Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, walkaboutalex είπε

Παιδια συγχαρητηρια σε ολους οσους θα παραλαβουν πριν τα Χριστουγεννα ! Ας ανοιξουμε νεο φορουμ εμεισ οι ατυχοι του Κωτσοβολου απο τελη σεπτεμβρη και πριν ...

Θετική σκέψη φίλος!

Αργά ή γρήγορα θα τα έχουμε τα χαρμόσυνα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, GeorgeHiken είπε

 

 

1 ώρα πριν, Zuki είπε

Ρε θα τρελαθούμε...

Παραλαμβάνουν άλλοι από public και πλαίσιο με παραγγελία ενάμιση μήνα αργότερα και εμείς από κωτσο δεν έχουμε την παραμικρή ενημέρωση....

Την θέλουν την μολότοφ τους........

 

plaisio ναι , γιατι προφανως εκαναν καλη οργανωση
public μεχρι 22 Σεπτεμβρη εχω δει να παιρνουν

Επεξ/σία από thinkbetter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, thinkbetter είπε

plaisio ναι , γιατι προφανως εκαναν καλη οργανωση
public μεχρι 22 Σεπτεμβρη εχω δει να παιρνουν

Εγω ειμαι 22/09 Κωτσο. θα παρουμε του αγιου...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8 ώρες πριν, papsa είπε

Επικοινώνησα με public

παραγγελία 20/10 έχει φύγει...

εγω 14/10public κ τπτ.. Τι φαση ολο αυτο?

Επεξ/σία από AngelJimbird
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Zuki είπε

Ρε θα τρελαθούμε...

Παραλαμβάνουν άλλοι από public και πλαίσιο με παραγγελία ενάμιση μήνα αργότερα και εμείς από κωτσο δεν έχουμε την παραμικρή ενημέρωση....

Την θέλουν την μολότοφ τους........

 

καλά και voda εμείς οι λίγοι που πήραμε από εκεί και έχουμε ξεμείνει δεν έχουμε καμία ενημέρωση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, spyreto88 είπε

Πες τα χρυσόστομε... Καλό είναι όσοι δεν γνωρίζουν από logistics να μην εκφέρουν αυθαίρετες απόψεις. Οι πολλαπλές παραγγελίες επιβαρύνουν το σύστημα και δημιουργούν αταξία. Κάποιοι από εδώ νομίζουν οτι αυτόματα η παραγγελία θα πάει στον επόμενο χρονικά... Η απάντηση είναι όχι. Η διαδικασία αυτή απαιτεί πόρους εργατοώρες και δεν θα γίνει ακόμα από ελληνικό κατάστημα.  Τώρα εάν ο καθένας συγκρίνει τη βάση δεδομένων του κάθε καταστήματος με αυτή της amazon, είναι λογικό. Όλο αυτό το αυτοματοποιημένο σύστημα που περιγράφεται με τόση άνεση στα κατά καιρούς σχόλια κρύβει μεγάλη πολυπλοκότητα για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον.

Δεν χρειάζεται να το πολυσυζητάμε... Ξέρετε στις εφαρμοσμένες επιστήμες δε χωράει και πολύ φιλοσοφία. Απλά googlάρετέ το και θα βρείτε την απάντηση.

Πάμε τώρα στα σοβαρά ζητήματα. ΓΕΡΜΑΝΟΣ παραγγελία 18/11 15:00

ΕΦΥΓΕ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ... Μην απελπίζεστε παιδιά. Τα κομμάτια ήρθαν πριν τις 10/12. Οι προπαραγγελίες θα καλυφθούν. Στον Κωτσόνολο έγινε χαμός λόγω της 4ετούς εγγύησης. Από το Σεπτέμβρη συζητούσαν στο φόρουμ οτι επό εκεί συμφέρει καλύτερα απ ότι από τα public γι' αυτό έπεσαν σαν τα σπουργίτια

Οι παραγγελίες της 17/11 ακυρώθηκαν στο σύνολο. 

Σορρυ που στο λεω αλλα αν το συστημα τους δεν ειναι απο το 80 ειναι πανευκολο να το διαχειριστουν αυτο. 2 κινησεις θελουν. Α) λιστα παραγγελιων shorted by date (ή οποιος εχει πληρωσει πρωτος αν και θεωρω μαλακια οτι δεχτηκαν πληρωμη KAI αντικαταβολη ως τροπο πληρωμης...η το ενα κανεις ή το αλλο και τα δυο ειναι ενας λογος που τα κανα μπουρδελο με τοσους αγανακτισμενους πελατες) και μια εικονικη αποθηκη που θα μπαινουν σε κατασταση καραντινας οτι ps5 υπάρχουν σε στοκ. Η λιστα κοιταει σε αποθηκη μηδενικη και οταν με το καλο στο τελος της ημερας υπαρχει ενα στοκ την βαζεις να κοιταει στην αποθηκη καραντινας και να τραβαει στις παραγγελιες με γνωμονα την ημερομηνια/ωρα. Β) ενα ατομο να παρει την τελικη λιστα και να ενημερώση τον πελατη σε περιπτωση που εχει αλλα πραγματα που δεν ειναι ιν στοκ. Λογο καταστασης προσωπικα θα ζητουσα και εξοφληση εφοσον επιβεβαιωνα στο πελατη οτι θα το παρει για να μην υπαρχει περιπτωση μη παράδοσης. Νομιζω οτι οποιος πραγματικα το ηθελε δεν θα ειχε προβλημα να το προπληρωση εφοσον ηξερε οτι θα το παρει.

Ιδεες δινω ορεξη να εχεις και ολα γινονται και δεν μιλάμε για τσιχλες μιλαμε για 500 ευρω το κομματι ουκ ευκαταφρονητος τζιρος.

