Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

5/11 παραγγελία από κατάστημα Κωτσόβολου Mall Αμαρουσίου. 30/03 αποστολή από Κωτσόβολο στη  Σύγχρονη Μεταφορική (πρώτη φορά την ακούω). Παραλαβή σήμερα 31/03. Καλή υπομονή σε όλους παίδες.

IMG_1494.jpg

Επεξ/σία από Panoutsakos
  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 30/3/2021 στις 4:49 ΜΜ, Aleex είπε

''''''STORY TIME''''''
Καλησπέρα ομάδα,
   Είχα εξοφλημένη παραγγελία 21/09 Digital από Κωτσόβολο, εννοείται δεν είχα παραλάβει και έτσι με τον χαμό που έβλεπα κάλεσα τα Πλαίσιο στις 19/03 νωρίς το απόγευμα για να μπω σε λίστα.
Το σηκώνει ο κύριος Κ. και του εξηγώ, αμέσως με δέχεται και ενώ εγώ μίλαγα για λίστα εκείνος μίλαγε για παραγγελία, αφότου του δίνω στοιχεία κτλ μου λέει ότι μέσα στην εβδομάδα θα με ενημερώσουν για να κλείσουμε τις λεπτομέρειες.
Περνάει η εβδομάδα και δεν βλέπω ανταπόκριση, καλώ το Σάββατο και μιλάω με την κυρία Τ. η οποία μου επιβεβαίωσε ότι και εκείνη βλέπει προωθημένο αίτημα για να με καλέσουν και πως το επαναπροωθεί για να με πάρουν σίγουρα είτε μέχρι εκείνο το βράδυ είτε μέχρι Δευτέρα μεσημέρι (χτές δηλαδή).
  Μια-δύο ώρες μετά χτυπάει το τηλέφωνο μου 1 φορά ειλικρινά 1 φορά και εννοείται δεν προλαβαίνω να το σηκώσω, καλώ πίσω και συνδέεομαι με τμήμα τεχνολογίας αυτόματα όπου εκεί μου λένε πως δεν γνωρίζουν ποιός με κάλεσε και πως θα με ξανα καλέσουν εάν είμαι στη λίστα και να μην ανησυχώ κτλ, για το υπόλοιπο του Σαββάτου δεν δέχτηκα κανένα τηλεφώνημα.
  Φτάνουμε στην Δευτέρα, υπομονή υπομονή και πάνω από το τηλέφωνο αλλά τζίφος, τίποτα... πάει 19:30 ώρα (λίγο πρίν κλείσουν) και αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο μιας και έχω χάσει πλέον κάθε ελπίδα.
Το σηκώνει ο κύριος Λ. και εφόσον του εξηγώ με συνδέει με ένα άλλο τμήμα το οποίο δεν μου είπε καν ποιό είναι, το σηκώνει η κυρία Α. και της εξηγώ την όλη ιστορία μου φουλ ξενερωμένος, μου λέει τα περισσότερα τμήματα έχουν κλείσει και δεν μπορώ να κάνω πολλά, αφήστε το επάνω μου και θα σας καλέσω αύριο πρωί πρωί μου λέει... της λέω τα ίδια μου είχαν πει και οι υπόλοιποι συνάδελφοι σας μεταξύ σοβαρού και αστείου, όχι ΠΙΣΤΕΨΤΕ με θα το αναλάβω προσωπικά.
    Σήμερα 10:00 τηλέφωνο από Πλαίσιο ο κύριος Χ.,  μου λέει σας καλώ από Πλαίσιο για να ολοκληρώσουμε παραγγελία, του λέω είχα δηλώσει για Digital, μου λέει εδώ είμαστε δύσκολα αφήστε να επικοινωνήσω και σας καλώ στα καπάκια...του λέω σήμερα θα με καλέσετε? μου λέει τώρα αμέσως, κλείνουμε 30 λεπτά μετά με παίρνει και μου λέει είμαι το παιδί που μιλήσαμε πρίν, είστε τυχερός πήρα το ΟΚ από το τμήμα αποθεμάτων και το προχωράμε κανονικά.. του έδωσα τα στοιχεία και την ίδια στιγμή του ζήτησα να μου προωθήσει κωδικό παραγγελίας στο email μου, τον έστειλε εκείνη την στιγμή καθώς και μου είπε ότι παραλαμβάνω αύριο μεταξύ 09:00-17:00 και πως θα επικοινωνήσει ο μεταφορέας μαζί μου πρίν μου το φέρουν. Να επισημάνω πως δεν έδωσα καμία προκαταβολή και θα καταβάλω όλο το ποσό με αντικαταβολή.
    Από αύριο λοιπόν θα εγκαταλείψω και εγώ αυτό το νήμα αφήνοντας πίσω ανθρώπους που πραγματικά τραβήξαμε κουπί από Discord σε Discord και από Forum σε Forum 6+ μήνες τώρα, καλή δύναμη σε όλους και από εδώ και εμπρός το πάθημα να μας γίνει μάθημα και να εκτιμήσουμε τους σωστούς επαγγελματίες, δεν θα ξεχάσω ποτέ τον αντιεπαγγελματισμό του Κωτσόβολου αλλά και άλλων ''γνωστών'' καταστημάτων.
Υ.Γ Θα μου λείψετε ρε φάλεςκου
Υ.Γ2 Πλαίσιο τα σπέκια μου
Υ.Γ3 PSN: AMXZEEN όσοι πιστοί προσέλθετε!

