Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε παιδια διαβαζω αυτο το νημα και λυπαμαι.

Περαν διαφημισεως, εγω περασα απο το συνοικιακο console club στην νεα ιωνια προ κλεισιματος, παρηγγειλα χβοχ + πσ5, με πηραν τηλεφωνο, ειχαν τον αριθμο μου παραγγελιας, τα σωστα μου στοιχεια, μετα την κλεισουρα, και μου τα εφεραν σπιτι, τα τυλιξα για τα χριστουγενα κατοπιν ρυθμισεως και τελειωσα.

Ουτε γατα, ....

Μηπως να αρχισουμε να προτιμουμε τα μικρα μαγαζια; Γιατι ουτε SAP ουτε τεφτερι γνωριζουν αλλα λειτουργουν...

Επεξ/σία από Mazinga
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 minutes ago, Agent_Orange said:

Πολυεθνικές με 800 καταστήματα και πιπες

Μονο βιτρινα είναι και απο μεσα σκατίλα

Να μου πεις αν ήταν σωστοι δεν θα χρειαζόμασταν τέτοιο νήμα

αει σηχτηρ κουραστηκα

αν δεν ήταν η επιδημία που με κάνει να φοβάμαι οτι μαλλον του αγιου ποτέ θα βρω διαθέσιμο, θα τους εριχνα παναγίες σε οποιο σοσιαλ υπάρχουν και καταγγελιες, τωρα κάνω την παπια.

@ShadowSora94 δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να είσαι ψύχραιμος. Αν είναι δυνατόν την πρωτη ωρα παραγγελια και δεν παρελαβε. Ποσο ανικανοι μπορει να ειναι.

Δεν είμαι ψύχραιμος, σχεδόν τους έχω ρίξει Παναγίες.

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους φοβισω με καταγγελία μήπως και μας εξυπηρετησουν.

Μου ζήτησαν την περασμένη δεύτερα εξόφληση όπου και έκανα να φανταστείς με την διαβεβαίωση τους εφόσον τους ρώτησα και πέντε φορές σε μια κλήση ότι ΜΕΧΡΙ Παρασκευή (σήμερα) θα έχω παραλάβει.

Πήραν τα λεφτά μου και με πήγαν στο επόμενο κύμα.

Θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει, είναι ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ShadowSora94 είπε

Δεν είμαι ψύχραιμος, σχεδόν τους έχω ρίξει Παναγίες.

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους φοβισω με καταγγελία μήπως και μας εξυπηρετησουν.

Μου ζήτησαν την περασμένη δεύτερα εξόφληση όπου και έκανα να φανταστείς με την διαβεβαίωση τους εφόσον τους ρώτησα και πέντε φορές σε μια κλήση ότι ΜΕΧΡΙ Παρασκευή (σήμερα) θα έχω παραλάβει.

Πήραν τα λεφτά μου και με πήγαν στο επόμενο κύμα.

Θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει, είναι ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή.

δε μπορω να σε βοηθησω καθώς η παραγγελία μου ήταν πριν απο σενα κ παρέλαβα, ομως επειδή ειχα φρικαρει με αυτα που διαβαζα ειχα ετοιμάσει εξώδικο κ θα σου πρότεινα να κανεις το ιδιο καθως η καταγγελία θα αργήσει κ να τη δουν κ να δικαιωθείς (1-2 χρονακια). κοστίζει όμως κ αν βρεις 2 3ς ακομα μπορειτε να μοιραστείτε το κόστος. επειδή γίνεται επιδωση την επόμενη ημέρα ζητουσα στο τελος διευθετήση του θεματος μου εντος 5 εργασιμων ημερων καθώς κ ηθικη κ υλική αποζημίωση. καλο ειναι νασ το γραψει κάποιος που ξέρει αλλιώς πληρώνεις δικηγόρο για να μην εχει κενα η διατυπωση αλλα μπορεις κ μονος σου. επίδοση θα σου κανει δικαστικος επιμελητής κ είναι ενα 50αρικο μονο αυτος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ShadowSora94 είπε

Δεν είμαι ψύχραιμος, σχεδόν τους έχω ρίξει Παναγίες.

