Προς το περιεχόμενο

Αρνητικη αξιολογηση στο Google και συνεπειες


gasgounis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα,

 

επειδη δεν μου αρεσε καθολου η συμπεριφορα ενος καταστηματος που πηγα σημερα και θελω να κανω αρνητικη κριτικη στο google, υπαρχει ενδεχομενο να γυρισει το καταστημα εναντιον μου? Η αξιολογηση θα γινει απο τον λογαριασμο μου, οπου φαινεται το ονομα μου και φοβαμαι μηπως γυρισει εναντιον μου για αρνητικη διαφημιση- δυσφημιση η κατι παρομοιο... Το μαγαζι εκανε μια κινηση ακρως αντιεπαγγελματικη αλλα και ελλειψης σεβασμου ως ενα σημειο και θελω να το πω δημοσια. Δεν εχω κανει αλλη κριτικη αρνητικη γενικα (μονο μια φορα στοBooking πριν απο 10 χρονια) και δεν ξερω πως το παιρνει ο επιχειρηματιας και το μαγαζι γενικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν παραθέσεις γεγονότα χωρίς να χαρακτηρίζεις δεν υπάρχει κανένα θέμα. Το να πεις μαζί με τα γεγονότα οτι θεώρησες απαράδεκτη αντιεπαγγελματική ή ασεβή μια συμπεριφορά πάλι δεν υπάρχει θέμα.

Αν γράψεις οτι είναι απατεώνες και μου κλέψαν τα λεφτά μου και τέτοια γραφικά εκεί θα μπορούσε το κατάστημα αν το λες επώνυμα να κινηθεί εναντίον σου.

Με σωστό γράψιμο και σφάξιμο με το γάντι δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

Έχω ανεβάσει αρνητικές κριτικές εδώ και πολλά χρόνια χωρίς συνέπεια, αλλά σφάζω με το γάντι και ψύχραιμα.

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, HERTHAN είπε

Γιατι αν κανεις αρνητικη τι θα σου κανει?

Κανε αλλο λογαριασμο αν φοβασαι για οποιοδηποτε λογο και γραψε χωρις να φαινεται το ονομα σου.

Μηνυση... Ξερω εγω τι μπορει να κανει ο αλλος αν τον δυσφημισεις και φαινεται δημοσια στο internet αυτη η αρνητικη κριτικη???

Ακραιο σεναριο αλλα μπορει να εχει καμερες και να βρει απο τις πινακιδες του αυτοκινητου μου που μενω.

 

Υ.Γ. εφτασα σε μαγαζι που πουλαει αναπηρικα αμαξιδια εικοσι λεπτα πριν κλεισουν σημερα για μεσημερι και αρνηθηκε να εξυπηρετησει ενω γνωριζαμε και οι δυο απο την προηγμουμενη μερα  τι ακριβως θελω να αγορασω και το ειχε κρατησει στην ακρη, δεν ειχε καθολου κοσμο στο μαγαζι και γνωριζε οτι ερχομαι απο μακρυα. Περιμενα και μεγαλυτερη ευαισθησια λογω του θεματος. Αλλα κυριως μεγαλυτερο σεβασμο προς ενα πελατη που παει να ακουμπησει τα χρηματα του και που θα επρεπε να πει "για να εξυπηρετησω τον ανθρωπο ας κλεισω και πεντε λεπτα αργοτερα το μαγαζι". Εμενα με εχασε απο πελατη...Εγω για να κρατησω τους πελατες μου θα κοιταξω να τους εξυπηρετησω. Και αν δεν μπορω, ή δεν γουσταρω γιατι εχω ξυπνησει στραβα το πρωι, εκεινη τη στιγμη θα προσπαθησω να τον πεισω οτι θελω να εξυπηρετησω αλλα δεν παιρναει απο το χερι μου.  Η απαντηση "κλεινω σε 20 λεπτα και ελα αυριο" ειναι πολυ ασχημη. Δεν ακουγεται καλα, πως να το κανουμε!

Εχω αδικο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, gasgounis είπε

Μηνυση... Ξερω εγω τι μπορει να κανει ο αλλος αν τον δυσφημισεις και φαινεται δημοσια στο internet αυτη η αρνητικη κριτικη???

