Προς το περιεχόμενο

Αρνητικη αξιολογηση στο Google και συνεπειες


gasgounis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είχα στο παρελθόν μια παρόμοια εμπειρία... Πήγα σε ένα μουσείο με την κοπέλα μου, μπαίνοντας έδειξε το δημοσιογραφικό της πάσο και της υπόδειξαν πως έχει λήξει 2 μέρες (το αμέλησε ok... βέβαια δεν ήταν και 5 χρόνια ανενεργό. Η ουσία ήταν πως όντως είναι δημοσιογράφος οπότε αν ήθελαν την άφηναν να μπει) και άρα δεν θα την αφήσουν να μπει χωρίς να πληρώσει όπως κάνουν στους δημοσιογράφους κανονικά. Όπως και να'χει, περνάει λίγο η ώρα... πλησιάζει στο κλείσιμο, 5 λεπτά πριν το κλείσιμο (και αφού είχαν κλείσει σταδιακά το προηγούμενο μισάωρο σχεδόν όλο το μουσείο) μας είπε ένας από αυτούς τους "τυπικούς"  ξαφνικά και με ύφος πως direct quote: "Έλα τώρα... Φύγετε, φύγετε... πρέπει να κλείνουμε σιγά σιγά".

Σκέφτηκα και εγώ να το γράψω σε google review του συγκεκριμένου μουσείου. Ποτέ δεν σκέφτηκα πως θα μου έκανε κάποιος μήνυση. Βέβαια δεν θα έλεγα "ο μαλ... υπάλληλος" κλπ και στην δικιά μου περίπτωση ήταν δημόσιο. Όμως και δημόσιο να μην ήταν δύσκολο να σου κάνει μήνυση ο άλλος για αυτό το πράγμα.

 

Όπως και να'χει, θα συμφωνήσω με τον Malthador. Νιώθω πως μπορεί η ιστορία σου να είναι διαφορετική. Γιατί να έχει ο άλλος μαγαζί και να μην σε εξυπηρετήσει εντός του ωραρίου;; Μήπως η αγορά αναπηρικού αμαξίδιου δεν είναι τόσο απλή;; Έχει χαρτούρα, πρέπει να δείξει, ρυθμίσει πράγματα κλπ κλπ;;; Αυτό μου θυμίζει της γιαγιάς μου τα ακουστικά βαρηκοΐας, θα έλεγε κανείς "σιγά τα παίρνει και φεύγει" ...έλα όμως που υπάρχουν πολλές επιλογές, ένα σωρό χαρτούρα ΚΑΙ πολλές ειδικές ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν.

Επεξ/σία από Sanjuro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην να σημειωσω οτι οντως υπηρχε μια σημαντικη παραλειψη στην ιστορια μου. Η διαδικασια θα επαιρνε 20 με 25 λεπτα οπως μου αναφερε ο υπαλληλος οταν αρνηθηκε να με εξυπηρετησει. Οταν εφτασα στις 15:40 στο μαγαζι δεν το ηξερα οτι επαιρνε τοσο χρονο  η διαδικασια για τα γραφειοκρατικα. Για αυτο αναφερα οτι θα μπορουσε θεωρητικα να μεινει αλλα 5 λεπτα. Και οντως μπορει να ειχε σημαντικη δουλεια και να επρεπε να φυγει στην ωρα του, ή και πιο νωρις. Η αδιαφορια προς τον πελατη ειναι που δεν μου αρεσε. Δεν προσπαθησε να το ωραιοποιησει. Προφανως ειναι δικαιωμα του, και συνηθως και καλα κανει, να κλεινει ο υπαλληλος/αφεντικο το μαγαζι στην ωρα του. Αυτο αλλωστε ειναι το νομιμο ωραριο λειτουργειας. Αλλα ετσι μπορει και ο (υποψηφιος) πελατης να κανει αρνητικη/θετικη κριτικη. Και η οποια θα αξιολογηθει αναλογα απο οποιον επομενο ενδιαφερομενο ανατρεξει στο ιντερνετ για κριτικες για το φ χ ψ μαγαζι.

