Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, dapos είπε

Απο media markt ακόμα περιμένω ενημέρωση... παραγγελία 17/09....

Εμένα μου έστειλαν mail όταν άρχισε το lockdown, για στοιχεία παράδοσης γιατί είχα παραλαβή από κατάστημα. Επειδή δεν έχει αλλάξει το status όπως λες, τους κάλεσα εχθές να δω τι γίνεται. Μου λέει ο υπάλληλος "θα σας έρθει ειδοποίηση όταν φύγει."

"Δεν ξέρουμε πότε?" Απαντάω. Όχι μου λέει. Καλά παίζει να ήταν μυρωδιάς, αλλά η όλη ιστορία δεν με γέμισε ελπίδες.

Παραγγελία 17/9.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Παίδες εμένα μου παιξανε χοντρό χουνέρι..εχω επιβεβαιωμένη προπαραγγελια από τις 17/09 στα media markt..ολο αυτο το διάστημα μου λέγανε εφόσον έχετε pre order  17/09 θα παραλαβετε  στο 1ο κυμα..ποτε δεν μου ζήτησαν προκαταβολη η εξοφληση...ειχαμε μείνει ότι θα με πάρουν τηλ  να συννενοηθουμε για την παραδοση στο χώρο μου...μεχρι χθες όμως ουτε φωνή ουτε ακροαση κ τους ξαναπηρα τηλ κ μου είπαν ότι δεν είμαι στην λίστα αυτών που παραλαβουν τώρα...κ τους είχα στείλει email 2-3 φορές αν τίθεται θέμα εξόφλησης η προκαταβολης να με καθοδηγήσουν να το κάνω...αυτα κυριοι..pre order  από 17/09 καταχωρημένο... Εσείς τι θα κάνατε στην περιπτωση μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, pastelias7 είπε

Εσείς τι θα κάνατε στην περιπτωση μου;

Θα παίρναμε από eshop μόλις άνοιγαν οι παραγγελίες. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο από την ώρα που σου λένε ότι δεν είσαι στα άτομα που θα παραλάβουν. Μπορείς να δοκιμάσεις και σήμερα ένα τηλ μήπως έχουν νέες παραλαβές, αλλά το eshop μην το αφήσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, ababapanos είπε

Στο μεταξύ Αυτή την ώρα   γίνεται στις αγγελίες η χαρά του μαυραγορίτη ....

Δυστυχως όμως υπαρχει και η άλλη πλευρά. Αγγελίες ζήτησης με προσφερόμενες τιμές πάνω η πολύ πάνω από τα 500. Οποτε είναι κ ο γυάλος στραβός.... ΔΥΣΤΥΧΩΣ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνα νέο από vodafone? Στο site βλέπω γράφουν ότι "Τα αποθέματα με παράδοση 19/11 έχουν εξαντληθεί. Στις νέες παραγγελίες θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Η παραγγελία θα γίνεται μόνο online και δεν θα υπάρχουν διαθέσιμες κονσόλες για αγορά στα καταστήματα"

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ρε παιδιά έχω κάνει προπαραγγελια από Κωτσοβολο στις 11/10 με πιστωτική. Μου έχουν στείλει ένα email με τα στοιχεία παραγγελίας και φυσικά τον αριθμό παραγγελίας. Μπήκα να δω από το κουμπί "εξέλιξη παραγγελίας" και φαίνεται κανονικά επιβεβαιωμενη κτλ. Πάω όμως μετά στον προφίλ μου και στις παραγγελίες μου και μου λέει δεν υπάρχουν ανοιχτές παραγγελίες. Είναι φυσιολογικό αυτό?? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, JohnPap7 είπε

Εγώ ρε παιδιά έχω κάνει προπαραγγελια από Κωτσοβολο στις 11/10 με πιστωτική. Μου έχουν στείλει ένα email με τα στοιχεία παραγγελίας και φυσικά τον αριθμό παραγγελίας. Μπήκα να δω από το κουμπί "εξέλιξη παραγγελίας" και φαίνεται κανονικά επιβεβαιωμενη κτλ. Πάω όμως μετά στον προφίλ μου και στις παραγγελίες μου και μου λέει δεν υπάρχουν ανοιχτές παραγγελίες. Είναι φυσιολογικό αυτό?? 