Ακραιο σεναριο αλλα μπορει να εχει καμερες και να βρει απο τις πινακιδες του αυτοκινητου μου που μενω.

Υ.Γ. εφτασα σε μαγαζι που πουλαει αναπηρικα αμαξιδια εικοσι λεπτα πριν κλεισουν σημερα για μεσημερι και αρνηθηκε να εξυπηρετησει ενω γνωριζαμε και οι δυο απο την προηγμουμενη μερα  τι ακριβως θελω να αγορασω και το ειχε κρατησει στην ακρη, δεν ειχε καθολου κοσμο στο μαγαζι και γνωριζε οτι ερχομαι απο μακρυα. Περιμενα και μεγαλυτερη ευαισθησια λογω του θεματος. Αλλα κυριως μεγαλυτερο σεβασμο προς ενα πελατη που παει να ακουμπησει τα χρηματα του και που θα επρεπε να πει "για να εξυπηρετησω τον ανθρωπο ας κλεισω και πεντε λεπτα αργοτερα το μαγαζι". Εμενα με εχασε απο πελατη...Εγω για να κρατησω τους πελατες μου θα κοιταξω να τους εξυπηρετησω. Και αν δεν μπορω, ή δεν γουσταρω γιατι εχω ξυπνησει στραβα το πρωι, εκεινη τη στιγμη θα προσπαθησω να τον πεισω οτι θελω να εξυπηρετησω αλλα δεν παιρναει απο το χερι μου.  Η απαντηση "κλεινω σε 20 λεπτα και ελα αυριο" ειναι πολυ ασχημη. Δεν ακουγεται καλα, πως να το κανουμε!

Εχω αδικο?

Αφού το σκέφτεσαι τοσο πολύ και φοβάσαι ότι μπορεί να συμβεί κάτι  παράτα το και συνέχισε την ζωή σου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα άδικο. Μπορείς να γράψεις επακριβώς το περιστατικό κιόλας.

Και επειδή μίλησα για σφάξιμο με το γάντι....μπορείς να τονίσεις ότι από επαγγελματία που εξυπηρετεί ανθρώπους με ειδικές ανάγκες περίμενες μεγαλύτερη ευαισθησία και τυπικότητα από το κλείνω σε 20 έλα αύριο.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, gasgounis είπε

Μηνυση... Ξερω εγω τι μπορει να κανει ο αλλος αν τον δυσφημισεις και φαινεται δημοσια στο internet αυτη η αρνητικη κριτικη???

Ακραιο σεναριο αλλα μπορει να εχει καμερες και να βρει απο τις πινακιδες του αυτοκινητου μου που μενω.

Υ.Γ. εφτασα σε μαγαζι που πουλαει αναπηρικα αμαξιδια εικοσι λεπτα πριν κλεισουν σημερα για μεσημερι και αρνηθηκε να εξυπηρετησει ενω γνωριζαμε και οι δυο απο την προηγμουμενη μερα  τι ακριβως θελω να αγορασω και το ειχε κρατησει στην ακρη, δεν ειχε καθολου κοσμο στο μαγαζι και γνωριζε οτι ερχομαι απο μακρυα. Περιμενα και μεγαλυτερη ευαισθησια λογω του θεματος. Αλλα κυριως μεγαλυτερο σεβασμο προς ενα πελατη που παει να ακουμπησει τα χρηματα του και που θα επρεπε να πει "για να εξυπηρετησω τον ανθρωπο ας κλεισω και πεντε λεπτα αργοτερα το μαγαζι". Εμενα με εχασε απο πελατη...Εγω για να κρατησω τους πελατες μου θα κοιταξω να τους εξυπηρετησω. Και αν δεν μπορω, ή δεν γουσταρω γιατι εχω ξυπνησει στραβα το πρωι, εκεινη τη στιγμη θα προσπαθησω να τον πεισω οτι θελω να εξυπηρετησω αλλα δεν παιρναει απο το χερι μου.  Η απαντηση "κλεινω σε 20 λεπτα και ελα αυριο" ειναι πολυ ασχημη. Δεν ακουγεται καλα, πως να το κανουμε!

Εχω αδικο?

