Προς το περιεχόμενο

Ο Microsoft Pluton επεξεργαστής ασφαλείας έρχεται σε AMD, Intel και Qualcomm επεξεργαστές


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Φίλε μου για να ξέρεις, όταν ένα έργο τέχνης πουλιέται μέσω νόμιμων οδών, ένα τμήμα από το ποσό πηγαίνει στον δημιουργό ή στους νόμιμους δικαιούχους..

Οδηγία 2001/84/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Σεπτεμβρίου 2001, σχετικά με το δικαίωμα παρακολούθησης υπέρ του δημιουργού ενός πρωτότυπου έργου τέχνης

Πνευματικά Δικαιώματα - Νόμος 2121/93

Αυτό ισχύει για έργα μόνο εντός Ε.Ε και αν δεις τον νόμο πρόκειται για έργα τα οποία έχουν μια μοναδικότητα. Αν δεις την οδηγία μιλάει για γλυπτα πινακες φωτογραφίες και σχετικά έργα και καθορίζει ότι το δικαίωμα για το οποίο μιλάς ισχύει μέχρι 70 χρόνια μετά τον θάνατο του δημιουργού. Για οποιοδήποτε άλλο έργο (ένα βιβλίο ας πούμε) ισχύει το ίδιο ακριβώς καθεστώς. Οπότε και έρχομαι εγώ και σε ρωτάω για ποιον λόγο αν αγοράσω σε e-book τις 20000 λευγες υπο την θάλασσα δεν μπορώ να ξαναπουλήσω το e-book σε καποιον άλλον αφού ο Ιουλιος Βερν έχει πολύ παραπανω από 70 χρονια που έχει πεθανει. Για ποιον λόγο αν αγοράσω το βιβλίο στο kindle έχει DRM? Πέραν αυτού. Αν δεις την οδηγία 93/98/ΕΟΚ που μιλάει για τα πνευματικά δικαιώματα μια ταινίας καθορίζει ως δημιουργούς τον σκηνοθέτη, τον σεναριογράφο, τον συνθέτη, και τον συγγραφέα των διαλόγων. Άρα για ποιον λόγο πρέπει να πληρώνω δικαιώματα συνέχεια στην Εταιρεία παραγωγής την στιγμή που συμφωνα με την οδηγία της Ε.Ε δεν είναι αυτή ο δημιουργός άρα όλα αυτά είναι κέρδος για την εταιρεία? Πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για πνευματικά δικαιώματα του δημιουργού όταν η προστασία για την οποία μιλάμε δεν παρέχεται στον/ους δημιουργούς κατα νόμο αλλά στην εταιρεία παραγωγής και διανομής? Και εφόσον ο κατα νόμο δημιουργός έχει πληρωθεί με συμβαση έργου για την δημιουργία του ήδη και δεν λαμβάνει ποσοστά η πνευματικά δικαιώματα για το εργο του για ποιον λόγο πρέπει να έχει την ίδια προστασία η εταιρεία που τον πλήρωσε? Ο δημιουργός πληρώθηκε και συμφωνησε με την εταιρεία να δημιουργήσει κάτι για μια συγκεκριμένη αμοιβή αλλά αυτό δεν κάνει την εταιρεία δημιουργό που πρέπει να παίρνει πνευματικά δικαιώματα. Επίσης Η εταιρεία πουλάει την ταινία σε ένα τηλεοπτικό σταθμό που την προβάλει δημόσια και κερδίζει για αυτό βάζοντας στο ενδιάμεσο διαφημίσεις. Εάν εγώ λοιπόν καταγράψω την ταινία από την τηλεόραση για ποιον λόγο είναι παράνομη η κατοχή της η προβολή της σε μια παρέα σε ύστερο χρόνο την στιγμή που έχει προβληθεί δημόσια και όλοι έχουν πάρει αυτό που τους αναλογεί από αυτή την ταινία? Και υπάρχουν πάρα πολλά άλλα τέτοια ερωτήματα. Επίσης για ταινίες που ηπρώτη προβολή τους ειναι παλαιότερη του ορίου των 70 η 50 ετών που προβλέπεται από τον νομο για ποιον λόγο εξακολουθεί η εταιρεία που διαχειρίζεται τα δικαιώματα να παίρνει δικαιώματα?

