Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη σελίδα του λινκ απο πάνω φαίνονται διαθέσιμα όλα, στις σελίδες των επιμέρους προϊόντων εμφανίζονται προσωρινά εξαντλημένα. Υποθέτω γι' αυτό κολλάει στη πληρωμή.

Έβαλα παραγγελία πριν μια ώρα περίπου, λέει  παράδοση 7-9 του μήνα.

Άντε να δούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kwstakisii είπε

 

Επικοινώνησε με το κατάστημα που σε πήρε τηλέφωνο και σε ρώτησε αν θέλεις να αλλαξεις πακέτο. Εφόσον η επικοινωνία έγινε πριν 2 βδομάδες έπρεπε να έχεις παραλαβει απο την προηγούμενη εβδομάδα.

Κάλεσα Χθες και μου είπαν ότι ακόμα τα περιμένουν…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ψέμματα τελείωσαν θα τα φάνε στην μάπα οι scalpers τωρα  ,  αλλαξαν τα πραγματα προσ το καλυτερο και ειμαι σιγουρος και κανα μηνα θα ειναι στα ραφια ,εστω και λιγα λιγα πια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το public. Δοκίμασα χθες να αγοράσω το bundle με το Ratchet ακολουθώντας το link που παρατέθηκε σε προηγούμενο post εδώ. Επέλεξα πληρωμή με πιστωτική. Έφτασα στο τελευταίο βήμα, πλήρωσα αλλά εκεί κόλλησε. Δεν έλαβα ποτέ email από το public για την παραγγελία ούτε από την τράπεζα για την χρέωση στην κάρτα. Η χρέωση όμως φαινόταν κανονικά στο web-banking.

Ακολούθησε επικοινωνία με το public όπου τους έδωσα τα στοιχεία μου και με ενημέρωσαν ότι έγινε λάθος γιατί το προϊόν δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ και πως είναι γνωστό πρόβλημα που αντιμετώπισαν και άλλοι πελάτες και θα ενημερώσουν το λογιστήριο να εντοπίσει την χρέωση και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα εντός 10 ημερών!!! Τους τα είπα ένα χέρι γιατί είναι απαράδεκτο να χρεώνουν απ ευθείας το ποσό ενώ έπρεπε να το παρακρατούν μέχρι να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα του προϊόντος και γιατί δεν υπάρχει λόγος η διαδικασία να παίρνει 10 μέρες.

Σήμερα λοιπόν μου ήρθε ένα email από Mediamark(??? λογικά γιατί είναι ίδιο μαγαζί) και μου γράφουν πως δεν βρίσκουν την χρέωση. Ακολουθεί επικοινωνία με την τράπεζα όπου επιβεβαιώνει την χρέωση από public και μου έδωσε κωδικό συναλλαγής για τον δώσω στο public να βρει την χρέωση. Τους τον έστειλα, απάντηση δεν έλαβα. Εάν δεν βγει άκρη με το public θα ζητήσω ακύρωση συναλλαγής από την τράπεζα.

Τα γράφω όλα αυτά για να βοηθήσω άλλους εδώ μέσα που μπορεί να την πατήσουν με τον ίδιο τρόπο. Είναι λίγα τα κομμάτια; Έχει πρόβλημα το σύστημά τους να διαχειριστεί τις παραγγελίες, ιδίως εάν το ενδιαφέρον είναι μεγάλο; Κάτι άλλο; Πάντως δυστυχώς έχουν πρόβλημα να διαχειριστούν τις αποτυχίες τους.

ΥΓ. Μετά από αυτό αγορά από αυτό το κατάστημα και το αδερφικό τους (mediamark) με κάρτα από web ποτέ ξανά. Ο μόνος τρόπος από ότι φαίνεται να αποκτήσω ένα PS5 χωρίς να ταλαιπωρηθώ είναι να το περιμένω να φανεί στα ράφια καταστημάτων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραλάβαμε πριν λίγο από Γερμανό, ο μικρός πλέει σε πελάγη ευτυχίας 😂😂😂. Πολύ καλή εξυπηρέτηση από Γερμανό, περίμενα ότι στο κατάστημα θα μου το 'πουλούσαν' και θα μου έλεγαν να πάρω και κάνα παιχνίδι, κανένα αξεσουάρ, καμιά εγγύηση extra... Τίποτα, κύριοι. Εκτέλεσαν τη συναλλαγή, με ευχαρίστησαν και έφυγα. Πάντως και ο τύπος στον Γερμανό μου είπε ότι πλέον θα αρχίσουν να έρχονται. Έχω μια προπαραγγελία που έβαλα στον Κωτσόβολο στις 26/4/21, χωρίς πληρωμή φυσικά. Θα την αφήσω, είμαι περίεργος να δω πότε θα με πάρουν.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, dgl1111 είπε

Σχετικά με το public. Δοκίμασα χθες να αγοράσω το bundle με το Ratchet ακολουθώντας το link που παρατέθηκε σε προηγούμενο post εδώ. Επέλεξα πληρωμή με πιστωτική. Έφτασα στο τελευταίο βήμα, πλήρωσα αλλά εκεί κόλλησε. Δεν έλαβα ποτέ email από το public για την παραγγελία ούτε από την τράπεζα για την χρέωση στην κάρτα. Η χρέωση όμως φαινόταν κανονικά στο web-banking.

Ακολούθησε επικοινωνία με το public όπου τους έδωσα τα στοιχεία μου και με ενημέρωσαν ότι έγινε λάθος γιατί το προϊόν δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ και πως είναι γνωστό πρόβλημα που αντιμετώπισαν και άλλοι πελάτες και θα ενημερώσουν το λογιστήριο να εντοπίσει την χρέωση και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα εντός 10 ημερών!!! Τους τα είπα ένα χέρι γιατί είναι απαράδεκτο να χρεώνουν απ ευθείας το ποσό ενώ έπρεπε να το παρακρατούν μέχρι να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα του προϊόντος και γιατί δεν υπάρχει λόγος η διαδικασία να παίρνει 10 μέρες.

