Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, TH_boy_20 είπε

Προσωπικά η όλη κατάσταση ξεκινάει απο την  Sony αλλα καταλήγει στα καταστήματα
οκ, δεν θα τους κρεμάσουμε ,πολύ απλά έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους, απολύτως κατανοητό.

Το πρόβλημα για μένα είναι η αντιμετώπιση των καταστημάτων ,πρώτα απ΄όλα έπρεπε να προστατεύσουν την εικόνα τους, δείχνοντας επαγγελματισμό!

Βλέπεις ότι ένας προμηθευτής σου σε έχει αδυνατεί να προμηθεύσει εγκαίρως επαρκή ποσότητα ,δεν σε ενημερώνει σχετικά με τις διαθέσιμες ποσότητες.. τότε πρέπει να κρατήσεις τις απαραίτητες αποστάσεις και να ενημερώσεις ειλικρινά τους πελάτες σου για το τι συμβαίνει...

Με το να μην το κάνεις αλλά και με το να εφαρμόζεις την πρακτική της ανοιχτής κάνουλας γίνεσαι απλά συνυπεύθυνος και πολύ λογικό να δέχεσαι την κατακραυγή του κόσμου! 

Δεν με πειράζει η έλλειψή διαθεσιμότητας αλλά η έλλειψη επικοινωνίας από το κατάστημα και η ανειλικρινής του στάση! 


 

Θα έπρεπε να παραδειγματιστούν από άλλες γνωστές εγχώριες αλυσύδες που συνυπολόγισαν τις μέλλουσες αντιδράσεις των πελατών και έκλεισαν το τμήμα παραγγελιοληψιών επί τόπου, αφού δέχθηκαν εύλογο αριθμό και όγκο παραγγελιών.

Γιατί δεν έκλεισαν όμως τις παραγγελίες, αφού είδαν ότι δημιουργήθηκε μια ατέλειωτη λίστα (από αυτά που διαβάζουμε καθημερινά) ;

Και απαντώ:

Γιατί θέλανε να πάρουν τις προκαταβολές και από όσους προπλήρωσαν τις κονσόλες με τα accessories για να κλείσει το έτος, αδιαφορώντας έτσι για την συνολική δυσαρέσκεια των πελατών που θα δημιουργηθεί και θα οξυνθεί σε μεγάλο βαθμό ( δηλαδή εμάς).

3 μεγάλα καταστήματα και αλυσίδες, απέτυχαν παταγωδώς στην διαχείρηση, ΟΣΟ και να φταίει η Sony. Στο εξωτερικό ναι μεν είχαν ελλείψεις και αντίστοιχα προβλήματα, ωστόσο σιγά σιγά υπάρχει κάποια στασιμότητα.

Ας ελπίσουμε να αλλάξει και εδώ η κατάσταση και η νέα χρονιά να φέρει σε όλους και όλες το playstation 5!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 11,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Η γυναίκα μου μου πήρε το ps5 αλλά σε τούρτα...😂

Καλησπέρα, επειδή πολλά ακούγονται για τον κοτσοβολο, λόγο κακής διαχείρισης της κατάστασης θα σας πω εγώ από έγκυρη πηγή τι συνέβη από την αρχή της ανακοίνωσης έως τώρα, λοιπόν ξεκινάμε: Οταν άν

Τα καταλάβαμε όλα!

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, Kingedward είπε

Και ΜΑΣ θεωρούν και ΕΙΜΑΣΤΕ. Και αυτή η κατάσταση αν δεν υπάρχει μαζικό μποϊκοτάζ δεν πρόκειται να αλλάξει. Από στόμα σε στόμα aka (word of mouth), αν ο καθένας μοιραστεί την "κακή εμπειρία" του από όλα τα στάδια εξυπηρέτησης και διαχείρησης των εκάστοτε καταστημάτων, μόνο τότε θα υπάρχει οικονομικό αντίκτυπο.

Αν δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία χτυπήσει με "dislike" , "unfollow" και "1 αστέρι" .

 Φιλε δεν γινεται να κανουμε μπουκοταζ γιατι συμπεριφερομαστε σαν καλομαθημενα παιδακια. Γκρινιαζουμε ολη μερα αλλα αν μας παρει ο κοτσο και μας πει ελατε να παραλαβετε το ps, θα παμε με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια.

