύει το γνωστό ρητό "δεν ήξερες δεν ρώταγες?"

Σας ευχαριστώ.

Μην δώσεις ποτέ το digital marketing στην ίδια εταιρεία που θα σου φτιάξει το e-commerce site. Μέγα λάθος. 

Μην είσαι τσιγκούνης ποτέ με το e-commerce. Κανένας τσιγγούνης δεν έβγαλε λεφτά από αυτό. Εμπιστεύσου σοβαρές εταιρείες ακόμη και αν πληρώσεις τα διπλάσια. Δες πελατολόγιο και κάνε συγκρίσεις. Δεν είναι τυχαίο ποιους πελάτες έχουν. Ρώτα απευθείας τους πελάτες τους. Δες πόσο μεγάλοι ή επιτυχημένοι είναι. Μην κολλάς σε πλατφόρμες, συνεργάτη ψάξε να βρεις. Και να είναι πραγματικά επαγγελματίες στο χώρο, όχι αλεξιπτωτιστές που υπόσχονται παπάδες με λίγα χρήματα. Η υποστήριξη είναι το πιο σημαντικό σε αυτό το χώρο. 

Ζήτα από όσους έχεις επιλέξει κάτι το ιδιαίτερο, κάτι εντελώς custom για σένα. Αν δεν μπορούν να το φτιάξουν μακριά. Κάνουν ετοιματζιδικα μόνο πράγματα. Στην πορεία θα κολλήσεις και θα πετάξεις τα λεφτά σου. 

Επεξ/σία από youraccount
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Απο την στιγμή που εχεις προγραμμα για το φυσικο μαγαζι  δεν χρειάζεσαι πλατφόρμα eshop.
Αυτο που χρειάζεσαι ειναι τα εξης.

1) utility να διαβαζει την Database του προγραμματος και να κανει export HTML στατικες σελιδες
2) Ενα υποτιπώδες Dictionary με τιτλους για να μπορει ο χρηστης να κανει Search
3) Εναν μηχανισμο για να αγοράζει ο χρηστης Online
4) Ενα ωραιο και καθαρο Theme Για να εχει προοπτικες να βγει ψηλα στα ψαχτηρια αν και πλεον ολοι με Skoutz αγοράζουν

τα πραγματα δηλαδη ειναι πολυ πιο απλα αφου εχεις ηδη τα προιοντα σου σε καποια bash δεδομένων.
και αν βαστας και αποθήκη πρεπει οταν αγοράζει καποιος απο το Eshop να ενημερώνετε η Database του φυσικου καταστηματος.
Και οταν κοβεις τιμολογιο αποδειξη απο την μηχανη ή οτι αλλο εχεις να ενημερωνετε και η αποθήκη του eshop.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/11/2020 στις 11:35 ΜΜ, papmel είπε

Απο την στιγμή που εχεις προγραμμα για το φυσικο μαγαζι  δεν χρειάζεσαι πλατφόρμα eshop.
Αυτο που χρειάζεσαι ειναι τα εξης.

1) utility να διαβαζει την Database του προγραμματος και να κανει export HTML στατικες σελιδες
2) Ενα υποτιπώδες Dictionary με τιτλους για να μπορει ο χρηστης να κανει Search
3) Εναν μηχανισμο για να αγοράζει ο χρηστης Online
4) Ενα ωραιο και καθαρο Theme Για να εχει προοπτικες να βγει ψηλα στα ψαχτηρια αν και πλεον ολοι με Skoutz αγοράζουν

τα πραγματα δηλαδη ειναι πολυ πιο απλα αφου εχεις ηδη τα προιοντα σου σε καποια bash δεδομένων.
και αν βαστας και αποθήκη πρεπει οταν αγοράζει καποιος απο το Eshop να ενημερώνετε η Database του φυσικου καταστηματος.
Και οταν κοβεις τιμολογιο αποδειξη απο την μηχανη ή οτι αλλο εχεις να ενημερωνετε και η αποθήκη του eshop.

 

Κάτσε λίγο φίλε μου γιατί εμένα προσωπικά με μπέρδεψες, οπότε αν μπερδεύτηκα εγώ φαντάζομαι ο TS ούτε κατάλαβε τί του λες. 

Το #3 εγώ το ονομάζω πλατφόρμα ecommerce, η οποία περιλαμβάνει φυσικά και τα υπόλοιπα που έγραψες. 

Αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ που περιγράφεις, είναι το eshop, με γέφυρα στο ERP του. Η οποία γέφυρα μόνη της κάνει στην αγορά 1200-1500 ευρώ ανάλογα που την κάνεις. 

Τί λύση του προτείνεις εσύ δηλαδή, και πόσο θεωρείς ότι θα κοστίσει (περισσότερο ή λιγότερο) σε σχέση με ένα "κανονικό" (κατά τα λεγόμενά σου) eshop. Και πες μου λίγο με τα μεταφορικά πώς θα το χειριστεί αυτός ο μαγικός "μηχανισμός". Με εκπτώσεις ανά brand πώς θα το κάνει? Αν θέλω στα 2 μπλουζάκια να του δίνω δώρο και 1 βερμούδα με 50% έκπτωση πώς θα το κάνω. Πόντους ανταμοιβής πώς θα έχω. 

