Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρήκα και εγώ αναπάντητη από Κωτσόβολο με Digital παραγγελία από 17/09. Το κακό είναι ότι δεν πρόλαβα να απαντήσω στο τηλ, και στο site δεν έχει αλλάξει το status,. Παίρνοντας τηλ στο νούμερο  επικοινωνίας του Κωτσόβολου δεν έβγαλα άκρη. Στο live chat μου είπαν ότι θα με ξαναπάρουν, αλλά τίποτε ακόμα. Ελπίζω να μην γίνει καμιά στραβή και χάσω την σειρά μου...!! Τόσο καιρό περίμενα! Υπάρχει κάποιο άλλο νούμερο απευθείας επικοινωνίας με Κωτσόβολο, εκτός του 2102899999??

  • Like 2
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 11,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Η γυναίκα μου μου πήρε το ps5 αλλά σε τούρτα...😂

Καλησπέρα, επειδή πολλά ακούγονται για τον κοτσοβολο, λόγο κακής διαχείρισης της κατάστασης θα σας πω εγώ από έγκυρη πηγή τι συνέβη από την αρχή της ανακοίνωσης έως τώρα, λοιπόν ξεκινάμε: Οταν άν

Τα καταλάβαμε όλα!

Δημοσιευμένες Εικόνες

Digital passion πριν πέντε λεπτά που κάλεσα , δεν έχουν παραλάβει ακόμα και μου είπαν να ξανακαλεσω την Τετάρτη . Θα ενημερώσω όταν θα έχω ξανά νέα .Καλο λιώσιμο στους τυχερούς , καλή αναμονή στους άτυχους.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, ujmo είπε

Βρήκα και εγώ αναπάντητη από Κωτσόβολο με Digital παραγγελία από 17/09. Το κακό είναι ότι δεν πρόλαβα να απαντήσω στο τηλ, και στο site δεν έχει αλλάξει το status,. Παίρνοντας τηλ στο νούμερο  επικοινωνίας του Κωτσόβολου δεν έβγαλα άκρη. Στο live chat μου είπαν ότι θα με ξαναπάρουν, αλλά τίποτε ακόμα. Ελπίζω να μην γίνει καμιά στραβή και χάσω την σειρά μου...!! Τόσο καιρό περίμενα! Υπάρχει κάποιο άλλο νούμερο απευθείας επικοινωνίας με Κωτσόβολο, εκτός του 2102899999??

Τωρα ειναι αργα,πηγε σε αλλον...

  • Like 2
  • Haha 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Τωρα ειναι αργα,πηγε σε αλλον...

Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό? Αν δηλαδή, επειδή δεν με βρήκαν στο τηλ μια φορά που με πήραν, έδωσαν ήδη την σειρά μου σε άλλον δεν έχει καμία λογική. Θέλω να θεωρώ ότι ο Κωτσόβολος δεν είναι τόσο χύμα. Ήδη έχω την αναπάντητη στο κινητό μου και σαφώς υπάρχει και η παραγγελία μου στο σύστημα τους, και σίγουρα θα ζητήσω εξηγήσεις από τον Κωτσόβολο έτσι και δεν με ξαναπάρουν σήμερα, ιδίως αν δω ότι παραδίδουν σε άλλους.

  • Haha 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, ujmo είπε

Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό? Αν δηλαδή, επειδή δεν με βρήκαν στο τηλ μια φορά που με πήραν, έδωσαν ήδη την σειρά μου σε άλλον δεν έχει καμία λογική. Θέλω να θεωρώ ότι ο Κωτσόβολος δεν είναι τόσο χύμα. Ήδη έχω την αναπάντητη στο κινητό μου και σαφώς υπάρχει και η παραγγελία μου στο σύστημα τους, και σίγουρα θα ζητήσω εξηγήσεις από τον Κωτσόβολο έτσι και δεν με ξαναπάρουν σήμερα, ιδίως αν δω ότι παραδίδουν σε άλλους.

