Προς το περιεχόμενο

Οι δηλώσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεπέρασαν αυτές των πετρελαιοκίνητων


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Leonni είπε

Ή μπορεί να πάρει Tesla Model 3 που κάνει 41κ συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης 6κ από το πρόγραμμα που έχει βγει. Μόνο κουβά δε το λες το Model 3

5.jpg

ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το ΤΕΣΛΑ που καίει πετρέλαιο κάνει τα μισά λεφτά γιατί να δώσω 40000 ευρώ και να μην δώσω 20000 τι θα κερδίσω εγώ στην τσέπη μου

αν αγοράσω ηλεκτρικό θα κερδίσουν όλοι οι άλλοι εκτός από εμένα !

όταν με το καλό περάσουν τα χρόνια και γίνουν ανταγωνιστικά τα ηλεκτρικά τότε μπορεί να μην σκεφτώ να δώσω 3000 ευρώ παραπάνω και να πάρω τώρα όμως δεν με συμφέρει με την καμία.

Επεξ/σία από pao13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, pao13 είπε

ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το ΤΕΣΛΑ που καίει πετρέλαιο κάνει τα μισά λεφτά γιατί να δώσω 40000 ευρώ και να μην δώσω 20000 τι θα κερδίσω εγώ στην τσέπη μου

αν αγοράσω ηλεκτρικό θα κερδίσουν όλοι οι άλλοι εκτός από εμένα !

ναι αλλά όπως γράφω και παραπάνω θα βοηθήσεις τους φίλτατους γερμανούς. Δεν είναι και λίγο για 20 ψωροχιλιάρικα που θα δώσεις παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Ναι ρε φίλε δεν είναι πότε βγήκε. Είναι πότε άρχισε να πωλείται σιγά σιγά σε κάποια σεβαστά νούμερα ώστε να βγουν συμπεράσματα. Μέχρι το 2010 πόσα ΤΕΣΛΑ είχαν πουληθεί δλδ τι λέμε τώρα. Ακόμα και τώρα είναι μικρά τα νούμερα. Επίσης αυτό που λέτε για την ΤΕΣΛΑ είναι σαν να μιλάμε για αμάξια και να λέμε συνεχώς την Μερσεντές πχ. Δεν είναι το ΤΕΣΛΑ το μέσο ηλεκτρικο αμάξι ούτε θα είναι ποτέ. 

Στην Αμερικη εχουν πωληθει εκατομμυρια απο το 2003 που πρωτοβγηκαν, αν ειχαν καποιο σοβαρο ελαττωμα πχ μπαταρια κλπ θα ειχε βγει στη φορα, αρα ειναι ατοπο να συζηταμε για πειραματικη τεχνολογια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, ikar6 είπε

Έχεις (σε μεγάλο βαθμό) λάθος. Η τεχνολογία πλέον έχει ωριμάσει αρκετά και ορισμένες εταιρείες έχουν αποκτήσει σημαντική τεχνογνωσία. Τα 10 χρόνια που βάζεις (2030) είναι πολύ μακριά, μέχρι τότε σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης δε θα πωλούνται πλέον συμβατικά αυτοκίνητα (υπάρχουν ήδη ψηφίσματα σε κάποιες χώρες, βλέπε Ολλανδία). Οι μπαταρίες έχουν υπολογισμένη διάρκεια ζωής άνω των 200.000 χλμ που σημαίνει πάνω από 15 χρόνια χρήσης. Είχα δει και μία μελέτη σε Tesla S με 300.000 χλμ που είχε ακόμα πάνω από το 70% του αρχικού του capacity (και επομένως καλύτερο από πολλά "καινούρια" που πωλούνται σήμερα), και η τεχνολογία των μπαταριών (επομένως και η διάρκεια ζωής τους) βελτιώνεται συνεχώς. 

Όσον αφορά την τιμή μεταπώλησης, αυτή και αν είναι υψηλή. Γιατί ναι μεν χάνεις από τη μπαταρία αλλά το κόστος συντήρησης κατά τα λοιπά είναι πολύ χαμηλό, δεν έχει φθορές ο κινητήρας όπως σε ένα βενζινοκινητήρα. 

