KilliK Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) ναι, το αυθεντικο παιχνιδι κομικ στυλαρισμα με cell shaded γραφικη υλοποιηση, που ηταν για μια περιοδο η μοδα τοτε, κυριως στο Gamecube λογω πιο αδυναμου hardware. ειναι και ο λογος που πολλα indie games εχουν διαφορα visual styles (experimental, retro, pixelart, animated, comicbook, cel shaded, etc), αφου τα φωτορεαλιστικα γραφικα κοστιζουν. με αυτον τον τροπο δειχνουν μοντερνα, και ας μην εχουν εντυπωσιακα γραφικα. κριμα που απετυχε και αυτο το remake, ειναι η δευτερη απογοητευση μετα το reboot του Soldier Fortune. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2020 από KilliK Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EverythingYouBelieve Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, KilliK είπε ειναι και ο λογος που πολλα indie games εχουν διαφορα visual styles (experimental, retro, pixelart, animated, comicbook, cel shaded, etc), αφου τα φωτορεαλιστικα γραφικα κοστιζουν. με αυτον τον τροπο δειχνουν μοντερνα, και ας μην εχουν εντυπωσιακα γραφικα. Το ζήτημα υψηλό-κόστος-ρεαλιστικών-γραφικών είναι σίγουρα υπαρκτό και έχει πολύ ενδιαφέρον οτι μέσα από την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος γεννιούνται τεχνικές όπως το cel-shading. Πάντως, σε πολλά games όπως το XIII, είναι ξεκάθαρο πως τα cel-shaded γραφικά χρησιμοποιήθηκαν εργαλειακά σε μια κατεύθυνση που βοηθάει την ατμόσφαιρα, την αφήγηση, την αισθητική κλπ και όχι επειδή ήταν φθηνά (ή όχι μόνο τουλάχιστον). 2 ώρες πριν, KilliK είπε το αυθεντικο παιχνιδι κομικ στυλαρισμα με cell shaded γραφικη υλοποιηση, που ηταν για μια περιοδο η μοδα τοτε, κυριως στο Gamecube λογω πιο αδυναμου hardware. Για την ιστορία, το Gamecube ήταν το δεύτερο πιο δυνατό hardware εκείνης της γενιάς μετά το og XBOX, μετά ακολουθούσαν τα πιο αδύναμα PS2 και Dreamcast. Επίσης, τα games με cel-shading έβγαιναν μοιρασμένα σε όλες τις κονσόλες, ίσως μπερδεύει ότι η τεχνική έγινε ευρύτερα γνωστή μετά την επιτυχία του Zelda Wind Waker. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Σωστά, το ΧΙΙΙ ήταν τεχνικά άρτιο στην εποχή του, και είχε και τον πολύ βασικό λόγο ότι ζωντάνευε ένα κόμικ - αν ΔΕΝ ήταν cel-shaded θα ήταν λάθος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firepc Δημοσ. 30 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2022 Τερματισα προσφατα το original του 2003. Πολυ καλο και διασκεδαστικο ακομα και σημερα Φοβηθηκα να πιασω το remake γτ ακουσα τα χειροτερα. Ερχεται ομως μεγαλο update στις 13 Σεπτεμβριου https://store.steampowered.com/news/app/1154790/view/3339997189662324654 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα