Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

32 λεπτά πριν, iosifman5 είπε

Κανένας που να τον πήραν τηλέφωνο από πλαίσιο ή sony center σήμερα;

φίλε πήρα εγώ τι να σου πω ότι ίσως παραλάβω και Μάιο !!! 20/2 παραγγελία disc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, selin323 είπε

φίλε πήρα εγώ τι να σου πω ότι ίσως παραλάβω και Μάιο !!! 20/2 παραγγελία disc

Μήπως γίνεται να πεις αναλυτικά τι σου είπαν? Υπάρχουν άτομα με παραγγελίες 17 και 18 που έχουν παραλάβει. Εγώ περιμένω από 5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Giwrgos-77- είπε

Μήπως γίνεται να πεις αναλυτικά τι σου είπαν? Υπάρχουν άτομα με παραγγελίες 17 και 18 που έχουν παραλάβει. Εγώ περιμένω από 5.

δεν ρώτησα φίλε μου , δεν θέλω να τους πρίζονω  κιόλας φαντάζομαι πόσοι περνούν , μου είπαν ακριβώς ότι σου λέω μέχρι τον Μάιο θα πάρεις , 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/3/2021 στις 5:12 ΜΜ, selin323 είπε

δεν ρώτησα φίλε μου , δεν θέλω να τους πρίζονω  κιόλας φαντάζομαι πόσοι περνούν , μου είπαν ακριβώς ότι σου λέω μέχρι τον Μάιο θα πάρεις , 

Πλαίσιο ή Sony Center?! 

Επεξ/σία από Praetorian
edit από greeklish
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Giwrgos-77- είπε

Πήρα τηλέφωνο πάλι Sony center. Ένα έχω να πω. Αντί επαγγελματική συμπεριφορά. 

Τι σου είπαν;

Πάντως ας προσπαθήσουμε λίγο να καταλάβουμε όλοι την κατάσταση που περνάνε τα παιδιά στα τηλεφωνικά κέντρα. Από Νοέμβριο μέχρι σήμερα τα μισά τηλέφωνα αφορούν το Ps5, ειδικά σε περιόδους όπως πρόσφατα που βγαίνει "βρώμα" για παραλαβές κτλ. σχεδόν όλη τους την ημέρα απαντάνε τις ίδιες ερωτήσεις ξανά και ξανά.

Είναι λογικό να απαντήσουν λίγο πιο "αντί επαγγελματικά" στον 25ο που παίρνει σήμερα και ρωτάει ξανά πότε θα παραλάβει την κονσολα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thunder94 είπε

Παιδια σας παιρνει τηλ η courier πριν ερθει; Εμενα μου εστειλε ο κωτσος την disc με γενικη ταχυδρομικη και στο tracking δειχνει ακομα "δημιουργια ετικετας αποστολης" ενω μου τα εστειλαν Σαββατο πρωι. 

Πότε είχες κάνει παραγγελία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/3/2021 στις 5:31 ΜΜ, Misteri888 είπε

Πλαίσιο ή Sony Center?! 

sony center Γλυφάδας

Στις 22/3/2021 στις 6:13 ΜΜ, BlueBlade είπε

Τι σου είπαν;

Πάντως ας προσπαθήσουμε λίγο να καταλάβουμε όλοι την κατάσταση που περνάνε τα παιδιά στα τηλεφωνικά κέντρα. Από Νοέμβριο μέχρι σήμερα τα μισά τηλέφωνα αφορούν το Ps5, ειδικά σε περιόδους όπως πρόσφατα που βγαίνει "βρώμα" για παραλαβές κτλ. σχεδόν όλη τους την ημέρα απαντάνε τις ίδιες ερωτήσεις ξανά και ξανά.

Είναι λογικό να απαντήσουν λίγο πιο "αντί επαγγελματικά" στον 25ο που παίρνει σήμερα και ρωτάει ξανά πότε θα παραλάβει την κονσολα.