 

Και εμενα αυτη ηταν η απορια μου. Εχει κυνηγησει καποιος αυτον που του εκανε αρνητικη κριτικη? Πολλες φορες η κριτικη ειναι και αδικη ή τραβηγμενη απο τα μαλλια. Εγω ενδεχομενως να θελω να ξεσπασω την οργη μου πανω στο μαγαζι αυτο, που σε αλλες συνθηκες δεν θα εδινα σημασια και θα κοιταγα να ασχοληθω με αλλα πιο σημαντικα πραγματα για μενα και την οικογενεια μου.

Οπως εχω αναφερει, δεν κανω κριτικες. Μεχρι τωρα εχω κανει μονο μια. Απλα το σκηνικο χθες μου κακοφανηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^Προσωπικά νιώθω πως είναι δύσκολο, παρ'ολο που το account σου γράφει το όνομα σου, να συνδεθείς με αυτό. Κατά πάσα πιθανότητα έχουν και άλλοι το ίδιο όνομα και οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει ένα account με αυτό το όνομα. Υποθέτω πως θα πρέπει να μπλεχτεί η google στην υπόθεση και μετά ο isp σου να σε ταυτοποιήσει!! Χωρίς να είμαι σίγουρος θα έλεγα πως πολύ χλωμό μου ακούγεται.

Επεξ/σία από Sanjuro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Αν φιλτράρεις τις κριτικές, μια χαρά άκρη βγάζεις...

Μην είσαι σίγουρος. Δεν είναι όπως παλιά που είχαν 2-3 στερεότυπες τις οποίες έγραφαν όλοι. Τώρα τις φιλτράρουν καλά μία μία πριν τις ανεβάσουν.

και όχι μόνο τις θετικές. Επίσης ακόμη και η αρνητική μπορεί να είναι στημένη από αντίπαλο που θέλει να κάνει ζημιά. Προσωπικά ποτέ δεν δίνω σημασία σε κριτικές παρά μόνο αν γράφουν κάποιο στοιχείο το οποίο θέλω να μάθω και δεν υπάρχει αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Από τη μία δεν θα διαφωνήσω με την απόφαση σου , από την άλλη επειδή υπάρχει και κόσμος που δίνει βάση σε κριτικές που είναι σοβαρές εγώ πάντα κάνω θετική ή αρνητική κριτική.

Πρώτον έστω και έναν υποψήφιο αγοραστή αν σώσεις απο ενδεχόμενη ταλαιπωρία που μπορεί να περάσει όπως και εσύ είναι σημαντικό.

Δεύτερον πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν οι "επαγγελματίες" ότι δεν μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν , να κοροϊδεύουν κτλ. χωρίς να έχει αντίκτυπο στην επιχείρηση τους

TS να γράψεις κόσμια το παράπονο σου όπως είπαν και οι υπόλοιποι , εφ' όσον είναι γεγονός δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα

Δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες αλλα επειδη ειμαι κι εγω επαγγελματιας θα ηθελα ο αλλος οτι παραπονο εχει να ερθει και να μου το πει απο κοντα γιατι αυτο με βοηθαει πολυ περισσοτερο απο το να γραψει μια κριτικη οπου εκει πολλες φορες μπορει να πει και το κατι παραπανω οπου μπορει να μην ισχυει.

Σιγουρα ομως το να γραψει και μια κριτικη δεν θεωρω οτι δεν ειναι σωστο ασχετα αν δεν το κανω.Και φυσικα σιγουρα βοηθαει.

Κι εμενα μου εχουν γραψει ασχημη κριτικη στο google αλλα αν σου δειξω τι γραφουν θα γελας πραγματικα.

