Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Οι δηλώσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεπέρασαν αυτές των πετρελαιοκίνητων


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου αρέσει που γίνεται λόγος για καθαρότερο περιβάλλον, και ειδικά στις μεγάλες πόλεις, που εδώ Αθήνα από τις αφραγκιες ανάβουν ξυλόσομπες λες και ζούμε στο 1600, και θα έρθουν τα ηλεκτροκίνητα να σώσουν τον κόσμο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 107
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, JcD είπε

Τα έχω υπολογίσει επανειλημμένα βγάζοντας μάλιστα το κόστος φόρτισης εκτός, αφού έχω την δυνατότητα να φορτίζω τσάμπα στη δουλειά μου, και δεν αξίζει τον κόπο στις τιμές που τα δίνουν τώρα. Πέραν του ότι δεν έχουν καλή μεταπώληση οπότε το παντρεύεται οποίος το πάρει.

Αν μπορούσες να μοιράσεις με ενας τους υπολογισμούς θα σου ειμασταν ευγνώμονες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηλεκτροκινητα που φορτιζουν με ρευμα το οποιο παραγεται απο αερα ηλιο νερο πετρελαιο αεριο λυγνιτη πως γινεται παντα αυτο να μην συνυπολογιζεται στο ποσο καιει ενα ηλεκτροκινητο δεν το καταλαβαινω, κατα τα αλλα καθαροτερο περιβαλλον. Οπως επισης το ποσο πετρελαιο εχει καταναλωθει για να φτιαχτει η μπαταρια απο τις εξωρυξεις. Με λιγα λογια γελαει και το παρδαλο κατσικι με τα δηθεν ηλεκτροκινητα καθαρα αυτοκιντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο θες 12.000€ για να άλλαξεις μπαταρίες, πάντα μειοψηφία θα είναι τα ηλεκτρικά. Οταν πέσουν οι τιμές των μπαταριών κυρίως, θα τραβήξουν και τις τιμές των ηλεκτρικών προς τα κατω, και κυρίως οποίος έχει γκαράζ θα αγοράζει. Μιλαμε για ενα μικρο ποσοστό πάντα. Ολα τα αλλα ειναι υπερβολές και ευσεβείς ποθη. Ειδικά για Ελλάδα οι περισσότεροι έχουν αυτοί τι στιγμή αμαξια των 12-16 χιλιάδων ευρώ, και πολλοί μεταχ των 5χ. Πως θα πάρουν ολοι αυτοί αμαξια των 40χ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, ikar6 είπε

Έχεις (σε μεγάλο βαθμό) λάθος. Η τεχνολογία πλέον έχει ωριμάσει αρκετά και ορισμένες εταιρείες έχουν αποκτήσει σημαντική τεχνογνωσία. Τα 10 χρόνια που βάζεις (2030) είναι πολύ μακριά, μέχρι τότε σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης δε θα πωλούνται πλέον συμβατικά αυτοκίνητα (υπάρχουν ήδη ψηφίσματα σε κάποιες χώρες, βλέπε Ολλανδία). Οι μπαταρίες έχουν υπολογισμένη διάρκεια ζωής άνω των 200.000 χλμ που σημαίνει πάνω από 15 χρόνια χρήσης. Είχα δει και μία μελέτη σε Tesla S με 300.000 χλμ που είχε ακόμα πάνω από το 70% του αρχικού του capacity (και επομένως καλύτερο από πολλά "καινούρια" που πωλούνται σήμερα), και η τεχνολογία των μπαταριών (επομένως και η διάρκεια ζωής τους) βελτιώνεται συνεχώς. 

Όσον αφορά την τιμή μεταπώλησης, αυτή και αν είναι υψηλή. Γιατί ναι μεν χάνεις από τη μπαταρία αλλά το κόστος συντήρησης κατά τα λοιπά είναι πολύ χαμηλό, δεν έχει φθορές ο κινητήρας όπως σε ένα βενζινοκινητήρα. 


