Προς το περιεχόμενο

Από τις 4 Νοεμβρίου, η διέλευση με e-pass από διόδια γίνεται ευκολότερη


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

32 λεπτά πριν, lkastritis είπε

Πες τα χρυσοστομε! Γεμισαμε με απαιδευτους τσαμπατζιδες και επαναστατες. Οτι πληρωνεις παιρνεις, προτιμω να παω ταξιδι με ανεση και ασφαλεια παρα να παω απο λακουβες. Τι να κανουμε? ολα εχουν το αναλογο κοστος.

Δεν είναι άσπρο ή μαύρο τα πράγματα. Προφανώς και υπάρχει κόστος αλλά υπάρχουν χώρες που δεν έχουν καν διόδιο και έχουν φοβερούς αυτοκινητόδρομους, π.χ. Γερμανία και άλλες που αγοράζεις ένα pass και έχεις πρόσβαση για συγκεκριμένη διάρκεια.

Αυτό φαίνεται ένα καλό άρθρο που συγκεντρώνει μερικές πληροφορίες για πολλές ευρωπαικές χώρες.

https://hellascamper.com/2018/01/03/τα-διόδια-στην-ευρώπη-οδηγός/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

42 λεπτά πριν, dieksodo είπε

 

 

να εξηγησουμε μερικα απλα πραγματακια γιατι μερικοι εδω περα εχουν παρεξηγησει την κατασταση

οχι δεν εχουμε χουντα ουτε δοσιλογους

 

ενας δρομος για να φτιαχτει κοστιζει λεφτα

κανεις δεν εχει ορεξη να αγορασει χιλιαδες τονους τσιμεντο και πισσα για την ψυχη της μανας του

αρα καποιος πρεπει να πληρωσει

 η λογικη "μα να πληρωσει το κρατος" σημαινει παλι εσυ θα πληρωσεις

η διαφορα ειναι πως ο κρητικος θα πληρωνει για την εγνατια ενω ειναι 1000 χιλιομετρα μακρια με σκατοδρομους

τωρα

θα πει καποιος

"ναι αλλα φτιαχτηκε η αττικη οδος γιατι να πληρωνουμε ακομα?"

παμε να ξαναεξηγησουμε τα βασικα

η αττικη οδος κοστιζει πολλα λεφτα

καποιος την καθαριζει

καποιος τη φωτιζει

αν χαλασει μια λαμπα δε θα πας στο σκλαβενιτη με 3 ευρω να την φτιαξεις

θες γερανους

ο γερανος κοστιζει

ο τυπας που ιθα οδηγησει το γερανο κοστιζει

η ασφαλεια του να ανεβει 20 μετρα επισης κοστιζει

η παλια λαμπα που επεσε και εσπασαν γυαλια πρεπει να καθαρισει 

δε θα παει μια καθαριστρια με ενα ξεσκονοπανο

συνεπως

οπως στο σπιτι σου πληρωνεις και αφου το φτιαξεις ετσι και ο δρομος δεν το φτιαχνεις και αντε γεια

αλλιως θα καταντησει σαν τους δημοσιους που τα  μσια φωτα δε δουλευουν και εχεις σαμαρακια

 

 

παμε μετα

ναι αλλα ερχεται το 2ο επιχειρημα που λεει "ναι αλλα πρεπει να ειναι τοσο ακριβο το διοδιο?"

ναι πρεπει

 

γιατι αν γινει φτηνο δε σε συμφερει

 

ναι για σενα μιλαω καγκουρα που λες τι ωραια που θα ηταν να πληρωνω 1 ευρω στην αττικη οδο θα πηγαινα καθε μερα

οχι

γιατι αν ηταν 1 ευρω θα πηγαινε η μιση ελλαδα

και η αττικη οδος θα γεμιζε σαν την κηφησιας

οχι δεν θα ηταν καλυτερα

 

 

και παμε και στο τριτο επιχειρημα που λεει

"ναι αλλα το συνταγμα της χωρας διασφαλιζει την ελεηυθερη μετακοινηση στην επικρατεια και φορο ζηταγαν μονο επι τουρκοκρατιας που δε σε αφηναν οι τσιφλικαδες να περασεις να πας στον αλλο νομο και χουντα δοσιλογοι και ολα ειναι σχεδιο του σορος¨"

