Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, ktsak είπε

Εδω δεν μιλάμε για τις καθυστερήσεις λόγω μεταφορικών. Εδω μιλάμε για παραγγελιες 17/09 που δεν έχουν καλυφθεί καν, ποως να πανε στις μεταφορικές αφού δεν έχουν συσκευές πλέον ?

Μαρεσει που λες ότι μερα με τη μερα ικανοποιούνται οι παραγγελιες. Εγω γιατί δεν το βλέπω και έχω ακόμη το μήνυμα "Αναμονη Διαθεσιμοτητας" ? Μιλαμε για παραγγελια 17/09 16:27. Και δεν είμαι μονο εγώ. Αρα ας μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε καταστάσεις, αποδείχθηκαν ΤΡΑΓΙΚΟΙ. ΑΝΙΚΑΝΟΙ να διαχειριστούν το θέμα των παραγγελιών, Αποθηκης, αποστολων, Εξυπηρετησης πελατών. Ακομη και εκεί συνεχίζουν να υποστηρίζουν το ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ της αυστηρής τήρησης σειράς προτεραιότητας. ΕΛΕΟΣ ρε Κωτσο

Ναι αλλα δεν μας λένε ποτε θα γινει αυτή η ρημάδα Δευτερη Παραλαβη !!!!!

Εντάξει εγώ δεν βλέπω πολλούς. Μπορεί και να κάνω λάθος. Πάντως όταν είσαι μέσα στο πρόβλημα, γενικά, το βλέπεις πιο μεγάλο από οτι πραγματικά είναι. Ας το δούμε λίγο αισιόδοξα. Για να καταλάβω. Εσύ προπλήρωσες το σύνολο του ποσού και δεν παρέλαβες? Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να γίνω αδιάκριτος. Ένα άτομο θυμάμαι από το νήμα που έπαθε τέτοιο πράγμα, το οποίο ήταν πραγματικά άτυχο. Εγώ σου λέω πως θα παραλάβεις πριν τις γιορτές. 

 

Επεξ/σία από spyreto88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, spyreto88 είπε

Εντάξει εγώ δεν βλέπω πολλούς. Μπορεί και να κάνω λάθος. Πάντως όταν είσαι μέσα στο πρόβλημα, γενικά, το βλέπεις πιο μεγάλο από οτι πραγματικά είναι. Ας το δούμε λίγο αισιόδοξα. Για να καταλάβω. Εσύ προπλήρωσες το σύνολο του ποσού και δεν παρέλαβες? Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να γίνω αδιάκριτος. Ένα άτομο θυμάμαι από το νήμα που έπαθε τέτοιο πράγμα, το οποίο ήταν πραγματικά άτυχο. Εγώ σου λέω πως θα παραλάβεις πριν τις γιορτές. 

Ουτε αισιόδοξα ούτε τίποτε. Το καραγκιοζλίκι πάει συννεφο

Και για ενημέρωση, όχι δεν έχω προπληρώσει το σύνολο του ποσου, αλλα αυτό είναι ΑΣΧΕΤΟ, μια και δεν είμαι ο μονος και υπάρχουν ανθρωποι που δεν προπληρωσαν και το πήραν. Οταν βάζεις ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ σαν επιλογή πληρωμής, δεν μπορείς μετά να το χρησιμοποιείς σα δικαιολογία.

Ειπαμε, απλα είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ !!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ' αρέσει που καθόμαστε και κράζουμε τον Κωτσόβολο και το MediaMarkt (κι εγώ μαζί) και υπάρχει έλλειψη σε όλο τον πλανήτη.. ήταν το μεγαλύτερο launch σε κονσόλα ever, δεν υπάρχει τίποτα σε US και UK και μιλάμε κι εμείς... Λίγη υπομονή...

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geor92 είπε

Μ' αρέσει που καθόμαστε και κράζουμε τον Κωτσόβολο και το MediaMarkt (κι εγώ μαζί) και υπάρχει έλλειψη σε όλο τον πλανήτη.. ήταν το μεγαλύτερο launch σε κονσόλα ever, δεν υπάρχει τίποτα σε US και UK και μιλάμε κι εμείς... Λίγη υπομονή...