Στην δείχνει όμως στο "Ιστορικό Παραγγελιών"... σωστά;; Και εκεί έχει και κουμπί "Κατάσταση Παραγγελίας" όπου μπορείς να δείς σε τι φάση είναι... Και μένα έτσι είναι, μην αγχώνεσε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αυριο πρωι θα ριξω τηλ προσωπικα στον Γερμανο να το σιγουρεψω. Αν ειναι να ακυρωσω τα υπολοιπα (τις εκανα προχθες τις παραγγελιες, οποτε δεν μπορω να τα δωσω) και να μην ασχοληθω και με e-shop

καλημέρα σε περίπτωση που επικοινωνήσεις γραψε να δούμε τι κάναμε 😎💪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προλαβα κ εγω χτες βραδι το γερμανο και εκανα παραγγελια.

Μολις πηρα τηλεφωνο και μου ειπε ο υπαλληλος πως υπηρχε μια εσωτερικη συζητηση πως εξασφαλισαν επιπλεον τεμαχια λογω «καλης σχεσης με την Σονυ» αλλα πως ο ιδιος δεν μπορουσε να μου εγγυηθει αν θα παραλαβω και ποτε.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, nikosgr είπε

Στην δείχνει όμως στο "Ιστορικό Παραγγελιών"... σωστά;; Και εκεί έχει και κουμπί "Κατάσταση Παραγγελίας" όπου μπορείς να δείς σε τι φάση είναι... Και μένα έτσι είναι, μην αγχώνεσε...

Ούτε στις ανοιχτές ούτε στο ιστορικό. Στο προφίλ μου δεν είναι πουθενά η παραγγελία. Όταν την ψάχνω με τον αριθμό παραγγελίας την βρίσκω 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, JohnPap7 είπε

Ούτε στις ανοιχτές ούτε στο ιστορικό. Στο προφίλ μου δεν είναι πουθενά η παραγγελία. Όταν την ψάχνω με τον αριθμό παραγγελίας την βρίσκω 

Αυτό όντως μοιάζει περίεργο... την παραγγελία την έκανες στο site τους; Μήπως την έκανες τηλεφωνικά ή σε κατάστημα και απλά δεν την συνδέσανε με το account/profile σου; Δεν τους παίρνεις κανα τηλέφωνο να ρωτήσεις; 

Επεξ/σία από nikosgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nikosgr είπε

Αυτό όντως μοιάζει περίεργο... την παραγγελία την έκανες στο site τους; Μήπως την έκανες τηλεφωνικά ή σε κατάστημα και απλά δεν την συνδέσανε με το account/profile σου; Δεν τους παίρνεις κανα τηλέφωνο να ρωτήσεις; 

Την έκανα από το σαιτ με πιστωτική. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει παιχτεί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα παιδια,

 

και εμένα στον κωτσοβολο απο σημερα δειχνει 

Eκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης αποστολής : 19/11/2020

έλεγα μπας και τα στελνανε 1 μερα νωριτερα ωστε να τα εχουμε 19 ή 20/11

αλλα φαινεται οτι ειναι οριστικο πλεον οτι αυριο θα τα στειλουν

και οποιος μενει επαρχια θα αργησει να παραλαβει οπως εγω..

 

αν έχετε κανενα άλλο νεο ενημερωστε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, JohnPap7 είπε

Την έκανα από το σαιτ με πιστωτική. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει παιχτεί 

Θα την έκανες ως επισκέπτης (καταλάθος?), βάζωντας όμως το πεδίο του email, την ίδια διεύθυνση με την οποία έχεις λογαριασμό στο Plaisio. Κι εγώ το ίδιο έκανα!

2 λεπτά πριν, h3342 είπε

καλημερα παιδια,

και εμένα στον κωτσοβολο απο σημερα δειχνει 

Eκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης αποστολής : 19/11/2020

έλεγα μπας και τα στελνανε 1 μερα νωριτερα ωστε να τα εχουμε 19 ή 20/11

αλλα φαινεται οτι ειναι οριστικο πλεον οτι αυριο θα τα στειλουν

και οποιος μενει επαρχια θα αργησει να παραλαβει οπως εγω..

αν έχετε κανενα άλλο νεο ενημερωστε..

Εγώ που είμαι επαρχία συνήθως παραλαμβάνω την επομένη μετά την αποστολή. Αν το δέμα δρομολογηθεί από αύριο πρωί, έχει μέχρι το απόγευμα να ταξιδέψει έως το επαρχιακό hub, και έτσι το επόμενο πρωί να τα συλλέξει ο υπάλληλος της courier — αν φύγουν αύριο δλδ, παρασκευή θα το έχω.

Επεξ/σία από argipent
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...