Προς το περιεχόμενο

iPhone 12 mini: Προβλήματα με την οθόνη κλειδώματος αναφέρουν οι χρήστες


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Μάλιστα, οσκαρ παραποίησης λεγομένων και θανάτωσης της λογικής. Είπα εγώ να γίνει ανάκληση; Πάω ένα κινητό που έχει πέσει και έχει γδαρθεί λίγο σε μία γωνία. Και το πάω για το πρόβλημα της οθόνης που ως γνωστόν υπάρχει και δεν οφείλεται στο γδάρσιμο. Θα αρνηθούν να μου το αλλάξουν;

Και αν θες το σωστό παράδειγμα με το αυτοκίνητο: Έχω χτυπήσει τον πίσω προφυλακτήρα και το ψυγείο μπροστά χάνει νερά εντός εγγύησης. Θα αρνηθούν να μου το φτιάξουν ή θα μου πουν το τράκαρες πίσω;

Γιατί μερικοί υποστηρικτές θέλετε να μας τρελάνετε με την λογική σας όταν μιλάμε για Apple...

Επιβεβαιώνω, για χαλασμένο wifi δεν μου επισκεύασαν το iPhone εντός εγγύησης λόγω γρατζουνιάς

2 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Μα δεν σε αναγκάζει κανείς να το πας. Είναι όρος που έχουν όλες οι εταιρίες ότι η εγγύηση παύει να ισχύει όταν υπάρχει φθορά της συσκευής. Αυτό ισχύει παντού και σε όλους τους κατασκευαστές.
Το να λέμε πως θα θέλαμε να είναι κατάσταση είναι τουλάχιστον ουτοπικό. Δεν έχει να κάνει με την apple και Samsung Xiaomi και να είχες θα μπορούσαν και να στο απορρίψουν αν είναι από τους βασικούς τους όρους. Η εγγύηση είναι εγγύηση καλής λειτουργίας και από τα δυο μέρη και από εσένα που είσαι ο τελικός χρήστης και από τη συσκευή ότι θα την αγοράσεις και σε 1 μήνα θα βγει off. Δυστυχώς έχουν δικαίωμα να πατήσουν ότι η συσκευή σου δεν φέρεται καλά επειδή εσύ από πλευράς σου την κακομεταχειρίζεσαι.

Ο, τι έγραψες είναι ή συνειδητό ψέμα ή δεν έχεις ιδέα τι παίζει πέρα από Apple

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλά αυτό είναι χάλια δεν ανοίγει κιόλας,  ...κινητό είναι αυτό ρέε  

μην το παίρνετε αφήστε σε εμάς τους άρρωστους και άσχετους  να παιδευόμαστε 

Επεξ/σία από pao13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Πάω ένα κινητό που έχει πέσει και έχει γδαρθεί λίγο σε μία γωνία. Και το πάω για το πρόβλημα της οθόνης που ως γνωστόν υπάρχει και δεν οφείλεται στο γδάρσιμο. Θα αρνηθούν να μου το αλλάξουν;

Όχι. Και σου μιλάω εκ πείρας, γιατί είχα καταγδάρει το macbook pro 2016 μου και μου άλλαξαν τα πάντα επειδή πήγε σε πρόγραμμα ανάκλησης οθόνης. Με την ευκαιρία μου άλλαξαν και το keyboard αλλά και τη μπαταρία που επίσης ήταν σε πρόγραμμα ανάκλησης (οκ, παραδεχόμαστε ότι το 2016 δεν ήταν και πετυχημένη χρονιά για τα macbooks). 

Μαζί με αυτά μου άλλαξαν και όλο το σασί, αφού ο οθόνη έρχεται ολόκληρο κομμάτι, το πληκτρολόγιο με το πάνω μέρος του σασί, και η μπαταρία με το κάτω....

 

3 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Η εγγύηση είναι εγγύηση καλής λειτουργίας και από τα δυο μέρη και από εσένα που είσαι ο τελικός χρήστης και από τη συσκευή ότι θα την αγοράσεις και σε 1 μήνα θα βγει off. Δυστυχώς έχουν δικαίωμα να πατήσουν ότι η συσκευή σου δεν φέρεται καλά επειδή εσύ από πλευράς σου την κακομεταχειρίζεσαι.

Διάβασε το παραπάνω. Η Apple όταν υπάρχει επίσημο πρόγραμμα αντικατάστασης ΔΕΝ ενδιαφέρεται για την κατάσταση της συσκευής αν δεν επηρεάζει το part το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί μες το πρόγραμμα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι διαφορετικό να υπάρχει πρόβλημα σε εγγύηση, και διαφορετικό να γίνει ανάκληση προϊόντων. 