Πιστευεις υπαρχουν αρκετοι που εκαναν ακυρωση την παραγγελια λογω κακης εξυπηρετησης? Εγω αντιθετα  βλεπω αρκετους να εχουν κανει διπλες και τριπλες κρατησεις στα μεγαλα καταστηματα.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, AssassinH είπε

 Φιλε δεν γινεται να κανουμε μπουκοταζ γιατι συμπεριφερομαστε σαν καλομαθημενα παιδακια. Γκρινιαζουμε ολη μερα αλλα αν μας παρει ο κοτσο και μας πει ελατε να παραλαβετε το ps, θα παμε με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια.

Πιστευεις υπαρχουν αρκετοι που εκαναν ακυρωση την παραγγελια λογω κακης εξυπηρετησης? Εγω αντιθετα  βλεπω αρκετους να εχουν κανει διπλες και τριπλες κρατησεις στα μεγαλα καταστηματα.

Μην το λες, υπάρχουν αρκετοί που έκαναν ακύρωση από κοτσοβολο, και εδώ μέσα έχει αρκετούς που το κάνανε ( τουλάχιστον έτσι λένε) και εγώ ξέρω έναν προσωπικά και αν δεν ήταν και η υποτιθέμενη σειρά προτεραιότητας όλοι θα είχαν ακυρώσει όπως και εγώ, και να είσαι σίγουρος ότι είμαστε πολλοί που αν ο κοτσωβολος μας τα δώσει λίγο πρίν βγουν στα καταστήματα θα ακυρώσουμε επίτηδες.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κονσόλα ακόμα μπορεί να μην έχω αλλά μαζεύω τα games , το παρελαβα πριν λίγο από πλαίσιο 

Στην ερώτηση για το ps5 τι γινεται ,,,,φιλε απο τωρα?  χαχαχα και γελακια ..

(παρότι παράγγειλα από Κωτσόβολο) 

IMG_0750.JPG

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, vorlon είπε

Ποιο κατάστημα έλεγε παπατζες οτι θα παραλάβουν PS5 25 Δεκεμβρίου?

κωτσος! :D

εγώ θα ήθελα να θίξω και ένα μικρό θεματάκι.

Εγώ έχω παραγγείλει 22/9 στον κώτσο το ps5, με παράδοση υποτίθεται στο 2ο κύμα, και φυσικά υπολόγιζα ότι με το Ps plus θα είχα και 20 παιχνίδια δώρο.

Είπα λοιπόν να στείλω στην Σονυ να ρωτήσω αν θα ισχύει και όταν θα παραλάβω......

Πως θα ζητήσω από τον Κωτσο τα 20 παιχνίδια, αν δεν μπορώ να τα προλάβω; οεο;

Η απάντηση από κάτω:

Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony.



Όσον αφορά την υπόθεσή σας, θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε ότι αυτη ειναι μια πληροφορια που δεν ειμαστε σε θεση να την γνωριζουμε,
καθως τη δεδομενη στιγμη τα παιχνιδια αυτα ειναι διαθεσιμα με συνδρομη PSPLUS,δεν μπορουμε ομως να γνωριζουμε αργοτερα τι θα ισχυει,
ενδεχομενως να υπαρχει πακετο με περισσοτερα παιχνιδια απο αυτα που ειναι τωρα ενδεχομενως και με λιγοτερα.

 

 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
30 λεπτά πριν, Indiana_Jones είπε

κωτσος! :D

εγώ θα ήθελα να θίξω και ένα μικρό θεματάκι.

Εγώ έχω παραγγείλει 22/9 στον κώτσο το ps5, με παράδοση υποτίθεται στο 2ο κύμα, και φυσικά υπολόγιζα ότι με το Ps plus θα είχα και 20 παιχνίδια δώρο.

Είπα λοιπόν να στείλω στην Σονυ να ρωτήσω αν θα ισχύει και όταν θα παραλάβω......

Πως θα ζητήσω από τον Κωτσο τα 20 παιχνίδια, αν δεν μπορώ να τα προλάβω; οεο;

Η απάντηση από κάτω:

Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony.