Και ναι χρειάζεται εργατοωρες αλλα οχι κατι τραγικο και αν θες και την αποψη μου αν υπηρχε και καποιος manager που να του κοβει λιγο θα ειχε λογαριασμους σε ολα τα τεχνολογικα φορουμς για να αξιολογη την κατασταση...ετσι χτιζεις και customer care και τα παντα. Αλλα οκ ειμαστε ελλαδα που πιθανοτατα ο εκαστοτε μανατζερ εχει μπει βυσμα απο Deere και δεν ξερει καν οτι το Play ειναι κονσολα...

Επεξ/σία από ison
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ison είπε

αν υπηρχε και καποιος manager που να του κοβει λιγο θα ειχε λογαριασμους σε ολα τα τεχνολογικα φορουμς για να αξιολογη την κατασταση...ετσι χτιζεις και customer care και τα παντα. Αλλα οκ ειμαστε ελλαδα που πιθανοτατα ο εκαστοτε μανατζερ εχει μπει βυσμα απο Deere και δεν ξερει καν οτι το Play ειναι κονσολα...

Συμφωνώ σε πολλά από όσα λες ..δουλεύω σε logistics τα πράγματα αυτά μπορεί να γίνουν πολύ απλά , αλλά και δύσκολα όταν έχεις  να κανεις με λάθος άτομα..όσο τώρα για το costumer care εδώ γελάμε..🤣

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η

35 λεπτά πριν, ison είπε

Σορρυ που στο λεω αλλα αν το συστημα τους δεν ειναι απο το 80 ειναι πανευκολο να το διαχειριστουν αυτο. 2 κινησεις θελουν. Α) λιστα παραγγελιων shorted by date (ή οποιος εχει πληρωσει πρωτος αν και θεωρω μαλακια οτι δεχτηκαν πληρωμη KAI αντικαταβολη ως τροπο πληρωμης...η το ενα κανεις ή το αλλο και τα δυο ειναι ενας λογος που τα κανα μπουρδελο με τοσους αγανακτισμενους πελατες) και μια εικονικη αποθηκη που θα μπαινουν σε κατασταση καραντινας οτι ps5 υπάρχουν σε στοκ. Η λιστα κοιταει σε αποθηκη μηδενικη και οταν με το καλο στο τελος της ημερας υπαρχει ενα στοκ την βαζεις να κοιταει στην αποθηκη καραντινας και να τραβαει στις παραγγελιες με γνωμονα την ημερομηνια/ωρα. Β) ενα ατομο να παρει την τελικη λιστα και να ενημερώση τον πελατη σε περιπτωση που εχει αλλα πραγματα που δεν ειναι ιν στοκ. Λογο καταστασης προσωπικα θα ζητουσα και εξοφληση εφοσον επιβεβαιωνα στο πελατη οτι θα το παρει για να μην υπαρχει περιπτωση μη παράδοσης. Νομιζω οτι οποιος πραγματικα το ηθελε δεν θα ειχε προβλημα να το προπληρωση εφοσον ηξερε οτι θα το παρει.

Ιδεες δινω ορεξη να εχεις και ολα γινονται και δεν μιλάμε για τσιχλες μιλαμε για 500 ευρω το κομματι ουκ ευκαταφρονητος τζιρος.

Και ναι χρειάζεται εργατοωρες αλλα οχι κατι τραγικο και αν θες και την αποψη μου αν υπηρχε και καποιος manager που να του κοβει λιγο θα ειχε λογαριασμους σε ολα τα τεχνολογικα φορουμς για να αξιολογη την κατασταση...ετσι χτιζεις και customer care και τα παντα. Αλλα οκ ειμαστε ελλαδα που πιθανοτατα ο εκαστοτε μανατζερ εχει μπει βυσμα απο Deere και δεν ξερει καν οτι το Play ειναι κονσολα...

Η μόνη διαφωνία στο Deree ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Eliaskat είπε

Η

Η μόνη διαφωνία στο Deree ;)

Ας παρουμε τις κονσόλες,και δεν μαμιέται κι αυτο....😂

Επεξ/σία από nikaki71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχάριστες καλημέρες!

Μόλις με πήραν από Πλαίσιο!

Παραλαμβανω Δευτέρα ή Τρίτη...

Υπομονή ρε παιδιά κι εύχομαι καλές παραλαβές από όλους και γρήγορα!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, what30 είπε

Ευχάριστες καλημέρες!

Μόλις με πήραν από Πλαίσιο!

Παραλαμβανω Δευτέρα ή Τρίτη...

Υπομονή ρε παιδιά κι εύχομαι καλές παραλαβές από όλους και γρήγορα!

Το να γράψεις ότι παραλαμβάνεις χωρίς ημερομηνία προπαραγγελιας σου,δεν βοηθάει το φόρουμ να προσδιορίσει ποιες προπαραγγελιες εξυπηρετούν τα καταστήματα.Με το καλό,καλό λιωσιμο

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Rattlehead είπε

Το να γράψεις ότι παραλαμβάνεις χωρίς ημερομηνία προπαραγγελιας σου,δεν βοηθάει το φόρουμ να προσδιορίσει ποιες προπαραγγελιες εξυπηρετούν τα καταστήματα.Με το καλό,καλό λιωσιμο

και το μοντελο μην ξεχνατε guys

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Rattlehead είπε

Το να γράψεις ότι παραλαμβάνεις χωρίς ημερομηνία προπαραγγελιας σου,δεν βοηθάει το φόρουμ να προσδιορίσει ποιες προπαραγγελιες εξυπηρετούν τα καταστήματα.Με το καλό,καλό λιωσιμο

Το πλαίσιο μπορεί να έχει ξεκινήσει να δίνει δεκεμβρίου έτσι όπως πάει 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...