Προς το περιεχόμενο

Αντικατάσταση προϊόντος εντός εγγύησης


Giorgos3924

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν από 3 εβδομάδες αγόρασα κάποια ακουστικά (over ear), τα οποία δεν ήταν και φθηνά (130Ε). Εντος της πρώτης εβδομάδας παρατήρησα πρόβλημα στο jack.

Τα πήγα στο κατάστημα και τα έστειλαν προς επισκευή στην αντιπροσωπεία. Το πρόβλημα τώρα είναι ότι βρισκόμαστε εντός lockdown και με ενημέρωσαν πως όλα τα service είναι κλειστά.

Η ερώτηση είναι τι κάνουμε τώρα... είμαι υποχρεωμένος να περιμένω τη λήξη του lockdown για να παραλάβω το επισκευασμένο προϊόν ή μπορώ να απαιτήσω αντικατάσταση/επιστροφή χρημάτων κλπ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.