Την αγάπη μου σε όλους και όλες...

 

 

Φίλες και φίλοι το δικό μου μαρτύριο τελείωσε, με έσωσε το Πλαίσιο... 

Κάνω την ιστορία μου παράθεση για να λυθούν όποιες απορίες υπάρχουν.

Καλή συνέχεια σε όλους και καλή δύναμη εύχομαι!

IMG_20210331_152749.jpg

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aleex είπε

Φίλες και φίλοι το δικό μου μαρτύριο τελείωσε, με έσωσε το Πλαίσιο... 

Κάνω την ιστορία μου παράθεση για να λυθούν όποιες απορίες υπάρχουν.

Καλή συνέχεια σε όλους και καλή δύναμη εύχομαι!

IMG_20210331_152749.jpg

Καλόπαιχνίδο φιλαράκι, ελπίζω να σε αποζημιώσει η αναμονή! Καλό λιώσιμο 👍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το μεσημέρι δέχομαι κλήση από 12ψηφιο το οποίο δε σηκώνω γιατί είμαι απασχολημένος στη δουλειά.

Το googl-αρω και βλέπω ότι είναι από Πλαίσιο.

Ο μοναδικός λόγος για να με καλέσουν είναι να με ενημερώσουν πως έχει φτάσει η σειρά μου. Υποθέτω...

Προφανώς δε γίνεται να καλέσεις πίσω το 12ψήφιο. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και τους εξηγώ. Ο τηλεφωνητής αγενέστατος, χωρίς διάθεση να εξυπηρετήσει. Επιμένω ευγενικά, ίσως πολύ ευγενικά, αλλά άκρη δε βγάζω.

Μου λέει, θα σας καλέσουν ξανά. Προφανώς αυτό δεν έγινε μέχρι τώρα, οπότε ίσως αύριο πάλι.

Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; Χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο; 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^^ Φίλε δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα, σηκώνουμε άμεσα το τηλέφωνο !!!

Εγώ ήμουν πάνω στην σκαλα στα 4 μέτρα με ένα τρυπάνι στα χέρια , χτυπάει τηλέφωνο βλέπω άγνωστο αριθμό στο ρολόι, ώπα λέω το ps5 είναι , πετ;Ω το τρυπάνι κάτω σηκώνω τηλέφωνο 

" Γειά σας λέει, για μια δημοσκόπηση σας παίρνουμε" το ήμουν έτοιμος να τους πω δεν λέγεται...

