Προς το περιεχόμενο

[Access Point] - TP-LINK σύστημα Wi-Fi Whole Home Mesh Deco M4 AC1200 2-Pack - 79€ + επιστροφή


sphinxgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά, στο απέναντι σπίτι μένει ο ξάδερφος μου, που μου έδωσε το WiFi αλλά το σήμα είναι ασθενές και η σύνδεση αργή. Πρέπει υποχρεωτικά μια από τος δυο συσκευές να είναι συνδεδεμένες με καλώδιο στο ρούτερ του ή μπορώ να το χρησιμοποιήσω ως ενισχυτή σήματος και αναμεταδότη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάτσεις μπαλκόνι με το κινητό έχεις καλό σήμα; Βάλε αναμεταδότη στο μπαλκόνι σου να πέρνει από απέναντι το σήμα και να το στέλνει σε όλο το σπίτι σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά κανένα νέο από wind έχουμε? Είχα ρίξει μια παραγγελία με αντικαταβολή την Τετάρτη αν θυμάμαι καλά.Μου είχε έρθει τότε ένα sms με τον αριθμό της παραγγελίας καθώς και ένα e-mail από wind με κάτι μικρά γραμματάκια ,καμμία σχέση όπως θα περίμενε κανείς ένα συνηθισμένο επιβεβαιωτικό e-mail ηλεκτρονικής παραγγελίας,όπως τα συνηθισμένα που γνωρίζουμε!

Επισημαίνω και πάλι τα εξής:

1. Στη σελίδα της wind δείχνει τα 2 deco στη photo αλλά στην περιγραφή δεν αναφέρεται ρητά ότι πρόκειται για το set των 2 deco.Θυμάμαι περίπτωση από vodafone παλαιότερα που είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο να εικονίζεται σε φωτογραφία σετ των 2 και τελικά να είναι και καλά 1! Ελπίζω να μην έχουμε θέματα!

2. Στη σελίδα της wind δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για τα V2.

Μέχρι στιγμής εκτός από το sms με τον αριθμό της παραγγελίας καθώς και αυτό το "όχι όπως το περίμενα" επιβεβαιωτικό e-mail από wind δεν έχω κάποια περαιτέρω εξέλιξη.

Οι ερωτήσεις μου:

1. Λάβατε κι εσείς που παραγγείλατε από wind εκείνο το "περίεργο" επιβεβαιωτικό e-mail εκτός από το επιβεβαιωτικό sms με τον αριθμό της παραγγελίας?

2. Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορούμε κάπως να επικοινωνήσουμε με τη wind ώστε να το παραλάβουμε από κάποιο κατάστημα wind με τη νέα διαδικασία του click away? Ίσως εκεί κατά την παραλαβή μπορέσουμε να δούμε έξω στην κούτα αν γράφει V2 και ότι είναι όντως το 2 pack.Ξέρω ότι στην κούτα των deco απέξω εκεί που γράφει serial numbers κλπ γράφει και το hardware version αν είναι V1 ή V2.

3. Σε περίπτωση που παραλάβουμε από κατάστημα wind με click away,γνωρίζει κανείς αν μπορούμε να βάλουμε και κάποιες άτοκες δόσεις σε πιστωτική μας κάρτα,όπως μπορούσαμε από την ιστοσελίδα της wind (μέχρι 12 άτοκες μπορούσες από τη σελίδα της wind).Επίσης αν δεν κάνω λάθος η wind είναι συνεργάτης του προγράμματος yellow της Πειραιώς.

Επεξ/σία από ultrahd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ultrahd said:

Παιδιά κανένα νέο από wind έχουμε? Είχα ρίξει μια παραγγελία με αντικαταβολή την Τετάρτη αν θυμάμαι καλά.Μου είχε έρθει τότε ένα sms με τον αριθμό της παραγγελίας καθώς και ένα e-mail από wind με κάτι μικρά γραμματάκια ,καμμία σχέση όπως θα περίμενε κανείς ένα συνηθισμένο επιβεβαιωτικό e-mail ηλεκτρονικής παραγγελίας,όπως τα συνηθισμένα που γνωρίζουμε!

Επισημαίνω και πάλι τα εξής:

1. Στη σελίδα της wind δείχνει τα 2 deco στη photo αλλά στην περιγραφή δεν αναφέρεται ρητά ότι πρόκειται για το set των 2 deco.Θυμάμαι περίπτωση από vodafone παλαιότερα που είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο να εικονίζεται σε φωτογραφία σετ των 2 και τελικά να είναι και καλά 1! Ελπίζω να μην έχουμε θέματα!

