Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, dim1223 είπε

εχουν παρει χαμπαρι οτι εδω στο ελλαδισταν κοιμομαστε ορθιοι. Σε μια σοβαρη χώρα ο κόσμος θα ειχε οργανωθει και θα εκανε μια ομαδικη μηνυση στον κωτσοβολο (ειναι η εταιρια με τα περισσοτερα παραπονα) και θα σου ελεγα αμα θα υπηρχε θεμα στις σειρες προτεραιοτητας και στους τροπους πληρωμης.

Ακριβως, μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ελληνικές επιχειρήσεις όπου όλα όσα καταφέρανε είναι από απατεωνιές και ατιμωρησία, άρα εφόσον υπάρχει τρόπος να βγάλουνε και άλλα λεφτά δίνοντας πρώτα σε αυτούς που δεν πλήρωσαν ακόμα αυτό θα κάνουν.

4 λεπτά πριν, dim1223 είπε

εχουν παρει χαμπαρι οτι εδω στο ελλαδισταν κοιμομαστε ορθιοι. Σε μια σοβαρη χώρα ο κόσμος θα ειχε οργανωθει και θα εκανε μια ομαδικη μηνυση στον κωτσοβολο (ειναι η εταιρια με τα περισσοτερα παραπονα) και θα σου ελεγα αμα θα υπηρχε θεμα στις σειρες προτεραιοτητας και στους τροπους πληρωμης.

Επίσης ποια μυνηση? Έχεις εσύ και εγώ τίποτα στοιχεία? Όχι. Το ξέρουμε ότι είναι απατεώνες και κάνουν διακρίσεις για το κέρδος επειδή είναι ελληνικές επιχειρήσεις αλλά δεν μπορούμε να αποδείξουμε και κάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, walkaboutalex είπε

Μου ειπαν οτι δεχονται μονο με τιμολογιο παραλαβη απο καταστημα οποτε λος πουλος

Διευκρινησε το.Σου είπαν ότι αν έχεις τιμολόγιο παραλαμβάνεις από κατάστημα κανονικά τώρα που είναι ανοιχτά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Ακριβως, μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ελληνικές επιχειρήσεις όπου όλα όσα καταφέρανε είναι από απατεωνιές και ατιμωρησία, άρα εφόσον υπάρχει τρόπος να βγάλουνε και άλλα λεφτά δίνοντας πρώτα σε αυτούς που δεν πλήρωσαν ακόμα αυτό θα κάνουν.

Επίσης ποια μυνηση? Έχεις εσύ και εγώ τίποτα στοιχεία? Όχι. Το ξέρουμε ότι είναι απατεώνες και κάνουν διακρίσεις για το κέρδος επειδή είναι ελληνικές επιχειρήσεις αλλά δεν μπορούμε να αποδείξουμε και κάτι. 

ενας ανεφερε πριν οτι πηρε  τηλεφωνο και του ειπαν οτι μετραει ο τροπος πληρωμης στο ποτε θα το παραλαβεις. Αν δεν ειναι αυτο στοιχειο τι ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dim1223 είπε

ενας ανεφερε πριν οτι πηρε  τηλεφωνο και του ειπαν οτι μετραει ο τροπος πληρωμης στο ποτε θα το παραλαβεις. Αν δεν ειναι αυτο στοιχειο τι ειναι

Στο τηλέφωνο είπαν φυσικά αυτό που πρέπει να πουν "το σωστό", το τι κάνουν όμως πραγματικά δεν θα το μάθουμε ποτε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Taoustaoys είπε

Στο τηλέφωνο είπαν φυσικά αυτό που πρέπει να πουν "το σωστό", το τι κάνουν όμως πραγματικά δεν θα το μάθουμε ποτε. 

οταν λες το σωστο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dim1223 είπε

οταν λες το σωστο; 

Το σωστό δηλαδή ότι ναι όσοι πλήρωσαν όλο το ποσό έχουν προτεραιότητα από αυτούς που δεν δώσανε τίποτα η δώσανε προκαταβολή, αυτό είναι το σωστό και αυτό είπανε στο τηλέφωνο, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι θα πρωτημησουν αυτούς που δεν πλήρωσαν ακόμα για να βγάλουν περισσότερα χρήματα. Στην Ελλάδα είμαστε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Το σωστό δηλαδή ότι ναι όσοι πλήρωσαν όλο το ποσό έχουν προτεραιότητα από αυτούς που δεν δώσανε τίποτα η δώσανε προκαταβολή, αυτό είναι το σωστό και αυτό είπανε στο τηλέφωνο, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι θα πρωτημησουν αυτούς που δεν πλήρωσαν ακόμα για να βγάλουν περισσότερα χρήματα. Στην Ελλάδα είμαστε. 

Απο την στιγμη ομως που οι ιδιοι το παραδεχονται καθως το ειπαν στο τηλεφωνο οτι ισχυει αυτος ο ατυπος διαχωρισμος, ειναι σαν να σου δινουν στο πιατο την δυνατοτητα να πας στον συνηγορο του καταναλωτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Το σωστό δηλαδή ότι ναι όσοι πλήρωσαν όλο το ποσό έχουν προτεραιότητα από αυτούς που δεν δώσανε τίποτα η δώσανε προκαταβολή, αυτό είναι το σωστό και αυτό είπανε στο τηλέφωνο, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι θα πρωτημησουν αυτούς που δεν πλήρωσαν ακόμα για να βγάλουν περισσότερα χρήματα. Στην Ελλάδα είμαστε. 