Συνφωνω. Επίσης να συμπληρώσω ότι οι μπαταρίες είναι μια μέσο βραχυπρόθεσμη λύση μέχρι να δούμε αν τελικά το υδρογόνο θα είναι το ασφαλές και καθαρό καύσιμο που πολλοί εκτιμούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, pao13 είπε

καλά τα λες μέχρι εκεί που λες για 200.000 χλμ ένα επαγγελματικό τα κάνει σε 4 χρόνια μην πω και λιγότερα

Γιαυτο ακόμα θα παίρνουν πετρέλαιο για αρκετά ακόμα χρόνια 

το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάνει 53000 ευρώ 

το παλικάρι μπορούσε να πάρει με 30000 μια αυτοκινητάρα 2λιτρα πετρέλαιο με 

και τα ρέστα να έχει να βάζει πετρέλαιο για 10 χρόνια (και θα είχε και κανονικό αυτοκίνητο όχι κουβά)

 αααα θα με τa λεφτά του καλωδίου θα έκανε και ένα μεγάλο service

Πάντως αρκετοί OEM διαφωνούν με τις ιδέες σου:

 

Αναφορά σε κείμενο

Electric vehicles from Daimler Trucks & Buses prove their capabilities in customer use worldwide: more than 7 million kilometers driven
https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/Electric-vehicles-from-Daimler-Trucks--Buses-prove-their-capabilities-in-customer-use-worldwide-more-than-7-million-kilometers-driven.xhtml?oid=47398028

 

Together empowered: An electric future for buses and trucks
https://www.daimler.com/innovation/case/electric/electric-buses-and-trucks.html

Αναφορά σε κείμενο

Volvo CE unveils fully-electric ECR25 excavator, L25 wheel loader at Bauma

https://www.equipmentworld.com/volvo-ce-unveils-fully-electric-ecr25-excavator-l25-wheel-loader-at-bauma/

 

Αναφορά σε κείμενο

|

|

Αν κι το αρχικό άρθρο δεν είναι ότι καλύτερο, από πιο αξιόπιστες πηγές βλέπουμε:

Αναφορά σε κείμενο

Global sales of passenger cars were sluggish in 2019, but electric cars had another banner year

The 2.1 million electric car sales in 2019 represent a 6% growth from the previous year, down from year-on-year sales growth at least above 30% since 2016. Three underlying reasons explain this trend: 

Car markets contracted. Total passenger car sales volumes were depressed in 2019 in many key countries. In the 2010s, fast-growing markets such as China and India for all types of vehicles had lower sales in 2019 than in 2018. Against this backdrop of sluggish sales in 2019, the 2.6% market share of electric cars in worldwide car sales constitutes a record. In particular, China (at 4.9%) and Europe (at 3.5%) achieved new records in electric vehicle market share in 2019. 

Purchase subsidies were reduced in key markets. China cut electric car purchase subsidies by about half in 2019 (as part of a gradual phase out of direct incentives set out in 2016). The US federal tax credit programme ran out for key electric vehicle automakers such as General Motors and Tesla (the tax credit is applicable up to a 200 000 sales cap per automaker). These actions contributed to a significant drop in electric car sales in China in the second half of 2019, and a 10% drop in the United States over the year. With 90% of global electric car sales concentrated in China, Europe and the United States, this affected global sales and overshadowed the notable 50% sales increase in Europe in 2019, thus slowing the growth trend.

