Προς το περιεχόμενο

Αγορά γραφίδας - digitizers


rapro1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Είμαι καθηγητής, καινούριος στον χώρο βέβαια, λόγω των ημερών ξεκίνησα να κάνω μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων θέλω λοιπόν να μου προτείνετε κάποια γραφίδα (αν το λέω σωστά) ώστε να γράφω με το χέρι και να περνιέται αυτόματα στην οθόνη του υπολογιστή μου.

Μέχρι στιγμής σε κάτι οικονομικό που βρήκα είναι το xp-pen G430S.

Το έχει δουλέψει κάποιος; Είναι λειτουργικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα xp-pen εινaι άριστα μηχανάκια και τα χρησιμοποιούν επαγγελματίες, θα εκπλαγείς με τις δυνατότητες και την ακρίβεια που έχουν

Για το συγκεκριμένο βεβαια δεν εχω άποψη

Εχω αυτο

https://www.storexppen.co.uk/buy/artist-12-pro-gift.html

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wacom είναι το standar αλλά είναι ακριβά. Προσωπικά δουλεύω huion τα οποία δεν έχουν την ποιότητα της wacom αλλά ανταποκρίνονται αρκετά καλά, με το πλεονέκτημα ότι κοστίζουν στο 1/3 σε σχέση με wacom. Αυτά δουλεύω εδώ και 2 χρόνια για σχεδιαστικά προγράμματα. Στην δική σου περίπτωση που δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις δεν αξίζει να δώσεις τα χρήματα για wacom.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.banggood.com/NEWYES-10inch-Bluetooth-Archive-Synchronize-Writing-Tablet-Save-Drawing-LCD-Office-Family-Graffiti-Toy-Gift-p-1446888.html

Αν βρεις κανα κουπόνι για την παραπάνω + δεις τους χρόνους που χρειάζεται για να έρθει και είσαι οκ, τη συστήνω ανεπιφύλακτα. την έχω πάρει για την μητέρα μου για να κάνει μαθηματικά σε γυμνάσιο. η μητέρα μου είναι 62 χρονών και ξέρει τα απολύτως βασικά σε θέματα υπολογιστών. σε ένα σαββατοκύριακο όμως τα έμαθε :-)

από Δευτέρα μου είπε ότι θα δοκιμάσει να κάνει και γεωμετρία

την έμαθα στην καραντίνα από το παρακάτω βίντεο του @Sotosgl 

https://www.youtube.com/watch?v=092wrBG3eq

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, elio_1 είπε