:D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, epsilon753 είπε

Σήμερα το μεσημέρι δέχομαι κλήση από 12ψηφιο το οποίο δε σηκώνω γιατί είμαι απασχολημένος στη δουλειά.

Το googl-αρω και βλέπω ότι είναι από Πλαίσιο.

Ο μοναδικός λόγος για να με καλέσουν είναι να με ενημερώσουν πως έχει φτάσει η σειρά μου. Υποθέτω...

Προφανώς δε γίνεται να καλέσεις πίσω το 12ψήφιο. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και τους εξηγώ. Ο τηλεφωνητής αγενέστατος, χωρίς διάθεση να εξυπηρετήσει. Επιμένω ευγενικά, ίσως πολύ ευγενικά, αλλά άκρη δε βγάζω.

Μου λέει, θα σας καλέσουν ξανά. Προφανώς αυτό δεν έγινε μέχρι τώρα, οπότε ίσως αύριο πάλι.

Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; Χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο; 😀

Έχουν γράψει κι άλλα μέλη σε προηγούμενες σελίδες που έπαθαν το ίδιο με σένα ότι τους ξαναπήραν την επόμενη μέρα, οπότε relax και αύριο τον νου σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, epsilon753 είπε

Σήμερα το μεσημέρι δέχομαι κλήση από 12ψηφιο το οποίο δε σηκώνω γιατί είμαι απασχολημένος στη δουλειά.

Το googl-αρω και βλέπω ότι είναι από Πλαίσιο.

Ο μοναδικός λόγος για να με καλέσουν είναι να με ενημερώσουν πως έχει φτάσει η σειρά μου. Υποθέτω...

Προφανώς δε γίνεται να καλέσεις πίσω το 12ψήφιο. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και τους εξηγώ. Ο τηλεφωνητής αγενέστατος, χωρίς διάθεση να εξυπηρετήσει. Επιμένω ευγενικά, ίσως πολύ ευγενικά, αλλά άκρη δε βγάζω.

Μου λέει, θα σας καλέσουν ξανά. Προφανώς αυτό δεν έγινε μέχρι τώρα, οπότε ίσως αύριο πάλι.

Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; Χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο; 😀

Ποια μερα ειχες μπει στη λιστα? Εχουμε ακομα ελπιδα απο πλαισιο αραγε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sils είπε

Λιγο υπομονη ακομα παιδες μην δινεται λεφτα σε μαυραγορητες και ας σας περισευουν ,αυτοι φταινε για αυτη την κατασταση σε μεγαλο βαθμο.

Κριμα γιατι πολυ εχουν γινει μαγκες και οχι τιποτα αλλο τα θυματα αφηνουν και θετικες αξιολογησεις........βλεπω ατομα που εχουν δωσει πάνω απο 10 κονσολες σε λογαριασμους  που δεν εχουν ούτε εναν μηνα και ολοι........την ιδια καραμελα " ειναι για λογαριασμο φιλου".

Λοιπον τον Απριλη θα ερθει η διπλασια ποσοτητα απο τον Μαρτη και iσως ειναι και νεο revision με ακομα χαμηλοτερες θερμοκρασιες και καποιες μικροαλλαγες στην motherboard .

Αφήστε τους μαυραγορητες να ασχοληθουν με τα λαδια που πουλουσαν οι παππούδες τους στην κατοχη και εχουν καποια ακομα στις αποθηκες

Σκεψου μονο πιθανε αγοραστη για ποσο χαζο και εθισμενο σε περναει που αγοραζεις κονσολα με καπελο 200 -300 ευρω.....έλεος παρε ενα series s,switch,3ds, φατα σε σουβλακια!