Ειναι καποιοι που δεν εχουν τι να κανουν κανουν στην ζωη τους κι επειδη ζηλευουν θελουν να σου κανουν ζημια γραφοντας μλκιες μονο και μονο να σου κανουν κακο. Θεωρω οτι ο καθε ο σωστος επαγγελματιας μετα απο μια κριτικη ξερει αν πρεπει να αλλαξει καποια πραγματα για να γινει καλυτερος και να εξελιχθει.Ξαναλεω ο καθε σωστος επαγγελματιας.

Υπαρχουν επαγγελματιες που δεν ειναι σωστοι οπως υπαρχουν και πελατες που δεν ειναι σωστοι κι αυτο δεν προκειται να αλλαξει ποτε.

Καλο ειναι φυσικα να γινονται κριτικες με τον εναν η με τον αλλον τροπο γιατι βοηθανε και τον επαγγελματια αλλα και τον πελατη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, gasgounis είπε

Μηνυση... Ξερω εγω τι μπορει να κανει ο αλλος αν τον δυσφημισεις και φαινεται δημοσια στο internet αυτη η αρνητικη κριτικη???

Ακραιο σεναριο αλλα μπορει να εχει καμερες και να βρει απο τις πινακιδες του αυτοκινητου μου που μενω.

Υ.Γ. εφτασα σε μαγαζι που πουλαει αναπηρικα αμαξιδια εικοσι λεπτα πριν κλεισουν σημερα για μεσημερι και αρνηθηκε να εξυπηρετησει ενω γνωριζαμε και οι δυο απο την προηγμουμενη μερα  τι ακριβως θελω να αγορασω και το ειχε κρατησει στην ακρη, δεν ειχε καθολου κοσμο στο μαγαζι και γνωριζε οτι ερχομαι απο μακρυα. Περιμενα και μεγαλυτερη ευαισθησια λογω του θεματος. Αλλα κυριως μεγαλυτερο σεβασμο προς ενα πελατη που παει να ακουμπησει τα χρηματα του και που θα επρεπε να πει "για να εξυπηρετησω τον ανθρωπο ας κλεισω και πεντε λεπτα αργοτερα το μαγαζι". Εμενα με εχασε απο πελατη...Εγω για να κρατησω τους πελατες μου θα κοιταξω να τους εξυπηρετησω. Και αν δεν μπορω, ή δεν γουσταρω γιατι εχω ξυπνησει στραβα το πρωι, εκεινη τη στιγμη θα προσπαθησω να τον πεισω οτι θελω να εξυπηρετησω αλλα δεν παιρναει απο το χερι μου.  Η απαντηση "κλεινω σε 20 λεπτα και ελα αυριο" ειναι πολυ ασχημη. Δεν ακουγεται καλα, πως να το κανουμε!

Εχω αδικο?

Κατά τη γνώμη μου ναι έχεις άδικο, δεν είναι δυνατόν να περιμένεις ευαισθησία στο δικό σου "θέμα" ενώ την ίδια στιγμή εσύ δεν δείχνεις σεβασμό στο ωράριο του καταστήματος.

Άσχετα πάντως με τη γνώμη μου, αν αφήσεις αρνητική αξιολόγηση τουλάχιστον να είσαι ειλικρινής, να γράψεις πως είναι εκδικητική επειδή αρνήθηκαν να σε εξυπηρετήσουν εκτός ωραρίου (σιγά μην το παραδεχτείς, αλλά λέμε).

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά καταστήματα τις αρνητικές κριτικές στο Google τις φοβούνται γιατί δεν μπορούν να διαγραφούν πέραν απο τον ίδιο τον χρήστη. Δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα. Αρκεί βέβαια να μην τους αρχίσεις στα καντήλια και το σβήσει το Google. Και λόγο του φόβου αυτού για να σβηστεί ή για να γίνει επεξεργασία του αρνητικού σχολίου και να μετατραπεί σε θετικό, τα καταστήματα δίνουν και τον ποπό τους. Σου λένε να επικοινωνήσεις μαζί τους με τηλ. και αρχίζουν να παρακαλάνε, στο τέλος τραβάνε κάτι εκπτώσεις μεγαλύτερες και απο Black Friday. Μιλάω με εμπειρία απο κατάστημα τεχνολογίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, gasgounis είπε