Consumer expectations of further technology improvements and new models. Today’s consumer profile in the electric car market is evolving from early adopters and technophile purchasers to mass adoption. Significant improvements in technology and a wider variety of electric car models on offer have stimulated consumer purchase decisions. The 2018-19 versions of some common electric car models display a battery energy density that is 20-100% higher than were their counterparts in 2012. Further, battery costs have decreased by more than 85% since 2010. The delivery of new mass-market models such as the Tesla Model 3 caused a spike in sales in 2018 in key markets such as the United States. Automakers have announced a diversified menu of electric cars, many of which are expected in 2020 or 2021. For the next five years, automakers have announced plans to release another 200 new electric car models, many of which are in the popular sport utility vehicle market segment. As improvements in technical performance and cost reductions continue, consumers are placed in the position of being attracted to a product but wondering if it would be wise to wait for the “latest and greatest model”.

https://www.iea.org/reports/global-ev-outlook-2020

|

Όσον αφορά για την "μόλυνση στα εργοστάσια", από ανάλογες έρευνες έδειξε ότι ακόμη και σε καρβουνάρικες πολιτείες, τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο ρυπογόνα:

Αναφορά σε κείμενο

|

|

Παρά ότι λεν πολλοί εδώ και γενικά το ΕΛ κοινό (επαγγελματίες και μη), δεν είναι ούτε μόδα των πλούσιων ποζεράδων, ούτε κάτι που αφορά 2-3 ανά πόλη και αυτούς Ι.Χδες.  
Όλη η βιομηχανία και η αγορά αλλάζει λόγω των ηλεκτρικών.
Μεγάλες αλλαγές είδαμε και θα δούμε την επόμενη πενταετία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jkor είπε

Πολύ ωραία τα ηλεκτρικά αλλά πανάκριβα. Και όταν μετά από 7-8 χρόνια θες να το πουλήσεις και δεν πωλείται ή στο παίρνουν με ψίχουλα τότε σκέφτεσαι ότι οι μπαταρίες του που διαρκούν σε ζωή 10 χρόνια κοστίζουν το 1/2 της τιμής του αυτοκινήτου. Μήπως λοιπόν στο κόστος χρήσης για το οποίο πολλοί ιδιοκτήτες πανηγυρίζουν πρέπει να συνυπολογίσουν και αυτό? Επίσης οτιδήποτε πάθει το αυτοκίνητο θα πρέπει να πηγαίνει εφόρου ζωής στην αντιπροσωπεία αφού το γενικό συνεργείο δεν θα έχει την τεχνογνωσία ή τα όργανα για να το συντηρήσει. Μήπως και αυτό πρέπει να συνυπολογιστεί? Αλλά ξέχασα είναι φιλικό πρός το περιβάλλον. Θα το δούμε αυτό σε καμιά δεκαριά χρόνια όταν τα πρώτα εκατομμύρια μπαταριών θα χρειάζονται ανακύκλωση. Που θα πάνε όλα αυτά στο φεγγάρι? Μπα δε νομίζω και γιατί τους έχουμε τους βυθούς των θαλασσών. Να μην ξεχάσω ότι και η ενέργεια που καταναλώνουν παράγεται κατά μεγάλο μέρος από ορυκτά καύσιμα επομένως ο κύκλος χρήσης τους κάθε άλλο παρά οικολογικός είναι. Ωραία λοιπόν η νέα τεχνολογία αλλά δεν είναι τόσο φιλική ούτε πρός το περιβάλλον ούτε προς την τσέπη μας, δεν είναι και φτηνά άλλωστε.

Επίσης η εξόρυξη των πρώτων υλών για μπαταρίες είναι πολυυυυυυυ οικολογική !!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, oldnew είπε

Οσο θες 12.000€ για να άλλαξεις μπαταρίες, πάντα μειοψηφία θα είναι τα ηλεκτρικά. Οταν πέσουν οι τιμές των μπαταριών κυρίως, θα τραβήξουν και τις τιμές των ηλεκτρικών προς τα κατω, και κυρίως οποίος έχει γκαράζ θα αγοράζει. Μιλαμε για ενα μικρο ποσοστό πάντα. Ολα τα αλλα ειναι υπερβολές και ευσεβείς ποθη. Ειδικά για Ελλάδα οι περισσότεροι έχουν αυτοί τι στιγμή αμαξια των 12-16 χιλιάδων ευρώ, και πολλοί μεταχ των 5χ. Πως θα πάρουν ολοι αυτοί αμαξια των 40χ?