 

στη δεύτερη περίπτωση δεν κοιτάνε την κατάσταση της συσκευής. φαντάζεστε πχ εκείνα τα note που έσκαγαν να μην τα δεχόντουσαν πίσω επειδή είχε γρατζουνιές στην οθόνη; 

στην πρώτη περίπτωση, ακόμα και να πρόκειται για γνωστό πρόβλημα, η εταιρεία (η όποια εταιρεία) μπορεί να μη δεχτεί την επισκευή εντός εγγύησης καθώς θεωρεί κακή χρήση συσκευής, αν υπάρχουν αντίστοιχα σημάδια. 

προσωπικά είχα ένα nexus 7 HD το οποίο είχε βγάλει κάτι μωβ σημάδια στην οθόνη. το στέλνω για επισκευή, εντός εγγύησης και όλα καλά. μετά από ένα διάστημα βγάζει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, μόνο που σε αυτό το διάστημα η συσκευή είχε αποκτήσει και ένα χτύπημα στην πλαίσιο. η συσκευή εκτός εγγύησης μου λένε, και πλήρωσε τα μεταφορικά με DHL από Αυστρία (αν θυμάμαι καλά) για να στη γυρίσουμε πίσω. 

 

εν προκειμένω πάντως πιστεύω ότι το σφάλμα της apple θα λυθεί με software update που θα βαθμονομεί καλύτερα τον αισθητήρα. αν πάλι είναι κατασκευαστικό λάθος θα μιλάμε για μεγάλο σφάλμα στον έλεγχο ποιότητας των προϊόντων 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, gagarin είπε

Ότι και να είναι όπως καλά είπε φίλος πιο πάνω δεν αγοράζεις ποτέ συσκευές day one...Ας κάνουν οι άλλοι τα τέστ!!!
Επίσης δεν ξέρω αλλά νομίζω το doa της apple είναι 3 μέρες(απάτη όταν οι αλλοι δίνουν 7)...ΑΡΑ αγορά μόνο Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη...γιατί μετράει ημερολογιακά...

Προσωπικά θα το πάρω γιατί είναι το κινητό που περίμενα χρόνια!!!Μικρό και στο οικοσύστημα!!!

 

εμενα προσωπικα μου ειχε περασει doa γνωστο καταστημα που εμπορευεται ΜΟΝΟ apple προιοντα (δε θα πω για να μην κανω διαφημιση) στις 12 μερες. δεν ειχε μεσολαβησει τιποτα πχ καραντινα, γιορτες κλπ απλα μου το αλλαξαν για θεμα στο μπροστινο ηχειο και μου εδωσαν αλλη συσκευασια ολοκαινουργια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιοτικος ελεγχος απο τα lidl

Παρ’ όλα αυτά, όλοι ελπίζουν το πρόβλημα να αφορά το λογισμικό ώστε η Apple να κυκλοφορήσει γρήγορα μία ενημέρωση.

δεν μπορουμε να αναψουμε και κανενα κερακι με τις απαγορευσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, songless_bird είπε

Ναι. Αυτο που θα τους δωσεις εσυ θα το παρει ο επομενος...

Και γιατί να μην επισκευάσουν το δικό σου που μπορεί να είναι πχ 2 μηνών και να σου δώσουν άλλο επισκευασμένο που μπορεί πχ να είναι 6 μηνών και με χειρότερη μπαταρία;Η που μπορεί να μην είχε θήκη και tempered glass όπως το δικό σου με αραχνιές η γρατσουνιές στην οθόνη η σημάδια στο σώμα η μπορεί να έχει πέσει και να σου βγεί κάποια στιγμή άλλο πρόβλημα.

Επίσης κάθε συσκευή έχει το δικό της serial number.

Σαν την Sony, τους πας πχ κονσόλα 6 μηνών με πρόβλημα και αντί να αλλάξουν το προβληματικό ανταλλακτικό, σου δίνουν άλλη ανακατευασμένη που υποτίθεται πως είναι συναρμολογημένη απο μη χρησιμοποιημένα ανταλλακτικά, αυτό δεν γίνεται να το επιβεβαιώσεις, μόνο τον δίσκο πόσες ώρες λειτουργίας έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Και γιατί να μην επισκευάσουν το δικό σου που μπορεί να είναι πχ 2 μηνών και να σου δώσουν άλλο επισκευασμένο που μπορεί πχ να είναι 6 μηνών και με χειρότερη μπαταρία;Η που μπορεί να μην είχε θήκη και tempered glass όπως το δικό σου με αραχνιές η γρατσουνιές στην οθόνη η σημάδια στο σώμα η μπορεί να έχει πέσει και να σου βγεί κάποια στιγμή άλλο πρόβλημα.

Επίσης κάθε συσκευή έχει το δικό της serial number.

