Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, jim0894 είπε

Προσοπικα ειμαι πολυ εκνευρισμενος  δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να μην παραλαβω ουτε τωρα ενω στο πλαισιο τα παιρνουν καθημερινα

Είναι παρα πολυ απλο. Αν το Πλαισιο δεχτηκε 1000 παραγγελίες και ο Κωτσοβολος 5000 (τυχαια νουμερα και τα δυο), ακομα και αν ο Κωτσοβολος εχει παραδωσειε μεχρι και σημερα τα διπλασια απο το Πλαισιο, εχει πολλους περισσοτερους δυσαρεστημένους πελατες (αλλα και μεγαλυτερο κέρδος).

Ο Κωτσοβολος επελεξε βραχυπροθεσμο κερδος μεσω όγκου παραγγελιων, ποντάροντας στο οτι η καταναλωτικη κουλτουρα επιβαλει στους δυσαρεστημένους πελατες του να ξεχασουν τη δυσαρεσκεια τους την επομενη φορα που θα βρουν καποιο προϊόν πιο εύκολα προσβάσιμο στο δικο τους μαγαζι. Ειναι μια απολυτως λογική επιχειρηματικη αποφαση.

Στο χερι του καθε καταναλωτη είναι να αποδειχτει αν αυτη η αποφαση ειναι, εκτος απο ευλογη, και σωστη. 

  • Like 3
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, ctsag είπε

Είναι παρα πολυ απλο. Αν το Πλαισιο δεχτηκε 1000 παραγγελίες και ο Κωτσοβολος 5000 (τυχαια νουμερα και τα δυο), ακομα και αν ο Κωτσοβολος εχει παραδωσειε μεχρι και σημερα τα διπλασια απο το Πλαισιο, εχει πολλους περισσοτερους δυσαρεστημένους πελατες (αλλα και μεγαλυτερο κέρδος).

Ο Κωτσοβολος επελεξε βραχυπροθεσμο κερδος μεσω όγκου παραγγελιων, ποντάροντας στο οτι η καταναλωτικη κουλτουρα επιβαλει στους δυσαρεστημένους πελατες του να ξεχασουν τη δυσαρεσκεια τους την επομενη φορα που θα βρουν καποιο προϊόν πιο εύκολα προσβάσιμο στο δικο τους μαγαζι. Ειναι μια απολυτως λογική επιχειρηματικη αποφαση.

Στο χερι του καθε καταναλωτη είναι να αποδειχτει αν αυτη η αποφαση ειναι, εκτος απο ευλογη, και σωστη. 

Το πλαίσιο απλά δέχτηκε όσους μπορούσε να εξυπηρετήσει σαν σωστοί επαγγελματίες. Ο Κωτσόβολος δέχεται αβέρτα κρατώντας λεφτά και τους πελάτες σε ομηρία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ctsag είπε

Είναι παρα πολυ απλο. Αν το Πλαισιο δεχτηκε 1000 παραγγελίες και ο Κωτσοβολος 5000 (τυχαια νουμερα και τα δυο), ακομα και αν ο Κωτσοβολος εχει παραδωσειε μεχρι και σημερα τα διπλασια απο το Πλαισιο, εχει πολλους περισσοτερους δυσαρεστημένους πελατες (αλλα και μεγαλυτερο κέρδος).

Ο Κωτσοβολος επελεξε βραχυπροθεσμο κερδος μεσω όγκου παραγγελιων, ποντάροντας στο οτι η καταναλωτικη κουλτουρα επιβαλει στους δυσαρεστημένους πελατες του να ξεχασουν τη δυσαρεσκεια τους την επομενη φορα που θα βρουν καποιο προϊόν πιο εύκολα προσβάσιμο στο δικο τους μαγαζι. Ειναι μια απολυτως λογική επιχειρηματικη αποφαση.

Στο χερι του καθε καταναλωτη είναι να αποδειχτει αν αυτη η αποφαση ειναι, εκτος απο ευλογη, και σωστη. 

