Προς το περιεχόμενο

Από τις 4 Νοεμβρίου, η διέλευση με e-pass από διόδια γίνεται ευκολότερη


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 100
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το  θεμα δεν ειναι να γινει ευκολοτερη η διελευση αλλα  φτηνοτερη......

Ενοποίηση μεν, 3-4 "αλλά" δε! Foul#1: Η φόρτιση μόνο στον ίδιο πάροχο. Foul#2: Εκπτωτικά πακέτα συνδεδεμένα με πομποδέκτη. Foul#3: Η μέτρηση του ύψους αυτοματοποιειται εύκολα. Foul

Αν δεν πληρώσουμε 5-6 φορές το κάθε έργο δεν έχει νόημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περαν της vignett-ας που ειναι το καλυτερο ειδικά της Ουγγαρίας που ειναι ηλεκτρονική η Σερβία εχει το καλυτερο μπαίνεις περνεις χαρτάκι πληρώνεις οταν βγαίνεις δεν σταματας πουθενα στην διαδρομή... Τωρα αυτα με epass mipass  κλπ ειναι να δικαιολογησουν τα πολλα λεφτα που ζητάνε εκανα 7500 χιλιαδες χιλιομετρα το καλοκαίρι πληρωσα Γερμανία Αθηνα και πληρωσα αναλογικά στα χιλιομετρα που διεσχισα στην Ελλαδα τα περισσότερα 

Επεξ/σία από Cyber_Spartacus
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παιδια πηγα εθνικη πριν 2 βδομαδες και το πηρα

ακομα να στειλουν στοιχεια στην αττικη οδο μετα απο 2 βδομαδες αντι να γινει σε 1 μερα ηλεκτρονικα

...κλασσικο δημοσιο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιτέλους και στο Ελλαδισταν!! Πόσο δύσκολο πια τους ήταν τόσα χρόνια να μην ταλαιπωρούμαστε με ουρές σε διόδια κάθε λίγο... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, fanatilas είπε

Το 2.70 οριο υψους ποτε θα το αλλαξουν ολα τα υπολοιπα λαμογια

για 2 ποντους οταν ειναι ξεφορτωμενο πληρωνω φορτηγο οταν ειναι φορτωμενο ΙΧ

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 hours ago, Kostantinos Markopoulos said:

Τετοια φιρμανια ειχαμε επι τουρκοκρατιας ..τα λεγανε φορος ...δηλαδη επρεπε να πληρωσεις  ενα ποσο ..η αλλιως  τον   { φορο } για να μπεις σε μια πολη...Αντι δηλαδη να  καταργηθουν  ολοκληρωτικα εμεις ακομα τα εχουμε...ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΙΣΩΔΙΑ.Ισως η μονη χωρα παγκοσμιος που παραγει διοδια και δοσιλογους...

 

 

να εξηγησουμε μερικα απλα πραγματακια γιατι μερικοι εδω περα εχουν παρεξηγησει την κατασταση

οχι δεν εχουμε χουντα ουτε δοσιλογους

 

ενας δρομος για να φτιαχτει κοστιζει λεφτα

κανεις δεν εχει ορεξη να αγορασει χιλιαδες τονους τσιμεντο και πισσα για την ψυχη της μανας του

αρα καποιος πρεπει να πληρωσει

 η λογικη "μα να πληρωσει το κρατος" σημαινει παλι εσυ θα πληρωσεις

η διαφορα ειναι πως ο κρητικος θα πληρωνει για την εγνατια ενω ειναι 1000 χιλιομετρα μακρια με σκατοδρομους

τωρα

θα πει καποιος

"ναι αλλα φτιαχτηκε η αττικη οδος γιατι να πληρωνουμε ακομα?"