Σαν την Sony, τους πας πχ κονσόλα 6 μηνών με πρόβλημα και αντί να αλλάξουν το προβληματικό ανταλλακτικό, σου δίνουν άλλη ανακατευασμένη που υποτίθεται πως είναι συναρμολογημένη απο μη χρησιμοποιημένα ανταλλακτικά, αυτό δεν γίνεται να το επιβεβαιώσεις, μόνο τον δίσκο πόσες ώρες λειτουργίας έχει.

Έχεις πιάσει στα χέρια σου προϊόντα που αντικατέστησαν εκεί στην apple? Αν δεν σου λέγανε ότι είναι refurbished, δεν θα καταλάβαινες καν ότι είναι...

https://www.apple.com/shop/refurbished/iphone

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, AtiX είπε

Έχεις πιάσει στα χέρια σου προϊόντα που αντικατέστησαν εκεί στην apple? Αν δεν σου λέγανε ότι είναι refurbished, δεν θα καταλάβαινες καν ότι είναι...

https://www.apple.com/shop/refurbished/iphone

Είναι υψηλότερες οι τιμές σε σχέση με τα μεταχειρισμένα σε αγγελίες σωστά;

Υπάρχει η επιλογή αγορά σε αυτές τις τιμές απο Ελλάδα από την Apple;Δεν έχουν τελωνείο απο USA;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, apos είπε

Επιβεβαιώνω, για χαλασμένο wifi δεν μου επισκεύασαν το iPhone εντός εγγύησης λόγω γρατζουνιάς

Ο, τι έγραψες είναι ή συνειδητό ψέμα ή δεν έχεις ιδέα τι παίζει πέρα από Apple

Ούτε εγώ ούτε ο παρακάτω χρήστης με το nexus. Εσύ προσωπικά γιατί χολοσκάς? Θα πάρεις Apple? Όχι τα έχεις απορρίψει εξαρχής ποιο το νόημα να συζητάμε κάτι που δεν το έχεις δοκιμάσει? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, songless_bird είπε

Θα τους δωσεις το καινουριο και θα σου δωσουν refubrished . Αυτη ειναι η πολιτικη service  της apple . Νεο σε κουτακι δεν παιρνεις.

Δυστυχώς το service Apple σε ιστορμ είναι πολύ κακό. Επίσης σε όλο το κόσμο δίνεις από όνομα μέχρι και διεύθυνση για να γίνει το σερβις και γίνεται καταχώρηση αυτών των στοιχείων στο σύστημα της Apple μαζί με τα serials των δυο συσκευών (καινούριας και refubrished). Στο εξωτερικό μάλιστα ζητάνε και ταυτότητα, ενώ φάνηκαν αυτή την εβδομάδα και τα παρατράγουδα της εταιρείας που νοιάζεται για την άσφάλεια των προσωπικών μας δεδομένων: https://9to5mac.com/2020/11/13/apple-server-outage-reveals-mac-privacy-concerns/

Χαρακτηριστικά σε ιστορμ έχω ζητήσει αντίγραφο των προσωπικών στοιχείων που έχει στείλει το ιστορμ στην Apple σχετικά με αντικατάσταση συσκευής και αρνήθηκαν να μου δώσων λέγοντας πως ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΟΥ είναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ APPLE

9 ώρες πριν, Makatsoras είπε

σε τοσο καινουργιες συσκευες υπαρχουνε ηδη ανακατασκευασμενα ή οπως αλλιως λεγονται?

H συσκευή "refubrished" που πήρα ήταν άψογη. 100% μπαταρία που παρέμενε και μετά από heavy use και βασικά δεν πρέπει να ήταν καν refubrished γιατί έψαξα με βάση το serial ημερομηνία παραγωγής. Γενικά αν μιλάμε για κανούριο μοντέλο δύσκολα να πάρεις refubrished, αλλά σε ιστορμ σε ειδικές παραγγελίες Mac δυο φορές μου έχουν φέρει γρατζουνισμένο μέσα στο κουτί του... Πάντως το κύριο πρόβλημα ειδικά με τους νέους επεξεργαστές είναι η ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών όπως έχει βουήξει και ο κόσμος με όσα έγιναν αυτή την εβδομάδα... 

Παίρνεις φοβερή συσκευή χωρίς τα bugs των άλλων, αλλά έχεις 16-core machine learning να προβλέπει τι θες να πληκτρολογήσεις και data leak ως premium feature. Αλλά αν θέλεις κάτι smooth δεν υπάρχουν εναλλακτικές

Επεξ/σία από bioentre
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, songless_bird είπε

Θα τους δωσεις το καινουριο και θα σου δωσουν refubrished . Αυτη ειναι η πολιτικη service  της apple . Νεο σε κουτακι δεν παιρνεις.

Πολιτική από τα lidl. Θεωρώ απαράδεκτο να περνεις νέο κινητό να έχει θέμα από το εργοστάσιο και να σου δίνουν ανακατασκευής. Η χειρότερη εγγύηση που θα μπορούσε να έχει ένα προϊόν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...