Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

          - Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.

          - Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.

          - Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το σάιτ ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Οι αλυσίδες προπλήρωσαν στο ακέραιο προϊόντα που δεν ήξεραν πότε θα τα παραλάβουν;

Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω κάτι τέτοιο.

Φιλε κανεις πολυ μεγάλο λάθος.....εχω εταιρία που φέρνω εμπόρευμα από εξωτερικό....προπληρωμή κανονικα και το container ήταν να έρθει πριν 20 μερες και δεν έφτασε.....απο Ευρώπη πάντα ετσι....λόγω lockdown....παντα υπάρχουν καθυστέρησεις μικρές ομως....τωρα ομως λόγω covid κανεις δεν εγγυάται το ποτε θα φτάσει ενα εμπόρευμα.......

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 6,3k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα, επειδή πολλά ακούγονται για τον κοτσοβολο, λόγο κακής διαχείρισης της κατάστασης θα σας πω εγώ από έγκυρη πηγή τι συνέβη από την αρχή της ανακοίνωσης έως τώρα, λοιπόν ξεκινάμε: Οταν άν

Καλοδούλευτα σε όλους παιδιά.  Ευχομαι από καρδιάς καλές γιορτές σε όλους με υγεία! 

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλα νεα απο media μου στειλανε email

Καλημέρα σας,

Εχει ενημερωθεί το κατάστημα που σας εξυπηρετεί για να πραγματοποιηθεί πιο συντομα η παραγγελια σας.

Ζητουμε συγνωμη για την καθυστέρηση.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

και καπακια τηλ.

μεσα στην εβδομαδα θα παραλαβετε γιατι θα  ξεκινησει το 2 κυμα .

Επεξ/σία από Sakm
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Ποιός μίλησε για «επί πιστώσει»; Μετρητοίς (ή με επιταγές ή whatever, δεν μας απασχολεί αυτό) φαντάζομαι ότι πληρώνουν όλοι, με την παραγγελία ή με την παραλαβή. Σιγά μην προπλήρωσαν τα ελληνικά καταστήματα για κονσόλες που ίσως παρελάμβαναν σε δύο μήνες ή για κονσόλες που θα παραλάβουν σε τέσσερις μήνες, δεν παίζουν αυτά τα σενάρια.

Εάν ήξεραν πότε θα παρελάμβαναν ακριβώς, δεν θα γινόταν αυτό το χάος με τις προπαραγγελίες. Και σου ξαναλέω, παρέλαβα εγώ που προπαράγγειλα την δεύτερη μέρα χωρίς να δώσω φράγκο και δεν παρέλαβαν άτομα που προπαράγγειλαν την πρώτη μέρα με πλήρη εξόφληση. 

Θα σου φέρω ένα παράδειγμα τα αυτοκίνητα...εσυ δλδ νομιζεις πτι πχ η κάθε toyota φέρνει 5000 yaris και μετα λεει στα μαγαζιά ελατε παρτε ......οχι....πληρώνουν όλοι....μαζεύουν το χρημα....και λενε θελουμε π.χ 5000yaris.....τα πληρώνουν και μετα έρχονται Ελλάδα....κατι αντίστοιχο κανει και η sony π.χ......ειναι ξεκαθαρισμενο από την αρχή ποσα κομμάτια θα ερχόταν και ποσα θα μοίραζαν....τωρα με τις προκαταβολες εγω φαντάζομαι έπαιξε σκηνικό από τα καταστήματα του κάθε προαστιου 

 

Καμια εταιρία πια δεν πληρώνει κατά την παραλαβή.....παντα προπληρωμένη....ΠΑΝΤΑ

Επεξ/σία από TeoRossi
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Sakm είπε

καλα νεα απο media μου στειλανε email

Καλημέρα σας,

Εχει ενημερωθεί το κατάστημα που σας εξυπηρετεί για να πραγματοποιηθεί πιο συντομα η παραγγελια σας.

Ζητουμε συγνωμη για την καθυστέρηση.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

και καπακια τηλ.

μεσα στην εβδομαδα θα παραλαβετε γιατι θα  ξεκινησει το 2 κυμα .

Καλημέρα! Πότε έκανες την παραγγελία;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
16 minutes ago, TeoRossi said:

Θα σου φέρω ένα παράδειγμα τα αυτοκίνητα...εσυ δλδ νομιζεις πτι πχ η κάθε toyota φέρνει 5000 yaris και μετα λεει στα μαγαζιά ελατε παρτε ......οχι....πληρώνουν όλοι....μαζεύουν το χρημα....και λενε θελουμε π.χ 5000yaris.....τα πληρώνουν και μετα έρχονται Ελλάδα....κατι αντίστοιχο κανει και η sony π.χ......ειναι ξεκαθαρισμενο από την αρχή ποσα κομμάτια θα ερχόταν και ποσα θα μοίραζαν....τωρα με τις προκαταβολες εγω φαντάζομαι έπαιξε σκηνικό από τα καταστήματα του κάθε προαστιου 

Καμια εταιρία πια δεν πληρώνει κατά την παραλαβή.....παντα προπληρωμένη....ΠΑΝΤΑ

Ναι, αρχηγέ μου, προπληρωμή αλλά ξέρεις πότε θα παραλάβεις. Δεν προπληρώνει ο dealer για 100 αυτοκίνητα με συμφωνία να του τα φέρουν σε τρεις μήνες και τελικά να του φέρνουν 50 και τα υπόλοιπα «έχει ο θεός».