2. Στη σελίδα της wind δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για τα V2.

Μέχρι στιγμής εκτός από το sms με τον αριθμό της παραγγελίας καθώς και αυτό το "όχι όπως το περίμενα" επιβεβαιωτικό e-mail από wind δεν έχω κάποια περαιτέρω εξέλιξη.

Οι ερωτήσεις μου:

1. Λάβατε κι εσείς που παραγγείλατε από wind εκείνο το "περίεργο" επιβεβαιωτικό e-mail εκτός από το επιβεβαιωτικό sms με τον αριθμό της παραγγελίας?

2. Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορούμε κάπως να επικοινωνήσουμε με τη wind ώστε να το παραλάβουμε από κάποιο κατάστημα wind με τη νέα διαδικασία του click away? Ίσως εκεί κατά την παραλαβή μπορέσουμε να δούμε έξω στην κούτα αν γράφει V2 και ότι είναι όντως το 2 pack.Ξέρω ότι στην κούτα των deco απέξω εκεί που γράφει serial numbers κλπ γράφει και το hardware version αν είναι V1 ή V2.

3. Σε περίπτωση που παραλάβουμε από κατάστημα wind με click away,γνωρίζει κανείς αν μπορούμε να βάλουμε και κάποιες άτοκες δόσεις σε πιστωτική μας κάρτα,όπως μπορούσαμε από την ιστοσελίδα της wind (μέχρι 12 άτοκες μπορούσες από τη σελίδα της wind).Επίσης αν δεν κάνω λάθος η wind είναι συνεργάτης του προγράμματος yellow της Πειραιώς.

Μπορείς να τα προμηθευτείς από κατάστημα της περιοχής σου εφόσον υπάρχει διαθέσιμο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, παράγγειλα και γω νωρίτερα από τον φίλο αλλά δεν έχει υπάρξει κάποια διαφοροποίηση με τα όσα αναφέρει. Το μόνο που έκανα ήταν να μιλήσω με την wind στο messenger και από διάφορες ερωτήσεις μου σχετικά, εκμαίευσα τα εξής:

- εφόσον σου έχει έρθει αριθμός παραγγελίας, έχει δρομολογηθεί η αποστολή και αναμένουν την κούριερ να την παραλάβει

- συνεργάζονται με ACS...

- η καθυστέρηση είναι περίπου 6-7 μέρες πανελλαδικά (Σαλονίκη και Αθήνα μπορεί να το υπερβούν...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/12/2020 στις 4:12 ΜΜ, senes είπε

Παρήγγειλα από wind αντικαταβολή, χωρίς να είμαι συνδρομητής της. Έλαβα απλά ένα sms και ένα mail που λέει ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με τον αριθμό τάδε.

Κι εγώ κανένα νεότερο ακόμα μετά την παραπάνω ενημέρωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Να ρωτήσω αυτούς που το πήραν σχετικά με τη συνδεσμολογία. Έχω βάλει τα 2 deco το ένα είναι main με το 1 port να είναι συνδεδεμένο με το modem και το 2ο port να είναι συνδεδεμένο με το switch. Πάνω στο switch έχω συνδέσει και το 2ο deco και έτσι έχω το ethernet backhaul που προτείνει η εταιρία (Εικόνα, σύνδεση 2η, star network). Έχω ενεργοποιήσει και τη δυνατότητα της "Γρήγορης περιαγωγής" και το ασύρματο δίκτυο στο σπίτι μου έχει πραγματικά μεταμορφωθεί.

image001_1569824934195x.jpg.c406aed29e5cd92ace0a058797180bf6.jpg

Η ερώτηση είναι λοιπόν εφόσον είναι router πως το κάνουμε να δει τα υπόλοιπα ethernet connections (που είναι συνδεδεμένα στο switch). Όταν δεν είχα τα deco το ασύρματο και το ενσύρματο δίκτυο έπαιζαν σαν ένα (απευθείας από το modem router της Voda), οπότε μία smart tv με ethernet σύνδεση έπαιζε κανονικά όπως και ένα PC. Τώρα αυτά δεν μπορώ να τα δω πλέον. Γνωρίζει κανείς αν γίνεται και τι πρέπει να κάνω;

Ευχαριστώ!

------------------------

Update: Τελικά το PC είδε το δίκτυο (via windows network troubleshooting, δεν είχε επικοινωνία με τον DHCP server) και το δείχνει κανονικά στη λίστα των συσκευών.

