Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Πριν από κάνα 2 βδομάδες έκανα μια αγορα μια συσκευής από  επίσημο site της εταιρίας.Η οποια ερχετε από Αμερική.

Ενώ κατά την αγορα  επέλεξα "Shipping method :STANDARD SHIPPING (POST OFFICE).απο το mail που μου στάλθηκε

σχετικά με το tracking ,με παραπέμπει σε site της DHL και συγκεκριμένα  DHL eCommerce Tracking.

Tο θυμάμαι πολύ καλα ότι από 
κάτω είχε την επιλογή για DHL express με επιπλέον κόστος ,αλλα έχω επέλεξα το παραπάνω που αναφέρω.

Τελοσπάντων μπαίνοντας και βλέποντας από το  DHL eCommerce Tracking την πορεια της παραγγελιας μου .Απο τις 29/10 (4 μέρες ως τώρα),μου 

λέει GRATHA, GR ARRIVED AT CUSTOMS,

Αν δεν κάνω λάθος ότι έχει φτάσει στο τελωνείο.

Ωραία δηλαδή έχει φτάσει στη χωρα ,και είναι εκεί,αλλα τι γίνετε τώρα?

Θα με ενημερώσουν με κάποιο mail?Kαι αν ναι ποτε προβλέπετε έχουν περάσει ήδη τόσες μέρες.Πρεπει να ενοχλήσω μήπως εγώ?

(μέγεθος συσκευής:περίπου  ενός κινητού ,κοστος αγορας 200ευρω)

 

Επεξ/σία από monotis
Δημοσ.

Μην ανησυχείς και θα σε ενημερώσουν οι ίδιοι για να εισπράξουν τέλη. Είτε θα σου στείλουν email είτε θα σε καλέσουν. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, monotis είπε

Καλησπέρα.

Πριν από κάνα 2 βδομάδες έκανα μια αγορα μια συσκευής από  επίσημο site της εταιρίας.Η οποια ερχετε από Αμερική.

Ενώ κατά την αγορα  επέλεξα "Shipping method :STANDARD SHIPPING (POST OFFICE).απο το mail που μου στάλθηκε

σχετικά με το tracking ,με παραπέμπει σε site της DHL και συγκεκριμένα  DHL eCommerce Tracking.

Tο θυμάμαι πολύ καλα ότι από 
κάτω είχε την επιλογή για DHL express με επιπλέον κόστος ,αλλα έχω επέλεξα το παραπάνω που αναφέρω.

Τελοσπάντων μπαίνοντας και βλέποντας από το  DHL eCommerce Tracking την πορεια της παραγγελιας μου .Απο τις 29/10 (4 μέρες ως τώρα),μου 

λέει GRATHA, GR ARRIVED AT CUSTOMS,

Αν δεν κάνω λάθος ότι έχει φτάσει στο τελωνείο.

Ωραία δηλαδή έχει φτάσει στη χωρα ,και είναι εκεί,αλλα τι γίνετε τώρα?

Θα με ενημερώσουν με κάποιο mail?Kαι αν ναι ποτε προβλέπετε έχουν περάσει ήδη τόσες μέρες.Πρεπει να ενοχλήσω μήπως εγώ?

(μέγεθος συσκευής:περίπου  ενός κινητού ,κοστος αγορας 200ευρω)

Θα πληρώσεις αλλά τόσα για τελωνείο και διαδικαστικά !!

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, arispz είπε

Θα πληρώσεις αλλά τόσα για τελωνείο και διαδικαστικά !!

Δεν μου απαντάς σε αυτό που ρωτάω?

Όσο για αυτό που λες...

Αν είναι έτσι τότε την πάτησα κανονικά.Δικια μου η βλακεία.

Τι γίνετε στη περίπτωση που δεν επιθυμώ να παραλάβω και θέλω  να επιστραφούν τα χρήματα μου?

(Αγορά μέσω paypal)

Δημοσ.
Στις 3/11/2020 στις 10:22 ΜΜ, monotis είπε

Δεν μου απαντάς σε αυτό που ρωτάω?

Όσο για αυτό που λες...

Αν είναι έτσι τότε την πάτησα κανονικά.Δικια μου η βλακεία.

Τι γίνετε στη περίπτωση που δεν επιθυμώ να παραλάβω και θέλω  να επιστραφούν τα χρήματα μου?

(Αγορά μέσω paypal)

Άρνηση παραλαβής δε σημαίνει οτι σου επιστρέφει και το Paypal τα χρήματα. Δεν είναι υποχρεωμένο να σου επιστρέψει ένα κατάστημα χρήματα επειδή έκανες λάθος και θα πληρώσεις δασμούς που προφανώς θα πληρώσεις αφού είναι αγορά από τρίτη χώρα και άνω των €22 (ενδεχομένως στο λέει και στο site κιόλας). Σε οποιαδήποτε περίπτωση για να πάρεις χρήματα πίσω πρέπει να συμφωνήσει το μαγαζί να το δεχτεί (ενδεχομένως και τα έξοδα αποστολής δικά σου -αν έχει κάποιο κόστος- ή και restock fee που βάζουν αυτοί). Το paypal είναι για επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση απάτης ή ζημιάς ή αν το αντικείμενο δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή. Επικοινώνησε με το κατάστημα ΜΗΠΩΣ σε βοηθήσουν και το πάρουν πίσω. 

*DHL eCommerce ειναι τα γερμανικά ταχυδρομεία που στα φέρνουν τα ΕΛΤΑ, οχι το dhl express που είναι το κούριερ τους, εκτός αμα το θυμάμαι λάθος.