Τα δικά μου είναι 20 χρονών... και όπως πάνε τα πράγματα θα 30ρήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μόνο που διάβασα αυτά,, για τη μεγιστοποίηση αυτονομίας, ούτε για χάρισμα.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που οι εταιρίες λένε αυτονομία έως....

Αντι να χαίρεσαι την οδήγηση θα καταντήσεις υποχόνδριος.....

https://www.opel.gr/simply-electric/overview/get-started-maximise-range.html

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά η αξιοπιστία του ηλεκτροκινητηρα,

για τους τόνους ηλεκτρονικών διαχείρισης ισχύος δεν θα μιλήσει κανένας ?

Η μήπως η αξιοπιστία τους είναι δεδομένη?

Εδω μια συσκευή με κινητήρα inverter αγοράζεις και τρεμεις για το πότε θα

"κάψει πλακέτα"

Ας μην μιλήσουμε για το περιβαντολλογικο κόστος ανακύκλωσης.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, JcD είπε

Plug in hybrid εννοείς? Είναι πανάκριβα, γενικότερα ρε παιδιά αν θέλουν πραγματικά να τραβήξουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά θα πρέπει οι τιμές τους να πέσουν χαμηλότερα των κανονικών αυτοκινήτων, όπως και να το δεις δεν συμφέρει με τις τιμές που έχουν τώρα. Δλδ μα να το πληρώσεις ακριβά μα να μην έχεις και την βόλεψη του γρήγορου ανεφοδιασμού που εχουν τα της εσωτερικής καύσης? Και δεν βλέπω και τον λόγο που είναι ακριβά, οι μπαταρίες είναι ακριβές? Δεν καταλαβαίνω!

Όχι το συνηθισμένο. Αυτά έχουν 2 κινητήρες. Εγώ μιλάω για ένα κινητήρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Backpacker είπε

 

Πως έχει ωριμάσει? Αφού δεν έχουμε δει αμάξια 10ετιας σε κάνα ποσοστο να δούμε τι παίζει με το πέρασμα του χρόνου. Αυτά που λες είναι μελέτες και εργαστηριακά. Και τα λαπτοπ στις έρευνες οι μπαταρίες τους κρατάνε 30-40% παραπάνω ώρα από αυτήν που βλέπουμε όλη μετά ότι κρατάει στην πραγματικότητα σε καθημερινή χρήση.
Σε πραγματική καθημερινη χρήση δεν τα έχουμε δει. Δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσει η ζωη της μπαταρίας σε καυτές χώρες όπως η Ελλάδα που πας παραλία και αφήνεις το αμάξι στον ήλιο κάτω να καίει το καπό στους 100 βαθμούς. 'Ολα αυτά που λες ειναι μελέτες.  Εδώ οι μηχανές εσωτερικής καύσης που είναι ενός αιώνα και ακομα βελτιώνονται. Καμία σχέση μηχανοκινητα αμαξια του 2000 με το 2020 και συ μας λες οτι εχει ωριμασει η ηλεκτροκινηση που ειναι 10 χρόνια τεχνολογία στην ουσία και αυτή σε συντριπτικά μικρά ποσοστά της αγοράς άρα πολύ μικρό δείγμα για να κρίνουμε τι προβλήματα και τι διαφοροποιήσεις μπορεί να βγάζει ένα αμάξι αν πουλάει τα κομμάτια που πουλάει ένα Toyota Yaris πχ ή ενα Qasqai.

Επίσης όσον αφορά την απαγόρευση σε κάποιες μόνο χώρες λένε (όπως πάντα σε πάρα πολλά στην ΕΕ παίρνουν συνεχώς παρατάσεις) οτι θα σταματησουν να πουλανε αυτοκινητα με εσωτερικης καυσης. Τα μεταχειρισμενα δλδ θα κυκλοφορουν αλλα 15 χρονια μετά σίγουρα. Και αυτά σε προηγμενες χώρες που θα φτιάξουν δίκτυο φόρτισης.