 

οχι

το συνταγμα σου επιτρεπει πραγματι να πας αθηνα θεσσαλονικη χωρις να πληρωσεις

μπορεις να πας απο τις διπλανες τοπικες οδους

θα σου παρει 2 χρονια θα οδηγεις με 60 μεσα απο χωρια αλλα θα φτασεις

και στην πελλοπονησο μπορεις να πας απο την κακια σκαλα

και στο αεροδρομιοο μπορεις να πας απο λαυριου

 

αρα ναι η ελευθερη μετακοινηση στην επικρατια διασφαλιζεται

αρα  το συνταγμα τηρηται

στο ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ομως που εφτιαξα και πληρωσα εγω θα πληρωσεις για να μπεις

και λογικες τυπου δεν πληρωνω και σηκωνω μπαρες τυπου ζωη κω/λου και μπαξ μπανι τελειωσανε

 

 

Ωπα μεγάλο! Ήρεμα μιλάμε. :) 

Γιατί τέτοιος φανατισμός με τα κέρδη των εταιρειών; Να ξεκαθαρίσουμε και κάποια άλλα πράγματα:

Οι δρόμοι έγιναν με συγχρηματοδότηση ΕΕ - Ελληνικού δημοσίου. Καμία σχέση δεν έχουν τα διόδια με την κατασκευή.

Επίσης καμία σχέση δεν έχουν με την βαριά συντήρηση των δρόμων (παλιά- κατεστραμμένα οδοστρώματα κλπ).

Όταν πληρώνουμε διόδια πληρώνουμε: τακτική συντήρηση (καθάρισμα, χόρτα, τουαλέτες λάμπες), κατασκευή διοδίων (νομίζω), διαχείριση οδού (κάμερες κλπ), μισθοί υπαλλήλων, κέρδος εταιρειών.

Δεν ξέρω τι γίνεται στην αττική οδό, σε άλλες οδούς πάντως η συντήρηση γίνεται "πλημμελώς".  

Γιατί θεωρείς ότι η τιμή διοδίων και το κέρδος πρέπει να είναι τόσα ακριβώς και όχι ας πούμε τα μισά; Ή τα διπλά;  

Και τέλος γιατί αφού θα καταργηθούν τα μετωπικά διόδια, εξακολουθούν να τα κατασκευάζουν αντί να φτιάξουν τα πλευρικά σύντομα; Ποιος οφείλεται από αυτό εκτός από τους κατασκευαστές;

Άποψή μου: Ναι, τα διόδια μπορούν να είναι ένα ανταποδοτικό έσοδο για τους δρόμους και ένα έσοδο για το κράτος, αλλά δεν νομίζω ότι γίνεται με σωστό και διαφανή τρόπο.  Οι μεγαλοεργολάβοι συγκυβερνούν την Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Praetorian είπε

Όντως επιτελους. Ήταν κάτι που ενώ είχε νόημα να γίνει, είχε καθυστερήσει απαράδεκτα πολύ να υλοποιηθεί, με αποτέλεσμα να αγοράζει ο κόσμος πολλαπλούς πομποδέκτες. 

Πάντως θετικό βήμα, που έγινε τελικά (για άλλα πράγματα ακόμα περιμένουμε --- γκουχ γκουχ ταυτότητες γκουχ ξερόβηχας)

Τι εννοείς "επιτέλους" και "απαράδεκτα πολύ"; Εγώ θυμάμαι γύρω στο 2013 που είχα βγάλει epass στην Αττική Οδό, τους είχα ρωτήσει ότι ναι μεν ισχύει για Λαμία-Θεσσαλονίκη αλλά με το κομμάτι Αθήνα-Λαμία τι θα γίνει; Η απάντηση ήταν ότι γίνονται κάποιες διαπραγματεύσεις και ελπίζουν πως σύντομα θα συμφωνήσουν οι εταιρείες. Μόνο 7 χρόνια τους πήρε, το καλό πράγμα αργεί να γίνει, πρέπει να ωριμάσει.