Λοιπον ο καθενας λειτουργει οπως τον αρεσει με τις οποιες συνεπειες ειτε ειναι καλες ειτε ειναι κακες.

Θεωρω οτι ηταν λαθος να κανει κατι τετοιο αλλα μικρη σημασια εχει η αποψη μου.

Αν εσυ τωρα θες να τον κανεις κριτικη μπορεις να την κανεις με τις οποιες συνεπειες επισης

Οπως πολυ σωστα ειπε και ο fragma παραπανω μην γραψεις μονο βρισιες και χαρακτηρισμους οπου ο αλλος μπορει να πατησει και να σου κανει μηνυση.

Απο εκει και περα αν φοβασαι πολυ μην κανεις τιποτα πες οτι δεν εγινε τιποτα και συνεχισε την ζωη σου.

Αν εκανα κριτικη για ολους και για ολα σε οτι μου εχει συμβει ειδικα με αλλους ειτε θα ημουνα φυλακη η στο χωμα.

Οποτε στα @@ μου προσωπικα για την κριτικη ως προς τα προσωπα και ειδικα online.Oτι ειναι να πω θα το πω μπροστα τους αν εχω θεμα και οτι γινει δεν με νοιαζει καθολου.

Παντα με τροπους βεβαια και ευγενικα δεν ειμαι ταλιμπαν.

Επεξ/σία από HERTHAN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπαν και οι προηγούμενοι, όχι βρισιές και χαρακτηρισμοι.

Οχι αναφορά πράξεων και συμβάντων τα οποία είναι παράνομα ως προς την επιχείρηση και διώκεται με κυρώσεις ενώ ταυτόχρονα δεν έχεις αποδεικτικά στοιχεία για ότι αναφέρεις πχ εστιατόριο με εργαζόμενους ανασφαλιστους, χαλασμένα φαγητά, απατεώνες κλέφτες κτλ. 

Περιστατικο σαν αυτο που ανέφερες πριν μπορείς να το πεις και αν αποτανθουν ζητώντας τα ρέστα η σε απειλήσουν άστους να λένε ότι θέλουν. 

Πάντως γενικά ως προς αυτό που είπες με το ωράριο και το κλείσιμο, αρκετά μαγαζιά τώρα έχουν αλλάξει ωράριο και μπορεί να κλείνουν πριν τις 21:00 τόσο γιατί απαγορεύεται η κυκλοφορία και λόγω χαμηλής επισκεψιμοτητας. Εδώ σε εμάς ένα μίνι μάρκετ κλείνει νωρίς ενώ είχε πελατεία, δεν ξέρουμε τους λόγους, έτσι αποφάσισαν.

Επεξ/σία από Βασίλης_29
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις κριτικές στο google στο σκρουτζ κ.λ.π. λίγοι δίνουν σημασία γιατί όλοι ξέρουμε πως γίνονται.Έχεις  επιχείριση βάζεις 10-20 φίλους από το facebook και σου γράφουν παππάδες όλα ψέματα φυσικά μόνο και μόνο για το θεαθείναι για κάποιους που τις διαβάζουν.Τώρα αν γράψεις ότι πήγες λίγο πριν το κλείσιμο και δεν σε εξυπηρέτησε δεν νομίζω ότι μπορεί να σου κάνει κάτι από τη στιγμή που αυτό είναι γεγονός.

Επειδή λες 20 λεπτά πριν τις 21.000 μήπως πήγες χτες - προχτές  20.40 και ξέχασες ότι το ωράριο είναι πλέον 20.30 , γιατί 21.00 έχει απαγόρευση κυκλοφορίας και έχει δίκιο ο αυτός.;;;;;