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, AtiX είπε

Όταν κάποιος φάσκει και αντιφάσκει στα κείμενα του

Και... αυτό... είναι... ένα... προσωπικό... συμπέρασμα... και... προϊόν... μυθοπλασίας...

13 λεπτά πριν, AtiX είπε

Τουλάχιστον τώρα κατάλαβες, άρα συμφωνούμε, ότι ο οποιοσδήποτε δημιουργός έχει το δικαίωμα να πληρωθεί από την πώληση του έργου του...

Πουθενά δεν έγραψα το αντίθετο, άρα υποθέτω ότι άρα όντως συμφωνούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, ovidius80 είπε

Αυτό ισχύει για έργα μόνο εντός Ε.Ε και αν δεις τον νόμο πρόκειται για έργα τα οποία έχουν μια μοναδικότητα. Αν δεις την οδηγία μιλάει για γλυπτα πινακες φωτογραφίες και σχετικά έργα και καθορίζει ότι το δικαίωμα για το οποίο μιλάς ισχύει μέχρι 70 χρόνια μετά τον θάνατο του δημιουργού. Για οποιοδήποτε άλλο έργο (ένα βιβλίο ας πούμε) ισχύει το ίδιο ακριβώς καθεστώς. Οπότε και έρχομαι εγώ και σε ρωτάω για ποιον λόγο αν αγοράσω σε e-book τις 20000 λευγες υπο την θάλασσα δεν μπορώ να ξαναπουλήσω το e-book σε καποιον άλλον αφού ο Ιουλιος Βερν έχει πολύ παραπανω από 70 χρονια που έχει πεθανει. Για ποιον λόγο αν αγοράσω το βιβλίο στο kindle έχει DRM? Πέραν αυτού. Αν δεις την οδηγία 93/98/ΕΟΚ που μιλάει για τα πνευματικά δικαιώματα μια ταινίας καθορίζει ως δημιουργούς τον σκηνοθέτη, τον σεναριογράφο, τον συνθέτη, και τον συγγραφέα των διαλόγων. Άρα για ποιον λόγο πρέπει να πληρώνω δικαιώματα συνέχεια στην Εταιρεία παραγωγής την στιγμή που συμφωνα με την οδηγία της Ε.Ε δεν είναι αυτή ο δημιουργός άρα όλα αυτά είναι κέρδος για την εταιρεία? Πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για πνευματικά δικαιώματα του δημιουργού όταν η προστασία για την οποία μιλάμε δεν παρέχεται στον/ους δημιουργούς κατα νόμο αλλά στην εταιρεία παραγωγής και διανομής? Και εφόσον ο κατα νόμο δημιουργός έχει πληρωθεί με συμβαση έργου για την δημιουργία του ήδη και δεν λαμβάνει ποσοστά η πνευματικά δικαιώματα για το εργο του για ποιον λόγο πρέπει να έχει την ίδια προστασία η εταιρεία που τον πλήρωσε? Ο δημιουργός πληρώθηκε και συμφωνησε με την εταιρεία να δημιουργήσει κάτι για μια συγκεκριμένη αμοιβή αλλά αυτό δεν κάνει την εταιρεία δημιουργό που πρέπει να παίρνει πνευματικά δικαιώματα. Επίσης Η εταιρεία πουλάει την ταινία σε ένα τηλεοπτικό σταθμό που την προβάλει δημόσια και κερδίζει για αυτό βάζοντας στο ενδιάμεσο διαφημίσεις. Εάν εγώ λοιπόν καταγράψω την ταινία από την τηλεόραση για ποιον λόγο είναι παράνομη η κατοχή της η προβολή της σε μια παρέα σε ύστερο χρόνο την στιγμή που έχει προβληθεί δημόσια και όλοι έχουν πάρει αυτό που τους αναλογεί από αυτή την ταινία? Και υπάρχουν πάρα πολλά άλλα τέτοια ερωτήματα. Επίσης για ταινίες που ηπρώτη προβολή τους ειναι παλαιότερη του ορίου των 70 η 50 ετών που προβλέπεται από τον νομο για ποιον λόγο εξακολουθεί η εταιρεία που διαχειρίζεται τα δικαιώματα να παίρνει δικαιώματα?