Τόσο χύμα είναι ο κοτσωβολος, αλλά εγώ πιστεύω ότι θα σε ξαναπάρουν, έτσι είναι σε όλες τις παραγγελίες , αν δε σε βρουν στο τηλέφωνο μια φορά δεν ακυρώνεται η παραγγελία ούτε δίνεται σε άλλον.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει έδωσε 5 digital ο κωτσος απο οτι καταλάβαμε ειναι ενταξει για Ιανουαρίου, περιμενουμε αλλα 5 με την επομενη φουρνιά 

44 λεπτά πριν, ujmo είπε

Βρήκα και εγώ αναπάντητη από Κωτσόβολο με Digital παραγγελία από 17/09. Το κακό είναι ότι δεν πρόλαβα να απαντήσω στο τηλ, και στο site δεν έχει αλλάξει το status,. Παίρνοντας τηλ στο νούμερο  επικοινωνίας του Κωτσόβολου δεν έβγαλα άκρη. Στο live chat μου είπαν ότι θα με ξαναπάρουν, αλλά τίποτε ακόμα. Ελπίζω να μην γίνει καμιά στραβή και χάσω την σειρά μου...!! Τόσο καιρό περίμενα! Υπάρχει κάποιο άλλο νούμερο απευθείας επικοινωνίας με Κωτσόβολο, εκτός του 2102899999??

Τέτοια λεγε και εβαλα ζακετα για ολη μερα στο σπιτι γιατι εχει τσεπες να ειναι τ κινητο παντα πανω μου

  • Like 1
  • Haha 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειχα αναπαντητη απο Κωτσοβολο πριν 10 μερες(digital 15/11)

Πηρα τηλεφωνο μετα απο 10 λεπτα και μου ειπαν θα σε ξαναπαρουν αφου σε πηραν τηλεφωνο και δε σε βρηκαν,αν και δε βλεπω καποια αλλαγη στην παραγγελια σας

Εννοειται δεν με ξαναπηρε κανενας.Την επομενη μερα ξαναπαιρνω τηλεφωνο και μου λενε μαλλον καταλαθος σας πηρανε τηλεφωνο

Σημερα που βλεπω να σας τηκεφωνουν,μπαινω απο το μειλ να δω εξελιξη της παραγγελια και δεν μου βγαζει καν τον αριθμο παραγγελια μου να δω που βρισκεται...Πιο μπ&@€@λο δεν γινεται πραγματικα....

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Taoustaoys είπε

Απλά τώρα φαίνεται να υπάρχει μια κινητικότητα όπως λένε κάποια παιδιά εδώ, εγώ θα δω πως θα πάει τώρα με αυτούς που παραλαμβάνουν και αν σταματήσουν πάλι τότε θα ακυρώσω και εγώ.

Καλή τύχη. 

Έχει κάποια διαδικασία αν το έχεις πληρώσει με δόσεις μέσω πιστωτικής.

Με το που θα έχω ενημερώσει ότι όντως ακυρώθηκε πρέπει να μιλήσω με την τράπεζα μου για να γίνει ωρίμανση των δόσεων( ότι κι αν σημαίνει αυτό) για να μου γίνει επιστροφή ολοκλήρου του ποσού.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, john1080 είπε

Εγω ειχα αναπαντητη απο Κωτσοβολο πριν 10 μερες(digital 15/11)

Πηρα τηλεφωνο μετα απο 10 λεπτα και μου ειπαν θα σε ξαναπαρουν αφου σε πηραν τηλεφωνο και δε σε βρηκαν,αν και δε βλεπω καποια αλλαγη στην παραγγελια σας

Εννοειται δεν με ξαναπηρε κανενας.Την επομενη μερα ξαναπαιρνω τηλεφωνο και μου λενε μαλλον καταλαθος σας πηρανε τηλεφωνο

Σημερα που βλεπω να σας τηκεφωνουν,μπαινω απο το μειλ να δω εξελιξη της παραγγελια και δεν μου βγαζει καν τον αριθμο παραγγελια μου να δω που βρισκεται...Πιο μπ&@€@λο δεν γινεται πραγματικα....

Τότε όμως φαντάζομαι δεν είχε γίνει αυτό που έγινε σήμερα, όπου φαίνεται ότι πήραν αρκετούς με παραγγελίες 17/09 για παράδοση της Digital. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ κρατάω μικρό καλάθι, απλά θέλω να πιστεύω ότι δεν θα έκαναν μια τόσο αντιεπαγγελματική κίνηση σαν μεγάλο μαγαζί που είναι, όταν μάλιστα διατυμπανίζουν ότι τηρούν την προτεραιότητά βάση αριθμού παραγγελίας. Αν μπορούσα να το πάρω από αλλού στην κανονική τιμή, εννοείται ότι θα το είχα κάνει ήδη και δεν θα περίμενα τον Κωτσόβολο, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση δυστυχώς. Απλά μάλλον θα φάει μαύρο για μελλοντικές αγορές και από εμένα ο Κωτσόβολος τελικά. Θα εξαρτηθεί από την σημερινή εξέλιξη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, ujmo είπε