Ελλάδα μέχρι να φτιαχτεί δίκτυο φόρτισης (γιατι στις πολυκατοικιες που οι περισσοτερες ειναι δεκαετιων χωρίς πυλωτές ή πάρκινγκ δεν παιζει με τιποτα να φορτιζει κανεις σπιτι) και που πάντα έχουμε πολύ πιο γηρασμένο στόλο αν έχουμε 20% της αγοράς ηλεκτρικά το 2040-45 θα είναι θαύμα.
Χώρια οτι επειδή πάρα πολλά σπίτια ειδικά Ελλάδα δεν έχουν υποδομές για φόρτιση και δεν μπορούν να αποκτήσουν ποτέ γιατί δεν έχουν πάρκινγκ (η συντριπτικη πλειοψηφία Αθήνας-Σαλονικης και μεγάλων πόλεων της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικου) η φόρτιση θα γίνεται μόνο σε σταθμούς. Εκεί θα είναι με ταχυφορτιστές προφανώς οι οποίοι ρίχνουν κατά πολύ τη διάρκεια της μπαταρίας όταν γίνονται η μονιμη πηγή φόρτισης. 
Δεν σχολιάζω τον χρόνο φόρτισης και έτσι. Όσο θέλει τώρα να σου πλύνουν το αμάξι θα θέλει να φορτίσει το αμάξι σου με ταχυφορτιστή. Έξτρα χρόνος σε ταξίδια είναι αυτός και πρόβλημα μέσα στην πόλη.

Οι σταθμοί φόρτισης θα πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτεροι χώροι από τα σημερινά βενζινάδικα (χώροι που προφανώς στις πόλεις δεν υπάρχουν) καθώς δεν θα υπάρχει τόσο γρήγορη εναλλαγη αυτοκινητών όπως στα βενζινάδικα. Μέχρι να φορτίσουν 3 αμάξια θα έρθουν άλλα 10 που θα μπούνε αυτά?  

 

Η αξιοπιστία των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι αποτέλεσμα ενός αιώνα εξέλιξης. Η ηλεκτροκινηση ειναι ακομα βρέφος που τώρα ξεκινάει σιγά σιγά να μπουσουλάει. Μέχρι να περπατήσει θέλει 10-15 χρονια...για να τρέξει πάνω απο 20!! 

Καλά για τα επαγγελματικά αμαξια δεν το συζητάω καν. 

Στην Ελλάδα δεν πρόκειται να έχεις μία αξιόπιστη πάροχη ηλεκτρικού ρεύματος γιατί και τα περισσότερα αυτοκίνητα τα πάρκαρουν στα πεζοδρόμια και δεν έχουν πάρκινγκ και εκεί στον Κορυδαλλό που βλέπω που έχει βάλει κάποια σημεία με φορτιστές έχει μόνιμα παρκαρισμένα συμβατικά αυτοκίνητα οπότε δύσκολο στην Ελλάδα.οι υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν ξεκινήσει και κάνουν υποδομή εδώ και μία τριετία για να υποδεχτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εμείς δηλαδή στην Ελλάδα κάποιος που θέλει να πάει από αθήνα-θεσσαλονίκη θα πρέπει να γυρίζει όλη τη Λάρισα να βρει πού θα το φορτίσει εάν δεν βάλουν όλα τα πρατήρια ταχυφορτιστές δεν γίνεται να κάνεις ταξίδι με τόσο μικρές αυτονομίες. Και σίγουρα μέχρι το 2030 θα εξελίξουν την τεχνολογία από την τσέπη μας οι εταιρείες όπως κάνουν πάντα οι καταναλωτές πληρώνουν τα κατασκευαστικά λάθη και τις αστοχίες που κάνουν οι εταιρίες γιατί δεν κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους πάντα στα αυτοκίνητά τους λόγω κόστους για αυτό και τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ζημιάρικα από τα παλιά. Και όποιος πάρει τώρα ηλεκτρικό σε 10 χρόνια που θα το πουλήσει άμα το πουλήσεις 5.000 ευρώ να είναι και τυχερός γιατί δεν νομίζω να το πουλήσει 5.000 ευρώ και το έχει αγοράσει σίγουρα 35 με 40. Μετά από 10 χρόνια και εφόσον θα έρθουν σε λογικές τιμές δηλαδή στο 17 σε 18.000 ευρώ και 20.000 ευρώ και είναι πιο προσιτά και πιο εξελιγμένα και έχουν απολεσθεί τις παιδικές ασθένειες που θα έχουν και έχει βελτιωθεί και η Ελλάδα στο σύστημα παροχής φόρτισης τότε το συζητάμε για ηλεκτρικό τώρα βενζίνούλα και πετρέλαιο και ας βάλουν ότι φόρο θέλουν το κόστος θα είναι λιγότερο.