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους φοβισω με καταγγελία μήπως και μας εξυπηρετησουν.

Μου ζήτησαν την περασμένη δεύτερα εξόφληση όπου και έκανα να φανταστείς με την διαβεβαίωση τους εφόσον τους ρώτησα και πέντε φορές σε μια κλήση ότι ΜΕΧΡΙ Παρασκευή (σήμερα) θα έχω παραλάβει.

Πήραν τα λεφτά μου και με πήγαν στο επόμενο κύμα.

Θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει, είναι ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή.

Δεν ξερω εαν ανευ γραπτων μπορεις να το στιριξεις. Ακομη και ετσι να ειναι. Σχετικα με ολα αυτα να προσθεσω απο την δικια μου εμπειρια οτι μου ειπαν απο το μαγαζακι που με εξυπηρετησε (ακομη και το Game & Watch μου βρηκανε!) οτι εμειναν κονσολες και ΠΣ5 και ΧΒΟΧ εφοσον πολλες παραγγελιες τις... ακυρωσαν πελατες που προτιμησαν να παραλαβουν τις εις διπλουν προπαραγγελιες τους απο Κοτσο η Παμπλικ η Πλαισιο για πιο γρηγορη παραλαβη! 

2 λεπτά πριν, sndev είπε

δε μπορω να σε βοηθησω καθώς η παραγγελία μου ήταν πριν απο σενα κ παρέλαβα, ομως επειδή ειχα φρικαρει με αυτα που διαβαζα ειχα ετοιμάσει εξώδικο κ θα σου πρότεινα να κανεις το ιδιο καθως η καταγγελία θα αργήσει κ να τη δουν κ να δικαιωθείς (1-2 χρονακια). κοστίζει όμως κ αν βρεις 2 3ς ακομα μπορειτε να μοιραστείτε το κόστος. επειδή γίνεται επιδωση την επόμενη ημέρα ζητουσα στο τελος διευθετήση του θεματος μου εντος 5 εργασιμων ημερων καθώς κ ηθικη κ υλική αποζημίωση. καλο ειναι νασ το γραψει κάποιος που ξέρει αλλιώς πληρώνεις δικηγόρο για να μην εχει κενα η διατυπωση αλλα μπορεις κ μονος σου. επίδοση θα σου κανει δικαστικος επιμελητής κ είναι ενα 50αρικο μονο αυτος.

Μετα συγχωρεσεως, ενα εξωδικο ειναι απλα μια επισημη προειδοποιηση οτι προτιθεσαι να μηνησεις...

Εαν δεν εχει αποτελεσμα και δεν το συνεχισεις με μηνηση που θα κερδισεις τα εξοδα απλα τα τρως. Και 10 % εξοδα  δικαστικα επι της αξιας ενος καταναλωτικου αγαθου δεν αξιζει ουτε το "γ@μ0τ0"... λιγη υπομονη, λιγοτερη αυταρεσκεια... Δεν ειναι προσωπικο, μην το δειτε ετσι φιλτατοι...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το χειρότερο όλων, εφόσον πήραν τα λεφτά του κόσμου, και εφόσον μας εξαπάτησαν και εφόσον κάνανε και διακρίσεις και δώσανε κονσόλες όπου θέλανε, και μας λέγανε και ψεματα ότι θα τηρηθεί σειρά και κολοκύθια, δεν μας λένε και πότε θα μας παραδώσουν αυτά που πληρώσαμε. Εκτός από τα παραπάνω που ανέφερα ρίξανε και το φταίξιμο στη Sony Hellas, ότι δεν μας λέει ποτέ θα έρθουν τα επόμενα κομμάτια, και η Sony δεν βγήκε από την άλλη να τους πει δεν φταίμε εμείς αν εσείς περνάτε τα λεφτά του κόσμου χωρίς να έχουμε κονσόλες να σας δώσουμε. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ShadowSora94 είπε