*dispute για επιστροφή δεν έχει νόημα στο Paypal καθώς το tracking βγάζει οτι ήρθε στη χώρα, ο πωλητής είναι καλυμμένος, κλείνει άμεσα και δε ξανανοίγει ποτέ

*κάνε υπομονή μην τυχόν και δε σου βάλουν δασμούς πρώτα, αλλά ρώτα και το κατάστημα

  • Like 1
Δημοσ.

Εδώ και 6 μέρες από την αναφορά στο DHL eCommerce λέει ότι έχει φτάσει στη χωρα και είναι τελωνείο.
Τι γίνετε?Προβλέπετε να πάρει πολύ ακόμη?Μήπως να τους ενοχλήσω?

Δημοσ.

Σήμερα τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της DHL.Τους έδωσα τον σχετικό αριθμό αποστολης,και με ενημερωσαν πως αφού το πακέτο έχει φτάσει τελωνείο,απο εδώ και πέρα το 

αναζητώ από τα EΛΤΑ με τον κωδικό Delivery by Postal provider 

που αναφέρετε στη σελίδα τους.

 

Πηγαίνοντας στο site των EΛΤΑ ,βαζοντας τον κωδικό και πατώντας αναζήτηση τα αποτελέσματα ήταν ως εξης:

https://ibb.co/Q6yZ0n5

 

 

Δημοσ.

Δεν ειναι το θεμα σου η Αμερικη, αλλα το τελωνειο. Και απο Κινα το ιδιο κανει :) 

Επισης υπαρχουν και σχετικα θεματα (ακομα και εδω στο section internet) που γινονται αναφορες με τους χρονους στα τελωνεια. (ενημερωτικα)

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά τελικά σήμερα παρέλαβα πακετάκι μου.
Ευτηχως που τους πηρα τηλέφωνο ,γιατι τόσες μέρες είχε "κολλήσει"στο τελωνείο,λογο "ελλείπων"στοιχειων (έτσι μου είπαν...)και έτσι μου ζητησαν να τους στείλω με mail  print screen τα στοιχεια της παραγγελιας (τι είναι ,ποσο κάνει,διευθυνση αποστολης κτλ).

Την άλλη μερα αμέσως με mail με ενημέρωσαν  ότι ολοκληρώθηκε η υποβολή παραστατικών κτλ.και από την ενημέρωση στο site άρχισε να κινητέ η διαδικασία...

(ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ,ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΓΕΤΑ ΑΘΗΝΑΣ ,ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΔΔ ΑΤΤΙΚΗΣ ....κτλ κτλ. ως ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΥΡΙΔΑ (στο κατάστημα της περιοχής μου).

Μετά από 2 μέρες που παρέμεινε εκεί , μου ήρθε σήμερα ειδοποίηση να πάω να το παραλάβω ,μαζι με το ποσο με τα έξοδα εκτελωνισμού,τα οποια ήταν 68ευρω. 
Και ευτηχως όχι αλλα τόσα που μου λέγανε πολλοί σε όσους το έλεγα!!

Τέλος καλο ,ολα καλα λοιπόν!
Αυτο που κατάλαβα ,νομιζω πως θέλουν λίγο παρακολούθηση και σκουντηγμα όταν βλέπεις και έχει κολλήσει καπου για μέρες.

Ευχαριστώ πολύ όλους σας ,για τις απαντήσεις σας .

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, monotis είπε

Παιδιά τελικά σήμερα παρέλαβα πακετάκι μου.
Ευτηχως που τους πηρα τηλέφωνο ,γιατι τόσες μέρες είχε "κολλήσει"στο τελωνείο,λογο "ελλείπων"στοιχειων (έτσι μου είπαν...)και έτσι μου ζητησαν να τους στείλω με mail  print screen τα στοιχεια της παραγγελιας (τι είναι ,ποσο κάνει,διευθυνση αποστολης κτλ).

Την άλλη μερα αμέσως με mail με ενημέρωσαν  ότι ολοκληρώθηκε η υποβολή παραστατικών κτλ.και από την ενημέρωση στο site άρχισε να κινητέ η διαδικασία...

(ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ,ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΓΕΤΑ ΑΘΗΝΑΣ ,ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΔΔ ΑΤΤΙΚΗΣ ....κτλ κτλ. ως ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΥΡΙΔΑ (στο κατάστημα της περιοχής μου).

Μετά από 2 μέρες που παρέμεινε εκεί , μου ήρθε σήμερα ειδοποίηση να πάω να το παραλάβω ,μαζι με το ποσο με τα έξοδα εκτελωνισμού,τα οποια ήταν 68ευρω. 
Και ευτηχως όχι αλλα τόσα που μου λέγανε πολλοί σε όσους το έλεγα!!

Τέλος καλο ,ολα καλα λοιπόν!
Αυτο που κατάλαβα ,νομιζω πως θέλουν λίγο παρακολούθηση και σκουντηγμα όταν βλέπεις και έχει κολλήσει καπου για μέρες.

Ευχαριστώ πολύ όλους σας ,για τις απαντήσεις σας .

 

Ηρθε με απλο DHL (ταχυδρομειο) οχι με κουριερ αλλα και με κουριερ (DHL Express) να ερχοταν θα πληρωνες κανα 30αρι παραπανω αφου εχουν ριξει αρκετα τις τιμες τους (παλια ηταν 90ε για εκτελωνισμο, τωρα ειναι γυρω στα 45ε σε συγκριση με τα 15ε του απλου ταχυδρομειου).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...