Σαν ψέμα μου φαίνεται που θα βγάλω τον πομποδέκτη της Νέας Οδού από το παρμπρίζ. Ή ότι θα μπορώ να πηγαίνω και από Δυτική Ελλάδα με το ίδιο epass.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dieksodo είπε

ναι αλλα ερχεται το 2ο επιχειρημα που λεει "ναι αλλα πρεπει να ειναι τοσο ακριβο το διοδιο?"

ναι πρεπει

γιατι αν γινει φτηνο δε σε συμφερει

ναι για σενα μιλαω καγκουρα που λες τι ωραια που θα ηταν να πληρωνω 1 ευρω στην αττικη οδο θα πηγαινα καθε μερα

οχι

γιατι αν ηταν 1 ευρω θα πηγαινε η μιση ελλαδα

και η αττικη οδος θα γεμιζε σαν την κηφησιας

οχι δεν θα ηταν καλυτερα

 

Συγγνώμη αλλά αυτό το στηρίζεις κάπου; Ή είναι δική σου εικασία;

Η χρήση ενός pass σε διόδια άλλης εταιρείας δε θα έχει κάποιο επιπλέον κόστος πέρα από αυτό της διέλευσης, σωστά;

Επεξ/σία από butters
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ που μένω Θεσσαλονίκη, με συμφέρει το e-pass της Εγνατίας οδού. Αλλά απο ότι διαβάζω, δεν έχει δυνατότητα ηλεκτρονικής φόρτισης ή ελέγχου υπολοίπου. Επίσης στο site γράφει κάτι για μηνιαίο τέλος αποστολής αναλυτικού λογαριασμού που ανέρχεται στο 1€/μήνα.  Επίσης δεν αναφέρει από που το προμηθευόμαστε. Μπορεί κάποιος να δώσει πληροφορίες; 

Επεξ/σία από gianniskks
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, KoreanW είπε

η απορία σου προκύπτει από το ότι δεν έχεις τη σωστή πληροφόρηση για το πώς λειτουργεί το σύστημα της διαλειτουργικότητας

συνοπτικά, τον πάροχο τον ενδιαφέρει αν περνάς από τον «αυτοκινητόδρομό του» με δικό του πομποδέκτη
διότι αν περνάς με πομποδέκτη άλλου παρόχου, ένα μέρος του διοδίου καταλήγει σε τέλος προμήθειας προς τον τρίτο πάροχο που παρέχει τον πομποδέκτη
και το καθαρό ποσό που τελικά απομένει για τον αυτοκινητόδρομο είναι μικρότερο

και αντιστρόφως ένας πάροχος εισπράττει προμήθειες αν χρησιμοποιείς τον δικό του πομποδέκτη σε τρίτους αυτοκινητόδρομους

ένας από τους λόγους που μέχρι σήμερα δε λειτουργούσε καθολικά το σύστημα της διαλειτουργικότητας
είναι ότι ακριβώς δεν είχαν συμφωνήσει όλοι οι πάροχοι στο ύψος της προμηθειας που θα εισπράττει ο ένας έναντι του άλλου

Συμφωνώ ότι υπάρχει αυτό το ηλίθιο πρόβλημα της προμήθειας αλλά αυτό θα έπρεπε να το λύσουν ΑΥΤΟΙ έτσι ώστε πολύ απλά εγώ σαν οδηγός να βάζω ένα (οποιοδήποτε) πομποδέκτη στο παρπρίζ μου και να περνάω από παντού, να έχω τις εκπτώσεις, και να μην σκέφτομαι "Α τώρα πάω Αττική να βάλω e-pass, μετά να βάλω της Ολυμπίας, να κρύψω κάτω από το κάθισμα τώρα τους υπόλοιπους μπας και χρεωθώ διπλά" και πάει λέγοντας. Τώρα το πρόβλημα έχει παραμείνει στους χρήστες δυστυχώς.