Φυσικά και το θέμα θα ξεχαστεί πολύ γρήγορα από τους δυσαρεστημένους πελάτες. Γιατί δε μιλάμε για ενα μικρο καταστημα πχ σκρουτζομαγαζο που θα έβλαπτε πολύ τη φήμη του. Δυστυχώς είμαστε στην Ελλάδα και σε τέτοιες μεγάλες εταιρίες αλυσίδες ηλεκτρονικών υπάρχει ολιγοπώλιο προς σχεδόν μονοπώλιο. Ειδικά μέχρι και πέρσι που το Πλαίσιο δεν είχε καθόλου λευκές συσκευές πλυντηρια ψυγεία κτλ , υπηρχε μόνο ο Κωτσόβολος. Και ήταν ο μόνος που πρόσφερε ευκολίες πληρωμών τύπου με δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα κτλ μεχρι που μπήκε και το πλαίσιο πρόσφατα. Για αυτό και δε νομιζω οτι θα τους νοιαξει και ιδιαίτερα.

Και σε καταστήματα βέβαια σε όλη την Ελλάδα νομίζω ο κωτσόβολος το περνάει κατά πολύ το Πλαίσιο

Επεξ/σία από alexkrz
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα παραλάβεις νωρίτερα ρε τρελέ; 

1 λεπτό πριν, Agent_Orange είπε

ωχ ωχ εχω update

15/12/2020 10:00:00 πμ Καταχωρήθηκε Αιτία μη Παράδοσης, ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΌ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ctsag είπε

Είναι παρα πολυ απλο. Αν το Πλαισιο δεχτηκε 1000 παραγγελίες και ο Κωτσοβολος 5000 (τυχαια νουμερα και τα δυο), ακομα και αν ο Κωτσοβολος εχει παραδωσειε μεχρι και σημερα τα διπλασια απο το Πλαισιο, εχει πολλους περισσοτερους δυσαρεστημένους πελατες (αλλα και μεγαλυτερο κέρδος).

Ο Κωτσοβολος επελεξε βραχυπροθεσμο κερδος μεσω όγκου παραγγελιων, ποντάροντας στο οτι η καταναλωτικη κουλτουρα επιβαλει στους δυσαρεστημένους πελατες του να ξεχασουν τη δυσαρεσκεια τους την επομενη φορα που θα βρουν καποιο προϊόν πιο εύκολα προσβάσιμο στο δικο τους μαγαζι. Ειναι μια απολυτως λογική επιχειρηματικη αποφαση.

Στο χερι του καθε καταναλωτη είναι να αποδειχτει αν αυτη η αποφαση ειναι, εκτος απο ευλογη, και σωστη. 

THANK YOU!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εν τω μεταξύ όταν παίρνεις τηλέφωνο τον Κωτσόβολο, σου αναφέρει ότι όλοι οι εκπρώσόποι είναι απασχολημένοι δοκιμάστε να καλέσετε αργότερα.

Ούτε δυνατότητα αναμονής ούτε να αφήσεις τα στοιχεία σου για να σε καλέσουν αργότερα( καλά αυτό δεν το περίμενα καν!!)
 

Δεν τό ξέρα να προσπάθω κάθε ένα λέπτο μπας και πετύχω γραμμή.

Δλδ και ακύρωση να θέλεις να κάνεις δεν μπορείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αστείο οτι ακόμα και τα αξεσουάρ έχουν τόσο θέμα. Από 13/11 Τα εχω παραγγείλει όλα. μέχρι στιγμής μου ήρθε πρώτο το χειριστήριο.. τώρα προσφατα και το remote, ενώ τα ακουστικά και η βάση φόρτισης ακόμα στον Κωτσόβολο είναι "αναμονή διαθεσιμότητας". Δηλαδή οκ εδώ και ένα μήνα;; Τοσοι πολλοι πια τα παιρνουν; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Mixalhs_Elassona είπε

Πλαισιο 19/11 δεν εχω ακομα νεα, καποιος αλλος υπαρχει ι εμεινα μονος μου;

Μόλις με πήρανε τηλέφωνο από πλαίσιο θα σταλεί 17/12 το πότε θα παραλάβω είναι άλλο θέμα (επαρχία) λογικά σήμερα θα σε καλέσουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...