Φιλε μου, δεν κράζουμε γιατί πηρε λίγα κομμάτια ο Κωτοσς και δεν εφτασαν, μιλάμε για τη διαχειριση των κομματιών της αποθήκης τους. Μιλαμε για μη τήρηση της "αυστηρης σειράς προτεραιότητας" που τόσο περίτρανα διατυμπανίζουν σε κάθε απάντηση τους για το ποτε υπολογιζουν να παραδώσουν.

Αυτο επικρίνουμε και νομίζω ότι θα παραδεχθείς και συ ότι εχουμε δίκιο !!!!!!!!!!!!!

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ktsak είπε

Φιλε μου, δεν κράζουμε γιατί πηρε λίγα κομμάτια ο Κωτοσς και δεν εφτασαν, μιλάμε για τη διαχειριση των κομματιών της αποθήκης τους. Μιλαμε για μη τήρηση της "αυστηρης σειράς προτεραιότητας" που τόσο περίτρανα διατυμπανίζουν σε κάθε απάντηση τους για το ποτε υπολογιζουν να παραδώσουν.

Αυτο επικρίνουμε και νομίζω ότι θα παραδεχθείς και συ ότι εχουμε δίκιο !!!!!!!!!!!!!

Ναι, δε διαφωνώ με τη δική σου περίπτωση.. Εσύ έχεις όλο το δικιο... Γενικό ήταν το σχόλιο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία στις 17/9 από media markt. Έγινε προεξόφληση στις 6/11. Ακόμα κρύβονται και δεν έχω την παραμικρή ενημέρωση.

Αυτή τη στιγμή γράφω την καταγγελία προς το συνήγορο του καταναλωτή. Μπορεί κάποιος να ποστάρει φωτο από media που να γράφει για την "αυστηρή σειρά προτεραιότητας";

Επεξ/σία από alexisss13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, ktsak είπε

Ουτε αισιόδοξα ούτε τίποτε. Το καραγκιοζλίκι πάει συννεφο

Και για ενημέρωση, όχι δεν έχω προπληρώσει το σύνολο του ποσου, αλλα αυτό είναι ΑΣΧΕΤΟ, μια και δεν είμαι ο μονος και υπάρχουν ανθρωποι που δεν προπληρωσαν και το πήραν. Οταν βάζεις ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ σαν επιλογή πληρωμής, δεν μπορείς μετά να το χρησιμοποιείς σα δικαιολογία.

Ειπαμε, απλα είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ !!!!!

Η-ρε-μη-σέ. Όλα θα γίνουν. Επίσης όταν προπληρώνεις, δύσκολα ακυρώνεις και το σύστημα είναι ομαλό. Στις ακυρώσεις μπήκαν οι σφήνες.

Η SONY τιτίβισε

59690013_(24).png.5992db396d42095caaae399648a9423b.png

 Θα το έχεις κι εσύ και όλοι μας πριν τις γιορτές.

17 λεπτά πριν, alexisss13 είπε

Παραγγελία στις 17/9 από media markt. Έγινε προεξόφληση στις 6/11. Ακόμα κρύβονται και δεν έχω την παραμικρή ενημέρωση.

Αυτή τη στιγμή γράφω την καταγγελία προς το συνήγορο του καταναλωτή. Μπορεί κάποιος να ποστάρει φωτο από media που να γράφει για την "αυστηρή σειρά προτεραιότητας".

Αυτός ο άνθρωπος δηλαδή που του δέσμευσαν τα χρήματα τι να πει??? Αυτό πραγματικά είναι απαράδεκτο. Εδώ μιλάμε για μια στιγμή παραφροσύνης.