παμε να ξαναεξηγησουμε τα βασικα

η αττικη οδος κοστιζει πολλα λεφτα

καποιος την καθαριζει

καποιος τη φωτιζει

αν χαλασει μια λαμπα δε θα πας στο σκλαβενιτη με 3 ευρω να την φτιαξεις

θες γερανους

ο γερανος κοστιζει

ο τυπας που ιθα οδηγησει το γερανο κοστιζει

η ασφαλεια του να ανεβει 20 μετρα επισης κοστιζει

η παλια λαμπα που επεσε και εσπασαν γυαλια πρεπει να καθαρισει 

δε θα παει μια καθαριστρια με ενα ξεσκονοπανο

συνεπως

οπως στο σπιτι σου πληρωνεις και αφου το φτιαξεις ετσι και ο δρομος δεν το φτιαχνεις και αντε γεια

αλλιως θα καταντησει σαν τους δημοσιους που τα  μσια φωτα δε δουλευουν και εχεις σαμαρακια

 

 

παμε μετα

ναι αλλα ερχεται το 2ο επιχειρημα που λεει "ναι αλλα πρεπει να ειναι τοσο ακριβο το διοδιο?"

ναι πρεπει

 

γιατι αν γινει φτηνο δε σε συμφερει

 

ναι για σενα μιλαω καγκουρα που λες τι ωραια που θα ηταν να πληρωνω 1 ευρω στην αττικη οδο θα πηγαινα καθε μερα

οχι

γιατι αν ηταν 1 ευρω θα πηγαινε η μιση ελλαδα

και η αττικη οδος θα γεμιζε σαν την κηφησιας

οχι δεν θα ηταν καλυτερα

 

 

και παμε και στο τριτο επιχειρημα που λεει

"ναι αλλα το συνταγμα της χωρας διασφαλιζει την ελεηυθερη μετακοινηση στην επικρατεια και φορο ζηταγαν μονο επι τουρκοκρατιας που δε σε αφηναν οι τσιφλικαδες να περασεις να πας στον αλλο νομο και χουντα δοσιλογοι και ολα ειναι σχεδιο του σορος¨"

 

οχι

το συνταγμα σου επιτρεπει πραγματι να πας αθηνα θεσσαλονικη χωρις να πληρωσεις

μπορεις να πας απο τις διπλανες τοπικες οδους

θα σου παρει 2 χρονια θα οδηγεις με 60 μεσα απο χωρια αλλα θα φτασεις

και στην πελλοπονησο μπορεις να πας απο την κακια σκαλα

και στο αεροδρομιοο μπορεις να πας απο λαυριου

 

αρα ναι η ελευθερη μετακοινηση στην επικρατια διασφαλιζεται

αρα  το συνταγμα τηρηται

στο ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ομως που εφτιαξα και πληρωσα εγω θα πληρωσεις για να μπεις

και λογικες τυπου δεν πληρωνω και σηκωνω μπαρες τυπου ζωη κω/λου και μπαξ μπανι τελειωσανε

 

 

  • Like 6
  • Thanks 5
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, Questioner είπε

Πέρα από το λάθος που έχουν τα διόδια να βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο, τα νέα δεδομένα των e-pass είναι θετικά εφόσον δεν χαθούν θέσεις εργασίας. Έτυχε να χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά το fast pass μέσα στο ΣΚ για ένα μεγάλο ταξίδι και μου έλυσε πραγματικά τα χέρια. Άμεση φόρτιση μέσω της εφαρμογής (για την ακρίβεια κάνει 20 λεπτά να ενημερωθεί το υπόλοιπο) και ελέγχεις το υπόλοιπό σου ανά πάσα στιγμή. Το έβγαλα πρόσφατα γιατί είχα διαβάσει για την εν λόγω ενοποίηση. Από εκεί και πέρα το επόμενο βήμα είναι να καταργηθούν τα διόδια μέσα στους αυτοκινητοδρόμους και να πληρώνουμε για όσα χλμ κάνουμε σαν πολιτισμένοι Ευρωπαίοι (το οποίο βέβαια είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα μιας και τα διόδια να κοστίζουν παραπάνω είτε σε μικρές είτε σε μεγάλες διαδρομές).

Το fast pass όντως κάνει 20 λεπτά έως και ώρα.

Της Αττικής Οδού ειναι άμεσο. Επιτόπου. Και έχει (πλέον) και εφαρμογή στο κινητό.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουάου κάτι που έπρεπε να ειναι δεδομένο υλοποιείται με 10-20 χρονια καθυστέρηση! 

Να πω μπράβο; Κάλλιο αργά παρά ποτέ; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επιπλέον ας είναι καλά ο covid μπορείς πλέον να κάνεις αντικατάσταση του πομποδέκτη αν σου χαλάσει μέσω κούριερ και όχι με φυσική παρουσία στο χχχ χιλιόμετρο της χχχ οδού.

