Προς το περιεχόμενο

Ξεκινημα σε κατασκευη ιστοσελιδας


hfaistos37

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα  ενδιαφέρομαι να φτιάξω μια προσωπική ιστοσελίδα για εκπαιδευτικούς σκοπούς και είμαι εντελως άσχετος.

 

τα Βηματα που έχω κανει μεχρι τωρα είναι

 

1.αγορα domain για 2 χρόνια          

2.   αγορα   web host για ένα μηνα    με cpanel

 3.συνδεση ip  domain me web host            

 

4.  Στο whois με βγάζει σαν.

WHOIS vsimosis.eu Domain: vsimosis.eu Script: LATIN Ιδιοκτήτης domain name: (Μη διαθέσιμο) Visit www.eurid.eu for webbased WHOIS. Τεχνικά θέματα: Οργανισμός: Enartia S.A. Γλώσσα: el Email: [email protected] Εταιρία μέσω της οποίας έγινε η κατοχύρωση: Όνομα: Papaki.com Website: https://www.papaki.com/ Name servers: dns1.papaki.gr Keys: flags:KSK protocol:3 algorithm:RSA_SHA256 pubKey:AwEAAbSJyx7GSQ39qov8zuFAOupQ6wKD1WPln8OoL/k3wawOgnbu4DXzPW2/MZfM4F+ePD3TSda6W1vPtMxkhAD4aLGPvOYEhqgpE1+rv4LjYJXujnszpMez46/Y01neNiOuGogvK+lA577t3oYLjfQTbRL23zXaHxcDZ67fxjJdlMUbGdgqJC6EGmyNCPzYqB4jKK9X8vhFDbEm4QfaU7aHpakQVZfxmtjPIfDz14MtqRdreQuT4XzRDjkN0F3SYioGB90eeC61EIFHv38VDab3zYpAAfulNc5TetlgyrbLzex0GN/e8GY29+0g+JoX6CEQ+l5fc4+0b7mg9QqFDIMCBRs= Please visit www.eurid.eu for more info.
Ο ιδιοκτήτης του domain name έχει επιλέξει να μην εμφανίζονται τα στοιχεία του στα αποτελέσματα αναζήτησης whois.

5 . προσπαθώ να συνδεθώ στο control panel του cpanel αλλα κάτι  έχω κάνει λάθος πριν.

 

όποιος μπορει να με ξεμπλοκάρει τον ευχαριστώ

Επεξ/σία από hfaistos37
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν διαθέτω παραπάνω λεφτά τώρα . εαν παίξει η ιστοσελίδα θα την κρατίσω

εγω βασικά κατωχιρωσα το domain           vsimosis.eu         sto papaki.gr   4 ευρώ

βρηκα web host  cpanel             me  15 euro

 

νομίζω οτι συνδεσα σωστα το web host με το  domain μου

 

και δεν ξέρω εαν ακομα ενημερωνονται οι dns  και δεν με αφινει να κανω log in στο cpanel control panel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες