Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, nikosgr είπε

Ισως σκέπτομαι πιο "πονηρά" απο όσο θα ήταν "ηθικό"... αλλά μου περνάει το εξής απο το μυαλό...

"Αυτός ο πελάτης μας προπλήρωσε όλο το ποσό, τα τσεπώσαμε, μια χαρά, στην τσέπη μας είναι ήδη... ας περιμένει!! Ο άλλος, που έδωσε απλά μια προκαταβολή, μας χρωστάει και άλλα με αντικαταβολή... Αν δώσουμε σε αυτόν την κονσόλα, τσεπώνουμε και άλλο extra ζεστό χρήμα... Γιατί λοιπόν να την δώσω την κονσόλα σε αυτόν που ήδη μου τα έχει σκάσει;;; "

τι λέτε;;;

😈

αν...όμως γίνει η "στραβή" και δεν παραλάβει ο πελάτης που έκανε προπαραγγελία και πλήρωσε μέσω τράπεζας καταλαβαίνεις τι θα γίνει μετά...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 9,1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Η γυναίκα μου μου πήρε το ps5 αλλά σε τούρτα...😂

Καλησπέρα, επειδή πολλά ακούγονται για τον κοτσοβολο, λόγο κακής διαχείρισης της κατάστασης θα σας πω εγώ από έγκυρη πηγή τι συνέβη από την αρχή της ανακοίνωσης έως τώρα, λοιπόν ξεκινάμε: Οταν άν

Τα καταλάβαμε όλα!

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν...όμως γίνει η "στραβή" και δεν παραλάβει ο πελάτης που έκανε προπαραγγελία και πλήρωσε μέσω τράπεζας καταλαβαίνεις τι θα γίνει μετά...

Τι θα γίνει; Στην χειρότερη θα επιστρέψουν τα χρήματα σε κάποιους με ένα κάρο δικαιολογίες... "φταίξιμο αντιπροσωπίας, λάθος παραλαβές" κτλ κλτ... Κάποιοι θα φωνάξουν και απλά θα περιμένουν την δεύτερη παραλαβή κονσολών... κάποιοι άλλοι θα ζητήσουν απλά τα χρήματα πίσω... δεν θα ανοίξει μύτη κατά τα άλλα... ούτε καταγγελίες λειτουργούν ούτε τίποτα σε τέτοια... τράβα βγάλε άκρη αμα σου κάτσει τέτοια στραβή... Ελλάδα δυστυχώς...!! Τέλος πάντων, ενα "κακό" σενάριο που απεύχομαι...

Επεξ/σία από nikosgr
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν...όμως γίνει η "στραβή" και δεν παραλάβει ο πελάτης που έκανε προπαραγγελία και πλήρωσε μέσω τράπεζας καταλαβαίνεις τι θα γίνει μετά...

Εννοείται ρε παιδιά... Με το πλάνο δόσεων φεσώνεσαι και το 45άκι έξτρα, αυτοί παίρνουν το χρήμα από την τράπεζα απευθείας και δεν θα στο φέρουν και σχετικά στην ώρα του; Είπαμε...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις επικοινώνησαν μαζί μου από vodafone (είχα ζητήσει ενημέρωση σε συνομίλια στο chat τους).
Παραλαμβάνουν στις 19/11 και τα δρομολογούν κατευθείαν λέει στις εταιρείες κουριερ. Το πολύ μέχρι τις 20/11 θα έχουν ξεμπερδέψει με αυτό.
Από κει και πέρα είναι θέμα των κούριερ.
Επίσης μου είπαν στο τέλος πως χωρίς να μπορούν να δεσμευτούν και λόγω covid, καθυστερήσεων κλπ, το πολύ να πάρει μία εβδομάδα να το έχω στα χέρια μου (lol).
Επίσης tracking/ενημέρωση κλπ από την ίδια εταιρεία courier όταν είναι να μου το παραδώσουν. Εκείνοι λέει δεν στέλνουν tracking code.

Επεξ/σία από tab0u
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, giaki είπε

Και σε ενα παραλληλο συμπαν , η σονυ εχει δει την ζητηση στα ps5 και παραλαμβανουν ολοι οσοι προπαρηγγειλαν

Σε εκείνο το παράλληλο σύμπαν μάλλον ημερομηνία κυκλοφορίας ήταν στις 17.

Τσιλαρετε λίγο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, tab0u είπε

Μόλις επικοινώνησαν μαζί μου από vodafone (είχα ζητήσει ενημέρωση σε συνομίλια στο chat τους).
Παραλαμβάνουν στις 19/11 και τα δρομολογούν κατευθείαν λέει στις εταιρείες κουριερ. Το πολύ μέχρι τις 20/11 θα έχουν ξεμπερδέψει με αυτό.
Από κει και πέρα είναι θέμα των κούριερ.
Επίσης μου είπαν στο τέλος πως χωρίς να μπορούν να δεσμευτούν και λόγω covid, καθυστερήσεων κλπ, το πολύ να πάρει μία εβδομάδα να το έχω στα χέρια μου (lol).
Επίσης tracking/ενημέρωση κλπ από την ίδια εταιρεία courier όταν είναι να μου το παραδώσουν. Εκείνοι λέει δεν στέλνουν tracking code.

Κλάφτα... Απευθείας στην εταιρεία κούριερ δηλαδή για παραλαβή από εκεί. 😂

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτη πολιτική της Sony θα έπρεπε να είχε στείλει της κονσόλες μια με δύο μέρες πριν για να αρχίσουν την ενημέρωση και να μην γίνει μπάχαλο τωρα τελευταία στιγμη και με την κατάσταση που γίνεται αντε να βγάλουν άκρη. 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, nikosgr είπε

Ισως σκέπτομαι πιο "πονηρά" απο όσο θα ήταν "ηθικό"... αλλά μου περνάει το εξής απο το μυαλό...

"Αυτός ο πελάτης μας προπλήρωσε όλο το ποσό, τα τσεπώσαμε, μια χαρά, στην τσέπη μας είναι ήδη... ας περιμένει!! Ο άλλος, που έδωσε απλά μια προκαταβολή, μας χρωστάει και άλλα με αντικαταβολή... Αν δώσουμε σε αυτόν την κονσόλα, τσεπώνουμε και άλλο extra ζεστό χρήμα... Γιατί λοιπόν να την δώσω την κονσόλα σε αυτόν που ήδη μου τα έχει σκάσει;;; "

τι λέτε;;;

😈

Δεν νομιζω πως εχει ουσια κατι τετοιο.

Αν ο αλλος σε εχει προπληρωσει και δεν παρει το προϊον αφενος τον χανεις απο πελατη, αφετερου δεν κερδιζεις κατι, αφου θα πρεπει να του επιστρεψεις τα χρηματα. Δεν νομιζω πως μπορει να κρατησει τα λεφτα το καθε πλαισιο χωρις να σου δωσει το προιον. Ή να σου πει θα το παρεις σε ενα μηνα.

Τεραστια ζημια στο ονομα τους θα κανουν. Αυτα μαθαινονται πολυ ευκολα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πιο πολυ εμπιστεύομαι τα τσακαλια εδώ μεσα παρα τυχαιους στο σκρουτζ

αν δε δω εδω να πει ενας με πήραν τηλεφωνo μου ρθε sms, δε ξεκιναω τα εξοδικα :P 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρωί που μπήκα kotsovolo έλεγε σε επεξεργασία δεν άλλαξε κατι και αναμονή παραλαβή από προμηθευτή. Από πλαίσιο που με πήραν Σάββατο τηλ σε κατάσταση προπαραγγελια μου λεει δεν άλλαξε κι εκεί κάτι. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, dinos234 είπε

Το πρωί που μπήκα kotsovolo έλεγε σε επεξεργασία δεν άλλαξε κατι και αναμονή παραλαβή από προμηθευτή. Από πλαίσιο που με πήραν Σάββατο τηλ σε κατάσταση προπαραγγελια μου λεει δεν άλλαξε κι εκεί κάτι. 

Το ιδιο απο Κωτσο, πηρα τηλ θα ενημερωθώ με sms λεει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ π έχω παραγγείλει 17/9 κ έχω πληρώσει μόνο επεκταση εγγύησης που ήδη μετράει παρόλο που δεν έχω το play 5 σε πια κατηγορία είμαι? 😛

  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ξεκλειδώθηκε, κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.