Μου είχε χαλάσει ο πομποδέκτης (fast pass) και μου είπαν την επόμενη φορά που θα πάτε προς Λαμία σταματήστε στον παράδρομο στο χ χιλιόμετρο να τον ελέγξουμε και αν χρειάζεται να τον αλλάξουμε.

Τους μίλησα όμορφα και τα "έχωσα" ευγενικά και έκανα την δουλειά μου όπως πραγματικά πρέπει να γίνεται εν έτη 2020. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες παρέλαβα από eway. Αίτηση μέσω web, αποστολή - επιστροφή εγγράφων με Courier και πρώτη ΄΄φόρτιση΄΄ με κάρτα μέσω web.

Ο πομποδέκτης μικρός, μένει να τον λειτουργήσω να δω αν δουλεύει καλά.

Τα διόδια όμως πανάκριβα για δρόμους που τους έχουμε ήδη χρυσοπληρώσει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, dieksodo είπε

 

 

να εξηγησουμε μερικα απλα πραγματακια γιατι μερικοι εδω περα εχουν παρεξηγησει την κατασταση

οχι δεν εχουμε χουντα ουτε δοσιλογους

 

ενας δρομος για να φτιαχτει κοστιζει λεφτα

κανεις δεν εχει ορεξη να αγορασει χιλιαδες τονους τσιμεντο και πισσα για την ψυχη της μανας του

αρα καποιος πρεπει να πληρωσει

 η λογικη "μα να πληρωσει το κρατος" σημαινει παλι εσυ θα πληρωσεις

η διαφορα ειναι πως ο κρητικος θα πληρωνει για την εγνατια ενω ειναι 1000 χιλιομετρα μακρια με σκατοδρομους

τωρα

θα πει καποιος

"ναι αλλα φτιαχτηκε η αττικη οδος γιατι να πληρωνουμε ακομα?"

παμε να ξαναεξηγησουμε τα βασικα

η αττικη οδος κοστιζει πολλα λεφτα

καποιος την καθαριζει

καποιος τη φωτιζει

αν χαλασει μια λαμπα δε θα πας στο σκλαβενιτη με 3 ευρω να την φτιαξεις

θες γερανους

ο γερανος κοστιζει

ο τυπας που ιθα οδηγησει το γερανο κοστιζει

η ασφαλεια του να ανεβει 20 μετρα επισης κοστιζει

η παλια λαμπα που επεσε και εσπασαν γυαλια πρεπει να καθαρισει 

δε θα παει μια καθαριστρια με ενα ξεσκονοπανο

συνεπως

οπως στο σπιτι σου πληρωνεις και αφου το φτιαξεις ετσι και ο δρομος δεν το φτιαχνεις και αντε γεια

αλλιως θα καταντησει σαν τους δημοσιους που τα  μσια φωτα δε δουλευουν και εχεις σαμαρακια

 

 

παμε μετα

ναι αλλα ερχεται το 2ο επιχειρημα που λεει "ναι αλλα πρεπει να ειναι τοσο ακριβο το διοδιο?"

ναι πρεπει

 

γιατι αν γινει φτηνο δε σε συμφερει

 

ναι για σενα μιλαω καγκουρα που λες τι ωραια που θα ηταν να πληρωνω 1 ευρω στην αττικη οδο θα πηγαινα καθε μερα

οχι

γιατι αν ηταν 1 ευρω θα πηγαινε η μιση ελλαδα

και η αττικη οδος θα γεμιζε σαν την κηφησιας

οχι δεν θα ηταν καλυτερα

 

 

και παμε και στο τριτο επιχειρημα που λεει

"ναι αλλα το συνταγμα της χωρας διασφαλιζει την ελεηυθερη μετακοινηση στην επικρατεια και φορο ζηταγαν μονο επι τουρκοκρατιας που δε σε αφηναν οι τσιφλικαδες να περασεις να πας στον αλλο νομο και χουντα δοσιλογοι και ολα ειναι σχεδιο του σορος¨"

 