Καταρχην να σημειωσω οτι οντως υπηρχε μια σημαντικη παραλειψη στην ιστορια μου. Η διαδικασια θα επαιρνε 20 με 25 λεπτα οπως μου αναφερε ο υπαλληλος οταν αρνηθηκε να με εξυπηρετησει. Οταν εφτασα στις 15:40 στο μαγαζι δεν το ηξερα οτι επαιρνε τοσο χρονο  η διαδικασια για τα γραφειοκρατικα. Για αυτο αναφερα οτι θα μπορουσε θεωρητικα να μεινει αλλα 5 λεπτα. Και οντως μπορει να ειχε σημαντικη δουλεια και να επρεπε να φυγει στην ωρα του, ή και πιο νωρις. Η αδιαφορια προς τον πελατη ειναι που δεν μου αρεσε. Δεν προσπαθησε να το ωραιοποιησει. Προφανως ειναι δικαιωμα του, και συνηθως και καλα κανει, να κλεινει ο υπαλληλος/αφεντικο το μαγαζι στην ωρα του. Αυτο αλλωστε ειναι το νομιμο ωραριο λειτουργειας. Αλλα ετσι μπορει και ο (υποψηφιος) πελατης να κανει αρνητικη/θετικη κριτικη. Και η οποια θα αξιολογηθει αναλογα απο οποιον επομενο ενδιαφερομενο ανατρεξει στο ιντερνετ για κριτικες για το φ χ ψ μαγαζι.

Και εμενα αυτη ηταν η απορια μου. Εχει κυνηγησει καποιος αυτον που του εκανε αρνητικη κριτικη? Πολλες φορες η κριτικη ειναι και αδικη ή τραβηγμενη απο τα μαλλια. Εγω ενδεχομενως να θελω να ξεσπασω την οργη μου πανω στο μαγαζι αυτο, που σε αλλες συνθηκες δεν θα εδινα σημασια και θα κοιταγα να ασχοληθω με αλλα πιο σημαντικα πραγματα για μενα και την οικογενεια μου.

Οπως εχω αναφερει, δεν κανω κριτικες. Μεχρι τωρα εχω κανει μονο μια. Απλα το σκηνικο χθες μου κακοφανηκε.

ενα μαγαζι που σεβεται τον εαυτο του, θα προσπαθησει να δικαιολογηθει & οχι να τραμπουκισει.

επισης, εαν εργαζονται σοβαρα δε θα εχουν χρονο για παιχνιδια με μηνυσεις κλπ

ενας ε.ε που σεβεται τον κοπο & τα λεφτα του, θα προσπαθησει να σε κερδισει (ξανα, γιατι για να φτασεις εκει κατι σε κερδισε) μαζι με τη δικαιολογηση ή απολογια του. 

γενικως νομιζω οτι φοβασαι περισσοτερο απ'οτι χρειαζεται (με δεδομενη μονο τη δικη σου μερια = σε πιστευω).

εαν σε ενδιαφερει η συνεργασια μαζι τους ή το προϊόν, μπορεις πριν την αξιολογηση να προσπαθησεις ξανα και γιατι οχι να διεκδικήσεις με ευγενεια & σεβασμο καποια εκπτωση λογω της πρότερης "ταλαιπωριας" σου. νομιζω οτι θα λυθει η παρεξηγηση & ισως καταλαβουν τη "λαθος" αντιμετωπιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κατά τη γνώμη μου ναι έχεις άδικο, δεν είναι δυνατόν να περιμένεις ευαισθησία στο δικό σου "θέμα" ενώ την ίδια στιγμή εσύ δεν δείχνεις σεβασμό στο ωράριο του καταστήματος.

Άσχετα πάντως με τη γνώμη μου, αν αφήσεις αρνητική αξιολόγηση τουλάχιστον να είσαι ειλικρινής, να γράψεις πως είναι εκδικητική επειδή αρνήθηκαν να σε εξυπηρετήσουν εκτός ωραρίου (σιγά μην το παραδεχτείς, αλλά λέμε).