Όσον αφορά την υπόθεσή σας, θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε ότι αυτη ειναι μια πληροφορια που δεν ειμαστε σε θεση να την γνωριζουμε,
καθως τη δεδομενη στιγμη τα παιχνιδια αυτα ειναι διαθεσιμα με συνδρομη PSPLUS,δεν μπορουμε ομως να γνωριζουμε αργοτερα τι θα ισχυει,
ενδεχομενως να υπαρχει πακετο με περισσοτερα παιχνιδια απο αυτα που ειναι τωρα ενδεχομενως και με λιγοτερα.

 

 

Αυτό το ότι απαντάνε κάτι άλλο από αυτό που ρωτάμε πρέπει να είναι καινούρια μόδα, και η γέρικη ψυχή μου δυσκολεύεται να το καταλάβει.

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν επικοινώνησα με Πλαίσιο σήμερα και το να χαρακτηρίσω την επικοινωνία 'διαφωτιστική', πιστέψτε με δεν φτάνει για να περιγράψει το πόσο ξεκάθαρα είναι τελικά τα πράγματα, και το ποιοι σε αυτήν την πιάτσα συμπεριφέρονται επαγγελματικά και με σεβασμό στον πελάτη, και ποιοι είναι περιφερόμενο τσίρκο.

Ακολουθεί η συνομιλία την οποία ανακαλώ απο μνήμης αλλά η ουσία της παραμένει ατόφια :

Αναφορά σε κείμενο

 

- Καλησπέρα σας, γνωρίζω ότι ΔΕΝ δέχεστε τηλεφωνικές παραγγελίες για PS5 σωστά?

- Σωστά.

- Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν ξέρετε να μου πείτε, αν υπάρχει πιθανότητα να ανοίξουν οι προπαραγγελίες στα μέσα Ιανουαρίου όποτε αναμένεται και το επόμενο κύμα.

- Αν εξυπηρετηθούν ακόμα κάποιες προπαραγγελίες, τότε υπάρχει μια πιθανότητα να ανοίξουν, αλλά δεν μπορώ να σας το πω με σιγουριά.

- ΟΚ, απλά να ξέρετε ότι δεν με ενδιαφέρει πότε θα παραδοθούν αν ανοίξουν, απλά αν θα ανοίξουν γενικά.

- Δεν το γνωρίζω, αυτό που γνωρίζω είναι ότι η ενημέρωση που έχουμε είναι ότι κοντά στα μέσα Μαρτίου η κονσόλα θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα.

-  Όμορφα, μιαν άλλη ερώτηση που θα ήθελα να σας κάνω. Γνωρίζετε τον αριθμό των τεμαχίων που θα παραλάβετε? Δεν σας ζητάω να μου πείτε ακριβές αριθμό, απλά αν έχετε ιδία γνώση.

- Όχι αυτό δεν το γνωρίζουμε.

- Οπότε πως ακριβώς λειτουργεί? Εσείς μεταβιβάζετε στην Σόνυ τον αριθμό παραγγελιών που έχουν γίνει ή η Sony μοιράζει κατα το δοκούν συγκεκριμένες ποσότητες ανάλογα και το μέγεθος του καταστήματος?

- Εμείς μεταφέρουμε στην Sony μια εικόνα, και απο κει και πέρα η Sony είναι αυτή που ορίζει το πότε και πόσα κομμάτι παραλαμβάνει ο εκάστοτε πωλητής.

 

Και πάμε στις ομορφιές τώρα...

Αναφορά σε κείμενο

 

- Ξέρετε σας ρωτάω, και φαντάζομαι θα το γνωρίζετε, γιατί υπάρχει άλλο μεγάλο κατάστημα που ακόμα και σήμερα δέχεται τηλεφωνικές παραγγελίες κανονικά ενώ δεν υπάρχει προφανώς - και απο αυτά που μου λέτε - η παραμικρή εικόνα για το πόσα και πότε θα παραλάβει η αγορά.

- Αυτες οι παραγγελίες να ξέρετε δεν θα εξυπηρετηθούν "ποτέ"! (Γέλια)

- Πραγματικά μου φαίνεται αδιανόητο. Όμορφα. Οπότε συνοψίζοντας, υπάρχει μια πιθανότητα να ανοίξουν οι παραγγελίες τον Γενάρη (σ.σ. προφανώς για Φλεβάρη, αρχές Μάρτη) σωστα?

