Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να σας πω και την θεωρία μου για τις παραγγελίες.
Δεν ξέρω αν έχουν κάνει prioritise ενεργούς λογαριασμούς που ήταν και πιο σίγουροι οτι θα παραλάβουν. Πχ στο ιστορικό μου μπορούν να δούν οτι έχω παραγγείλει/παραλάβει Χ πράγματα στο παρελθόν οπότε έχουν λιγότερο chance να τους πιστολιάσω με κάποιον με νέο λογαριασμό. Λέω εγώ τώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, polakis21 είπε

Ναι ρε φιλε κι εμενα τα ιδια. Μας δουλευουν ψιλο γαζι! Κι εμενα λεει σε αποστολη με tracking number απο χθες το απογευμα. Πηρα σημερα την courier center και τους λεω τον αριθμο και μου λενε δεν εχουνε καν λαβει το πακετο στα γραφεια τους! Ποιος δουλευει ποιον; Μας βλεπω ουτε αυριο να παραλαμβανουμε! Ξεφτιλα

 

στο τρακινκ τι σου γραφει στην σελιδα της γενικης?   σε εμενα γραφει Αναχώρηση από κέντρο διαμετακόμισης  Τοποθεσία  ΑΘΗΝΑ 19/11/2020  17:27

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό το θέμα με κάποιους που παραλάβανε ήδη και εχουν παραγγείλει μια δυο εβδομάδες πριν αν αληθεύει φυσικά γιατί δεν εχουμε αποδείξεις, είναι πολύ σοβαρό για εμένα, γιατί εμείς πληρώσαμε δύο μήνες πριν και έναν και υποτίθεται ότι οι εταιρείες κρατάνε σειρά προτεραιότητας, τότε πάμε σε διακρίσεις και σε "βολεματα" και σηκώνει καταγγελία για εξαπάτηση και τέτοια πράγματα, αν υπάρξουν όντως απτές αποδείξεις ότι έχει γίνει κάτι τέτοιο θα είμαι ο πρώτος που θα το παλέψω μέσω δικηγόρου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινώνησε κανείς πρόσφατα με instacar ? στο φβ ακούγεται για 3-4 εργασιμες μέρες ..αν ισχυει κατι τετοιο πραγματικα ειναι απαραδεκτοι...η κατασταση είναι γνωστη εδω και 8 μηνες ..πραγματικα που ειναι το δυσκολο να οργανωσεις έστω και 3.000 διανομεις πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, music_lover είπε

Πριν κάνα 2 ώρες παρέλαβα από πλαίσιο. Είχα παραγγείλει 17/09 γύρω στις 14.30 και είχα δώσει 50 ευρώ προκαταβολή. Βαρύ κουτί. Επειδή όμως τα παιδιά κάνουν διαδικτυακό μάθημα η κονσόλα κάθεται μόνη κλαίγοντας χαχα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο μέχρι να γίνει το unboxing της αργότερα, ίσως και το βράδυ, θα δούμε. Πέρασαν οι εποχές που ένιωθα έξαψη με κάθε τι νέο ηλεκτρονικό, λόγω ηλικίας ίσως. Εντυπώσεις αργότερα λοιπόν ή αύριο. Εύχομαι όσοι είστε για day1 να παραλάβετε όλοι σήμερα.

Καλορίζικη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dream21 είπε

Καλορίζικη!

Ευχαριστώ! Έχω και το Χ αλλά το έχει καβατζώσει ο αδελφός μου λόγω καραντίνας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις παρελαβα, απο public, ειχα δωσει μονο το 50αρι τα υπολοιπα απο το καταστημα αλλα λογω κορονοιου μου το γυρισανε σε αντικαταβολη αυτοματα. Καλοπαιχτο οποιο παλικαρι παρελαβε, οι υπολοιποι κριμα και υπομονη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, TsironakosMix είπε

Μολις παρελαβα, απο public, ειχα δωσει μονο το 50αρι τα υπολοιπα απο το καταστημα αλλα λογω κορονοιου μου το γυρισανε σε αντικαταβολη αυτοματα. Καλοπαιχτο οποιο παλικαρι παρελαβε, οι υπολοιποι κριμα και υπομονη

Σε πήραν τηλέφωνο για την αποστολή; Σε ενημερωσαν με e-mail ή SMS όπως λένε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους και καλοπαίχνιδο σε όσους το παρέλαβαν.

Έχω κάνει προπαραγγελία από Media Markt στις 17/9, ακολούθησε προκαταβολή 50€ στις 3/10 μετά από ειδοποίηση τους, με την προοπτική ότι θα παραλάβω στις 19/11,  ή το πολύ στις 20/11. Μου είπε μάλιστα ο υπάλληλος, ότι καλούν για προκαταβολή ΜΟΝΟ όσους είναι να παραλάβουν στο release.