 

Επεξ/σία από Karatzanis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Bezbozny είπε

ίσως να έχει αναφερθεί αλλά ποια η διαφορά mesh και range extender?

https://www.pcmag.com/how-to/wi-fi-range-extender-vs-mesh-network-whats-the-difference

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά καλησπέρα Για να είμαι ειλικρινής Εγώ δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος από αυτή την αγορά και θα εξηγήσω τους λόγους παρακάτω.

Καταρχάς σας ξεκινήσω από τα Θετικά Εντάξει δεν έχει καμία σχέση μετα ρεπιτερ των 20-25 ευρώ αντικατέστησα και τα δύο που είχα και έλυσα το πρόβλημα  που οπου πήγαινα έπρεπε να κλείνω το WiFi και να Το ξανανοίγω.

Ναι okay η ποιότητα του ασύρματου δικτύου δεν έχει καμία σχέση με τα ριπιτερ παρότι το σπίτι μου είναι δύσκολο γιατί είναι μεζονέτα όπου χρησιμοποιώ και το υπόγειο και έτσι ουσιαστικά μιλάμε για τρεις ορόφους με δύο Deco είμαι καλυμμένος 70% me 80%.

πριν ξεκινήσω από τα αρνητικά θα σας πω τη συνδεσμολογία μήπως κάποιος έχει να προτείνει κάτι.

Καταρχάς στο σπίτι μου έχω Ethernet και στους τρεις ορόφους το καλώδιο του ΟΤΕ που έρχεται από έξω καταλήγει στο υπόγειο όπου από εκεί πηγαίνει στο router του ΟΤΕ και μετά σεPatch πάνελ όπου το μοιράζει αντίστοιχα στους ορόφους.

τώρα με αυτή την αγορά έχω συνδέσει το 1 Deco sτο υπόγειο μέσω ethernet δηλαδή router με κλειστό το wi-fi του  - Ethernet  - Deco το πρώτο και μετά στο ισόγειο επικοινωνεί με το δεύτερο όπου δίνει WiFi kai στον πιο πάνω όροφο. 

οι ταχύτητες μου είναι 35 MB στο υπόγειο 27 MB στο ισόγειο kai 9 Mb στον πρώτο όροφο.

και δεν είμαι ευχαριστημένος στο 100% από την αγορά γιατί

1.O κύριος λόγος που τα πήρα είναι και να αντικαταστήσω τα repeater αλλά πρωτίστως το parental control το οποίο δεν μου δουλεύει καθόλου σωστά ενώ έχω φτιάξει για το κάθε παιδί προφίλ Και έχω συνδέσει τις συσκευές που χειρίζεται όταν του κλείνω το ίντερνετ δεν λειτουργεί πάντα. Επομένως δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω και σαν access point μέσω Ethernet στον κάθε όροφο γιατί δεν μπορείς να έχεις Parental control.Gια έναν οικογενειάρχη με αγόρια στην προεφηβεία Μέγα σφάλμα !!!!!!!!!

2. H εφαρμογή τώρα ποτέ μα ποτέ δεν μου έχει συνδεθεί με την πρώτη πάντα αντιμετωπίζω την εικόνα που σας δείχνω παρακάτω επίσης όταν πάω να μπω στο προφίλ των ατόμων που έχω  sto parental control σχεδόν ποτέ δεν συνδέεται με την πρώτη ,παρά μόνο μετά από αρκετές προσπάθειες και πάλι όπως είπα πιο πάνω δεν ακούει Τις εντολές που δίνω.

εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ή νομίζει ότι κάπου κάνω λάθος θα του ήμουνα  υπόχρεος Εάν μου έλεγε τι πρέπει να κάνω, ευχαριστώ πολύ.

mech.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

“τώρα με αυτή την αγορά έχω συνδέσει το 1 Deco sτο υπόγειο μέσω ethernet δηλαδή router με κλειστό το wi-fi του  - Ethernet  - Deco”

πως έκλεισες το WiFi του router deco? Από όσο γνωρίζω δεν γίνεται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bower είπε

“τώρα με αυτή την αγορά έχω συνδέσει το 1 Deco sτο υπόγειο μέσω ethernet δηλαδή router με κλειστό το wi-fi του  - Ethernet  - Deco”

πως έκλεισες το WiFi του router deco? Από όσο γνωρίζω δεν γίνεται.

 

Κλειστο το wifi tou router οχι του  deco

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, sils είπε

Κλειστο το wifi tou router οχι του  deco

το deco ειναι το router. αν εχεις συνδεσει το πανελ πανω στο μοντεμ του ΟΤΕ βγαλε τα απο εκει και βαλε τα στο deco.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...