φιλικά στο λέω μην πιστεύεις στα παπατζηλίκια που πουλάνε οι εταιρείες αυτοκινήτων. τα ίδια έλεγαν για τα diesel πριν κάποια χρόνια. αυτό που ξέρω είναι πως τα καινούργια αυτοκίνητα εάν τα συντηρείς σωστά τα έχεις άνετα πάνω από 10 χρόνια απροβλημάτιστα. αυτό είναι ζημιά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες γιατί ουσιαστικά θέλουν κάθε 5 χρόνια να αλλάζεις αυτοκίνητο και να παίρνεις καινούργιο. εφόσον έχεις ένα αυτοκίνητο 5ετίας που έχεις σεβαστεί τα βασικά service, δεν έχεις λόγο να το αλλάξεις εκτός και σου αρχίσουν να σου πιπιλάνε το αυτί πως υπάρχει κάτι νέο, σύγχρονο κτλ κτλ. το που και πως θα παραχθεί η ενέργεια αυτή, πως θα μεταφερθεί στα αστικά κέντρα (θυμίζω πχ στην Ελλάδα το καλοκαίρι έχουμε τεράστια θέματα με την επάρκεια του δικτύου σε καύσωνες), πως βγαίνουν τα υλικά στις μπαταρίες και πως ανακυκλώνονται (εξάγονται και θάβονται σε καμιά Ουγκάντα) δεν μας αφορά καθόλου. με ποιον τρόπο πρέπει να γίνουν οι υποδομές και πόσο θα κοστίσουν, επίσης δεν μας ενδιαφέρει. γιατί μωρέ το ηλεκτροκίνητο είναι το μέλλον... σε 15 χρόνια όμως θα μας ταΐζουν κάποιο άλλο παπατζηλίκι για να πουλήσουν αυτοκίνητα καθώς δεν θα έχεις λόγο να αλλάξεις τα ηλεκτρικά.

το κόστος των ηλεκτρικών είναι τρομακτικό σε σύγκριση με νέα μοντέλα. υπάρχουν επιδοτήσεις κτλ κτλ και πάλι είναι πανάκριβα.

γνώμη μου είναι για την Ελλάδα πρέπει να καταργηθεί η πώληση όλων των μοτοσυκλετών έως 75 κυβικών και να γίνουν όλα ηλεκτρικά με απόσυρση όλων των παλαιότερων μοντέλων άμεσα (μόνος λόγος ο θόρυβος και η αδιαφορία της πολιτείας για την εφαρμογή βασικών κανόνων ποιότητας ζωής). θα υπάρχει μείωση του θορύβου κατά μεγάλο ποσοστό στις πόλεις ενώ τα μηχανάκια αυτά δεν χρειάζονται αυτονομία 200 χλμ επομένως είναι πολύ ευκολότερο να μπουν σε άμεση χρήση.

6 ώρες πριν, Leonni είπε

 

Για αυτό που λες για τον γρήγορο ανεφοδιασμό: Σκέψου ότι η πλειοψηφία κάνει τουλάχιστον το 95% των διαδρομών του εντός πόλης. Που σημαίνει ότι σχεδόν όλο το χρόνο θα φορτίζει το αυτοκίνητό του από το σπίτι του χωρίς να χρειάζεται να ξαναπατήσει σε βενζινάδικο ή χώρο φόρτισης. Δε νομίζω αυτό να είναι deal breaker για 2-3 ταξίδια που θα κάνει εκτός πόλης. Για τους λίγους που κάνουν συνέχεια ταξίδια εκτός πόλης εννοείται ότι η ταχύτητα ανεφοδιασμού μετράει.

Δε χρειάζεται να γίνουν φθηνότερα στην αρχική τους τιμή για να πάει ο κόσμος στα ηλεκτρικά επειδή η εξίσωση έχεις ως εξής: Αρχική Τιμή - Κόστος Καυσίμων - Κόστος συντήρησης - Τέλη Κυκλοφορίας - Επιδότηση Ηλεκτρικών. Αυτά πρέπει να υπολογίσεις για να δεις σε πόσα χρόνια θα κάνεις απόσβεση στη διαφορά σε σχέση με ένα αντίστοιχο εσωτερικής καύσης.

 

δηλαδή εάν θέλω να πάω σε κανένα νησί άγονης γραμμής που θα έχει ανύπαρκτους σταθμούς φόρτισης ή εάν θέλω να πάω κάπου πιο απομακρυσμένα (διακοπές) με φορτωμένο αμάξι, δεν θα πάω γιατί το αυτοκίνητό μου έχει αυτονομία μόνο 300 χλμ. φαντάσου οικογενειάρχη με 2 παιδιά να πρέπει να κάνει στάση Λαμία καμιά ωρίτσα για να γεμίσει η μπαταρία με ένα 8χρονο και ένα 10χρονο. οι διακοπές των ονείρων μου μόλις ξεκίνησαν! να πληρώσω ένα αυτοκίνητο πιο ακριβό από αυτό που έχω για να πηγαίνω δουλειά και σούπερ μάρκετ. καταπληκτικά!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pao13 είπε

ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το ΤΕΣΛΑ που καίει πετρέλαιο κάνει τα μισά λεφτά γιατί να δώσω 40000 ευρώ και να μην δώσω 20000 τι θα κερδίσω εγώ στην τσέπη μου

αν αγοράσω ηλεκτρικό θα κερδίσουν όλοι οι άλλοι εκτός από εμένα !

όταν με το καλό περάσουν τα χρόνια και γίνουν ανταγωνιστικά τα ηλεκτρικά τότε μπορεί να μην σκεφτώ να δώσω 3000 ευρώ παραπάνω και να πάρω τώρα όμως δεν με συμφέρει με την καμία.