 

Τουλάχιστον απάντησες μόνος σου ότι πρέπει να πληρώνουμε δικαιώματα στους δημιουργούς ακόμα και στην μεταπώληση, είναι ένα βήμα σημαντικό από το... 

3 ώρες πριν, ovidius80 είπε

Αρα όταν πουλάω ένα μεταχειρισμένο βιβλίο αυτό που γίνεται δεν είναι απλά μεταβίβαση της άδειας χρήσης του βιβλίου μιας και το βιβλίο παύει να βρίσκεται στα χέρια μου? Ο συγγραφέας και ο εκδοτικός οίκος οτι ήταν να πάρουν το πήραν για αυτή την άδεια χρήσης. Ομοίως αν λοιπόν μεταβιβάσω την αδεια χρήσης του παιχνιδιού που έχω σε έναν άλλο παίχτη που είναι η διαφορά?

Για την ιστορία, το ότι πληρώνεται η εταιρία διαχείρισης πχ μιας ταινίας ή ενός βιβλίου, δεν σημαίνει ότι αυτά τα χρήματα δεν καταλήγουν στους δημιουργούς...

11 λεπτά πριν, randomcat είπε

Και... αυτό... είναι... ένα... προσωπικό... συμπέρασμα... και... προϊόν... μυθοπλασίας...

Πουθενά δεν έγραψα το αντίθετο, άρα υποθέτω ότι άρα όντως συμφωνούμε...

vs

Στις 25/11/2020 στις 4:49 ΜΜ, randomcat είπε

Εμένα με ενοχλεί περισσότερο που κάποιος έχει το νομικό δικαίωμα για να παραπονεθεί αν κάποιος άλλος του στερήσει κέρδη από τα άυλα προϊόντα του (προϊόντα όχι υπηρεσίες - έχει σημασία). Δηλαδή okay, κατέβαλες προσπάθεια και έφτιαξες κάτι μια φορά π.χ. ένα τραγούδι και θες να πληρώνεσαι εσαεί από τα αντίγραφά του; Εντάξει, αν σου βγει σου βγήκε - όλοι μας θέλουμε residual income! Διαφορετικά, τράβα κάνε καμιά δουλειά γραφείου, κάνε κάποια επιστήμη ή πούλα διαρκώς τις υπηρεσίες σου.

Βρε μάτια μου, πότε θα καταλάβεις το ότι αυτοαναιρείσαι? Δεν χρειάζεται να συμπεράνω κάτι... εκεί είναι!!!!

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, AtiX είπε

Τουλάχιστον απάντησες μόνος σου ότι πρέπει να πληρώνουμε δικαιώματα στους δημιουργούς ακόμα και στην μεταπώληση, είναι ένα βήμα σημαντικό από το... 

Για την ιστορία, το ότι πληρώνεται η εταιρία διαχείρισης πχ μιας ταινίας ή ενός βιβλίου, δεν σημαίνει ότι αυτά τα χρήματα δεν καταλήγουν στους δημιουργούς...