Επεξ/σία από spyreto88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, spyreto88 είπε

Εντάξει εγώ δεν βλέπω πολλούς. Μπορεί και να κάνω λάθος. Πάντως όταν είσαι μέσα στο πρόβλημα, γενικά, το βλέπεις πιο μεγάλο από οτι πραγματικά είναι. Ας το δούμε λίγο αισιόδοξα. Για να καταλάβω. Εσύ προπλήρωσες το σύνολο του ποσού και δεν παρέλαβες? Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να γίνω αδιάκριτος. Ένα άτομο θυμάμαι από το νήμα που έπαθε τέτοιο πράγμα, το οποίο ήταν πραγματικά άτυχο. Εγώ σου λέω πως θα παραλάβεις πριν τις γιορτές. 

Εγώ είμαι ένας από αυτούς! (17/9 14:38) Με προπληρωμή μετά από τηλέφωνο! Εκεί που τσαντιζομαστε είναι ότι μας πήραν τηλ για να πληρώσουμε λέγοντας μας ότι θα παραλάβουμε Day 1! Και δεν έχουμε ακούσει ούτε ένα συγνώμη! 

  • Like 1
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Avgeris Fragos είπε

Εγώ είμαι ένας από αυτούς! (17/9 14:38) Με προπληρωμή μετά από τηλέφωνο! Εκεί που τσαντιζομαστε είναι ότι μας πήραν τηλ για να πληρώσουμε λέγοντας μας ότι θα παραλάβουμε Day 1! Και δεν έχουμε ακούσει ούτε ένα συγνώμη! 

Α-πα-ρά-δεκ-τοι (εντάξει οτι θα θυμόμουν σωστά συλλαβισμό δεν το περίμενα).

Σε τέτοιες περιπτώσεις μια αξιόπιστη εταιρία απολογείται, και οπωσδήποτε δίνει κάποια αβέρτη δωροεπιταγή ή αξεσουάρ (controller power station etc). Τι να πει κανείς?

Και πάλι όμως από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 42 ατόμων έχουμε 2 τέτοιες περιπτώσεις προς το παρόν. Άρα μιλάμε για το ~4,8%. Αν δεν ανέβει το ποσοστό νομίζω είναι στα πλαίσια του ανθρώπινου σφάλματος, που είναι αποδεκτό σε όλες τις επιχειρήσεις ανεξαιρέτως.

Σκεπτόμενοι βέβαια και το φόρτο των ηλεκτρονικών αγορών, δεδομένης της υγειονομικής κατάστασης αλλά και των υπέρμετρων ακυρώσεων-πολλαπλών παραγγελιών στο προιόν ενδιαφέροντος, λαμβάνοντας υπόψην οτι ο προμηθευτής είναι κοινός

 Αρκεί κάποιος το βλέπει αντικειμενικά έτσι? Διότι όπως έγραψα όταν ζει κανείς μια άβολη κατάσταση δυσκολεύεται να το βγει out of the box.

Παιδιά αλήθεια, από στατιστικής άποψης πλευρά, έχει αξιοθαύμαστο ενδιαφέρον το νήμα. Συγχαρητήρια σε όλους ειλικρινά

Επεξ/σία από spyreto88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Avgeris Fragos είπε

Εγώ είμαι ένας από αυτούς! (17/9 14:38) Με προπληρωμή μετά από τηλέφωνο! Εκεί που τσαντιζομαστε είναι ότι μας πήραν τηλ για να πληρώσουμε λέγοντας μας ότι θα παραλάβουμε Day 1! Και δεν έχουμε ακούσει ούτε ένα συγνώμη! 

Να λείπει η συγγνώμη τους. Εξηγήσεις θέλω εγώ, γιατί δεν τηρήθηκε η σειρά προτεραιότητας, και με τι κριτήρια επέλεξαν που θα το στείλουν. Παρέλαβαν day one, άτομα με παραγγελιά μια εβδομάδα και δύο πριν από το release. 

Εξηγήσεις και αποζημίωση για την εξαπάτηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτρέψτε μου.

Υπάρχουν 2 προβληματικοί αποδέκτες των παραπόνων μας.