οχι

το συνταγμα σου επιτρεπει πραγματι να πας αθηνα θεσσαλονικη χωρις να πληρωσεις

μπορεις να πας απο τις διπλανες τοπικες οδους

θα σου παρει 2 χρονια θα οδηγεις με 60 μεσα απο χωρια αλλα θα φτασεις

και στην πελλοπονησο μπορεις να πας απο την κακια σκαλα

και στο αεροδρομιοο μπορεις να πας απο λαυριου

 

αρα ναι η ελευθερη μετακοινηση στην επικρατια διασφαλιζεται

αρα  το συνταγμα τηρηται

στο ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ομως που εφτιαξα και πληρωσα εγω θα πληρωσεις για να μπεις

και λογικες τυπου δεν πληρωνω και σηκωνω μπαρες τυπου ζωη κω/λου και μπαξ μπανι τελειωσανε

 

 

Πες τα χρυσοστομε! Γεμισαμε με απαιδευτους τσαμπατζιδες και επαναστατες. Οτι πληρωνεις παιρνεις, προτιμω να παω ταξιδι με ανεση και ασφαλεια παρα να παω απο λακουβες. Τι να κανουμε? ολα εχουν το αναλογο κοστος.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@dieksodo εξήγησε και κάτι ακόμα. Γιατί έκαναν τέτοιες συμβάσεις με το κράτος έτσι ώστε αν δεν περνάνε πολλά αυτοκίνητα να πληρώνει την διαφορά το κράτος δηλ. εμείς;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, KoreanW είπε

αυτό θα λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης για ανταγωνισμό, ώστε κάθε πάροχος να προσφέρει εκπτωτικά πακέτα στα δικά του e-pass

ας πούμε ότι υπάρχουν πάροχοι που παρέχουν εκπτωτικές τιμές με τη χρήση του δικού τους πομποδέκτη έναντι τρίτων
και άλλοι πάροχοι που δεν παρέχουν ειδικές εκπτωτικές τιμές για τους δικούς τους πομποδέκτες

Μα ο κάθε πομποδέκτης είναι συνδεδεμένος με διαφορετικό αυτοκινητόδρομο. Τον πάροχο δεν θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει αν περνάς από τον "αυτοκινητόδρομο του" με δικό του πομποδέκτη ή αλλουνού. Τον ενδιαφέρουν πόσες διελεύσεις κάνεις. Θα έπρεπε να μπορεί να σου παρέχει πακέτα ανεξάρτητα με τον πιο πομποδέκτη έχεις.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, alexkes said:

Μα ο κάθε πομποδέκτης είναι συνδεδεμένος με διαφορετικό αυτοκινητόδρομο. Τον πάροχο δεν θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει αν περνάς από τον "αυτοκινητόδρομο του" με δικό του πομποδέκτη ή αλλουνού. Τον ενδιαφέρουν πόσες διελεύσεις κάνεις. Θα έπρεπε να μπορεί να σου παρέχει πακέτα ανεξάρτητα με τον πιο πομποδέκτη έχεις.

η απορία σου (και η έκπληξη του @gippas ) προκύπτει από το ότι δεν έχεις τη σωστή πληροφόρηση για το πώς λειτουργεί το σύστημα της διαλειτουργικότητας

συνοπτικά, τον πάροχο τον ενδιαφέρει αν περνάς από τον «αυτοκινητόδρομό του» με δικό του πομποδέκτη
διότι αν περνάς με πομποδέκτη άλλου παρόχου, ένα μέρος του διοδίου καταλήγει σε τέλος προμήθειας προς τον τρίτο πάροχο που παρέχει τον πομποδέκτη
και το καθαρό ποσό που τελικά απομένει για τον αυτοκινητόδρομο είναι μικρότερο

και αντιστρόφως ένας πάροχος εισπράττει προμήθειες αν χρησιμοποιείς τον δικό του πομποδέκτη σε τρίτους αυτοκινητόδρομους

ένας από τους λόγους που μέχρι σήμερα δε λειτουργούσε καθολικά το σύστημα της διαλειτουργικότητας
είναι ότι ακριβώς δεν είχαν συμφωνήσει όλοι οι πάροχοι στο ύψος της προμηθειας που θα εισπράττει ο ένας έναντι του άλλου

Επεξ/σία από KoreanW
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.