Εσύ δηλαδή που έχεις σωστή πληροφόρηση για το πως λειτουργεί το σύστημα είσαι ικανοποιημένος από την λύση που δώσανε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, alexkes said:

Συμφωνώ ότι υπάρχει αυτό το ηλίθιο πρόβλημα της προμήθειας αλλά αυτό θα έπρεπε να το λύσουν ΑΥΤΟΙ έτσι ώστε πολύ απλά εγώ σαν οδηγός να βάζω ένα (οποιοδήποτε) πομποδέκτη στο παρπρίζ μου και να περνάω από παντού, να έχω τις εκπτώσεις, και να μην σκέφτομαι "Α τώρα πάω Αττική να βάλω e-pass, μετά να βάλω της Ολυμπίας, να κρύψω κάτω από το κάθισμα τώρα τους υπόλοιπους μπας και χρεωθώ διπλά" και πάει λέγοντας. Τώρα το πρόβλημα έχει παραμείνει στους χρήστες δυστυχώς.

Εσύ δηλαδή που έχεις σωστή πληροφόρηση για το πως λειτουργεί το σύστημα είσαι ικανοποιημένος από την λύση που δώσανε;

Με έχεις μπλοκάρει

Πιστεύεις ότι είμαι εγώ που αποφασίζω ή ότι αν ενημερωθείς εσύ για τις προμήθειες θα αλλάξουν οι όροι του συστήματος;
Δεν καταλαβαίνω τη λογική που μου απευθύνεις την απάντηση και αν είναι ερώτημα ή μομφή

Ξανά,
σχολίασες κάτι ουσιώδες που έγραψα, και σου εξήγησα το σφάλμα σου
δεν πήρα θέση σε κάτι

Και σωστή πληροφόρηση έχω σε αυτό πάνω.
Έκανες λάθος και πάμε παρακάτω.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Stergios74 είπε

Ωπα μεγάλο! Ήρεμα μιλάμε. :) 

Γιατί τέτοιος φανατισμός με τα κέρδη των εταιρειών; Να ξεκαθαρίσουμε και κάποια άλλα πράγματα:

Οι δρόμοι έγιναν με συγχρηματοδότηση ΕΕ - Ελληνικού δημοσίου. Καμία σχέση δεν έχουν τα διόδια με την κατασκευή.

Επίσης καμία σχέση δεν έχουν με την βαριά συντήρηση των δρόμων (παλιά- κατεστραμμένα οδοστρώματα κλπ).

Όταν πληρώνουμε διόδια πληρώνουμε: τακτική συντήρηση (καθάρισμα, χόρτα, τουαλέτες λάμπες), κατασκευή διοδίων (νομίζω), διαχείριση οδού (κάμερες κλπ), μισθοί υπαλλήλων, κέρδος εταιρειών.

Δεν ξέρω τι γίνεται στην αττική οδό, σε άλλες οδούς πάντως η συντήρηση γίνεται "πλημμελώς".  

Γιατί θεωρείς ότι η τιμή διοδίων και το κέρδος πρέπει να είναι τόσα ακριβώς και όχι ας πούμε τα μισά; Ή τα διπλά;  

Και τέλος γιατί αφού θα καταργηθούν τα μετωπικά διόδια, εξακολουθούν να τα κατασκευάζουν αντί να φτιάξουν τα πλευρικά σύντομα; Ποιος οφείλεται από αυτό εκτός από τους κατασκευαστές;

Άποψή μου: Ναι, τα διόδια μπορούν να είναι ένα ανταποδοτικό έσοδο για τους δρόμους και ένα έσοδο για το κράτος, αλλά δεν νομίζω ότι γίνεται με σωστό και διαφανή τρόπο.  Οι μεγαλοεργολάβοι συγκυβερνούν την Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια.

Οι αυτοκινητόδρομοι έγιναν ως εξής, σε γενικές γραμμές (εξαιρείται η Εγνατία που ήταν όλη δημόσιο έργο):

- Ένα μέρος χρηματοδότηση ΕΕ

- Ένα μέρος από Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του κράτους

- Ένα μέρος από δάνεια που πήραν οι κοινοπραξίες και τα οποία αποπληρώνουν με τα έσοδα που έχουν από τα διόδια.