Σήμερα λοιπόν μου ήρθε ένα email από Mediamark(??? λογικά γιατί είναι ίδιο μαγαζί) και μου γράφουν πως δεν βρίσκουν την χρέωση. Ακολουθεί επικοινωνία με την τράπεζα όπου επιβεβαιώνει την χρέωση από public και μου έδωσε κωδικό συναλλαγής για τον δώσω στο public να βρει την χρέωση. Τους τον έστειλα, απάντηση δεν έλαβα. Εάν δεν βγει άκρη με το public θα ζητήσω ακύρωση συναλλαγής από την τράπεζα.

Τα γράφω όλα αυτά για να βοηθήσω άλλους εδώ μέσα που μπορεί να την πατήσουν με τον ίδιο τρόπο. Είναι λίγα τα κομμάτια; Έχει πρόβλημα το σύστημά τους να διαχειριστεί τις παραγγελίες, ιδίως εάν το ενδιαφέρον είναι μεγάλο; Κάτι άλλο; Πάντως δυστυχώς έχουν πρόβλημα να διαχειριστούν τις αποτυχίες τους.

ΥΓ. Μετά από αυτό αγορά από αυτό το κατάστημα και το αδερφικό τους (mediamark) με κάρτα από web ποτέ ξανά. Ο μόνος τρόπος από ότι φαίνεται να αποκτήσω ένα PS5 χωρίς να ταλαιπωρηθώ είναι να το περιμένω να φανεί στα ράφια καταστημάτων.

αντικαταβολή να έβαζες δεν είχε ?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία ΓΕΡΜΑΝΟΣ Δευτέρα 28 Ιουνίου σκέτη συσκευή PS5 DISC. Μόλις έλαβα e-mail οτι αποστέλλεται στο κατάστημα της Αλεξανδρούπολης όπου διαμένω. Υπομονή φίλοι. Όπως όλοι βλέπουμε γεμίζει πλέον η αγορά καθώς καθημερινά ανοίγουν έστω και κατά διαστήματα οι διαθεσιμότητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kundi είπε

αντικαταβολή να έβαζες δεν είχε ?  

Δεν είχε όχι.

Παρεμπιπτόντως για να είμαι σωστός. Τελικά στο Mediamarkt(Public ή  πες το όπως θες) βρήκαν την συναλλαγή και μου επιστρέψαν το ποσό πριν καμιά ώρα. Οπότε τουλάχιστον το 10ημερο για εμένα δεν ίσχυσε.

Επεξ/σία από dgl1111
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πήρανε σήμερα τηλέφωνο ο Κωτσος για την παραγγελία μου 19/11 disc με την προσφορά bundle. Πραγματικά εκείνη την ώρα λύγισα, μου είπε οτι μέσα στην βδομάδα που έρχεται θα παραδωθεί. Πλήρωσα τα 70 ευρώ διαφορά ηλεκτρονικά μέσω κατάθεσης, ελπίζω να πάει καλά, το έκανα σύμφωνα με τις οδηγίες της κοπέλας στο τηλέφωνο αλλά ακόμα δείχνει ότι περιμένει τα λεφτά. Έχω το λινκ παραγγελίας στο κινητό μέσω SMS αλλά δεν είναι συνδεδεμένο στο λογαριασμό μου, φαίνεται να είναι ξεχωριστό. Ακύρωσε επίσης την πρώτη μου πληρωμένη παραγγελία.

 

Υπο άλλες συνθήκες θα έλεγα πού να έβαζε το bundle ο Κωτσος αλλά δε φταίει η κοπέλα οπότε κρατήθηκα. Περίμενα από τότε και σκέφτηκα γάμα το, είμαστε φαν του ratchet & clank στο σπίτι οπότε δε πάει και χαμένο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Ascian είπε

Με πήρανε σήμερα τηλέφωνο ο Κωτσος για την παραγγελία μου 19/11 disc με την προσφορά bundle. Πραγματικά εκείνη την ώρα λύγισα, μου είπε οτι μέσα στην βδομάδα που έρχεται θα παραδωθεί. Πλήρωσα τα 70 ευρώ διαφορά ηλεκτρονικά μέσω κατάθεσης, ελπίζω να πάει καλά, το έκανα σύμφωνα με τις οδηγίες της κοπέλας στο τηλέφωνο αλλά ακόμα δείχνει ότι περιμένει τα λεφτά. Έχω το λινκ παραγγελίας στο κινητό μέσω SMS αλλά δεν είναι συνδεδεμένο στο λογαριασμό μου, φαίνεται να είναι ξεχωριστό. Ακύρωσε επίσης την πρώτη μου πληρωμένη παραγγελία.

 

Υπο άλλες συνθήκες θα έλεγα πού να έβαζε το bundle ο Κωτσος αλλά δε φταίει η κοπέλα οπότε κρατήθηκα. Περίμενα από τότε και σκέφτηκα γάμα το, είμαστε φαν του ratchet & clank στο σπίτι οπότε δε πάει και χαμένο. 

Το Ratchet & Clank ήταν ένα πραγματικό διαμάντι και με ενθουσίασε καθ´όλη τη διάρκεια μέχρι το platinum, οπότε πάλι κερδισμένος θα βγεις.
 

Να πω ότι ήταν κανένα sports game ή κανένας ανούσιος τίτλος θα ήταν λίγο πίκρα. Αλλά αυτή τη στιγμή είναι ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το PS5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...