 

φίλε δεν είναι αυτό  έχουν το πιο hot προιον της 20 ετιας και περιμενουμε μηνες , ειναι παντα αοριστο παντα αυτο , αλλες λιστες εχει γλτφαδα αλλο το mall , σε περνω τηλ πεσ εισα στην 28 σειρα α παραλαβεις τοτε ,και  ολα θα ηταν μια χαρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, petran91 είπε

Τι έγινε;

Με αυτόν που μίλησα μου είπε ότι είναι πολύ δύσκολο να παραλάβω τώρα και ότι πάω πιθανότατα μετά από μέσες Απρίλη που θα παραλάβουν. Λέει ότι ίσως έρθει μια εισαγωγή αύριο (παραλαβή) και ίσως είμαι μέσα. Δεν μπορώ να καταλάβω, δεν γνωρίζουν αν και τι παραλαβή θα έχουν αύριο? Την προηγούμενη βδομάδα μια χαρά ήξεραν τι θα πάρουν όμως και ξεκινήσανε να ειδοποιούν άτομα με παραγγελίες απο Τρίτη, όταν η παραλαβή ήταν Τετάρτη. Του λέω ότι είναι άδικο γιατί έχουν ήδη παραλάβει άτομα με παραγγελίες 17-18 Φεβρουαρίου αλλά όχι εγώ με 5 και μου λέει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι δεν έχουν εξυπηρετήσει ακόμα τον μισό Γενάρη(παρόλο που άτομα εδω μέσα με 26 και 27 έχουν παραλάβει). Συνεχίζω και του εξηγώ ότι όντως παραλαβανε άτομα μέσες Φεβρουάριο και όχι μόνο μου λέει οτι δεν μου τα λενε καλα, αλλα μου πετάει στο άκυρο ότι τους παρακαλάμε ακόμα άτομα απο Σεπτέμβρη με παραγγελίες. Κάτσε μισό. Θες να μου πεις ότι δεν έχετε εκπληρώσει παραγγελίες απο Σεπτέμβρη αλλα είστε πρόθυμοι να δώσετε του Φλεβάρη? Σε αυτήν τη περίπτωση η αυτός με δούλεψε ψιλό γαζί η όλοι όσοι παραλαβανε είπανε ψέματα και αυτή τη στιγμή είμαι ανάμεσα σε ψεύτες... Ελπίζω να ήταν κουρασμένος 

Ρώτησα αν Γλυφάδα και golden hall είναι το ίδιο. Το ίδιο είναι και τηρείται αυστηρή σειρά προτεραιότητας. 

Επεξ/σία από Giwrgos-77-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, selin323 είπε

σε περνω τηλ πεσ εισα στην 28 σειρα α παραλαβεις τοτε ,και  ολα θα ηταν μια χαρα 

Αρχικά δεν μπορείς να ξέρεις ότι όλοι οι υπάλληλοι στα τηλέφωνα θα γνωρίζουν ακριβώς πότε θα φέρει νέες παραλαβές η Sony. Για αυτό σου το λένε στο περίπου (πχ Μέσα προς τέλη του Χ μήνα).

Επίσης δεν βρίσκω ιδιαίτερο νόημα στο να σου λένε σειρά. Δηλαδή άμα εσύ κάνεις 200 τηλέφωνα τον μήνα για να μαθαίνεις σε τι σειρά είσαι και πριν από εσένα να έχουν πάρει άλλοι τόσοι για να μάθουν και αυτοί που βρίσκονται. Ε κάποια στιγμή λογικό είναι να απαντήσει κάπως και ο υπάλληλος. Στην τελική όταν έρθει η ώρα θα σε πάρουν οι ίδιοι τηλέφωνο για να προχωρήσει η παραγγελία.

Σκέψου να είσαι 8 ώρες 5 μέρες την εβδομάδα σε ένα τηλέφωνο και να λες τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά και ξανά. Για αυτό λέω να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε την κατάσταση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Giwrgos-77- είπε