Οι παραχωρήσεις έχουν συγκεκριμένη χρονική διάρκεια εντός της οποίας οι κοινοπραξίες αναμένεται να αποπληρώσουν τα δάνεια και να βγάλουν ένα μέγιστο κέρδος και μετά οι δρόμοι επιστρέφουν στο κράτος. Αν το βγάλουν νωρίτερα μπορεί το κράτος να ζητήσει να του δοθεί νωρίτερα η λειτουργία τους και τα έσοδα τους, στην πράξη βέβαια μόνο στην Αττική θα μπορούσε να γίνει αυτό και εκεί έχουν βρει τρόπους να εφευρίσκουν έξοδα για να μην φαίνεται πως έχουν βγάλει το προβλεπόμενο κέρδος.

Μέχρι να παραδώσουν τους δρόμους στο κράτος οι κοινοπραξίες είναι υπεύθυνες για τη συντήρηση και λειτουργία των δρόμων και υπάρχουν και σχετικές ρήτρες για τα επίπεδα λειτουργίας που πρέπει να τηρούν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, Μωρέας και Ιονία οδός, όπου δεν μπορεί να βγει κέρδος μόνο με τα έσοδα από τα διόδια, το κράτος είχς συμφωνήσει να πληρώνει και ένα ποσό επιπλέον κάθε χρόνο για τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου.  Επίσης λόγω της κρίσης και τις μεγάλης πτώσης των εσόδων σε σχέση με τα προβλεπόμενα άλλαξαν αρκετά σε σχέση με τη συμμετοχή του κράτους.

Τώρα για τις συντηρήσεις δεν έχω άποψη για όλη την Ελλάδα αλλά στην Ολυμπία Οδό που τη χρησιμοποιώ συχνά στο τμήμα Αθήνα - Κόρινθος γίνονται τακτικά έργα. Η Εγνατία, που είναι 100% κρατική, είναι η πιο παρατημένη κτγμ αν και έχω 2-3 χρόνια να πάω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας παραθέσω εδώ την περσινή είδηση
https://www.kathimerini.gr/economy/local/1050067/symfonia-parachorisioychon-gia-eniaio-e-pass-se-oloys-toys-aytokinitodromoys/

«Οι συζητήσεις ανάμεσα στους παραχωρησιούχους βρίσκονταν σε εξέλιξη για πολλά χρόνια, για δύο βασικές αιτίες:
πρώτον, η Νέα Οδός διέθετε πολύ μικρό αριθμό πομποδεκτών και συνεπώς βρισκόταν σε πολύ δυσμενέστερη θέση από τους «ανταγωνιστές» της (κυρίως την Αττική Οδό).
Επιπλέον, δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν για το ποσοστό που θα πρέπει να αποδίδει ο ένας στον άλλο μέσω της διαλειτουργικότητας.
Για παράδειγμα, αν ένας κάτοχος πομποδέκτη της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου «περάσει» από τα διόδια της Κεντρικής Οδού στον Μαλιακό, τότε η Κεντρική Οδός θα πρέπει να καταβάλει στην Αιγαίου ένα ποσοστό της είσπραξής της (ουσιαστικά το χάνει). Στην αρχική συμφωνία μεταξύ των 5 παραχωρησιούχων το ποσοστό αυτό ήταν 2,5% και στην αναθεωρημένη συμφωνία έπεσε στο 2,12% του κομίστρου που θα εισπράττεται.»

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, KoreanW είπε

η απορία σου (και η έκπληξη του @gippas ) προκύπτει από το ότι δεν έχεις τη σωστή πληροφόρηση για το πώς λειτουργεί το σύστημα της διαλειτουργικότητας

συνοπτικά, τον πάροχο τον ενδιαφέρει αν περνάς από τον «αυτοκινητόδρομό του» με δικό του πομποδέκτη
διότι αν περνάς με πομποδέκτη άλλου παρόχου, ένα μέρος του διοδίου καταλήγει σε τέλος προμήθειας προς τον τρίτο πάροχο που παρέχει τον πομποδέκτη
και το καθαρό ποσό που τελικά απομένει για τον αυτοκινητόδρομο είναι μικρότερο

