Προς το περιεχόμενο

[ΚΑΡΕΚΛΑ] δρομέας reflex d 227€ [ΤΕΛΟΣ]


artlu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, Sebu είπε

Ίσως καθυστερήσεις να αφορούν συγκεκριμένουν "συνδυασμούς" υλικών και χρωμάτων καθίσματος/πλάτης?

Που μπορεί να μην είναι άμεσα διαθέσιμα ή να απαιτείται μικρή διαφοροποίηση της γραμμής παραγωγής ώστε να ετοιμαστεί το αντίστοιχο κομμάτι.

Όπως και να έχει ίσως να μην περίμεναν τέτοιο χαμό και με το γεγονός της καραντίνας και τις καθυστερήσεις σε δίκτυα προμηθευτών και διανομέων και τα εργασιακά (πχ προσωπικό ασφαλείας σε εταιρείες) λογικό πιστεύω να υπάρξουν τέτοιες καθυστερήσεις.

Με το καλό να παραλάβετε όλοι!

Στη δική μου περίπτωση τη πήρα default, χωρίς τη παραμικρή αλλαγή

1 λεπτό πριν, BlueBlood7 είπε

Κάθονται στο πάτωμα τώρα και δεν μπορούν να περιμένουν άλλο.

Δεν είναι θέμα τρέχουσας καρέκλας, είναι θέμα αλλαγής των όρων παράδοσης μονομερώς με μεγάλη απόκλιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vasilisga είπε

Στη δική μου περίπτωση τη πήρα default, χωρίς τη παραμικρή αλλαγή

Δεν είναι θέμα τρέχουσας καρέκλας, είναι θέμα αλλαγής των όρων παράδοσης μονομερώς με μεγάλη απόκλιση

Όχι είναι θέμα όγκου παρραγελιών. Άλλο π.χ. να περιμένουν 100 παραγγελίες και άλλο να περιμένουν τελικά 200 ή και περισσότερες.

Παραγγελίες δεν έχουν γίνει μόνο από το insomnia. Προσωπικά μου είχαν στείλει μεηλ από τις 19 Νοέμβρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε

Όχι είναι θέμα όγκου παρραγελιών. Άλλο π.χ. να περιμένουν 100 παραγγελίες και άλλο να περιμένουν τελικά 200 ή και περισσότερες.

Παραγγελίες δεν έχουν γίνει μόνο από το insomnia. Προσωπικά μου είχαν στείλει μεηλ από τις 19 Νοέμβρη.

Σου είχαν στείλει mail στις 19 Νοέμβρη και λένε τι?

Όταν τους πήρα τηλέφωνο Παρασκευή απόγευμα και μου είπαν ότι αποστέλεται εντός 20 ημερων και έπειτα προχώρησα σε παραγγελία ειναι θέμα ότι δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ γραμμής παραγωγής και τομέα πωλήσεων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, renaxan είπε

Το είχα αναφέρει στην αρχή του νήματος. Η παραγγελία θέλει 20 ημέρες (είχα γράψει μεγάλη αναμονή).

Το εργοστάσιο είναι στις Σέρρες (εκτός εάν τελικά πήγε Βουλγαρία). Είναι κάπως build to order.  Καλέστε να ρωτήσετε την κατάσταση παραγγελίας σας, από Δευτέρα.

Υπομονή, κουράγιο.. Σίγουρα αξίζει η αναμονή για αυτή την καρέκλα σε τέτοια τιμή!

Το εργοστάσιο είναι Σέρρες. Είμαι από Σέρρες και το ξέρω. Παιδιά ο δρομέας δεν είναι καμία τυχαία εταιρεία. Ψάξτε και λίγο στο νετ. Έχει κάνει συμβάσεις εκατομμυριων και με το γερμανικό στρατό. Πιστεύω ότι θα ανταπεξέλθουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα πως όποιος ακυρώσει, θα πρέπει να βρεί αντίστοιχη αξιόλογη προσφορά για  την οποία μπορεί να μήν γνωρίζει ημερομηνία παραλαβής η να μην είναι η αναφερόμενη που υπόσχεται το κατάστημα.

Στο τέλος δηλαδή,  μπορεί να παραλάβει την ημερομηνία που θα παραλάμβανε και απο τον Δρομέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω την παραγγελία την έβαλα στις 27/11 αργά το βράδυ. Έλαβα email που αναφέρει οτι θα παραλάβω 15--30/1/2021. Καλα που αγόρασα την billum aπο Jysk. Δεν είναι οτι καλύτερο να περιμένεις αν έχεις προπληρώσει. Σίγουρα είναι ποιοτική η καρέκλα και την αγοράσαμε σε καλή τιμή. Ξέρετε αν μπορούμε να κάνουμε αλλαγή τουλάχιστον σε χρώμα υφάσματος αφου δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα να την κατασκευάζουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι μια τόσο μεγάλη εταιρία θα έπρεπε να γνωρίζει από πριν πόσες περίπου παραγγελίες μπορεί να «σηκώσει» και απλά όταν έφτασε στο όριο να βάλει ένα popup που να γράφει "Έχουμε φτάσει στο μέγιστο όριο εξυπηρέτησης προϊόντων για την προβλεπόμενη παράδοση. Σας ενημερώνουμε πως το νέο χρονοδιάγραμμα παράδοσης είναι 15-30 Ιανουαρίου"

Απλά και λιτά. Πάνω από 10' δεν θα τους έπαιρνε να το ανεβάσουν.