Επεξ/σία από panosk111178
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Leonni είπε

H Tesla φημολογείται ότι έχει τις φθηνότερες μπαταρίες στα 120€/KWh. Υπολόγισε ότι ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει 60KWh μπαταρία που σημαίνει αμέσως 7200€ το λιγότερο. Επίσης πρόσθεσε ότι αυτή η μπαταρία ζυγίζει 380kg, οπότε θέλει και έξτρα κόστος σε μέταλλο για στήριξη του σασί. Για αυτό είναι τόσο ακριβά. Υπολογίζεται όμως ότι στα επόμενα 4 χρόνια το κόστος θα πέσει στα 50€/KWh

Για αυτό που λες για τον γρήγορο ανεφοδιασμό: Σκέψου ότι η πλειοψηφία κάνει τουλάχιστον το 95% των διαδρομών του εντός πόλης. Που σημαίνει ότι σχεδόν όλο το χρόνο θα φορτίζει το αυτοκίνητό του από το σπίτι του χωρίς να χρειάζεται να ξαναπατήσει σε βενζινάδικο ή χώρο φόρτισης. Δε νομίζω αυτό να είναι deal breaker για 2-3 ταξίδια που θα κάνει εκτός πόλης. Για τους λίγους που κάνουν συνέχεια ταξίδια εκτός πόλης εννοείται ότι η ταχύτητα ανεφοδιασμού μετράει.

Δε χρειάζεται να γίνουν φθηνότερα στην αρχική τους τιμή για να πάει ο κόσμος στα ηλεκτρικά επειδή η εξίσωση έχεις ως εξής: Αρχική Τιμή - Κόστος Καυσίμων - Κόστος συντήρησης - Τέλη Κυκλοφορίας - Επιδότηση Ηλεκτρικών. Αυτά πρέπει να υπολογίσεις για να δεις σε πόσα χρόνια θα κάνεις απόσβεση στη διαφορά σε σχέση με ένα αντίστοιχο εσωτερικής καύσης.

5.jpg

 

Φίλε μου μήπως ζεις τίποτα Βορεια Προάστεια σε καμια συνοικία με πυλωτές και γκαράζ για το κάθε αμάξι? Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία στην Αθήνα, την Θεσσαλονικη, το Ηράκλειο,τη Λάρισα,την Πάτρα,τα Ιωάννινα,Βόλος,Σέρρες,Χαλκίδα κτλπ (πολύ πάνω απ'τον μισό πληθυσμό της χώρας δλδ) είναι πολυκατοικίες χωρίς γκαράζ που παρκάρουν τα αμάξια στον δρόμο. Στα νησιά που είναι ακόμα πιο άναρχες οι πρωτεούσες τους ακόμα χειρότερα!!!
Πως θα το φορτίζει σπίτι του ο άλλος που λες δεν θα χρειαστεί να πατήσει σε σταθμό φόρτισης? Θα ρίχνει μπαλαντέζα απ'το μπαλκόνι? 