Τότε όμως φαντάζομαι δεν είχε γίνει αυτό που έγινε σήμερα, όπου φαίνεται ότι πήραν αρκετούς με παραγγελίες 17/09 για παράδοση της Digital. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ κρατάω μικρό καλάθι, απλά θέλω να πιστεύω ότι δεν θα έκαναν μια τόσο αντιεπαγγελματική κίνηση σαν μεγάλο μαγαζί που είναι, όταν μάλιστα διατυμπανίζουν ότι τηρούν την προτεραιότητά βάση αριθμού παραγγελίας. Αν μπορούσα να το πάρω από αλλού στην κανονική τιμή, εννοείται ότι θα το είχα κάνει ήδη και δεν θα περίμενα τον Κωτσόβολο, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση δυστυχώς. Απλά μάλλον θα φάει μαύρο για μελλοντικές αγορές και από εμένα ο Κωτσόβολος τελικά. Θα εξαρτηθεί από την σημερινή εξέλιξη.

Φίλε μου ....εδώ μιλάμε για παραγγελίες 17/09 εσύ μας λες για 2 μήνες μετά.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, pankot1979 είπε

Φίλε μου ....εδώ μιλάμε για παραγγελίες 17/09 εσύ μας λες για 2 μήνες μετά.....

Και εγώ 17/09 έχω παραγγελία.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χεστηκε ο Κωτσοβολος εαν θα φαει ακυρο απο καποιους οι οποιοι παιζει να ψωνιζουν κατι απο αυτον καθε 2-3 χρονια η καθε νεα γενια κονσολων..

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, pankot1979 είπε

Φίλε μου ....εδώ μιλάμε για παραγγελίες 17/09 εσύ μας λες για 2 μήνες μετά.....

Επειδη προφανως δεν καταλαβες,δεν το εγραψα αυτο για το την παραγγελια μου.Το εγραψα για να δειξω τη σταση που κρατησε το μαγαζι οταν με καλεσαν και δεν απαντησα...Δεν το εγραψα οτι απαιτησα να εχω και εγω κονσολα,γιατι προφανως την ξερω τη μοιρα μου βασει  των υποοιπων παραγγελιων.Απλα κρατησες αυτο που ηθελες απο αυτο που εγραψα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Χεστηκε ο Κωτσοβολος εαν θα φαει ακυρο απο καποιους οι οποιοι παιζει να ψωνιζουν κατι απο αυτον καθε 2-3 χρονια η καθε νεα γενια κονσολων..

Φίλε μου όταν ένα κατάστημα κρατάει τέτοια στάση έχοντας στο μυαλό του ακριβώς αυτό που περιγράφεις, αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι με τον χρόνο αυτοί οι "κάποιοι" αυξάνονται, και μπορούν να φτάσουν σε μια κρίσιμη μάζα σε κάποιο καιρό. Μετά βέβαια. όταν θα αρχίσουν να αναρωτιούνται γιατί έχουν πέσει οι πωλήσεις, θα είναι αργά για τον κάθε Κωτσόβολο . Επειδή έχω ζήσει πολλά χρόνια εξωτερικό, τα μαγαζιά έξω δεν θέλουν να χάσουν ούτε έναν πελάτη από δικό τους λάθος, και αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση. Θα μάθουν κάποτε και στην Ελλάδα πιστεύω.

Επεξ/σία από ujmo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, ujmo είπε

Φίλε μου όταν ένα κατάστημα κρατάει τέτοια στάση έχοντας στο μυαλό του ακριβώς αυτό που περιγράφεις, αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι με τον χρόνο αυτοί οι "κάποιοι" αυξάνονται, και μπορούν να φτάσουν σε μια κρίσιμη μάζα σε κάποιο καιρό. Μετά βέβαια. όταν θα αρχίσουν να αναρωτιούνται γιατί έχουν πέσει οι πωλήσεις, θα είναι αργά για τον κάθε Κωτσόβολο . Επειδή έχω ζήσει πολλά χρόνια εξωτερικό, τα μαγαζιά έξω δεν θέλουν να χάσουν ούτε έναν πελάτη από δικό τους λάθος, και αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση. Θα μάθουν κάποτε και στην Ελλάδα πιστεύω.

Δεν νομίζω να πάθει κάτι και να χάσει μερικούς πελάτες γιατί θα σκάσουν άλλοι τόσοι......τεσπά εδώ βλέπω ότι κράζετε μόνο κωστοβολο ...το public media και λοιπές αλυσίδες ( εκτός από πλαίσιο ) που έκαναν τα ίδια και χειρότερα δεν λέτε κατι.....!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.