1ον οι αλυσίδες, γιατί είχαν ακριβή νούμερα παραγγελιών και στις 17/9 και στις 18/9 και στις 30/10 και στις 17/11 και σε όποια άλλη ημερομηνία σας βολεύει, αλλά ούτε μία στιγμή δεν ξεκόλλησαν αυτό το "παραλαβή 19/11" με ή χωρίς προτεραιότητα....

2ον η Sony που ενώ είχε και έχει ακριβή αριθμό παραγγελιών μέχρι ΣΗΜΕΡΑ τιτιβίζει ευχαριστήρια ΑΛΛΑ ούτε ένα μήνυμα για την κάλυψή τους. πχ παράγει 40000 κονσόλες την ημέρα και οι υπόλοιπες 1.000.000 παραγγελίες θα καλυφθούν του αγίου ... (όλα τα νούμερα φανταστικά).

Πραγματικά.. σε ποιον να πρωτοκάνεις μήνυση;

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, spyreto88 είπε

Εντάξει εγώ δεν βλέπω πολλούς. Μπορεί και να κάνω λάθος. Πάντως όταν είσαι μέσα στο πρόβλημα, γενικά, το βλέπεις πιο μεγάλο από οτι πραγματικά είναι. Ας το δούμε λίγο αισιόδοξα. Για να καταλάβω. Εσύ προπλήρωσες το σύνολο του ποσού και δεν παρέλαβες? Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να γίνω αδιάκριτος. Ένα άτομο θυμάμαι από το νήμα που έπαθε τέτοιο πράγμα, το οποίο ήταν πραγματικά άτυχο. Εγώ σου λέω πως θα παραλάβεις πριν τις γιορτές. 

Παιδια σιγουρα υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν το ιδιο προβλημα και δεν το γραφουν. Σιγουρα ειναι μεγαλο προβλημα αυτο με τις προπαραγγελιες. Εγω αγορασα απο Κωτσο 21/9 (πληρωσα ολο το ποσο της συσκευης) και την εξτρα ασφαλεια για 4 χρονια. Ας με ενημερωνε το καταστημα οτι την ημερα που εκανα την αγορα οτι θα παραλαβω Δεκεμβριο. Μην με αφηνει να πιστευω οτι θα παραλαβω πρωτη μερα επειδη το πληρωσα ολοκληρο δυο μηνες πριν. Αναφερουν απλα για αυστηρη σειρα προτεραιοτητας. Λες και γνωριζουμε ποια ειναι αυτη η σειρα ή μπορουμε να την δουμε καπου. Επρεπε μολις προπαραγγελνεις να σου λεει μια εκτιμηση παραλαβης ή εαν δεν ειναι σιγουροι για το αποθεμα που θα εχουν στο μελλον να  μην σε αφηνουν να προπαραγγειλεις. Mε την λογική που λειτουργουν μπορουν να ξεκινήσουν απο τωρα προπαραγγελίες (50 ευρω) για το Playstastion 6 που θα κυκλοφορήσει σε 7-8 χρονιά περίπου αφού όπως φαίνεται τους ενδιαφερει μονο η πωληση και σε δευτερο επιπεδο η εξυπηρετηση.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, papsa είπε

Επιτρέψτε μου.

Υπάρχουν 2 προβληματικοί αποδέκτες των παραπόνων μας.

1ον οι αλυσίδες, γιατί είχαν ακριβή νούμερα παραγγελιών και στις 17/9 και στις 18/9 και στις 30/10 και στις 17/11 και σε όποια άλλη ημερομηνία σας βολεύει, αλλά ούτε μία στιγμή δεν ξεκόλλησαν αυτό το "παραλαβή 19/11" με ή χωρίς προτεραιότητα....

2ον η Sony που ενώ είχε και έχει ακριβή αριθμό παραγγελιών μέχρι ΣΗΜΕΡΑ τιτιβίζει ευχαριστήρια ΑΛΛΑ ούτε ένα μήνυμα για την κάλυψή τους. πχ παράγει 40000 κονσόλες την ημέρα και οι υπόλοιπες 1.000.000 παραγγελίες θα καλυφθούν του αγίου ... (όλα τα νούμερα φανταστικά).