Βρήκα mail επικοινωνίας με higher up στον Κωτσόβολο, τους προειδοποίησα με καταγγελία καθώς με κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μου και μου είπαν από Δευτέρα θα ξέρουν, είπα από Δευτέρα θα ξέρω και εγώ τι να επισυναψω στην καταγγελία..

Δεν είχα άλλη απάντηση.

Αυτα.

Παιδιά που παραλάβατε από Κωτσόβολο με παραγγελία μετά τις 17/09 14:40 αν μπορείτε κάντε το καλό να ανεβάσετε ένα σκρινσοτ με κρυμμένα τα στοιχεία παραγγελίας και ονοματος σας.

 

Αν και συμφωνώ με τον Mazinga οτι γενικά δύσκολα θα βγάλεις άκρη, ιδιαίτερα δεδομένων των κορονοσυνθηκών οπου μπορούν, ίσως και με το δίκιο τους, να επικαλεστούν ένα σωρό δικαιολογίες, ορίστε μήπως και βοηθηθείς κάπως και παραλάβεις πιο σύντομα. Αλλα γενικά παιδιά θέλει ηρεμία. Έχει πιο σημαντικά πράγματα για να αυτιστεί κανείς.

kotsos.png.d47342761297a43b045178d0cf1483ab.png

Επεξ/σία από klainmaingr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, chko2306 είπε

Επιτέλους έφτασε και το δικό μου! Είμαι από τους τυχερούς που καταχωρήσαν παραγγελία στη media markt στις 12/11. C512AC7F-AEAE-4C0A-9A80-BC9002993407.jpeg.6ff48401171c33ffe6a70c28b616b0a9.jpeg

3E851C6E-5988-4F8F-8756-70424E596514.jpeg

Κ εγώ που είχα παραγγελία από τις 5/11 (κ έχω ακομα εννοείται) γιατί την πέρασαν στο ντούκου?

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, malawi είπε

Κ εγώ που είχα παραγγελία από τις 5/11 (κ έχω ακομα εννοείται) γιατί την πέρασαν στο ντούκου?

για τον ιδιο λογο που και εμεις απο vodafone δεν παραλαβαμε οι μισοι με παραγγελια ιδια μερα και παρελαβαν παιδια με μεταγενεστερες ημερομηνιες

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Agent_Orange είπε

Πολυεθνικές με 800 καταστήματα και πιπες

Μονο βιτρινα είναι και απο μεσα σκατίλα

Να μου πεις αν ήταν σωστοι δεν θα χρειαζόμασταν τέτοιο νήμα

αει σηχτηρ κουραστηκα

αν δεν ήταν η επιδημία που με κάνει να φοβάμαι οτι μαλλον του αγιου ποτέ θα βρω διαθέσιμο, θα τους εριχνα παναγίες σε οποιο σοσιαλ υπάρχουν και καταγγελιες, τωρα κάνω την παπια.

@ShadowSora94 δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να είσαι ψύχραιμος. Αν είναι δυνατόν την πρωτη ωρα παραγγελια και δεν παρελαβε. Ποσο ανικανοι μπορει να ειναι.

Εγώ είχα νωρίτερα από τον φίλο 17/09 στις 14:34 Κωτσόβολο και με τα χίλια παρακάλια ακύρωσα την παραγγελία. Ούτε αυτό δεν ήταν ικανοί να κάνουν. Όποτε αν σκεφτείτε και τις ακυρώσεις τότε σίγουρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ShadowSora94 είπε

Βρήκα mail επικοινωνίας με higher up στον Κωτσόβολο, τους προειδοποίησα με καταγγελία καθώς με κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μου και μου είπαν από Δευτέρα θα ξέρουν, είπα από Δευτέρα θα ξέρω και εγώ τι να επισυναψω στην καταγγελία..