Του λες να πάει στην εποχή των παγετώνων, ενώ μπορεί με 2500-3000 φουλ κομπλέ μαζί με τη γέφυρα να στήσει ένα αξιοπρεπέστατο και future proof ecommerce solution?

Ρε παιδιά.. λίγο προσοχή τί λέμε και σε ποιούς το λέμε. 

Στην τελική no offence αλλά αν δεν έχεις 3000 για να ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ το eshop σου (χωρίς καθόλου κόστος διαφήμισης κλπ), ε τί συζητάμε και καθόλου. Δεν το λέω ειρωνικά, το λέω με πλήρη επαφή με την πραγματικότητα. Αν δεν έχεις 3k για να κάνεις σύνδεση με το ERP σου, ή 1500-2000 για eshop χωρίς γέφυρα, άστο πήγαινε για ψάρεμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, polaki είπε

Κάτσε λίγο φίλε μου γιατί εμένα προσωπικά με μπέρδεψες, οπότε αν μπερδεύτηκα εγώ φαντάζομαι ο TS ούτε κατάλαβε τί του λες. 

Το #3 εγώ το ονομάζω πλατφόρμα ecommerce, η οποία περιλαμβάνει φυσικά και τα υπόλοιπα που έγραψες. 

Αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ που περιγράφεις, είναι το eshop, με γέφυρα στο ERP του. Η οποία γέφυρα μόνη της κάνει στην αγορά 1200-1500 ευρώ ανάλογα που την κάνεις. 

Τί λύση του προτείνεις εσύ δηλαδή, και πόσο θεωρείς ότι θα κοστίσει (περισσότερο ή λιγότερο) σε σχέση με ένα "κανονικό" (κατά τα λεγόμενά σου) eshop. Και πες μου λίγο με τα μεταφορικά πώς θα το χειριστεί αυτός ο μαγικός "μηχανισμός". Με εκπτώσεις ανά brand πώς θα το κάνει? Αν θέλω στα 2 μπλουζάκια να του δίνω δώρο και 1 βερμούδα με 50% έκπτωση πώς θα το κάνω. Πόντους ανταμοιβής πώς θα έχω. 

Του λες να πάει στην εποχή των παγετώνων, ενώ μπορεί με 2500-3000 φουλ κομπλέ μαζί με τη γέφυρα να στήσει ένα αξιοπρεπέστατο και future proof ecommerce solution?

Ρε παιδιά.. λίγο προσοχή τί λέμε και σε ποιούς το λέμε. 

Στην τελική no offence αλλά αν δεν έχεις 3000 για να ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ το eshop σου (χωρίς καθόλου κόστος διαφήμισης κλπ), ε τί συζητάμε και καθόλου. Δεν το λέω ειρωνικά, το λέω με πλήρη επαφή με την πραγματικότητα. Αν δεν έχεις 3k για να κάνεις σύνδεση με το ERP σου, ή 1500-2000 για eshop χωρίς γέφυρα, άστο πήγαινε για ψάρεμα. 

 

ναι κοιτα εγω απλα ειπα τι θα εκανα αν ειχα την Database ετοιμη ολα τα αλλα που περιεγραψα γινονται πολυ ευκολα.
Αν εχεις την Database ήδη δεν χρειαζεσαι "γεφυρες" αφου στηνεις το eshop κατευθείαν πανω στην database που ηδη εχεις.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papmel είπε

 

ναι κοιτα εγω απλα ειπα τι θα εκανα αν ειχα την Database ετοιμη ολα τα αλλα που περιεγραψα γινονται πολυ ευκολα.
Αν εχεις την Database ήδη δεν χρειαζεσαι "γεφυρες" αφου στηνεις το eshop κατευθείαν πανω στην database που ηδη εχεις.
 

giphy.gif?cid=4d1e4f29i1r685n0o6ykzj35qu

Στις 29/11/2020 στις 11:35 ΜΜ, papmel είπε

Απο την στιγμή που εχεις προγραμμα για το φυσικο μαγαζι  δεν χρειάζεσαι πλατφόρμα eshop.
Αυτο που χρειάζεσαι ειναι τα εξης.

1) utility να διαβαζει την Database του προγραμματος και να κανει export HTML στατικες σελιδες
2) Ενα υποτιπώδες Dictionary με τιτλους για να μπορει ο χρηστης να κανει Search
3) Εναν μηχανισμο για να αγοράζει ο χρηστης Online
4) Ενα ωραιο και καθαρο Theme Για να εχει προοπτικες να βγει ψηλα στα ψαχτηρια αν και πλεον ολοι με Skoutz αγοράζουν

τα πραγματα δηλαδη ειναι πολυ πιο απλα αφου εχεις ηδη τα προιοντα σου σε καποια bash δεδομένων.
και αν βαστας και αποθήκη πρεπει οταν αγοράζει καποιος απο το Eshop να ενημερώνετε η Database του φυσικου καταστηματος.
Και οταν κοβεις τιμολογιο αποδειξη απο την μηχανη ή οτι αλλο εχεις να ενημερωνετε και η αποθήκη του eshop.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...