Προς το περιεχόμενο

Αντικατάσταση αμορτισέρ Skoda Roomster


c23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

το οικογενειακό όχημα είναι ένα Skoda Roomster Scout του 2008, με περίπου 85.000km. Λέμε να αλλάξουμε τα αμορτισέρ καθώς τρώει αβέρτα τις λακούβες πια, και γενικά νομίζω πως ήρθε και η ώρα τους.

Υπάρχει κάποιος με το ίδιο όχημα να μας πει αν έχει αλλάξει και τι έβαλε; Σε ένα μαγαζί μας έδωσε προσφορά με εγκατάσταση, μόνο για πίσω άξονα, bilstein ~150e και kayaba ~110e (μοντέλα δεν ξέρω).

Γενικά τι πρέπει να κοιτάξουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, c23 είπε

Καλησπέρα,

το οικογενειακό όχημα είναι ένα Skoda Roomster Scout του 2008, με περίπου 85.000km. Λέμε να αλλάξουμε τα αμορτισέρ καθώς τρώει αβέρτα τις λακούβες πια, και γενικά νομίζω πως ήρθε και η ώρα τους.

Υπάρχει κάποιος με το ίδιο όχημα να μας πει αν έχει αλλάξει και τι έβαλε; Σε ένα μαγαζί μας έδωσε προσφορά με εγκατάσταση, μόνο για πίσω άξονα, bilstein ~150e και kayaba ~110e (μοντέλα δεν ξέρω).

Γενικά τι πρέπει να κοιτάξουμε;

Καλό θα ήταν να αλλαχθούν μπρός - πίσω .

Έχει μετρηθεί η απόδοση  τους σε αμορτισερόμετρο σε ΚΤΕΟ ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες το ΚΤΕΟ σου και πες ποσοστά. Δεν έχω ακούσει να αλλάζουν μόνο 2 αμορτισέρ, πάντα 4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, SchinasN είπε

Δες το ΚΤΕΟ σου και πες ποσοστά. Δεν έχω ακούσει να αλλάζουν μόνο 2 αμορτισέρ, πάντα 4.

 

6 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καλό θα ήταν να αλλαχθούν μπρός - πίσω .

Έχει μετρηθεί η απόδοση  τους σε αμορτισερόμετρο σε ΚΤΕΟ ;

Και εμένα με έκανε εντύπωση το μόνο 2 αμορτισέρ.. Για αυτό άρχισα να ψάχνομαι..

 

Λεπόν, από ΚΤΕΟ 2017 έχω:
Άξονας 1 Α: 70% Δ: 61%
Άξονας 2 Α: 47% Δ: 48%

ΚΤΕΟ 2019:
Άξονας 1 Α: 65% Δ: 64%
Άξονας 2 Α: 51% Δ: 55%       

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχε σημαντική διαφορά δεξιά αριστερά θα έλεγα να αλλάξεις , τώρα έτσι όπως το βλέπω , it's ok. Εγώ τα κράτησα 120.000 χλμ τα πρώτα και τα δεύτερα για άλλα 60.000 στα τρίτα έχω περάσει ξανά τα 60.000 , αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, c23 είπε

Και εμένα με έκανε εντύπωση το μόνο 2 αμορτισέρ.. Για αυτό άρχισα να ψάχνομαι..

Λεπόν, από ΚΤΕΟ 2017 έχω:
Άξονας 1 Α: 70% Δ: 61%
Άξονας 2 Α: 47% Δ: 48%

ΚΤΕΟ 2019:
Άξονας 1 Α: 65% Δ: 64%
Άξονας 2 Α: 51% Δ: 55%       

Με τα χρόνια βλέπω βελτιώνονται 😂😂. Άλλαξε μόνο το αριστερά από 1 άξονα 😂.

Χωρίς πλάκα τώρα άλλαξε τετράδα. Εγώ συνήθως για απλά αμορτισέρ βάζω bilstein b4 τα μαύρα που πρακτικά είναι σαν τα εργοστασιακά των καθημερινών αμαξιών. Πάντως μια χαρά είναι και τα kyb-sachs ( πρώτης τοποθέτησης ).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Με τα χρόνια βλέπω βελτιώνονται 😂😂. Άλλαξε μόνο το αριστερά από 1 άξονα 😂.

