Προς το περιεχόμενο

Το macOS Big Sur «σκοτώνει» κάποια παλαιότερα MacBook Pro


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιας και το τρολάρισμα συνεχίζεται για την apple, να σας πω ότι το late 2012 τουμπανακι iMac 27 που εχω με SSD και 32gb μνημης, τρέχει πλέον Big Sur, νεράκι μετα απο διαδικασία αναβάθμισης 35 λεπτών! Η διαδικασία ήταν πολύ απλή , με ενα USB και κανα δυο drag and drop στο terminal! Τωρα, πως καταφερε η apple να δημιουργήσει πρόβλημα σε supported devices , αυτό είναι άλλη υπόθεση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, Giorgos241 είπε

Hackintosh τα ιδια!

Μου κανει εντυπωση που επαιξαν ολα χωρις καμια αλλαγη!

Μιλαμε για την Apple... Δωρεαν ? Τι ειναι αυτο?

Αυτό είναι το δωρεάν της Apple φίλε μου σε μηχάνημα 4 ετών.

Αλλαγή οθόνης, πληκτρολογίου και μπαταρίας όλα μαζί. 

Πολλά μπορούμε να λέμε για την Apple αλλά όχι για το service. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/11/2020 στις 10:40 ΜΜ, polaki είπε

θα συμφωνήσω, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. 

Φαντάσου να έχεις να κάνεις σοβαρή δουλειά και να σου νεκρώνει το μηχάνημα. Μιλάμε για αδιανόητο foul.. 

Εάν κάνεις σοβαρή δουλειά σε παλιό μηχάνημα, δεν πας day one σε major os upgrade. Περιμένεις λίγο, ενώ παράλληλα ενημερώνεσαι σχετικά με πιθανά προβλήματα που υπάρχουν, πριν προχωρήσεις.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/11/2020 στις 10:30 ΜΜ, atheatos είπε

Λογικά όσοι το πάθανε, θα τους το επισκευάσει το service δωρεάν ή θα βρεθούν με καινούργιο Mac σύντομα. Μένει να δούμε την αντίδραση της Apple. 

Καλά άμα πας εδώ στην Ελλάδα σίγουρα «δωρεάν» ειδικά εάν είναι εκτός εγγύησης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, polaki είπε

Αυτό είναι το δωρεάν της Apple φίλε μου σε μηχάνημα 4 ετών.

Αλλαγή οθόνης, πληκτρολογίου και μπαταρίας όλα μαζί. 

Πολλά μπορούμε να λέμε για την Apple αλλά όχι για το service. 

Αυτο ειπε το κοινο:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2634510/Apple-falls-favour-high-street-Shoppers-unhappy-customer-service-push-store-13th-place-survey-nations-favourite-retailers.html

https://appleinsider.com/articles/19/02/13/poor-customer-service-is-tarnishing-apples-image-in-india

Και παλι ομως λες για apple care περιπτωση απ οσο καταλαβαινω (για την περιπτωση σου).

Δεν ειμαι σε θεση να μιλησω για την Apple βεβαια. Το λογισμικο της με εχει βολεψει.

Επεξ/σία από Giorgos241
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Αυτο ειπε το κοινο:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2634510/Apple-falls-favour-high-street-Shoppers-unhappy-customer-service-push-store-13th-place-survey-nations-favourite-retailers.html

https://appleinsider.com/articles/19/02/13/poor-customer-service-is-tarnishing-apples-image-in-india

Και παλι ομως λες για apple care περιπτωση απ οσο καταλαβαινω (για την περιπτωση σου).

επέτρεψέ μου να σου πω την άποψη μου για το πρώτο link, αν και είναι του 2014 και ειδικά αυτό το κομμάτι: 

"But woe betide the poor individual who doesn’t know their FaceTime App from their Safari browser – for getting help can be extremely frustrating.
People who want help in setting up, fixing or understanding the operation of their device can go to the store’s so-called ‘genius bar’, where Apple’s experts can work their magic.
However, forget simply rolling up when on a shopping trip into town, for these ‘geniuses’ are often so busy that it can take days to get an appointment.
The fact that so many people are waiting for help raises a question as to whether Apple’s devices are as simple and intuitive to use as the company and its British design chief, Sir Jonathan Ive, claim."