Έτσι είναι φίλε τα ανέφερα και εγω αυτά πιο πάνω !!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία 20/9 από Κωτσόβολο Digital Edition το παρέλαβα προχθές τη Δευτέρα 29/3. Sorry για την καθυστέρηση αλλά ήθελα πρώτα να βεβαιωθώ ότι δεν έβλεπα όνειρο! Καλή υπομονή σε όσους το περιμένουν!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Evlogitos21 είπε

Παραγγελία 20/9 από Κωτσόβολο Digital Edition το παρέλαβα προχθές τη Δευτέρα 29/3. Sorry για την καθυστέρηση αλλά ήθελα πρώτα να βεβαιωθώ ότι δεν έβλεπα όνειρο! Καλή υπομονή σε όσους το περιμένουν!

Ξερεις οτι φταιει το νικνειμ,που παρελαβες ετσι??Καλυτερα αλλαξε το βεβαια σε "Ευλογημένος"...

Επεξ/σία από SDRF71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, GeorgeX77 είπε

Δε μπορώ να καταλάβω πως το Πλαίσιο πήρε τεράστια ποσότητα και οι άλλοι όχι. Ίσως να έχει δίκιο ένα παιδί στα σχόλια που είπε προηγουμένως, ότι αυτή η μεγάλη ποσότητα ίσως θα ληφθεί εναλλάξ από όλες τις αλυσίδες.

Φίλε μου μην μπερδεύεσαι το πλαίσιο δεν πήρε καμία τεράστια παραλαβή Απλά ήταν πιο σοβαρή έκλεισαν τις παραγγελίες όταν μεγάλες αλυσίδες Της είχαν ανοιχτές και παρήγγειλε όλη η Ελλάδα τη χειρότερη διαχείριση την έκανε ο Κωτσόβολος όταν και η τελευταία τρύπα του ζουρνά σταμάτησε να παίρνει παραγγελίες αυτός Συνέχισε ακάθεκτος με παρότρυνση να βάζεις και προκαταβολή.

επίσης να μην ξεχνάμε ότι ο Κωτσόβολος ανήκει στην αλυσίδα Dixon (Λογικα αγοραζει κεντρικα απο σονυ europe) η οποία διανέμει τα προϊόντα της όπου οπότε και όπως θέλει πιστεύω ότι την Ελλάδα την άφησε στις χώρες με τη χαμηλότερη διαθεσιμότητα.

Όχι ότι πρόκειται να τους τιμωρήσουμε γιατί όταν γίνει μία προσφορά θα τρέξουμε όλοι για να γλιτώσουμε κανένα ευρώ πούλο Εξάλλου δεν είμαστε ικανει να τιμωρήσουμε τους μαυραγορίτες που είναι συνηπεύθυνη για όλο αυτό.

Άκυρο αλλά θέλω να το αναφέρω έπιασα κουβέντα με έναν μαυραγορίτη που πουλάει ένα digital στη διπλή τιμή και δύο ευρώ παραπάνω δηλαδή στα 800 ακατέβατα και του λέω Ρε φίλε αν το αγοράσω και το πάρω από το χώρο σου οταν με δεις θέλω να μου πεις ειλικρινά Τι θα σκεφτείς για μένα .........και μου απαντάει " ότι είσαι ευκατάστατος" (χαχαχαχα, ειναι και διπλωματης ο τυπος)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sils είπε

Φίλε μου μην μπερδεύεσαι το πλαίσιο δεν πήρε καμία τεράστια παραλαβή Απλά ήταν πιο σοβαρή έκλεισαν τις παραγγελίες όταν μεγάλες αλυσίδες Της είχαν ανοιχτές και παρήγγειλε όλη η Ελλάδα τη χειρότερη διαχείριση την έκανε ο Κωτσόβολος όταν και η τελευταία τρύπα του ζουρνά σταμάτησε να παίρνει παραγγελίες αυτός Συνέχισε ακάθεκτος με παρότρυνση να βάζεις και προκαταβολή.

