Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, georgepren είπε

Καλησπέρα σε όλους! Πλαίσιο 26/11 εδώ. Έχω βαρεθεί να παίρνω τηλέφωνα και να ακούω το άθλιο τραγουδάκι τους.

Έχει κάποιος νεότερα;

 

Υ.Γ. Κάποιος πιο πάνω είπε ότι απλά μπαίνει στο νήμα από εθισμό. Ακριβώς το ίδιο συναίσθημα έχω και εγώ. PTSD θα μας δημιουργήσει το PS5, ζούσαμε και χωρίς αυτό ρε γμτ.

Από προσωπική εμπειρία πλαίσιο θα σε πάρουν τηλέφωνο αυτή για το ps5, αν δεν σε πάρουν μέσα στην βδομάδα πολύ φοβάμαι ότι πας για Ιανουαρίου.(έτσι μου είχε πει ένα παλικάρι από πλαίσιο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επιστρέφουμε σε λίγο. 

Εν τω μεταξύ υπενθυμίζω ότι για τα προβληματικά μηνύματα στέλνετε αναφορά. 

Δεν σχολιάζετε πάνω σε αυτά.

Είναι κατανοητό να υπάρχει εκνευρισμός από τις καθυστερήσεις στις παραγγελίες και την εξυπηρέτηση των καταστημάτων, αλλά εδώ στο forum οφείλετε να είστε κόσμιοι και εντός θέματος αυστηρά στα μηνύματά σας, αν θέλετε να εξακολουθεί να υπάρχει το παρόν topic.

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες εγώ θέλω να ζητήσω μια συγνώμη σε όλους σας, δυστυχώς ποσταρα ένα screenshot off topic με αποτέλεσμα να κλειδωθεί το thread. Και παλι συγνωμη, καταλαβαίνω ότι έκανα χαζομάρα!

Δεν θα επαναληφθεί. 

 

Εύχομαι να μην θεωρηθεί off topic το μήνυμα μου και κλειδωθεί πάλι 😋

Επεξ/σία από etnica
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΛΑΙΣΙΟ / Παίδες, όταν σας είπαν ότι σε 2 μέρες θα έρθει το PS5, είχατε κάποια άλλη ενημέρωση ή απλά σε 2 μέρες ήρθε το φορτηγό; Γιατί εγώ το περιμένω αύριο..

Επίσης να μη σχολιάσω ότι έχω παραγγείλει 5 παιχνίδια εδώ και 7 μέρες για παραλαβή από κατάστημα ACS Μαρούσι και ακόμα τίποτα.. Θα έρθει το PS5 και θα το κοιτάω!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, elitistis είπε

Παραθέτω συνοπτικά τη δική μου εμπειρία στο θέμα κονσόλες νέας γενιάς. Αρχικά, η προπαραγγελία μου για PS5 από Κωτσόβολο, που είχε γίνει στα μέσα Σεπτεμβρίου, ήρθε κανονικά την πρώτη μέρα παραγγελίας. Ίσως από τύχη, ίσως λόγω των μεγάλων αγορών από το συγκεκριμένο κατάστημα. Λόγω ενός σοβαρού προσωπικού ζητήματος και άμεσης ανάγκης χρημάτων μέχρι την 1η Δεκεμβρίου, πούλησα δυστυχώς την κονσόλα. Την περασμένη Πέμπτη, όντας σε απελπισία να βρω PS5 μπήκα στο συγκεκριμένο θέμα και είδα ένα παιδί να λέει ότι η Vodafone άνοιξε τις παραγγελίες για ΧΒΟΧ. «Στην αναβροχιά καλό είναι και το χαλάζι» σκέφτηκα και έκανα παραγγελία με πλήρη εξόφληση. Μέχρι σήμερα δεν είχα καμία ενημέρωση και τελικά με κάλεσε η κοπέλα από το e-shop πριν λίγο (μετά από 100 μηνύματά μου στο chat) να με πληροφορήσει ότι το...PS5 που παρήγγειλα θα έρθει από Ιανουάριο (κρατήστε το αυτό όσοι περιμένετε από VODAFONE). Όταν της είπα ότι έχω παραγγείλει ΧΒΟΧ μου είπε ότι δεν ξέρει πότε θα γίνει η... τιμολόγηση και δεν ξέρει ούτε πότε θα παραλάβω. Μου ζήτησε μια εργάσιμη μέρα για να ενημερωθεί. Για την κονσόλα που έχω πληρώσει και δήθεν είχαν διαθέσιμη. Προσφέρθηκε πάντως να μου κάνει ακύρωση. Επειδή εμένα με είχαν ζώσει τα φίδια, αγόρασα ΧΒΟΧ από ένα παιδί στο insomnia οπότε θα την ακυρώσω, αλλά είναι η κοροϊδία. ΥΓ Τελικά PS5 βρήκα από γνωστή αλυσίδα ειδών τεχνολογίας η οποία παρέλαβε προχθές και συνεργάζομαι μαζί της (δεν εργάζομαι εκεί).  Εύχομαι σε όλους ταχεία παραλαβή και καλό παιχνίδι.