Με αυτόν που μίλησα μου είπε ότι είναι πολύ δύσκολο να παραλάβω τώρα και ότι πάω πιθανότατα μετά από μέσες Απρίλη που θα παραλάβουν. Λέει ότι ίσως έρθει μια εισαγωγή αύριο (παραλαβή) και ίσως είμαι μέσα. Δεν μπορώ να καταλάβω, δεν γνωρίζουν αν και τι παραλαβή θα έχουν αύριο? Την προηγούμενη βδομάδα μια χαρά ήξεραν τι θα πάρουν όμως και ξεκινήσανε να ειδοποιούν άτομα με παραγγελίες απο Τρίτη, όταν η παραλαβή ήταν Τετάρτη. Του λέω ότι είναι άδικο γιατί έχουν ήδη παραλάβει άτομα με παραγγελίες 17-18 Φεβρουαρίου αλλά όχι εγώ με 5 και μου λέει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι δεν έχουν εξυπηρετήσει ακόμα τον μισό Γενάρη(παρόλο που άτομα εδω μέσα με 26 και 27 έχουν παραλάβει). Συνεχίζω και του εξηγώ ότι όντως παραλαβανε άτομα μέσες Φεβρουάριο και όχι μόνο μου λέει οτι δεν μου τα λενε καλα, αλλα μου πετάει στο άκυρο ότι τους παρακαλάμε ακόμα άτομα απο Σεπτέμβρη με παραγγελίες. Κάτσε μισό. Θες να μου πεις ότι δεν έχετε εκπληρώσει παραγγελίες απο Σεπτέμβρη αλλα είστε πρόθυμοι να δώσετε του Φλεβάρη? Σε αυτήν τη περίπτωση η αυτός με δούλεψε ψιλό γαζί η όλοι όσοι παραλαβανε είπανε ψέματα και αυτή τη στιγμή είμαι ανάμεσα σε ψεύτες... Ελπίζω να ήταν κουρασμένος 

Ρώτησα αν Γλυφάδα και golden hall είναι το ίδιο. Το ίδιο είναι και τηρείται αυστηρή σειρά προτεραιότητας. 

Πάντα απαντάνε κατά προσέγγιση δεν γνωρίζουν ακριβείς ημερομηνίες, εκτός αν έχουν καμια γυάλινη σφαίρα και τα διαβάζουν (εκεί πάμε πάσο!)

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι αν και είπαν 1-2 άτομα ότι παρέλαβαν 17-18 Φεβρουαρίου (που δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω), δεν σημαίνει ότι αποτελούν το 100% των παραγγελιών του Sonycenter. Σίγουρα λοιπόν αυτή η περιβόητη "λίστα του Σίντλερ" θα έχει και πολλά άτομα και εκτός forum. Ακόμα και αν δεν μπήκαν κάποιοι μέσα, θα μπουν στην επόμενη παραλαβή που πιθανολογώ όπως πάει το πράγμα και με όσα βλέπω απ' το εξωτερικό να γίνει τα μέσα Απρίλη.

Άρα λίγο υπομονή, τα παιδιά των call center μαζί μας είναι, ας πάμε με τα νερά τους λοιπόν και να μην τους κάνουμε να σκέφτονται " ωχ playstation 5" με το που ακούν την εισαγωγή. Θα το πάρουμε! Πολλοί περίμεναν από Σεπτέμβρη και Οκτώβρη και τους θυμάμαι όταν μπήκα Οκτώβρη να αρχίσω να βλέπω αυτό το νήμα (εγώ έχω παραγγελία Δεκέμβρη).

Απλά υπομονή!

Επεξ/σία από Kingedward
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφόσον έδωσαν το δικαίωμα να γίνονται τηλεφωνικές παραγγελίες έχουν υποχρέωση να απαντάν ευγενικά κ συγκεκριμένα .Αν ήθελαν να αποφύγουν κάτι τέτοιο θα έπρεπε από την αρχή λεν ελέγχετε στο site κ από κει παίρνεις μόνο όταν κ αν έρχονται ps5. Εγώ πήρα μια φορά Vodafone και μου παν να ελέγχω στο site δεν έχουν λίστα κ πλαίσιο 2 φορες το ίδιο ενώ βλέπω άλλοι πήραν τηλ μετά από μένα κ παρέλαβαν ηδη. Η σκέψη η δική μου είναι ότι ίσως ο κάθε υπάλληλος να παίρνει bonus πωλήσεων και τρέχουν πιο πολύ το θέμα παραγγελιών σε σχέση με κάποιους αλλούς  κ γι αυτό βλέπουμε να υπάρχει τέτοια διαφορά σε ημερομηνίες παραγγελίας κ παραλαβής. Βέβαια υπάρχει κ η απλή εξήγηση να έχουν χάσει τη μπάλα αλλά δε δικαιολογεί σε καμία περίπτωση αυτές τις διαφορές

Επεξ/σία από Satzik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...