Επεξεργασία.... Μετά πρόσεξα ότι μιλάς για μεσημέρι οπότε λάθος η δεύτερη παράγραφος.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλογα τι έχεις να χάσεις.... Αν έχεις δική σου επιχείρηση με παρουσία στο διαδίκτυο όχι απλά δε θες να επιτίθεσαι σε άλλους αλλά καμιά φορά ανάλογα με το πόσο εκτεθιμένος είσαι δε θες ούτε να φαίνεται το όνομα σου καθώς μπορεί εύκολα κάποιος ο οποίος έχει αποθημένα μαζί σου να τη βανδαλίσει. Θες να είσαι όσο πιο συνεργάσιμος γίνεται μέχρι το σημείο όπου δε μπορείς πια να είσαι. Θα διαφωνήσω με τον παραπάνω, οι κριτικές στο διαδίκτυο έχουν τεράστια σημασία για τους πελάτες και ακόμη και μία αρνητική μπορεί να είναι αρκετή για να σου κοστίσει πολύ ακριβά ειδικά αν δεν έχεις μεγάλη παρουσία σε μία αγορά. Κάθε επιχειρηματίας πρέπει να έχει κάποιο πλάνο αντίδρασης σε αρνητικές κριτικές ανάλογα με το μέγεθος και τη σημαντικότητα της επιχείρησης του. Είναι ΠΟΛΥ σοβαρό θέμα οι κριτικές.  Κάποιες πλατφόρμες που είναι αρκετά σοβαρές θα σε εξαναγκάσουν να περάσεις από αρκετές διαδικασίες για να καταφέρεις να δώσεις αρνητική κριτική σε κάποιον. 

Όταν φοβόμαστε σημαίνει ότι δε μπορούμε να έχουμε κέρδος από μία κατάσταση οπότε απλά δε προχωράμε εκτός αν δεν έχουμε άλλη εναλλακτική. Δεν έχει κανένα νόημα να προχωρήσεις εδώ πέρα. Κέρδος θα μπορούσε να είναι και η ψυχολογική τόνωση ξερώ γω... να βγάλεις το θυμό σου αλλά για να φοβάσαι σημαίνει ότι δεν είναι αρκετό αυτό το κερδός για το ρίσκο που παίρνεις.  Μπορεί ο λόγος για τον οποίο θύμωσες να μην είναι αρκετός για να αντιδράσεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Καλύτερα μάλλον να το ξεχάσεις και να συνεχίσεις τη ζωή σου. Αν πάλι κάνεις κάτι καλύτερα κάντο ανώνυμα. Δε πιστεύω ότι θα έχεις επιπτώσεις αλλά ποτέ δε ξέρεις τι γίνεται. Επίσης μπορεί να τύχει να θες να χρησιμοποιήσεις ξανά αυτό το μαγαζί. Ποτέ δε μην αποκλείεις τίποτα. 

Κανένας καταστηματάρχης γενικά δεν θα τόλμαγε να κάνει κάτι τέτοιο ειδικά για ένα ακριβό προιόν όπως τα αναπηρικά αμαξίδια. Εμένα αυτός που σου απάντησε μου ακούγεται σαν τυχαίος πωλητής κατώτατου μισθού. Προφανώς δε νοιάζεται.  

 

Επεξ/σία από aizensama24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Στις κριτικές στο google στο σκρουτζ κ.λ.π. λίγοι δίνουν σημασία γιατί όλοι ξέρουμε πως γίνονται.Έχεις  επιχείριση βάζεις 10-20 φίλους από το facebook και σου γράφουν παππάδες όλα ψέματα φυσικά μόνο και μόνο για το θεαθείναι για κάποιους που τις διαβάζουν.Τώρα αν γράψεις ότι πήγες λίγο πριν το κλείσιμο και δεν σε εξυπηρέτησε δεν νομίζω ότι μπορεί να σου κάνει κάτι από τη στιγμή που αυτό είναι γεγονός.

Αν φιλτράρεις τις κριτικές, μια χαρά άκρη βγάζεις...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Λοιπον ο καθενας λειτουργει οπως τον αρεσει με τις οποιες συνεπειες ειτε ειναι καλες ειτε ειναι κακες.

Θεωρω οτι ηταν λαθος να κανει κατι τετοιο αλλα μικρη σημασια εχει η αποψη μου.

Αν εσυ τωρα θες να τον κανεις κριτικη μπορεις να την κανεις με τις οποιες συνεπειες επισης

Οπως πολυ σωστα ειπε και ο fragma παραπανω μην γραψεις μονο βρισιες και χαρακτηρισμους οπου ο αλλος μπορει να πατησει και να σου κανει μηνυση.