Χωρίς πλάκα τώρα άλλαξε τετράδα. Εγώ συνήθως για απλά αμορτισέρ βάζω bilstein b4 τα μαύρα που πρακτικά είναι σαν τα εργοστασιακά των καθημερινών αμαξιών. Πάντως μια χαρά είναι και τα kyb-sachs ( πρώτης τοποθέτησης ).

Τα μαύρα τα bilstein τα είχα βάλει παλιά σε fiat punto GT και ήταν ότι ποιό χάλια για το συγκεκριμένο αμάξι. Πρόπερσι χρειάστηκε να αλλάξω στο octavia μου, και ο δρόμος μου με οδήγησε πάλι σε αυτά. Αυτή την φορά όμως ΄ήταν σχεδόν εφάμιλλα αν όχι το ίδιο του εργοστασιακού. Οπότε για το συγκεκριμένο αμάξι που έχεις λογικά θα είσαι ευχαριστημένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαύρα bilstein οχι με πολύ μέτρια εμπειρία σε Opel Astra σαν αμορτισέρ αντικατάστασης. Τα κίτρινα είναι μέρα με τη νύκτα αλλά πολύ ακριβά. Bάλε Kayaba Excel-G αλλά πρόσεξε για ιμιτασιόν και κινέζικα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2020 στις 7:37 ΜΜ, SchinasN είπε

Αν είχε σημαντική διαφορά δεξιά αριστερά θα έλεγα να αλλάξεις , τώρα έτσι όπως το βλέπω , it's ok. Εγώ τα κράτησα 120.000 χλμ τα πρώτα και τα δεύτερα για άλλα 60.000 στα τρίτα έχω περάσει ξανά τα 60.000 , αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

Μωρέ από τη μία το σκέφτομαι, μήπως τα αφήσω για πιο μετά, πήρε δίπλωμα ο πατέρας και θα μάθει πάνω σε αυτό το όχημα τελικά. Οπότε σε ένα χρόνο να το πάω για ολικό σέρβις/συμμάζεμα :P

Τα εργοστασιακά δηλαδή τα κράτησες 120.000χλμ; Τι έβαλες αργότερα;

18 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Με τα χρόνια βλέπω βελτιώνονται 😂😂. Άλλαξε μόνο το αριστερά από 1 άξονα 😂.

Χωρίς πλάκα τώρα άλλαξε τετράδα. Εγώ συνήθως για απλά αμορτισέρ βάζω bilstein b4 τα μαύρα που πρακτικά είναι σαν τα εργοστασιακά των καθημερινών αμαξιών. Πάντως μια χαρά είναι και τα kyb-sachs ( πρώτης τοποθέτησης ).

Στο ίδιο ΚΤΕΟ έγινε το τσεκ κιόλας, στο δημόσιο στο Χολαργό. :P Αλλά γενικά δεν ξέρω αν άλλαξαν εξοπλισμό, ή με τι αβεβαιότητες δουλεύει το αμορτισερόμετρό τους..

Ευχαριστώ για την πρόταση!

54 λεπτά πριν, futureshock είπε

Εμενα μου κανουν εντυπωση τα 85.000χλμ παντως. Μου φαινονται πολυ λιγα .

Για αλλαγή αμορτισέρ; Υποθετικά στα 80.000χλμ λένε οι περισσότεροι πως πας, εγώ από την αρχή το ένιωθα να βαράει στις λακούβες/σαμαράκια, αλλά τώρα κοπανάει αισθητά παραπάνω. Βέβαια σε στροφές δεν έχω κανένα πρόβλημα, είναι κολλημένο στο έδαφος.

 

Ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις και τη συμμετοχή! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, c23 είπε

 

Τα εργοστασιακά δηλαδή τα κράτησες 120.000χλμ; Τι έβαλες αργότερα;

 

Στα 120.000 έβαλα τα συνιστώμενα ( δεν θυμάμαι καθόλου ίσως monroe ; ) στα 180.000 έβαλα Bilstein και μετά από 60.000 χλμ είναι σε πολύ καλή κατάτασταση. Κοιτάω και το Κτεο , με 70% είναι όλα , άρα δεν πειράζω τίποτα. Ibiza έχω , όταν αλλάξω ξανά , δεν ξέρω ακόμα πότε , μπορεί να αλλαχτεί όλοκληρο. 240.000 έχει τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...