Στις 6/11 (μια μέρα πριν το lockdown), προχώρησα σε εξόφληση του υπολοίπου ποσού στο υποκατάστημα του Γέρακα, ώστε να γίνει κανονικά η αποστολή στις 19 στο χώρο μου, πάντα με την προοπτική ότι θα παραλάβω day one.

Εδώ και μια βδομάδα, δεν είχα καμία ενημέρωση, έχω καλέσει αμέτρητες φορές και έχω ζητήσει να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο, χωρίς καμία ανταπόκριση. Το status της παραγγελίας μου εδώ και 2 μήνες είναι στο γνωστό "οι άνθρωποι μας εργάζονται σκληρά για σένα και τα προϊόντα σου". 

Τόσο σκληρά, που σήμερα ενημερώθηκα πως δεν είμαι στη λίστα και να περιμένω τηλέφωνο για το πότε θα παραλάβω. Εν το μεταξύ, τις προηγούμενες ημέρες με καθησύχαζαν πως θα ενημερωθώ κι εγώ και πως δε γίνεται να μην παραλάβω day one με 17/9 προπαραγγελία. 

Τους ενημέρωσα πως δεν το δέχομαι με τίποτα αυτό και πως έχω screenshots που αποδεικνύουν πως δεν τηρήθηκε καμία σειρά προτεραιότητας όπως ισχυρίζονταν, κι ότι έχουν εξυπηρετήσει πελάτες με preorders Οκτώβριο και Νοέμβριο. Περιμένω ξανά τηλέφωνο από υπεύθυνο, που φυσικά και πάλι δε θα καλέσει. 

 

Έχω σκοπό να προχωρήσω σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή με αιτιολογία:

1) τη μη τήρηση της αυστηρής σειράς προτεραιότητας που επικαλούνταν.

2) αθέμιτο ανταγωνισμό, καθώς π.χ. το Πλαισιο σεβάστηκε τους καταναλωτές, κλείνοντας τα preorders από νωρίς, τη στιγμή που οι υπόλοιποι τα άφηναν ανοικτά, εισπράττοντας προκαταβολές και εξοφλήσεις ολοκληρου του ποσού, χωρίς να έχουν καμία εικόνα ποτέ θα παραδώσουν.

3) Δέσμευση χρημάτων πελάτη (το γνωστό άτομο δάνειο που λέμε εδώ μέσα, είτε των 50€, είτε των 500€), χωρίς να υπάρχει κανένα πλάνο/εικόνα/συνέπεια για το πότε θα παραλάβουμε.

 

Παρακαλώ λοιπόν:

1) Να μην κλειδωθεί το παρόν νήμα, για να συνεχίσουν να έρχονται updates σχετικά με τις παραγγελίες από όλα τα κατάστηματα που λειτούργησαν με αντίστοιχο αντιεπαγγελματικό και απαράδεκτο τρόπο. Αν θεωρεί κάποιος mod (@Snoob) πως θα ήταν καλύτερο, ας δημιουργηθεί ένα νέο topic μόνο για αυτό το σκοπό και να προστεθεί ένα link στην πρώτη σελίδα του παρόντος topic, ώστε να το βλέπουν τύχον ενδιαφερόμενοι.

2) όσοι έχετε παραλάβει, θα βοηθούσε πάρα πολύ για την καταγγελία να βάζετε screenshots (με καλυμμένα τα προσωπικά σας στοιχεία) με την ημερομηνία του preorder, και άλλο ένα με την αλλαγή τους status της παραγγελίας από το website του καταστήματος, ή του sms της παραλαβής.

Δεν πιστεύω πως θα αλλάξει κάτι, αλλά προσωπικά θέλω να τιμωρηθούν για τον αντιεπαγγελματισμό τους και την έλλειψη σεβασμού στον καταναλωτή. Προσωπικά, θα προχωρήσω την καταγγελία, ακόμα κι αν χτυπήσει το κουδούνι courier τη στιγμή που γράφω αυτό. 

Πιστεύω πως αν γίνει οργανωμένα και μαζευτούμε αρκετοί και κάνουμε μια ομαδική ή έστω πολλές ξεχωριστά, κάτι μπορεί να βγει, έστω και σε 1-2 χρόνια, όπως σε άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις. 

 

@Charismo και λοιποί παθόντες, αν θέλετε επικοινωνήστε και με pm αν ενδιαφέρεστε για κάτι τέτοιο για να συνεννοηθούμε.

@st4t1c αν σου είναι εύκολο, πόσταρε screenshots της παραγγελίας σου με ημερομηνία 4/11 και την ειδοποίηση ότι θα παραλάβεις.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...