Διαφωνώ καθετα.

Δηλαδή ένας που έδωσε ολο το ποσο λίγες μέρες πριν κυκλοφορήσει έχει προτεραιότητα και όχι αυτός που έτρεχε να το κλείσει από τις 17/9 με αντικαταβολή γιατί ίσως να μην είχε και τα χρήματα εκείνη την στιγμή λεω εγω. 

Σίγουρα υπήρξαν άτομα που έριξαν 5 αντικαταβολές σε διαφορετικά καταστήματα και ό,τι κάτσει,  πράγμα που με βρίσκει αντίθετο γιατί αποτέλεσαν μέρος του προβλήματος.  Αλλα μην τα ισοπεδώνουμε και όλα...Κάθε παραγγελία έχει την ανάλογη προτεραιότητα εφόσον είναι νωρίτερα από άλλες. Στην τελική τα ίδια λεφτά θα δώσει ο καθένας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dim1223 είπε

Απο την στιγμη ομως που οι ιδιοι το παραδεχονται καθως το ειπαν στο τηλεφωνο οτι ισχυει αυτος ο ατυπος διαχωρισμος, ειναι σαν να σου δινουν στο πιατο την δυνατοτητα να πας στον συνηγορο του καταναλωτη

Να πας στο συνήγορο του καταναλωτή με ένα post από έναν άγνωστο στο insomnia? Τι βαρύτητα έχει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω παραγγείλει με τιμολόγιο απο Κωτσόβολο αλλά ποια η διαφορά;; Έχει διαφορά αν παραλάβω από το κατάστημα ή αν θα το στείλουν με κούριερ;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GeorgeHiken είπε

Διαφωνώ καθετα.

Δηλαδή ένας που έδωσε ολο το ποσο λίγες μέρες πριν κυκλοφορήσει έχει προτεραιότητα και όχι αυτός που έτρεχε να το κλείσει από τις 17/9 με αντικαταβολή γιατί ίσως να μην είχε και τα χρήματα εκείνη την στιγμή λεω εγω. 

Σίγουρα υπήρξαν άτομα που έριξαν 5 αντικαταβολές σε διαφορετικά καταστήματα και ό,τι κάτσει,  πράγμα που με βρίσκει αντίθετο γιατί αποτέλεσαν μέρος του προβλήματος.  Αλλα μην τα ισοπεδώνουμε και όλα...Κάθε παραγγελία έχει την ανάλογη προτεραιότητα εφόσον είναι νωρίτερα από άλλες. Στην τελική τα ίδια λεφτά θα δώσει ο καθένας. 

Δίκιο έχεις, το σωστότερο είναι πρώτα να υπάρξει η σειρά βάσει ημερομηνίας και ύστερα βάσει πληρωμής, πχ 2 που παρήγγειλαν την κονσόλα στις 10/10 και οι δύο και ο ένας πλήρωσε και ο άλλος όχι τότε να πάει σε αυτόν που πλήρωσε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Taoustaoys είπε

Να πας στο συνήγορο του καταναλωτή με ένα post από έναν άγνωστο στο insomnia? Τι βαρύτητα έχει? 

ειπα να παω εγω; αμα μου το εκαναν θα πηγαινα, απλως σου λεω οτι καποιος μπορει πολυ ευκολα να βρει στοιχεια και να βγει κερδισμενος απο την στιγμη που δεν υπαρχει καμια καλυψη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Taoustaoys είπε

Δίκιο έχεις, το σωστότερο είναι πρώτα να υπάρξει η σειρά βάσει ημερομηνίας και ύστερα βάσει πληρωμής, πχ 2 που παρήγγειλαν την κονσόλα στις 10/10 και οι δύο και ο ένας πλήρωσε και ο άλλος όχι τότε να πάει σε αυτόν που πλήρωσε 

Ετσι ναι !

Αν και, για την ώρα, κονσόλα έχουν αυτοί που παρήγγειλαν τις 2 πρώτες μέρες...οπότε δεν το λες και κριτήριο. 

Από βδομάδα θα δείξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από λίγη ώρα έλαβα email από γερμανό για διαθεσιμότητα του disk. Πατάω τον σύνδεσμο άμεσα με το που ήρθε το mail και πάλι τζίφος. Δεν μπορεί με τρολάρουν ομαδικά έτσι? Παίρνω τηλ. στις παραγγελίες του γερμανού και μου λέει ότι ναι ήταν διαθέσιμο για μερικά δευτερόλεπτα και πάλι εξαντλήθηκε. Ρε μας δουλεύουν, έχουν κονσόλες για να ανοίξουν οι παραγγελίες έστω για μερικά δευτερόλεπτα και δεν έχουν να στείλουν στους υπόλοιπους ή μαζεύουν και ας είναι και φασόλια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...