Ο κορωνοϊός δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε, όλες οι αλυσίδες παρέλαβαν κονσόλες, αν είχε καθυστερήσει η μεταφορά δεν θα έπαιρνε κανείς μας κονσόλα.

Τελοσπάντων, άλλη κουβέντα για άλλη ώρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Malthador είπε

Ναι, αρχηγέ μου, προπληρωμή αλλά ξέρεις πότε θα παραλάβεις. Δεν προπληρώνει ο dealer για 100 αυτοκίνητα με συμφωνία να του τα φέρουν σε τρεις μήνες και τελικά να του φέρνουν 50 και τα υπόλοιπα «έχει ο θεός».

Ο κορωνοϊός δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε, όλες οι αλυσίδες παρέλαβαν κονσόλες, αν είχε καθυστερήσει η μεταφορά δεν θα έπαιρνε κανείς μας κονσόλα.

Αρχηγε μου .....και προπληρωμη να κάνεις παλι ΔΕΝ ξερεις ποτε θα παραλάβεις.....μην λέμε τα ίδια.....βέβαια η κονσόλες ηρθαν στην ώρα τους.....τωρα εαν ηρθαν ολα τα κομμάτια θα φανεί τωρα από βδομάδα εαν οχι τα κανανε μπάχαλο η εκατοστε αλυσίδα.......πάντως με τις προκαταβολες ειπα κ πιστεύω παλι ίσως να έχει να κάνει και με το κάθε κατάστημα που ηταν να προμηθευτεί τα κομμάτια του.....ίσως.....δεν μπορω να σκεφτώ αλλον λογικο λογο....μιας και εμανα δεν με κάλεσαν ποτε για προκαταβολή.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, Sakm είπε

καλα νεα απο media μου στειλανε email

Καλημέρα σας,

Εχει ενημερωθεί το κατάστημα που σας εξυπηρετεί για να πραγματοποιηθεί πιο συντομα η παραγγελια σας.

Ζητουμε συγνωμη για την καθυστέρηση.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

και καπακια τηλ.

μεσα στην εβδομαδα θα παραλαβετε γιατι θα  ξεκινησει το 2 κυμα .

Άρα το 2ο κύμα θα είναι αυτή την βδομάδα? Εγώ νόμιζα οτι μιλούσαμε για αρχές/μέσα Δεκέμβρη.🧐

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα πρωι παντως μιλησα με public που εχω προπαραγγειλει και μου ειπαν οτι περιμενουν κομματια αρχες Δεκεμβριου.Δεν γνωριζουν ποσοτητα μου ειπαν και για αυτο και δεν μπορουν να μου πουν ποτε θα παραλαβω.Γιατι θα εξυπηρετηθουν μονο προπαραγγελιες και ειναι και αρκετες που δεν εξυπηρετηθηκαν απο Σεπτεμβρη ακομα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σορυ παίδες, δεν έχω όλο το νήμα και ίσως έχει απαντηθεί νωρίτερα... Εγώ πάω για ps5/xbox σε κάνα χρόνο γτ περιμένω exclusives, πως θα πάνε γνκ οι κονσόλες κτλ, αλλά ο ανιψιός έκανε προπαραγγελία γύρω στις 25-30/9 και έδωσαν και μια προκαταβολή τότε 100 ευρώ σε Κοτσόβολο. Έχει κανείς καμιά ιδέα/παρόμοια περίπτωση/πληροφορία, χονδρικά χονδρικά πότε να περιμένει κονσόλα γτ με έχει ζαλίσει 😛 ?

(και με το δίκιο του ίσως γιατί δεν θέλει να παίξουμε cyberpunk στο ps4 σαπάκι μου 😛 )

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ενημερώσω ότι βρέθηκε κονσόλα για αποστολή από Κωτσόβολο μετά από τεράστιο σαματα που έκανα, δυστυχώς έπρεπε να επικοινωνήσω με υπεύθυνο της εταιρείας και όχι support και να απειλήσω με καταγγελία για να εξυπξρετηθω. Για όσους θυμούνται είχα κάνει παραγγελία την πρώτη μέρα προπαραγγελιων και μάλιστα στο πρώτο εικοσαλεπτο αλλά με είχαν βάλει στο δεύτερο κύμα.

 

Θα συνιστούσα η να κάνατε το ίδιο σε περίπτωση που βρίσκεστε στην ίδια άδικη θέση η να κάνετε refund, δεν ξέρω πόσους θα εξυπηρετήσουν με αυτόν τον τρόπο και μάλλον στάθηκα τυχερός μέσα στην ατυχία μου.

Είναι κρίμα να χρειάζεται να απειλήσω για να εξυπηρετηθω χωρίς διακρίσεις.

 

 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.