Πραγματικά.. σε ποιον να πρωτοκάνεις μήνυση;

Μα η SONY τονίζει στην ανάρτησή της "...Γι αυτό θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε πως αναμένεται επιπλέον απόθεμα στα καταστήματα λιανικής πριν το τέλος του έτους"

5 λεπτά πριν, akiskorago είπε

Παιδια σιγουρα υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν το ιδιο προβλημα και δεν το γραφουν. Σιγουρα ειναι μεγαλο προβλημα αυτο με τις προπαραγγελιες. Εγω αγορασα απο Κωτσο 21/9 (πληρωσα ολο το ποσο της συσκευης) και την εξτρα ασφαλεια για 4 χρονια. Ας με ενημερωνε το καταστημα οτι την ημερα που εκανα την αγορα οτι θα παραλαβω Δεκεμβριο. Μην με αφηνει να πιστευω οτι θα παραλαβω πρωτη μερα επειδη το πληρωσα ολοκληρο δυο μηνες πριν. Αναφερουν απλα για αυστηρη σειρα προτεραιοτητας. Λες και γνωριζουμε ποια ειναι αυτη η σειρα ή μπορουμε να την δουμε καπου. Επρεπε μολις προπαραγγελνεις να σου λεει μια εκτιμηση παραλαβης ή εαν δεν ειναι σιγουροι για το αποθεμα που θα εχουν στο μελλον να  μην σε αφηνουν να προπαραγγειλεις. Mε την λογική που λειτουργουν μπορουν να ξεκινήσουν απο τωρα προπαραγγελίες (50 ευρω) για το Playstastion 6 που θα κυκλοφορήσει σε 7-8 χρονιά περίπου αφού όπως φαίνεται τους ενδιαφερει μονο η πωληση και σε δευτερο επιπεδο η εξυπηρετηση.

7.1%... ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ

Επεξ/σία από spyreto88
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, akiskorago είπε

Παιδια σιγουρα υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν το ιδιο προβλημα και δεν το γραφουν. Σιγουρα ειναι μεγαλο προβλημα αυτο με τις προπαραγγελιες. Εγω αγορασα απο Κωτσο 21/9 (πληρωσα ολο το ποσο της συσκευης) και την εξτρα ασφαλεια για 4 χρονια. Ας με ενημερωνε το καταστημα οτι την ημερα που εκανα την αγορα οτι θα παραλαβω Δεκεμβριο. Μην με αφηνει να πιστευω οτι θα παραλαβω πρωτη μερα επειδη το πληρωσα ολοκληρο δυο μηνες πριν. Αναφερουν απλα για αυστηρη σειρα προτεραιοτητας. Λες και γνωριζουμε ποια ειναι αυτη η σειρα ή μπορουμε να την δουμε καπου. Επρεπε μολις προπαραγγελνεις να σου λεει μια εκτιμηση παραλαβης ή εαν δεν ειναι σιγουροι για το αποθεμα που θα εχουν στο μελλον να  μην σε αφηνουν να προπαραγγειλεις. Mε την λογική που λειτουργουν μπορουν να ξεκινήσουν απο τωρα προπαραγγελίες (50 ευρω) για το Playstastion 6 που θα κυκλοφορήσει σε 7-8 χρονιά περίπου αφού όπως φαίνεται τους ενδιαφερει μονο η πωληση και σε δευτερο επιπεδο η εξυπηρετηση.

μία παρένθεση στο θέμα με αφορμή αυτό που έγραψες για το ps6, έχει αναφερθεί σε κάποια άρθρα μέσα στη χρονιά ότι δεν υπάρχει σκοπός για ένα ps5 pro μοντέλο αλλά ο κύκλος ζωής της κονσόλας θα μικρύνει και παίζει στην πενταετία να έχουμε νέο ps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...