Και μόνο διαβάζοντας το bold καταλαβαίνεις.. 

Η εμπειρία μου από πρώτο χέρι μιας και έχω πάει 4-5 φορές σε Apple store στο Λονδίνο, πράγματι υπάρχουν δεκάδες χρήστες που ρωτάνε βοήθεια για τα ποιό απλά πράγματα, προφανώς διάφοροι  είχαν ένα actual πρόβλημα και το Genious bar έπρεπε να λύσει. Σε εμάς εδώ, αλλά και στο εξωτερικό, αυτές οι ερωτήσεις (ας τους ονομάσουμε "μη γνώστες, ή απλά ΑΝΙΩΘΟΥΣ") συνήθως γίνονται σε κακόμοιρα "ξαδερφάκια που ξέρουν από αυτά", ή σε καημένους υπαλλήλους της Voda ή του Γερμανού που δεν έχουν καμία επαφή με τον υπάλληλο του Γερμανού ως "job description". Που μετά απλά βέβαια λέει "ευχαριστώ αγόρι μου, να σαι καλά, αυτό ήθελα γειά σου" και φεύγουν τη στιγμή που και εγώ (εσύ, αυτός κλπ) περιμένουμε να εξυπηρετηθούμε για κάτι που πράγματι πέφτει μες τις αρμοδιότητες ενός υπαλλήλου. 

Οπότε ΟΚ αυτά τα άρθρα που μου δείχνεις, αλλά δε νομίζω ότι μιλάνε για το πραγματικό πρόβλημα, που τελικά το έχει ο ΚΟΣΜΟΣ, και όχι οι συσκευές. 

Να το πω και αλλιώς? Δεν μπορείς να γκρινιάξεις για την εξυπηρέτηση της Xiaomi, όταν δεν μπορείς να πας σε κατάστημα της Xiaomi αφού δεν υπάρχει. ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, polaki είπε

Οπότε ΟΚ αυτά τα άρθρα που μου δείχνεις, αλλά δε νομίζω ότι μιλάνε για το πραγματικό πρόβλημα, που τελικά το έχει ο ΚΟΣΜΟΣ, και όχι οι συσκευές. 

Της εταιριας το moto: simplicity is the ultimate sophistication κλπ κλπ.

Αν δεν μπορεις να κανεις τα αυτονοτητα ευκολα τοτε πρεπει να φταιει και η συσκευη (οχι μονο αλλα ΚΑΙ η συσκευη).

 

3 ώρες πριν, polaki είπε

Η εμπειρία μου από πρώτο χέρι μιας και έχω πάει 4-5 φορές σε Apple store στο Λονδίνο, πράγματι υπάρχουν δεκάδες χρήστες που ρωτάνε βοήθεια για τα ποιό απλά πράγματα, προφανώς διάφοροι  είχαν ένα actual πρόβλημα και το Genius bar έπρεπε να λύσει. Σε εμάς εδώ, αλλά και στο εξωτερικό, αυτές οι ερωτήσεις (ας τους ονομάσουμε "μη γνώστες, ή απλά ΑΝΙΩΘΟΥΣ") συνήθως γίνονται σε κακόμοιρα "ξαδερφάκια που ξέρουν από αυτά"

Το κλασσικο: There is one "technician" among us!

2 ώρες πριν, polaki είπε

προφανώς διάφοροι  είχαν ένα actual πρόβλημα και το Genius bar έπρεπε να λύσει.

 

Υπαρχει και william rossmann που εχει σκασει να λεει σε ολους οτι ναι οκ καλα τα iPad κλπ αλλα για τα λεφτα τους θα επρεπε να ειναι καλυτερα κατασκευασμενα. Και το δικο σου απ οσο καταλαβα και αναφερεις, δεν θα επρεπε να εχει παθει βλαβη... Αλλα εγινε! Αν δεν ησουν στο Apple care δεν θα ειχες τετοια αντιμετωπιση.

 

Ουτε Apple Store εχουμε.

Resellers εχουμε εδω.

 

Xiaomi το ιδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...