και αντιστρόφως ένας πάροχος εισπράττει προμήθειες αν χρησιμοποιείς τον δικό του πομποδέκτη σε τρίτους αυτοκινητόδρομους

ένας από τους λόγους που μέχρι σήμερα δε λειτουργούσε καθολικά το σύστημα της διαλειτουργικότητας
είναι ότι ακριβώς δεν είχαν συμφωνήσει όλοι οι πάροχοι στο ύψος της προμηθειας που θα εισπράττει ο ένας έναντι του άλλου

Το γέλιο, και ελπίζω να μη φάνηκε πως σε κοροϊδεύω, χαλαρή κουβέντα κάνουμε :) , είναι ως προς την πίστη πως θα υπάρξει ανταγωνισμός ως προς τα πακέτα. Αν θυμάσαι ήδη οι εκπτώσεις των εταιρειών πχ της Αττικής, δεν ισχύουν στους υπόλοιπους δρόμους για προφανής λόγους. Αφενός το ποσοστό της προμήθειας είναι τόσο μικρό (κάτω του 2%) που δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο να περάσει μια εταιρεία στους πελάτες της.  Αφετέρου στις συμφωνίες για τη διαλειτουργικότητα περιλαμβάνεται η πρόβλεψη πως οι εκπτώσεις του ενός παρόχου δεν ισχύουν στους δρόμους του άλλου, γιατί απλά καμιά εταιρεία δεν θέλει την τιμολογιακή της πολιτική να την καθορίζει ο ανταγωνιστής της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, gippas said:

Το γέλιο, και ελπίζω να μη φάνηκε πως σε κοροϊδεύω, χαλαρή κουβέντα κάνουμε :) , είναι ως προς την πίστη πως θα υπάρξει ανταγωνισμός ως προς τα πακέτα. Αν θυμάσαι ήδη οι εκπτώσεις των εταιρειών πχ της Αττικής, δεν ισχύουν στους υπόλοιπους δρόμους για προφανής λόγους. Αφενός το ποσοστό της προμήθειας είναι τόσο μικρό (κάτω του 2%) που δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο να περάσει μια εταιρεία στους πελάτες της.  Αφετέρου στις συμφωνίες για τη διαλειτουργικότητα περιλαμβάνεται η πρόβλεψη πως οι εκπτώσεις του ενός παρόχου δεν ισχύουν στους δρόμους του άλλου, γιατί απλά καμιά εταιρεία δεν θέλει την τιμολογιακή της πολιτική να την καθορίζει ο ανταγωνιστής της.

Λάθος και το γέλιο λοιπόν
γιατί η απλή λογική υποδεικνύει ότι ο ανταγωνισμός δε θα γίνει ως προς το ύψος των εκπτώσεων απλώς, αλλά ως προς καθεαυτούς τους πομποδέκτες τους οποίους συνοδεύουν οι εκπτώσεις και τη συχνότητα χρήσεων καθενός από αυτούς.

Αναλόγως του πακέτου των παροχών έκαστου πομποδέκτη, καθίσταται ελκυστική η χρήση του έναντι των υπολοίπων.

Αν η Γέφυρα πψ χρεώνει 10,60€ τη διέλευση με το δικό της πομποδέκτη αντί για 13,50€ με πομποδέκτη τρίτου
και η Ιόνια Οδός - που είναι η φυσική συνέχεια της Γέφυρας - δεν παρέχει καμία έκπτωση στους δικούς της πομποδέκτες έναντι τρίτων

τότε προφανώς η Ιόνια Οδός θα χάσει συνδρομητές και χάνοντας συνδρομητές θα έχει διαφυγές προς τις προμήθειες τρίτων (της Γέφυρας λχ)
αλλά πολύ περισσότερο κι η Γέφυρα θα επωφεληθεί από τις προμήθειες σε διόδια τρίτων αυτοκινητόδρομων.