Δεν είμαστε προάστικα αμερικής εδώ με το κλειστό γκαράζ μας και τον κήπο με το γκαζόν. Ελλάδα της αντιπαροχής είσαι. Και το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις ευρωπαικές πρωτεύουσες.

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, panosk111178 είπε

Στην Ελλάδα δεν πρόκειται να έχεις μία αξιόπιστη πάροχη ηλεκτρικού ρεύματος γιατί και τα περισσότερα αυτοκίνητα τα πάρκαρουν στα πεζοδρόμια και δεν έχουν πάρκινγκ και εκεί στον Κορυδαλλό που βλέπω που έχει βάλει κάποια σημεία με φορτιστές έχει μόνιμα παρκαρισμένα συμβατικά αυτοκίνητα οπότε δύσκολο στην Ελλάδα.οι υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν ξεκινήσει και κάνουν υποδομή εδώ και μία τριετία για να υποδεχτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εμείς δηλαδή στην Ελλάδα κάποιος που θέλει να πάει από αθήνα-θεσσαλονίκη θα πρέπει να γυρίζει όλη τη Λάρισα να βρει πού θα το φορτίσει εάν δεν βάλουν όλα τα πρατήρια ταχυφορτιστές δεν γίνεται να κάνεις ταξίδι με τόσο μικρές αυτονομίες. Και σίγουρα μέχρι το 2030 θα εξελίξουν την τεχνολογία από την τσέπη μας οι εταιρείες όπως κάνουν πάντα οι καταναλωτές πληρώνουν τα κατασκευαστικά λάθη και τις αστοχίες που κάνουν οι εταιρίες γιατί δεν κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους πάντα στα αυτοκίνητά τους λόγω κόστους για αυτό και τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ζημιάρικα από τα παλιά. Και όποιος πάρει τώρα ηλεκτρικό σε 10 χρόνια που θα το πουλήσει άμα το πουλήσεις 5.000 ευρώ να είναι και τυχερός γιατί δεν νομίζω να το πουλήσει 5.000 ευρώ και το έχει αγοράσει σίγουρα 35 με 40. Μετά από 10 χρόνια και εφόσον θα έρθουν σε λογικές τιμές δηλαδή στο 17 σε 18.000 ευρώ και 20.000 ευρώ και είναι πιο προσιτά και πιο εξελιγμένα και έχουν απολεσθεί τις παιδικές ασθένειες που θα έχουν και έχει βελτιωθεί και η Ελλάδα στο σύστημα παροχής φόρτισης τότε το συζητάμε για ηλεκτρικό τώρα βενζίνούλα και πετρέλαιο και ας βάλουν ότι φόρο θέλουν το κόστος θα είναι λιγότερο.

 

Συμφωνώ απόλυτα. Επίσης και τα βενζινάδικα να βάλουν σταθμούς φόρτισης μονο στα μεγάλα εκτός πόλεων μπορεί να αντέξει ηλεκτροκινητα ταυτοχρονα να φορτιζουν. Όλα τα βενζιναδικα εντος πολεων ειναι μικρα σε εκταση. Μπαινουν 3-4 ταυτοχρονα για βενζινη και φρακαρουν που θελουν απο 4-5 λεπτα το καθενα για γεμισμα. 
Το ηλεκτροκινητο που θα θελει κάνα μισάωρο το λιγότερο που θα το βάλει ο αλλος? Θα φρακάρει ολο το βενζιναδικο και θα χάσει ποσα αμαξια που θα του δώσουν πολυ περισσοτερα για να παρει κανα διευρω για την φορτιση του ηλεκτροκινητου? Έχουμε πολλές δεκαετίες μπροστά μας για να λυθούν τα αμέτρητα θέματα της μετάβασης. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.