Δεν είχα άλλη απάντηση.

Αυτα.

Παιδιά που παραλάβατε από Κωτσόβολο με παραγγελία μετά τις 17/09 14:40 αν μπορείτε κάντε το καλό να ανεβάσετε ένα σκρινσοτ με κρυμμένα τα στοιχεία παραγγελίας και ονοματος σας.

Screenshot_20201118-211949_Chrome.jpg

Shadow μπορεις να μ στελεις και εμενα το μειλ γιατι ειμαι ενας ακομα απο 17/9! Να τους πω κ εγω 2 λογακια γιατι οι εργαζομενοι στα τηλεφωνα δεν μου φταινε.. Σημερα μιλησα με εκπροσωπο και μ ειπε 3 φορες "δεν μπορω να καταλαβω πως δεν παραλαβατε κ περιμενετε την 2η διαθεσιμοτητα, θα επρεπε να εχετε παραλαβει επειδη ησασταν στους πρωτους". Τρωμε κ δουλεμα οχι τιποτα αλλο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, chko2306 είπε

Επιτέλους έφτασε και το δικό μου! Είμαι από τους τυχερούς που καταχωρήσαν παραγγελία στη media markt στις 12/11. C512AC7F-AEAE-4C0A-9A80-BC9002993407.jpeg.6ff48401171c33ffe6a70c28b616b0a9.jpeg

3E851C6E-5988-4F8F-8756-70424E596514.jpeg

Καλοπαίχνιδο φίλε μου!

Επειδή εγώ και άλλοι πολλοί με παραγγελία 17/9 δεν πήραμε και δε φαίνεται να παίρνουμε απολύτως τίποτα, θα με βοηθούσε πάρα πολύ να ποστάρεις είτε εδώ, είτε να μου στειλεις dm, screenshot της παραγγελίας σου, με ημερομηνία και status ολοκλήρωσης. 

Θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, πιθανότατα αύριο, και χρειάζομαι ότι μπορώ να μαζέψω από περιπτώσεις που παρέλαβαν με μεταγενέστερη ημερομηνία παραγγελίας. Καλύτερο παράδειγμα από το δικό σου δεν υπάρχει😁

Φυσικά, μπορείς να σβήσεις τα προσωπικά σου στοιχεία, αν και ο αριθμός παραγγελίας να φαίνεται, δε θα έχεις κανένα θέμα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι για το γαμωτο επειδη ειδα τον καρετσο να σχολιαζει (μια χαρα παιδι εννοειτε).. Μπειτε στο φεισμπουκ και πειτε την εμπειρια σας με κωτσο μπας και φτασει στο αυτι κανενος 

https://m.facebook.com/questions.php?question_id=1309600162716149

Επισης βαλτε και την εμπειρια σας στο thread..οσο μεγαλυτερη καλυψη τοσο το καλυτερο. 

Υγ η γενικη μου αισθηση ειναι οτι το πλαισιο ηταν αυτο που το διαχειρηστκε καλυτερα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον. Καλο θα ειναι καποιοι εδω στο νημα να παραδεχτουν οτι εβαλαν μεσον για να το παρουν, γιατι να λυθει και η απορια στους υπολοιπους στο γιατι δεν παρελαβαν.

2ον. Αν βαλετε και τους εργαζομενους σε ολα αυτα τα καταστηματα-αλυσιδες, που επαιρναν κονσολες για αυτους και για συγγενεις και κοληταρια τους, θα καταλαβετε γιατι εγινε αυτο το μπαχαλο.

Στην ιδια χωρα ζουμε παιδια. Κακως, αλλα ετσι λειτουργουν τα πραγματα. Μην απορειτε πια. Υπομονη σε ολους μας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...