Απο εκει και περα αν φοβασαι πολυ μην κανεις τιποτα πες οτι δεν εγινε τιποτα και συνεχισε την ζωη σου.

Αν εκανα κριτικη για ολους και για ολα σε οτι μου εχει συμβει ειδικα με αλλους ειτε θα ημουνα φυλακη η στο χωμα.

Οποτε στα @@ μου προσωπικα για την κριτικη ως προς τα προσωπα και ειδικα online.Oτι ειναι να πω θα το πω μπροστα τους αν εχω θεμα και οτι γινει δεν με νοιαζει καθολου.

Παντα με τροπους βεβαια και ευγενικα δεν ειμαι ταλιμπαν.

Από τη μία δεν θα διαφωνήσω με την απόφαση σου , από την άλλη επειδή υπάρχει και κόσμος που δίνει βάση σε κριτικές που είναι σοβαρές εγώ πάντα κάνω θετική ή αρνητική κριτική.

Πρώτον έστω και έναν υποψήφιο αγοραστή αν σώσεις απο ενδεχόμενη ταλαιπωρία που μπορεί να περάσει όπως και εσύ είναι σημαντικό.

Δεύτερον πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν οι "επαγγελματίες" ότι δεν μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν , να κοροϊδεύουν κτλ. χωρίς να έχει αντίκτυπο στην επιχείρηση τους

TS να γράψεις κόσμια το παράπονο σου όπως είπαν και οι υπόλοιποι , εφ' όσον είναι γεγονός δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, gasgounis είπε

Μηνυση... Ξερω εγω τι μπορει να κανει ο αλλος αν τον δυσφημισεις και φαινεται δημοσια στο internet αυτη η αρνητικη κριτικη???

Ακραιο σεναριο αλλα μπορει να εχει καμερες και να βρει απο τις πινακιδες του αυτοκινητου μου που μενω.

Υ.Γ. εφτασα σε μαγαζι που πουλαει αναπηρικα αμαξιδια εικοσι λεπτα πριν κλεισουν σημερα για μεσημερι και αρνηθηκε να εξυπηρετησει ενω γνωριζαμε και οι δυο απο την προηγμουμενη μερα  τι ακριβως θελω να αγορασω και το ειχε κρατησει στην ακρη, δεν ειχε καθολου κοσμο στο μαγαζι και γνωριζε οτι ερχομαι απο μακρυα. Περιμενα και μεγαλυτερη ευαισθησια λογω του θεματος. Αλλα κυριως μεγαλυτερο σεβασμο προς ενα πελατη που παει να ακουμπησει τα χρηματα του και που θα επρεπε να πει "για να εξυπηρετησω τον ανθρωπο ας κλεισω και πεντε λεπτα αργοτερα το μαγαζι". Εμενα με εχασε απο πελατη...Εγω για να κρατησω τους πελατες μου θα κοιταξω να τους εξυπηρετησω. Και αν δεν μπορω, ή δεν γουσταρω γιατι εχω ξυπνησει στραβα το πρωι, εκεινη τη στιγμη θα προσπαθησω να τον πεισω οτι θελω να εξυπηρετησω αλλα δεν παιρναει απο το χερι μου.  Η απαντηση "κλεινω σε 20 λεπτα και ελα αυριο" ειναι πολυ ασχημη. Δεν ακουγεται καλα, πως να το κανουμε!

Εχω αδικο?

 

Τα  περί πινακίδων μυνησεων κλπ μοιάζουν περισσότερο με πρώιμα σημάδια μανίας καταδίωξης.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. περιεγραψε το περιστατικο 

2. απεφυγε την προσωπικη σου γνωμη 

3. να εισαι ευγενικος & ακριβης 

4. απεφυγε επικληση στο συναισθημα

5. εαν το καταστημα προσεφερε καλυτερη τιμη εναντι αλλων, ευκολη προσβαση κ γενικως υπηρχαν καποια θετικα καλο θα ειναι ν'αναφερθουν γιατι προσωπικα ως καταναλωτης θα τα λαβω σοβαρα. (πχ οτι δεν εισαι βαλτος απο αλλο ανταγωνιστικο καταστημα). 