στο Α συμφωνω ! 

στο Β, τον καταδικασες :D 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mclein² είπε

στο Α συμφωνω ! 

στο Β, τον καταδικασες :D 

Ε με ξέρεις εμένα, πάντα τα λέω χύμα.

Μην φοβάσαι να παραδεχτείς ότι συμφωνείς και στο B :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, gasgounis είπε

 

Οπως εχω αναφερει, δεν κανω κριτικες. Μεχρι τωρα εχω κανει μονο μια. Απλα το σκηνικο χθες μου κακοφανηκε.

Γιατι δεν πας να μιλησεις μαζι του και να του πεις για το σκηνικο που εγινε?

Μπορει να ετυχε κατι εκεινη τη στιγμη και να συνεβει αυτο.

Δωσε μια δευτερη ευκαιρια δεν εχεις να χασεις κατι.

Αν δεις οτι το κανει επιτηδες και δεν σου ξανασυμπεριφερθει σωστα η κανει κατι αλλο τοτε γραψε κανονικα την κριτικη σου ομορφα και ωραια.

Αν καποιος δεν ειναι σωστος επαγγελματιας δεν θα παθει ζημια απο τις κριτικες αλλα θα κλεισει απο μονος του δεν χρειαζεται βοηθεια.

Επεξ/σία από HERTHAN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γενικά το θέμα σχόλια στο ίντερνετ είναι λίγο πονεμένη ιστορία... και είναι ένα θέμα με το οποίο έρχομαι συχνά σε επαφή λόγω επαγγέλματος (ξενοδοχείο)...

η δυνατοτητα της κριτικης ειναι ενα όπλο, όπως και η δυνατοτητα απαντησης απο τον επαγγελματια, αν και δεν είναι ίδιο ισχυρό...

διαφωνω με την άποψη του να μη λαμβάνουμε υπόψη τα σχόλια... διαβάζοντας πολλές κριτικές μπορείς να βγάλεις ένα συμπέρασμα, ένα μέσο όρο... σιγουρα καμια επιχειρηση δεν τα κανει ολα σωστα, ουτε όλα λάθος... σε μια επιχείρηση με καλές κριτικές, οταν δεις μια πολυ κακη κριτικη δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλη στην δουλεια της, μπορει ο υπαλληλος να ηταν σε μια κακη μερα...

επισης όταν ένα σχόλιο είναι κακόβουλο, πολλες φορες φαίνεται, βλέποντας τον τρόπο γραφής, τη σύνταξη κτλ...

γενικά έχει να κάνει πολύ και με τον άνθρωπο... δηλαδή πελάτης που έμεινε σε ένα μειονεκτικό δωμάτιο να έμεινε πολύ ευχαριστημένος και να έβαλε 10/10 και κάποιος που έμεινε στη σουίτα να παραπονιόταν για το από που χτυπάει ο ήλιος το δωμάτιο...

αυτό που έχω παρατήρησει μέσα στα χρόνια είναι οτι συχνά οι πελάτες όταν τους ενοχλήσει κάτι συγκεκριμένο, σπάνια θα το αναφέρουν face to face ώστε να επιλυθεί, παρά θα προτιμήσουν να αφήσουν μια αρνητική κριτική στην οποία θα συμπεριλάβουν αρκετές ανακρίβειες, στη λογική του "ρίχνω λάσπη στον ανεμιστήρα, όλο και κατι θα μείνει"... 

εκει υπάρχει το προβλημα οτι οσο καλα και να απαντήσει η επιχειρηση, πολλες φορες ειναι δυσκολο να βρει το δίκιο της.

