Προς το περιεχόμενο

iPad Air 2020 64GB WiFi 649€ (+97€ επιστροφή για κάρτες με επιστροφή Eurobank) @ Γερμανός [Ξανά διαθέσιμο]


evakousk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ μπήκα χθες στις 12.10, ισχυει ότι πότε το εμφάνιζε στην αρχική τιμή και πότε με την εκπτωση όταν κλικαρες το προιον, είχε διαθεσιμότητες εχθες που είχα μπει, επιχείρησα να πάρω το ipad gen8 gold και τελευταια στιγμη ενω προχωρούσα την διαδικασία εξαντλήθηκε, τελικα πρόλαβα και τσίμπησα το ασημί, μέχρι τις 12.30 ειχαν φύγει οποτε δεν πρεπει να ηταν πολλά κομμάτια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως είναι τραγικοί εντάξει. Βγάλανε τάχα προσφορά και παράλληλα προσφορά με επιστροφή στη eurobank.

Οι μισές μέρες έχουν περάσει και δεν έχουν καν απόθεμα, δεν είχανε ποτέ (ρώτησα στα κεντρικά). Δεν έχουν παραλάβει ακόμα.

Και σε 4 μέρες λήγει η έκπτωση του 15%.

Επιπλέον δεν σου επιτρέπει το σαιτ να κόψεις τιμολόγιο με το άρθρο 39α και άμεση αποφορολόγηση, αυτό γίνεται μόνο από το κατάστημα λέει. Και από την άλλη στο κατάστημα απαγορεύεται να κάνουν πωλήσεις όσο είναι το lockdown. :D

Ελληνική παράνοια 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόλαβα και έκανα μια παραγγελία πριν από 5 λεπτα και ελπίζω να μην με πάρουν τηλ ότι δεν υπάρχει γιατί το δείχνει ότι πάλι δεν έχει απόθεμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/11/2020 στις 7:13 ΜΜ, thodoris20s είπε

 

Επιπλέον δεν σου επιτρέπει το σαιτ να κόψεις τιμολόγιο με το άρθρο 39α και άμεση αποφορολόγηση, αυτό γίνεται μόνο από το κατάστημα λέει. Και από την άλλη στο κατάστημα απαγορεύεται να κάνουν πωλήσεις όσο είναι το lockdown. :D

Το ιδιο ισχύει και στο eshop της Cosmote. Δεν είναι παράνομο να μην σου επιτρέπει την έκδοση τιμολογίου μέσω του eshop?

Σου λένε κιόλας αν θέλετε τιμολόγιο να δηλώσετε ότι δεν υπάγεστε στο άρθρο 39α.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Georgegr3 είπε

Ε παιδι μου ποτε τελειωσαν παλι; Καθε 2-3 ωρες κανω ανανεωση τη σελιδα τους μηπως και, εδω και 3 μερες δηλαδη.

Μας κοροϊδεύουν μην το ψάχνεις. Εγώ έστειλα email κραξίματος στην σελίδα τους στο fb. Όχι ότι θα αλλάξει κάτι, απλά τα έβγαλα από μέσα μου :D 

Αμφιβάλλω αν υπάρχει έστω και ένας να κατάφερε να το πάρει 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τι γίνεται παιδιά γιατί δεν υπάρχει γενικά στοκ; Κάπου πήρε το κάτι μου ότι εδώ και ένα μήνα θα ξεκινούσε η διάθεση τους...πήρα και εγώ ένα btw Κυριακή ξημερώματα αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το Γερμανό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προλαβα και τσιμπησα ενα το Σαββατο βραδυ (το 8th gen 32gb ασημι) με το που έγινε διαθέσιμο και σε αυτο το τεταρτο που ειχε διαθεσιμότητα και παρέλαβα εχθες με ελτα κουριερ (ενω παραγγελία παλι απο γερμανο ενα mesh ac που εκανα την κυριακη το πρωι ακομα τπτ και σε πολυ πιο πισω σταδιο στα ελτα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μην απογοητεύεστε εγώ τσίμπησα ένα σήμερα το μεσημέρι έφυγαν τα λεφτά από την κάρτα θεωρώ ότι θα μου το στείλουν.Γενικά είναι απαράδεκτοι δεν το συζητάμε απλά θεωρώ ότι μέχρι Παρασκευή θα ξανά εμφανίσουν απόθεμα τσεκάρετε τακτικά την σελίδα και οποίος προλάβει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη αλλά εγώ πλέον το χαρακτηρίζω πολύ κακή εξυπηρέτηση. Από την προηγούμενη Κυριακή που έκανα την παραγγελία, με απόθεμα υποτίθεται, όλη την εβδομάδα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Είναι σε κατάσταση καταχωρημένη 22.11.20 και αυτό. Έστειλα και ένα email χθες στο sales αλλά καμία απάντηση. Εμένα δεν μου έχει ξανατύχει τόσο κακή εμπειρία με ιντερνετική αγορά.

Επεξ/σία από noble
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΡΑΓΙΚΟΙ οι τύποι στον Γερμανό.

Σε κατάστημα που κοίταξε ο υπάλληλος για την διαθεσιμότητα, απλά δεν υπήρχε καταχωρημένο τίποτα. Εννοείται πως δεν γνώριζαν ούτε για ποιο ipad μιλάμε, ούτε αν θα έρθει κ πότε.

Shit high and watch.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα μεγάλο off topic...

Όλες οι ελληνικές αλυσίδες βασίζονται κυρίως στο δίκτυο καταστημάτων τους και λιγότερο στις διαδικτυακές αγορές. Και φυσικά δεν έχουν μπει στον κόπο να επενδύσουν όσο πρέπει σε υποδομές και προσωπικό για τα eshop τους.

Γι'αυτό σε κάθε περίοδο προσφορών - τώρα συνδυασμένη και με lockdown - χάνουν τα αβγά και τα πασχάλια. Κι εμείς ταλαιπωρουμαστε και γκρινιάζουμε (δικαιολογημένα).

Προ lockdown, παραγγελία μου στο eshop ήταν στο κατάστημα για παραλαβή σε 3 εργάσιμες μέρες.

Τώρα;

Παραγγελία τηλεφώνου από 22/11. Στις 23/11 φαίνεται στο σύστημα δημιουργία δελτίου αποστολής και δίνεται tracking number. Από τότε τίποτα... Από την εξυπηρέτηση πελατών είπαν ότι θα προωθήσουν το ερώτημα επειγόντως στους ανωτέρους και τα ΕΛΤΑ courier για να δουν τι συμβαίνει. Ούτε καν ξέρουν αν έφυγε τελικά το δέμα ή όχι!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παραθέτω την εμπειρία μου,

Παρήγγειλα το προηγούμενο Σάββατο βράδυ το ipad32gb 8th gen  και πλήρωσα (ειχε για λιγη ωρα διαθεσιμότητα) και την Κυριακή το πρωί το deco mesh M4 με αντικαταβολή. μου έστειλαν σε λίγες ώρες tracking number απο elta courier και στις 2 παραγγελίες. Παρέλαβα το ipad Τρίτη πρωί, το deco mesh M4 ακομα το περιμένω (το αγόρασα από αλλού και το έχω παραλάβει ήδη). Θεωρώ τα ελτά κούριερ έχουν φοβερές καθυστερήσεις, περιμένω κάτι άλλα πράγματα από 19.11 που βρίσκονται στο κέντρο διαλογής Αθηνών και ακόμα δεν έχω παραλάβει τπτ. Τώρα δεν ξέρω πως έγινε στο ipad και προχώρησε τόσο γρήγορα, ίσως σε πιο premium συσκευές να έχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...