Απλά τα πράγματα και κανένας αυτοκινητόδρομος δε θα έχει συμφέρον να χάνει κέρδη.
Θεωρητικά τουλάχιστον.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Με έχεις μπλοκάρει

Πιστεύεις ότι είμαι εγώ που αποφασίζω ή ότι αν ενημερωθείς εσύ για τις προμήθειες θα αλλάξουν οι όροι του συστήματος;
Δεν καταλαβαίνω τη λογική που μου απευθύνεις την απάντηση και αν είναι ερώτημα ή μομφή

Ξανά,
σχολίασες κάτι ουσιώδες που έγραψα, και σου εξήγησα το σφάλμα σου
δεν πήρα θέση σε κάτι

Και σωστή πληροφόρηση έχω σε αυτό πάνω.
Έκανες λάθος και πάμε παρακάτω.

Χαλαρή κουβέντα κάνουμε, δεν ήταν μομφή η ερώτηση μου.

Δεν έγραψα πουθενά ούτε ότι "αποφασίζεις εσύ' ούτε ότι "αν ενημερωθώ εγώ για τις προμήθειες θα αλλάξουν οι όροι του συστήματος". 

Καταλαβαίνω πολύ καλά το πως λειτουργεί αυτό το σύστημα και η γνώμη μου εξακολουθεί να είναι ότι η λύση που δώσανε δεν είναι προς όφελος των χρηστών της υπηρεσίας.

Δεν θεωρώ δηλαδή ότι το θέμα αυτό της προμήθειας είναι άλυτο έτσι ώστε να βάζει τους οδηγούς σε τόση ταλαιπωρία. 

Το οτι αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα τους δεν σημαίνει ότι το θεωρώ και άλυτο.

Τόσο απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, alexkes said:

Χαλαρή κουβέντα κάνουμε, δεν ήταν μομφή η ερώτηση μου.

Δεν έγραψα πουθενά ούτε ότι "αποφασίζεις εσύ' ούτε ότι "αν ενημερωθώ εγώ για τις προμήθειες θα αλλάξουν οι όροι του συστήματος". 

Καταλαβαίνω πολύ καλά το πως λειτουργεί αυτό το σύστημα και η γνώμη μου εξακολουθεί να είναι ότι η λύση που δώσανε δεν είναι προς όφελος των χρηστών της υπηρεσίας.

Δεν θεωρώ δηλαδή ότι το θέμα αυτό της προμήθειας είναι άλυτο έτσι ώστε να βάζει τους οδηγούς σε τόση ταλαιπωρία. 

Το οτι αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα τους δεν σημαίνει ότι το θεωρώ και άλυτο.

Τόσο απλά.

Ναι χαλαρά κάνουμε κουβεντα για αυτό χαίρομαι αν σε βοήθησα σε αυτό που δεν ήξερες.

Προμήθειες πρέπει να υπάρχουν με κάποιο τρόπο, γιατί προφανώς το τζάμπα δεν υπάρχει.
Ενας πομποδέκτης και ένας λογαριασμός που τον συνοδεύει, έχουν ένα κάποιο λειτουργικό κόστος.
Επίσης ο ελεύθερος ανταγωνισμός ανάμεσα στα συνδρομητικά πακέτα είναι ωφέλιμος για την τσέπη των πελατών.

Κάποιος μπορεί να προκρίνει την ευκολία χρήσης, σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει μόνο μια οπτική ούτε μόνο επιχειρήματα της μιας θεώρησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, eko13 είπε

Υπάρχει μια ειδοποιός διάφορα, στην Ελβετία φαντάζομαι οι δρόμοι θα γίνονται με κρατικά χρήματα. Στην Ελλάδα τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους τους έχει δώσει παραχώρηση δηλαδή (θεωρητικά) βάζει τα χρήματα ο εργολάβος και τα παίρνει σταδιακά από τα διόδια. Στην πράξη βέβαια πάντα βγαίνει ωφελημένος ο εργολάβος αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...

Ο εργολάβος είναι λογικό να βγαίνει κερδισμένος καθώς είναι επιχείρηση, όχι φιλανθρωπική οργάνωση. Αν δεν τον πληρώσεις να σου φτιάξει κάτι, δεν στο φτιάχνει.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...