  

1 ώρα πριν, gasgounis είπε

Και εμενα αυτη ηταν η απορια μου. Εχει κυνηγησει καποιος αυτον που του εκανε αρνητικη κριτικη? Πολλες φορες η κριτικη ειναι και αδικη ή τραβηγμενη απο τα μαλλια. Εγω ενδεχομενως να θελω να ξεσπασω την οργη μου πανω στο μαγαζι αυτο, που σε αλλες συνθηκες δεν θα εδινα σημασια και θα κοιταγα να ασχοληθω με αλλα πιο σημαντικα πραγματα για μενα και την οικογενεια μου.

ναι έχει κυνηγήσει και έχει δικαιωθεί αλλά μιλάμε για περιπτώσεις πολύ πιο ακραίες από τη δική σου, με συκοφαντική δυσφήμιση και παραποίηση γεγονότων...

τωρα εσενα τι να σου κανει; αμα ειναι σοβαρος θα σε ευχαριστήσει για την κριτικη σου (δημοσια ή απο μέσα του) Ή αν είναι από τους άλλους μπορεί να σε βρίσει, οποτε εκει η κριτικη σου θα πετύχει τον σκοπό της καθώς θα καταδείξει για τι άτομο πρόκειται...

κατά τη γνώμη μου, αν θεωρείς οτι μπορεί να έτυχε να ήταν στραβός μαζί σου εκείνη την ώρα, μην αφήσεις κριτική γιατι θα μείνει για πάντα και είναι κρίμα, αλλα αν θεωρείς ότι το έκανε επίτηδες από άποψη, τοτε γραψ' του μια να τη θυμάται...

48 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κατά τη γνώμη μου ναι έχεις άδικο, δεν είναι δυνατόν να περιμένεις ευαισθησία στο δικό σου "θέμα" ενώ την ίδια στιγμή εσύ δεν δείχνεις σεβασμό στο ωράριο του καταστήματος.

Άσχετα πάντως με τη γνώμη μου, αν αφήσεις αρνητική αξιολόγηση τουλάχιστον να είσαι ειλικρινής, να γράψεις πως είναι εκδικητική επειδή αρνήθηκαν να σε εξυπηρετήσουν εκτός ωραρίου (σιγά μην το παραδεχτείς, αλλά λέμε).

τι ακριβώς εννοείς; πως δεν δείχνει σεβασμό; πήγε στο κατάστημα 15:40 ενώ έκλεινε 16:00 και ήθελε να εξυπηρετηθεί, δεν πηγε 15:59 που και πάλι δηλαδή.... αμα ήταν έτσι να αλλάξει ωράριο και να το κάνει 15:40 να μη γινονται τετοια προβληματα... 

οκ, ειναι ανθρωπινο (αλλα αντιεπαγγελματικο) ο ανθρωπος να ηθελε να παει μια ώρα αρχήτερα σπιτι του και να δυσανασχετήσει λίγο, αλλά όχι και να διώξει τον πελάτη... μάλλον θα πηγαίνουν πολύ καλά οι δουλειές του και δεν θα χρειάζεται νέες πωλήσεις...

Επεξ/σία από kon1to
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kon1to είπε

τι ακριβώς εννοείς; πως δεν δείχνει σεβασμό; πήγε στο κατάστημα 15:40 ενώ έκλεινε 16:00 και ήθελε να εξυπηρετηθεί, δεν πηγε 15:59 που και πάλι δηλαδή.... αμα ήταν έτσι να αλλάξει ωράριο και να το κάνει 15:40 να μη γινονται τετοια προβληματα... 

οκ, ειναι ανθρωπινο (αλλα αντιεπαγγελματικο) ο ανθρωπος να ηθελε να παει μια ώρα αρχήτερα σπιτι του και να δυσανασχετήσει λίγο, αλλά όχι και να διώξει τον πελάτη... μάλλον θα πηγαίνουν πολύ καλά οι δουλειές του και δεν θα χρειάζεται νέες πωλήσεις...

Ακριβώς σαν εσένα σκέφτηκε και ο ts, και λέει κάτσε να του βάλω μια αρνητική μπας και του κόψω δουλειά να μάθει να μην διώχνει πελάτες ότι ώρα και να ναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...