Ποτέ δεν είπα οτι δεν πρέπει να πληρωθεί ο δημιουργός. Το ότι πρέπει να πληρωθεί για την μεταπώληση θεωρώ ότι είναι ηλίθιο γιατί ο δημιουργός έχει ήδη πληρωθεί από την πρώτη φορά που πούλησε το έργο του. Για ποιον λόγο πρέπει ο γλύπτης η ο συγγραφέας ή φωτογράφος να πληρώνεται ξανά και ξανά για κάτι που έφτιαξε μια φορά και το πούλησε και πληρώθηκε για αυτό. Με το ίδιο σκεπτικό θα πρέπει να πληρώνεται και ο επιπλοποιός, ο αρχιτέκτονας, οι κτίστες και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να παίρνουν ποσοστά κάθε φορά που εγώ πουλάω για τον χ,ψ λόγο τα παλιά μου έπιπλα, το σπίτι μου, ή το αυτοκίνητο μου. Αλλά μια και οι "σοφοί" νομοθέτες αποφάσισαν έτσι οκ. Ωστόσο δεν μου απαντάς στα ερωτήματα που σου κανα σχετικά με τα δικαιώματα μετά την παρελευση της προστασίας. Η γιατί είναι παράνομο να κάνω σε φιλους μου προβολή μιας ταινίας η οποία προβλήθηκε στην τηλεόραση και έχω ήδη πληρώσει τα δικαιώματα της στο κανάλι ανεχόμενος πολλαπλές διακοπές για διαφημίσεις, ή ακόμα χειρότερα οταν προκειται για την ΕΡΤ έχοντας πληρώσει και μέσω της ΔΕΗ και μέσω των διαφημίσεων. Επίσης προφανώς δεν διάβασες καθόλου καλά τι εγραψα ουτε την οδηγία της Ε.Ε. Από την στιγμή που η εταιρεία δεν ειναι κατά νόμο δημιουργός και ο δημιουργός έχει πληρωθεί εφάπαξ  για ποιον λόγο πρεπει η εταιρεία να συνεχίζει να πληρώνεται εσαεί για ενα έργο που πληρώθηκε ηδη ο δημιουργός. Και στην τελική για ποιον λόγο είναι απαραίτητα τόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα προστασίας. Όσο για το δεύτερο σχόλιο οτι οταν πληρώνεται η εταιρεία διαχείρισης τα χρήματα καταλήγουν στους δημιουργούς. Θα συμφωνούσα και θα επαύξανα αν κατέληγε στον δημιουργό το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων αν δηλαδη κατέληγε στον δημιουργό οτιδήποτε παραπανω από το μισό των κερδών. Απο την στιγμή ομως που αυτό δεν συμβαίνει τουλάχιστον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ας μην σχολιάσουμε. Επίσης ακόμη χειρότερα είναι όταν ο δημιουργός έχει παράξει το έργο με σύμβαση έργου και έχει παραιτηθεί των οποιονδήποτε δικαιωμάτων. Σε αυτή την περίπτωση για ποιον λόγο θα πρεπει η εταιρεία να λαμβανει πνευματικά δικαιώματα οταν δεν είναι δημιουργός και ο δημιουργός έχει ήδη πληρωθεί και δεν προκειται να πάρει ουτε λεπτό από μελλοντικές πωλήσεις και μεταπωλήσεις? Μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά ερωτήματα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, AtiX είπε

Βρε μάτια μου, πότε θα καταλάβεις το ότι αυτοαναιρείσαι? Δεν χρειάζεται να συμπεράνω κάτι... εκεί είναι!!!!

Δηλαδή λες ότι είσαι εναντίων του να πληρώνεις φόρους και ότι κλέβεις συστηματικά το κράτος... εγώ αυτό συμπεραίνω, και φαίνεται ξεκάθαρα σε αυτά που γράφεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ovidius80 είπε

Ποτέ δεν είπα οτι δεν πρέπει να πληρωθεί ο δημιουργός. Το ότι πρέπει να πληρωθεί για την μεταπώληση θεωρώ ότι είναι ηλίθιο γιατί ο δημιουργός έχει ήδη πληρωθεί από την πρώτη φορά που πούλησε το έργο του. Για ποιον λόγο πρέπει ο γλύπτης η ο συγγραφέας ή φωτογράφος να πληρώνεται ξανά και ξανά για κάτι που έφτιαξε μια φορά και το πούλησε και πληρώθηκε για αυτό. Με το ίδιο σκεπτικό θα πρέπει να πληρώνεται και ο επιπλοποιός, ο αρχιτέκτονας, οι κτίστες και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να παίρνουν ποσοστά κάθε φορά που εγώ πουλάω για τον χ,ψ λόγο τα παλιά μου έπιπλα, το σπίτι μου, ή το αυτοκίνητο μου. Αλλά μια και οι "σοφοί" νομοθέτες αποφάσισαν έτσι οκ. Ωστόσο δεν μου απαντάς στα ερωτήματα που σου κανα σχετικά με τα δικαιώματα μετά την παρελευση της προστασίας. Η γιατί είναι παράνομο να κάνω σε φιλους μου προβολή μιας ταινίας η οποία προβλήθηκε στην τηλεόραση και έχω ήδη πληρώσει τα δικαιώματα της στο κανάλι ανεχόμενος πολλαπλές διακοπές για διαφημίσεις, ή ακόμα χειρότερα οταν προκειται για την ΕΡΤ έχοντας πληρώσει και μέσω της ΔΕΗ και μέσω των διαφημίσεων. Επίσης προφανώς δεν διάβασες καθόλου καλά τι εγραψα ουτε την οδηγία της Ε.Ε. Από την στιγμή που η εταιρεία δεν ειναι κατά νόμο δημιουργός και ο δημιουργός έχει πληρωθεί εφάπαξ  για ποιον λόγο πρεπει η εταιρεία να συνεχίζει να πληρώνεται εσαεί για ενα έργο που πληρώθηκε ηδη ο δημιουργός. Και στην τελική για ποιον λόγο είναι απαραίτητα τόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα προστασίας. Όσο για το δεύτερο σχόλιο οτι οταν πληρώνεται η εταιρεία διαχείρισης τα χρήματα καταλήγουν στους δημιουργούς. Θα συμφωνούσα και θα επαύξανα αν κατέληγε στον δημιουργό το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων αν δηλαδη κατέληγε στον δημιουργό οτιδήποτε παραπανω από το μισό των κερδών. Απο την στιγμή ομως που αυτό δεν συμβαίνει τουλάχιστον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ας μην σχολιάσουμε. Επίσης ακόμη χειρότερα είναι όταν ο δημιουργός έχει παράξει το έργο με σύμβαση έργου και έχει παραιτηθεί των οποιονδήποτε δικαιωμάτων. Σε αυτή την περίπτωση για ποιον λόγο θα πρεπει η εταιρεία να λαμβανει πνευματικά δικαιώματα οταν δεν είναι δημιουργός και ο δημιουργός έχει ήδη πληρωθεί και δεν προκειται να πάρει ουτε λεπτό από μελλοντικές πωλήσεις και μεταπωλήσεις? Μπορείς να μου απαντήσεις σε αυτά ερωτήματα?