6. ακολουθως του 5, εαν το καταστημα ειχε καποια θετικα για να φτασεις ως την πορτα του ---> ΤΟΤΕ ΔΕ ΒΑΖΕΙΣ 1 ΑΣΤΕΡΙ κι ας ηταν η εξυπηρετηση 0, ο ΜΟ του δεν ηταν οποτε δεν πρεπει να εισαι ισοπεδωτικος και αδικος.

-

μη φοβασαι τιποτα & κανεναν, μηνυση μπορεις να λαβεις για ψευδεις δηλωσεις αλλα απαντας με τον ιδιο τροπο εαν ο τυπος ειναι βλακας.

ξυλο μπορεις να φας και επειδη δεν εκκινησες στο φαναρι πριν αναψει πρασινο.

απαντησα ως Ε.Ε και ως καταναλωτης

 

Επεξ/σία από mclein²
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
8 hours ago, gasgounis said:

Μηνυση... Ξερω εγω τι μπορει να κανει ο αλλος αν τον δυσφημισεις και φαινεται δημοσια στο internet αυτη η αρνητικη κριτικη???

Ακραιο σεναριο αλλα μπορει να εχει καμερες και να βρει απο τις πινακιδες του αυτοκινητου μου που μενω.

Υ.Γ. εφτασα σε μαγαζι που πουλαει αναπηρικα αμαξιδια εικοσι λεπτα πριν κλεισουν σημερα για μεσημερι και αρνηθηκε να εξυπηρετησει ενω γνωριζαμε και οι δυο απο την προηγμουμενη μερα  τι ακριβως θελω να αγορασω και το ειχε κρατησει στην ακρη, δεν ειχε καθολου κοσμο στο μαγαζι και γνωριζε οτι ερχομαι απο μακρυα. Περιμενα και μεγαλυτερη ευαισθησια λογω του θεματος. Αλλα κυριως μεγαλυτερο σεβασμο προς ενα πελατη που παει να ακουμπησει τα χρηματα του και που θα επρεπε να πει "για να εξυπηρετησω τον ανθρωπο ας κλεισω και πεντε λεπτα αργοτερα το μαγαζι". Εμενα με εχασε απο πελατη...Εγω για να κρατησω τους πελατες μου θα κοιταξω να τους εξυπηρετησω. Και αν δεν μπορω, ή δεν γουσταρω γιατι εχω ξυπνησει στραβα το πρωι, εκεινη τη στιγμη θα προσπαθησω να τον πεισω οτι θελω να εξυπηρετησω αλλα δεν παιρναει απο το χερι μου.  Η απαντηση "κλεινω σε 20 λεπτα και ελα αυριο" ειναι πολυ ασχημη. Δεν ακουγεται καλα, πως να το κανουμε!

Εχω αδικο?

Δεν θα σχολιάσω τα διάφορα ρομαντικά που λες (για παράδειγμα η ευγένεια και ο σεβασμός δεν είναι υποχρέωση του καταστήματος, είναι υποχρέωση του ανθρώπινου είδους: όπως εσύ μπορεί να «απαιτείς» να κλείσει πέντε λεπτά αργότερα, αντίστοιχα ο υπάλληλος/έμπορας μπορεί να «απαιτεί» να πάει κανονικά στο σπίτι του να ταΐσει τα παιδιά του), αλλά θα σταθώ στο εξής:

Είχε το μαγαζί κρατημένο το προϊόν που ήθελες στην άκρη, πήγες εκεί πριν το κλείσιμο και σου είπε «δεν σου πουλάω, φύγε»; Μου κάνει τεράστια εντύπωση, μάλλον κάτι δεν μας λες καλά, πόση ώρα μπορεί να πάρει μία τέτοια συναλλαγή, δεν μπορεί να υπερβαίνει το εικοσάλεπτο, σου κόβει απόδειξη, πληρώνεις, παίρνεις το πράγμα και φεύγεις.

Εκτός κι αν έχει παραληφθεί κάτι στην ιστορία, δεν μου μοιάζει λογικό. Αν περιγράψεις το περιστατικό στην αξιολόγηση όπως ακριβώς έγινε, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν το περιγράψεις ελλιπώς, τότε πιθανώς να έχεις πρόβλημα.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...