Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Wind λοιπόν που λέτε, (δεν ξέρω τι πρακτικές ακολουθούν οι υπόλοιποι πάροχοι), έχει μία τάση να μην προειδοποιεί τους πελάτες της πότε λήγουν τα 24μηνα συμβόλαιά της, και ένα ωραίο πρωί να βλέπουν ένα λογαριασμό της τάξης των 80€ να έρχεται.

Αυτό φυσικά, αν διαμαρτυρηθείς και ανανεώσεις για νέο 24μηνο ίσως σου κάνουν την χάρη να στο χαρίσουν, συμψηφίζοντάς το στους επόμενους λογαριασμούς αφού το πληρώσεις. Αν όχι, ας πρόσεχες.

 

Επειδή λοιπόν την έχω πατήσει παλιότερα, πήρα τηλέφωνο στο 13800 να ανανεώσω τις γραμμές (2) που έχω στο όνομά μου πριν λήξει το 24μηνο.

Την ίδια ημέρα που ανανέωσα, για καλή ή κακή μου τύχη, μου παρουσιάστηκε μία ευκαιρία να μετακομίσω, οπότε τους ξανακάλεσα, και τους ζήτησα να ακυρώσουν την μία από τις 2 ανανεώσεις.

Μετά από 50 λεπτά στο τηλέφωνο, και αφού με συνέδεαν από το τμήμα εξυπηρέτησης στο τμήμα ακυρώσεων και ξανά στο τμήμα εξυπηρέτησης, και ξανά στο τμήμα ακυρώσεων, κατάλαβαν πως δεν ξέρουν πως να ακυρώσουν μία τηλεφωνική ανανέωση που συμφωνήθηκε πριν από λίγες ώρες, οπότε θα το ψάξουν και θα με καλέσουν σε 2 εργάσιμες.

Πέρασαν 4-5 εργάσιμες, ξανακάλεσα στο 13800 (με χρέωση φυσικά), για να περάσω άλλη μισή ώρα από την ζωή μου ακούγοντας τυποποιημένες απαντήσεις που κατέληγαν πως θα με καλέσουν σίγουρα σε 2 εργάσιμες, πάλι.

Ξαναπέρασαν 10 εργάσιμες, φυσικά κανένας δεν κάλεσε, τους ξαναπήρα, ξανά αναμονή, ξανά να σας συνδέσω με το αρμόδιο τμήμα, το ίδιο πανηγύρι μέχρι να καταλήξουν πως πρέπει να πάω σε κατάστημα της Wind για να εξυπηρετηθώ επειδή "συστημικά" δεν είναι δυνατή η ακύρωση της ανανέωσης.

Δεν πήγα ένα απόγευμα στην δουλειά για να προλάβω κατάστημα της Wind ανοιχτό. Έκανα αίτηση ακύρωσης της γραμμής όπου με ενημέρωσαν πως επειδή υπάρχει τηλεφωνική ανανέωση για νέο 24μηνο θα πρέπει να πληρώσω 90€ τέλος αποδέσμευσης καθώς έχουν περάσει οι 14 εργάσιμες που είχα δικαίωμα να ακυρώσω μία ανανέωση που δεν έχει ξεκινήσει ΚΑΝ να ισχύει, παρόλο που προσπάθησα από την πρώτη ημέρα να την ακυρώσω, έχοντας αφιερώσει 5 ώρες στα τηλέφωνα να μιλάω με ανθρωπομποτ.

Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ όπου περιέγραψα το περιστατικό και ζήτησα να ψάξουν στις ηχογραφημένες κλήσεις τους ώστε να επιβεβαιώσουν πως όσα γράφω ισχύουν.

Περιμένω να απαντήσει η Wind μέχρι τέλος του μήνα.

 

Κερασάκι. Σήμερα ήρθε νέος λογαριασμός σαν να μην τρέχει τίποτα, εκδόθηκε 12/11 και λήγει 11/12. Αίτηση ακύρωσης έχει γίνει από τις 29/11 σε φυσικό κατάστημα.

 

 

TLDR: Πιο εύκολα θα απεμπλακείτε από μεξικάνικο καρτέλ, παρά από την Wind.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέσα στο 10 ήμερο   και ανανέωση  συμβολαίου να έχεις  κάνει  το "σπας" Χωρίς  καμία  επιβάρυνση  γι'αυτό μάλλον  σε καθυστέρησαν.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.