Από την στιγμή που κάτι που περιέχει πνευματικά δικαιώματα μεταπουληθεί και άρα κάποιος βγάλει κέρδος, είναι αυτονόητο, δίκαιο και νόμιμο να πληρωθεί και ο δημιουργός του... όλα τα άλλα είναι αερολογίες και ψευτοεπιχειρήματα (πχ σου λέω ότι τα δικαιώματα που εισπράττουν οι εταιρίες πάνε στους δημιουργούς και εσύ αναφέρεις ότι πάει ένα μικρό ποσοστό... σοβαρά εσύ πως το ξέρεις ή ακόμα καλύτερα για πες το μας) για να δικαιολογήσουμε και να κάνουμε λάστιχο την ανέχεια μας και το τι μας βολεύει τώρα... Αύριο, μεθαύριο που είτε η γυναικά μας, είτε ο αδελφός μας, είτε εμείς οι ίδιοι ασχοληθούμε με αυτόν τον τομέα, θα αρχίσουμε να λέμε πόσο δίκαιο είναι να πληρώνονται τα πνευματικά δικαιώματα και πόσο κακό κάνει η μεταπώληση αυτών των προϊόντων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, AtiX είπε

Από την στιγμή που κάτι που περιέχει πνευματικά δικαιώματα μεταπουληθεί και άρα κάποιος βγάλει κέρδος, είναι αυτονόητο, δίκαιο και νόμιμο να πληρωθεί και ο δημιουργός του... όλα τα άλλα είναι αερολογίες και ψευτοεπιχειρήματα (πχ σου λέω ότι τα δικαιώματα που εισπράττουν οι εταιρίες πάνε στους δημιουργούς και εσύ αναφέρεις ότι πάει ένα μικρό ποσοστό... σοβαρά εσύ πως το ξέρεις ή ακόμα καλύτερα για πες το μας) για να δικαιολογήσουμε και να κάνουμε λάστιχο την ανέχεια μας και το τι μας βολεύει τώρα... Αύριο, μεθαύριο που είτε η γυναικά μας, είτε ο αδελφός μας, είτε εμείς οι ίδιοι ασχοληθούμε με αυτόν τον τομέα, θα αρχίσουμε να λέμε πόσο δίκαιο είναι να πληρώνονται τα πνευματικά δικαιώματα και πόσο κακό κάνει η μεταπώληση αυτών των προϊόντων...