Δυστυχώς το ecommerce στην Ελλάδα από τους περισσότερους επιχειρηματίες αντιμετωπίζεται ως μπακάλικο. Ελάχιστοι το αντιμετωπίζουν με τη σοβαρότητα που πρέπει, ακόμη και τώρα που βλέπουν ότι η αγορά μετατοπίζεται ακόμη περισσότερο προς τα εκεί.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως που έχω κάνει παραγγελία στις 24 Νοεμβρίου δεν έχω λάβει κάποιο email για καθυστέρηση. 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους τέλος Νοεμβρίου μου είχαν πει να την περιμένω 14-18 Δεκεμβρίου.

Για να δούμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, μίλησα σήμερα (8/12) με τα γραφεία και μου είπαν για τέλη του χρόνου παραλαβή από το κατάστημα. Η παραγγελία έγινε στις 24/11. 

Reflex D με δερματίνη (2 τεμ) .Είναι "υπό κατασκευή" μου είπε συγκεκριμένα!

Ας ελπίσουμε να πέσουν μέσα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tasos854 είπε

Παιδιά, μίλησα σήμερα (8/12) με τα γραφεία και μου είπαν για τέλη του χρόνου παραλαβή από το κατάστημα. Η παραγγελία έγινε στις 24/11. 

Reflex D με δερματίνη (2 τεμ) .Είναι "υπό κατασκευή" μου είπε συγκεκριμένα!

Ας ελπίσουμε να πέσουν μέσα!!

 Σου είχαν στείλει email για καθυστέρηση της παραγγελίας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/12/2020 στις 3:36 ΜΜ, MakeGreeceSexyAgain είπε

Νομίζω ότι μια τόσο μεγάλη εταιρία θα έπρεπε να γνωρίζει από πριν πόσες περίπου παραγγελίες μπορεί να «σηκώσει» και απλά όταν έφτασε στο όριο να βάλει ένα popup που να γράφει "Έχουμε φτάσει στο μέγιστο όριο εξυπηρέτησης προϊόντων για την προβλεπόμενη παράδοση. Σας ενημερώνουμε πως το νέο χρονοδιάγραμμα παράδοσης είναι 15-30 Ιανουαρίου"

Απλά και λιτά. Πάνω από 10' δεν θα τους έπαιρνε να το ανεβάσουν.

Δυστυχώς το ecommerce στην Ελλάδα από τους περισσότερους επιχειρηματίες αντιμετωπίζεται ως μπακάλικο. Ελάχιστοι το αντιμετωπίζουν με τη σοβαρότητα που πρέπει, ακόμη και τώρα που βλέπουν ότι η αγορά μετατοπίζεται ακόμη περισσότερο προς τα εκεί.

Επειδη ειμαι απο Σερρες και ειχαμε πολλα κρουσματα covid εδω, ισως εκει οφειλεται η καθυστερηση των παραγγελιων. Υ.Γ. Επισης, στους δυσκολους καιρους που ζουμε -κατα την γνωμη μου- ειναι tone deaf να κραζουμε ανελητα απο τη καρεκλα του σπιτιου μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, default είπε

Επειδη ειμαι απο Σερρες και ειχαμε πολλα κρουσματα covid εδω, ισως εκει οφειλεται η καθυστερηση των παραγγελιων. Υ.Γ. Επισης, στους δυσκολους καιρους που ζουμε -κατα την γνωμη μου- ειναι tone deaf να κραζουμε ανελητα απο τη καρεκλα του σπιτιου μας.

Πρωτον: Δεν κράζουμε, εκφράζουμε παράπονα σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης και επικοινωνίας από τη πλευρά του εμπόρου

Δεύτερον: Για το tone deaf που λες, δεν σχολιάζουμε ένα κοινωνικό γεγονός ούτε ο dromeas πρόκειται για φιλανθρωπικό ιδρυμα

Πελάτες είμαστε όπου προπληρώσαμε ένα προϊόν 2 μήνες+ πριν το λάβουμε στη κατοχή μας οπότε ο κάθε ένας μπορεί να σχολιάσει όπως νομίζει

Τρίτον και τελευταίον: Δεν είμαστε όλοι σε μια καρέκλα στο σπίτι μας

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω, ίσως είμαι εγώ χαλαρός, αλλά δεδομένου

  • Covid
  • Black Friday / xmas shopping
  • Remote work λόγω κρουσμάτων
  • και μόνο βλέποντας πόσες παραγγελίες πέσανε από αυτό το νήμα
  • αλλαγή έτους και ότι σημαίνει αυτό απο πλευράς υποχρεώσεων για τις εταιρείες αλλά και άδειες για υπαλλήλους

Βλέπω πανεύκολα πως οι 20 μέρες έγιναν 40.

Τώρα γιατί λέτε 60-70 μέρες και 2+ μήνες για όσους παραγγείλατε τελευταία βδομάδα Νοέμβρη, είναι λίγο παράξενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από επικοινωνία μέσω του live chat μου είπαν και εμένα ότι εφόσον δεν μου έχει σταλεί κάποιο μειλ για καθυστέρηση, ισχύει κανονικά το χρονοδιάγραμμα, ότι δλδ "Ο χρόνος παράδοσης είναι 30 ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...