- Σωστά. Υπάρχει πιθανότητα.

-Σας ευχαριστώ πολύ, καλές γιορτές και καλή χρονιά.

- Καλές γιορτές και καλή χρονιά και σε εσάς, εμείς ευχαριστούμε.

 

Νομίζω δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω. 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρθε αυτοματοποιημενο mail οτι δεν προκειται να μου στελνουν . Φενεται τον ανταπτορα τoυ VR να τον έχουν αποστηλει χωρίς αλλες πληροφοριες η tracking έτσι για σουβενιρ . Αμα έρθει τιποτα θα ενημερώσω :P

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Poexania είπε

Απο κωτσοβολο ειναι άλλος που να εχει παραγγείλει απο 18 σεπτ. και πίσω και να μην εχει παρααλαβει η μόνο ο γνωστος μου;

Εγώ από 17/9 digital! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 27/12/2020 στις 8:40 ΠΜ, ctsag είπε

μήπως πήρε Digital ο φίλος σου;

 

9 λεπτά πριν, sir_platanight είπε

Εγώ από 17/9 digital! 

Οκ αν και του φιλου μου αφορα την "πληρη" εκδοση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, Indiana_Jones είπε

κωτσος! :D

εγώ θα ήθελα να θίξω και ένα μικρό θεματάκι.

Εγώ έχω παραγγείλει 22/9 στον κώτσο το ps5, με παράδοση υποτίθεται στο 2ο κύμα, και φυσικά υπολόγιζα ότι με το Ps plus θα είχα και 20 παιχνίδια δώρο.

Είπα λοιπόν να στείλω στην Σονυ να ρωτήσω αν θα ισχύει και όταν θα παραλάβω......

Πως θα ζητήσω από τον Κωτσο τα 20 παιχνίδια, αν δεν μπορώ να τα προλάβω; οεο;

Η απάντηση από κάτω:

Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony.



Όσον αφορά την υπόθεσή σας, θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε ότι αυτη ειναι μια πληροφορια που δεν ειμαστε σε θεση να την γνωριζουμε,
καθως τη δεδομενη στιγμη τα παιχνιδια αυτα ειναι διαθεσιμα με συνδρομη PSPLUS,δεν μπορουμε ομως να γνωριζουμε αργοτερα τι θα ισχυει,
ενδεχομενως να υπαρχει πακετο με περισσοτερα παιχνιδια απο αυτα που ειναι τωρα ενδεχομενως και με λιγοτερα.

 

 

ΗΞΕΙΣ ΑΦΗΞΕΙΣ ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΕΜΩ ΘΝΗΞΕΙΣ φάση κι έτσι...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταγγελίες με την μια.

Aκόμα και με δόσεις να έχετε κάνει την παραγγελία αυτοί τα χρήματα τους τα έχουν πάρει κανονικά χωρίς να έχουν δώσει το προϊόν.

Μιλάμε η κατάσταση με τον κωτσόβολο έχει πάει πλέον στο level του scam.  

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν κανατε προπαραγγελια, εγραφε κατι σε "αναμενεται συντομα" ας πουμε ή σας ειπανε οτι θα παραλαβετε την ΤΑΔΕ του μηνος; Ποιο scam και ποια καταγγελια να κανεις οταν δε σου ειχαν πει καν, την ημερομηνια παραλαβης. Και ασε που δεν φταιει ο Κωτσοβολος και ο καθε Κωτσοβολος για την διαθεσιμοτητα απο την Sony.

Στην τελική τι καταγγελια να κανεις; Ακυρωσε την παραγγελια σου και παρε πισω τα χρηματα σου (αν εχεις δωσει).

Αλλα δεν το κανετε, γιατι θα παραλαβετε του Αγιου Π. ανημερα.

Παγκοσμιως η διαθεσιμοτητα των PS5 ειναι μηδαμινη, δεν ειναι οτι το κανουν specifically for you δηλαδη.

Chill και οποτε ερθει, ηρθε.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.