Άλλα λογια να αγαπιόμαστε. Διαστρέφεις τα λόγια μου. Σου είπα οτι δεν θα ειχα πρόβλημα να παίρνει ο δημιουργός δικαιώματα εφόσον αυτά είναι πραγματικά δικαιώματα δλδ παραπάνω από τα μισά σε κάθε αγορά του προιόντος. Ξέρεις εσύ καμιά δισκογραφική η άλλη σχετική εταιρεία που θα δώσει τέτοιο ποσοστό στον δημιουργό? Εγώ προσωπικά τους καλλιτέχνες που έχω ακούσει να μιλάνε όλοι γκρινιάζουν γιατί δεν παίρνουν αρκετά μεγάλο ποσοστό από τις πωλήσεις. Επίσης αγνοείς επιδεικτικά την ερώτηση που σου κάνω για την περίπτωση που ο δημιουργός δημιουργεί με συγκεκριμένη συμβαση έργου και πληρωμή εφάπαξ. Γιατί να έχει η εταιρεία κέρδος από την μεταπώληση από την στιγμή που ο δημιουργός που υποτίθεται για την προστασία του γινονται όλα αυτά δεν παίρνει δραχμή. Συνέχεια λες ότι διαφωνώ με το να πληρώνονται πνευματικά δικαιώματα. Κάνεις λάθος. Πρέπει να πληρώνονται πνευματικά δικαιώματα. αυτό το οποίο είναι λάθος είναι να αντιμετωπίζονται αυτά τα προιόντα διαφορετικά από όλα τα υπόλοιπα. Αυτό που είναι λάθος είναι να υπάρχουν διαφορετικές πρακτικές για αυτά τα προιόντα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μόνο και μόνο επειδή είναι "άυλα" και όχι υλικά. Και στην τελική είναι λάθος να πρέπει να πληρώνεται συνέχεια σε καθε μεταπώληση του προιόντος η εταιρεία για μια επένδυση χ την στιγμή που άλλα προιόντα στα οποία έχει πέσει πολύ μεγαλύτερη επένδυση αντιμετωπίζονται ως κοινά. Και στην τελική πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία μεταξυ της προστασίας των συμφερόντων των εταιρειών και της προστασίας του καταναλωτη αν και προσωπικά με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το δευτερο από το πρώτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ovidius80 είπε

Άλλα λογια να αγαπιόμαστε. Διαστρέφεις τα λόγια μου. Σου είπα οτι δεν θα ειχα πρόβλημα να παίρνει ο δημιουργός δικαιώματα εφόσον αυτά είναι πραγματικά δικαιώματα δλδ παραπάνω από τα μισά σε κάθε αγορά του προιόντος. Ξέρεις εσύ καμιά δισκογραφική η άλλη σχετική εταιρεία που θα δώσει τέτοιο ποσοστό στον δημιουργό? Εγώ προσωπικά τους καλλιτέχνες που έχω ακούσει να μιλάνε όλοι γκρινιάζουν γιατί δεν παίρνουν αρκετά μεγάλο ποσοστό από τις πωλήσεις. Επίσης αγνοείς επιδεικτικά την ερώτηση που σου κάνω για την περίπτωση που ο δημιουργός δημιουργεί με συγκεκριμένη συμβαση έργου και πληρωμή εφάπαξ. Γιατί να έχει η εταιρεία κέρδος από την μεταπώληση από την στιγμή που ο δημιουργός που υποτίθεται για την προστασία του γινονται όλα αυτά δεν παίρνει δραχμή. Συνέχεια λες ότι διαφωνώ με το να πληρώνονται πνευματικά δικαιώματα. Κάνεις λάθος. Πρέπει να πληρώνονται πνευματικά δικαιώματα. αυτό το οποίο είναι λάθος είναι να αντιμετωπίζονται αυτά τα προιόντα διαφορετικά από όλα τα υπόλοιπα. Αυτό που είναι λάθος είναι να υπάρχουν διαφορετικές πρακτικές για αυτά τα προιόντα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μόνο και μόνο επειδή είναι "άυλα" και όχι υλικά. Και στην τελική είναι λάθος να πρέπει να πληρώνεται συνέχεια σε καθε μεταπώληση του προιόντος η εταιρεία για μια επένδυση χ την στιγμή που άλλα προιόντα στα οποία έχει πέσει πολύ μεγαλύτερη επένδυση αντιμετωπίζονται ως κοινά. Και στην τελική πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία μεταξυ της προστασίας των συμφερόντων των εταιρειών και της προστασίας του καταναλωτη αν και προσωπικά με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το δευτερο από το πρώτο.