επίσης να μην ξεχνάμε ότι ο Κωτσόβολος ανήκει στην αλυσίδα Dixon (Λογικα αγοραζει κεντρικα απο σονυ europe) η οποία διανέμει τα προϊόντα της όπου οπότε και όπως θέλει πιστεύω ότι την Ελλάδα την άφησε στις χώρες με τη χαμηλότερη διαθεσιμότητα.

Όχι ότι πρόκειται να τους τιμωρήσουμε γιατί όταν γίνει μία προσφορά θα τρέξουμε όλοι για να γλιτώσουμε κανένα ευρώ πούλο Εξάλλου δεν είμαστε ικανει να τιμωρήσουμε τους μαυραγορίτες που είναι συνηπεύθυνη για όλο αυτό.

Άκυρο αλλά θέλω να το αναφέρω έπιασα κουβέντα με έναν μαυραγορίτη που πουλάει ένα digital στη διπλή τιμή και δύο ευρώ παραπάνω δηλαδή στα 800 ακατέβατα και του λέω Ρε φίλε αν το αγοράσω και το πάρω από το χώρο σου οταν με δεις θέλω να μου πεις ειλικρινά Τι θα σκεφτείς για μένα .........και μου απαντάει " ότι είσαι ευκατάστατος" (χαχαχαχα, ειναι και διπλωματης ο τυπος)

 

Το ξέρω ότι έχουν κάνει τη χειρότερη διαχείριση. Και όχι μόνο, έχουν και το χειρότερο service από όλους. Αυτό που κάνουν στο τηλεφωνικό κέντρο είναι ντροπή, αν πρόκειται για τεχνική υποστήριξη να σε έχουν μία ώρα στην αναμονή και τελικά να πέφτει η γραμμή, ενώ αν πρόκειται για νέα τηλεφωνική παραγγελία να εμφανίζεται ως δια μαγείας και χωρίς καθόλου αναμονή κάποιος για να σε εξυπηρετήσει! Για τον μαυραγορίτη δεν σχολιάζω γιατί θα βρίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/3/2021 στις 7:49 ΜΜ, epsilon753 είπε

Σήμερα το μεσημέρι δέχομαι κλήση από 12ψηφιο το οποίο δε σηκώνω γιατί είμαι απασχολημένος στη δουλειά.

Το googl-αρω και βλέπω ότι είναι από Πλαίσιο.

Ο μοναδικός λόγος για να με καλέσουν είναι να με ενημερώσουν πως έχει φτάσει η σειρά μου. Υποθέτω...

Προφανώς δε γίνεται να καλέσεις πίσω το 12ψήφιο. Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και τους εξηγώ. Ο τηλεφωνητής αγενέστατος, χωρίς διάθεση να εξυπηρετήσει. Επιμένω ευγενικά, ίσως πολύ ευγενικά, αλλά άκρη δε βγάζω.

Μου λέει, θα σας καλέσουν ξανά. Προφανώς αυτό δεν έγινε μέχρι τώρα, οπότε ίσως αύριο πάλι.

Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; Χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο; 😀

DISC ή DIGITAL;! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκε ο Απρίλιος, Καλό μήνα σε όλους Υπάρχει κάποιος απο Κωτσόβολο που να έχει παραλάβε με παραγγελία μετα τις 10 Νοεμβρίου? Εγω είμαι 21/11 disk editionτίποτα ακόμα! Νομίζω έχουν εξυπηρετήσει μέχρι 5-10 Νοεμβρίου αν δεν κάνω λάθος. Πήρα τηλεφωνο ενα σκρουτζαδικο και οι απατεώνες το έχουν 739 ευρω. Τουσ ρωτάω γιατι αφού η τιμή είναι 499 και μου λέει εμείς το έχουμε άμεσα διαθέσιμο όμως. χαχαχα και εκεί γέλασα. δεν θέλουν καταγγελία στη προστασία του καταναλώτη και ενημέρωση της Sony Ελλάς?

Επεξ/σία από Connos1976
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...