Απ οτι καταλαβα καποιος κακομοιρης που εχει προπαραγγειλει ισως και μηνες πριν θα φαει ακυρο για χαρη σου. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Iousif είπε


Απ οτι καταλαβα καποιος κακομοιρης που εχει προπαραγγειλει ισως και μηνες πριν θα φαει ακυρο για χαρη σου. 

.

Επεξ/σία από elitistis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από skroutz:

Έκανα προπαραγγελία στις 6 Οκτώβρη στα Public, παίρνω τηλέφωνο καθημερινά εδώ και 4 μέρες, και ως σήμερα έχω μαζέψει αυτά τα δεδομένα:

  1. To κύμα έχει έρθει και λόγω φόρτου εργασίας αργεί να γίνει η μοιρασιά.
  2. Σύμφωνα με 2 υπαλλήλους βάσει της ημερομηνίας που έκανα την παραγγελία θα έπρεπε να είμαι ανάμεσα στους παραλήπτες (PS5 με disk).
  3. Zήτησα να μιλήσω με υπεύθυνο 3 φορές, και μου υποσχέθηκαν 3 διαφορετικοί υπάλληλοι ότι κάποιος θα με πάρει πίσω και θα με ενημερώσει, αλλά ως τώρα δεν έχω δεχθεί κανένα τηλεφώνημα (το πρώτο αίτημα έγινε πριν 4 μέρες).
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, elitistis είπε

Ναι, ο κολλητός μου, που μου εξαργύρωσε χάρες ετών. Μην είστε όλοι κακοπροαίρετοι. 

Εγω δεν είμαι κακοπροαίρετος γιατι δεν λεω ψέματα αν μπορούσα και εγω το ίδιο θα έκανα, αλλα δεν γίνεται να βρείς δευτερο PS5 χωρίς να το έχεις κάνει προπαραγγελία. Αυτά καλύτερα να μην τα λέμε δημόσια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Cariolanoc είπε

από skroutz:

Έκανα προπαραγγελία στις 6 Οκτώβρη στα Public, παίρνω τηλέφωνο καθημερινά εδώ και 4 μέρες, και ως σήμερα έχω μαζέψει αυτά τα δεδομένα:

  1. To κύμα έχει έρθει και λόγω φόρτου εργασίας αργεί να γίνει η μοιρασιά.
  2. Σύμφωνα με 2 υπαλλήλους βάσει της ημερομηνίας που έκανα την παραγγελία θα έπρεπε να είμαι ανάμεσα στους παραλήπτες (PS5 με disk).
  3. Zήτησα να μιλήσω με υπεύθυνο 3 φορές, και μου υποσχέθηκαν 3 διαφορετικοί υπάλληλοι ότι κάποιος θα με πάρει πίσω και θα με ενημερώσει, αλλά ως τώρα δεν έχω δεχθεί κανένα τηλεφώνημα (το πρώτο αίτημα έγινε πριν 4 μέρες).

Τελικα δε ξερουν τι τους γινεται στο παμπλικ.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, elitistis είπε

Ναι, ο κολλητός μου, που μου εξαργύρωσε χάρες ετών. Μην είστε όλοι κακοπροαίρετοι. 

πες μας όμως την αλυσίδα να ξέρουμε ποιός έφερε stock

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, vorlon είπε

Εγω δεν είμαι κακοπροαίρετος γιατι δεν λεω ψέματα αν μπορούσα και εγω το ίδιο θα έκανα, αλλα δεν γίνεται να βρείς δευτερο PS5 χωρίς να το έχεις κάνει προπαραγγελία. Αυτά καλύτερα να μην τα λέμε δημόσια.

.

Επεξ/σία από elitistis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Cariolanoc είπε

πες μας όμως την αλυσίδα να ξέρουμε ποιός έφερε stock

.

Επεξ/σία από elitistis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...