Φίλε μου και το σταματάω εδώ, όταν καταλάβεις, διαβάσει ή δημιουργήσει προϊόν με πνευματικά δικαιώματα τότε έλα να μιλήσουμε... δυστυχώς επειδή δεν αντιλαμβάνεσαι επ' ακριβώς αυτή την φύση εργασίας (δηλ. τι σημαίνει να εκμεταλλεύεται ο άλλος κάτι που σου ανήκει έστω και πνευματικά, έστω και για 70 χρόνια) δεν μπορούμε να μιλάμε θεωρητικά για τον απλούστατο λόγο θα μιλάς υποθετικά και με γενικολογίες του τύπου αφού μετά από 70 χρόνια σταματάνε να ισχύουν τα πνευματικά δικαιώματα γιατί να πληρώνω κάτι νωρίτερα ή ότι νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη ή ότι οι εταιρίες παίρνουνε το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτά ή ότι μπροστά στην προστασία του καταναλωτή ας ''ρίξουμε'' τους δημιουργούς βγάζοντας κέρδος από την μεταπώληση των δημιουργιών τους... όπως βλέπεις, εσκεμμένα, απέφυγα να σχολιάσω το οτιδήποτε θεωρείς επιχείρημα πάνω στην μη πληρωμή πνευματικών δικαιωμάτων από την μεταπώληση, μιας και η ίδια η νομοθεσία, σε όλες τις χώρες, έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα εδώ και αρκετά χρόνια μη πω δεκαετίες... ξέρεις πότε και γιατί αναγκάστηκε το youtube να πληρώνει δικαιώματα στους δημιουργούς? Ξέρεις ότι οι ραδιοφωνικοί σταθμοί πληρώνουν κάθε μήνα πνευματικά δικαιώματα, το ίδιο κάνουν οι καφετέριες, τα μπαρ, τα κέντρα διασκέδασης ακόμα και τα εστιατόρια? Ξέρεις ότι ο κάθε κινηματογράφος, τηλεοπτικός σταθμός ακόμα και τα video club κάνει το ίδιο? Ξέρεις ότι οι οίκοι δημοπρασιών είναι υποχρεωμένοι να καταβάλουν μέρος της αμοιβής τους από την πώληση στον δημιουργό του? Το ίδιο και οι γκαλερί και οποιοσδήποτε ή οτιδήποτε εμπορεύεται πνευματική ιδιοκτησία? Καταλαβαίνεις τι είναι πνευματική ιδιοκτησία και κάτω από πιο νομικό καθεστώς προστατεύεται? Ξέρεις ότι τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής σταματάνε εκεί που ξεκινάνε τα δικαιώματα του δημιουργού?

Όπως είπα και στην αρχή και για να μην συνεχίσουμε να ήμαστε off topic... ποσώς ενδιαφέρει, το αναφέρω σε προηγούμενα ποστ, έναν δημιουργό αν ο AtiX ή ο ovidius80 έχει 5 δίσκους ή ταινίες ή παιχνίδια και θέλει να τα πουλήσει... το πρόβλημα δημιουργείτε όταν μαγαζιά τύπου public μεταπουλούν τα προϊόντα τους και φυσικά βγάζουν κέρδος σε βάρος των νόμιμων δικαιωμάτων τους.

Τέλος, θεωρώ ότι η πρακτική που αναφέρει το άρθρο δεν είναι η σωστή όχι γιατί προστατεύει τις πωλήσεις των εταιριών αλλά γιατί δεν διασφαλίζει τα συμφέροντα των δημιουργών!

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο την στιγμή που η microsoft επιβάλει κατι τέτοιο σε συσκευές είναι νόμος-όπως μου ήρθε ξαφνικό που είδα bios απο legacy σε efi kai UEFI και OYFO με σκούφο  ,  αργά η γρήγορα , θέλοντας και μη  , θα πάρουν όλοι γραμμή  , τωρα το ποιος εχει τα πνευματικά δικαιώματα και ποιος θα φάει , μαντέψτε   , ίσως γίνετε και Τειρεσίας😄

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...