Ποιο πετρελαιοκίνητο της κλάσης του μοντελ 3, με τις επιδόσεις του και τα έξτρα του κάνει 20κ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pao13 είπε

το τι θα γίνει μετά 5 χρόνια θα φανεί και θα το δούμε, τώρα πάντος δεν συμφέρει να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτό λέω! 

Όπως έγραψα πριν (με τα κατάλληλα λινκ), μάλλον πολλοί έχουν διαφορετική άποψη με την δική σου και φαίνεται από τις επενδύσεις και τους στρατηγικούς σχεδιασμούς.
Η βιομηχανία δείχνει ξεκάθαρα ότι το μέλλον είναι στον εξηλεκτρισμό και στα επαγγελματικά, τώρα εάν διαφωνείς, εντάξει.
Ουδέν πρόβλημα.
 

 

1 ώρα πριν, pao13 είπε

ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το ΤΕΣΛΑ που καίει πετρέλαιο κάνει τα μισά λεφτά γιατί να δώσω 40000 ευρώ και να μην δώσω 20000 τι θα κερδίσω εγώ στην τσέπη μου

αν αγοράσω ηλεκτρικό θα κερδίσουν όλοι οι άλλοι εκτός από εμένα !

όταν με το καλό περάσουν τα χρόνια και γίνουν ανταγωνιστικά τα ηλεκτρικά τότε μπορεί να μην σκεφτώ να δώσω 3000 ευρώ παραπάνω και να πάρω τώρα όμως δεν με συμφέρει με την καμία.

Έχεις δει/αγοράσει στα 20Κ ντίζελ με 0-100 @ 5.6s/290hp και τέτοιο επίπεδο αυτοματισμού; 
Που να πάρω και εγώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, LongTom είπε

Όπως έγραψα πριν (με τα κατάλληλα λινκ), μάλλον πολλοί έχουν διαφορετική άποψη με την δική σου και φαίνεται από τις επενδύσεις και τους στρατηγικούς σχεδιασμούς.
Η βιομηχανία δείχνει ξεκάθαρα ότι το μέλλον είναι στον εξηλεκτρισμό και στα επαγγελματικά, τώρα εάν διαφωνείς, εντάξει.
Ουδέν πρόβλημα.
 

 

Έχεις δει/αγοράσει στα 20Κ ντίζελ με 0-100 @ 5.6s/290hp και τέτοιο επίπεδο αυτοματισμού; 
Που να πάρω και εγώ;

Σε μια δεκαετια θα εχουν ιδια τιμη με τα συμβατικα αυτοκινητα κ πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα, οποτε θα τα αντικαταστησουν. Μεχρι τοτε απευθυνονται στους προνομιουχους εδω Ελλαδα. Ομως για εναν αμερικανο που βγαζει 60-70.000 $ το χρονο δεν ειναι αστρονομικο ποσο να δωσει 45-50.000 $ για να αγορασεις ενα Tesla 3.

Επεξ/σία από Antikeimenos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Antikeimenos είπε

Σε μια δεκαετια θα εχουν ιδια τιμη με τα συμβατικα αυτοκινητα κ πολυ καλυτερα χαρακτηριστικα, οποτε θα τα αντικαταστησουν. Μεχρι τοτε απευθυνονται στους προνομιουχους εδω Ελλαδα. Ομως για εναν αμερικανο που βγαζει 60-70.000 $ το χρονο δεν ειναι αστρονομικο ποσο να δωσει 45-50.000 $ για να αγορασεις ενα Tesla 3.

Ούτε δεκαετία, σε ~4 χρόνια θα έχουμε ισότητα στην τιμή κατασκευής και σε ~2 χρόνια η διαφορά θα είναι κάτω από τα 2χιλιάρικα σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις.

Αναφορά σε κείμενο

The extra cost of manufacturing battery electric cars versus their fossil fuel equivalents will diminish to just $1,900 (£1,470) per car by 2022, and disappear completely by 2024, according to research by the investment bank UBS. The research is based on detailed analysis of batteries from the seven largest manufacturers.

https://www.theguardian.com/environment/2020/oct/21/electric-cars-as-cheap-to-manufacture-as-regular-models-by-2024

|
Όπως έγραψα και σε αντίστοιχο νήμα σε άλλο μέρος του φόρουμ, οι τιμολογιακές πολιτικές των εταιριών δεν λαμβάνουν υπ' όψιν μικρές και αδύναμες οικονομίες όπως η Ελληνική. 
Στην Ελλάδα, με το ζόρι φεύγουν καινούργια πάνω από τα 20-25χιλιάρικα και τεράστιο ποσοστό αγορών αφορά μεταχειρισμένα 10ετιας+.
Τα ηλεκτρικά θα "μπουν" δυναμικά στην χώρα όταν πήξουν την χώρα στα πρόστιμα για να χτίσουν υποδομές και όταν αρχίζει η ευρωπαϊκή/γερμανική αγορά να ξεφορτώνεται τα πρώτης γενιάς EV σε τρίτες χώρες ως "φτηνά" μεταχειρισμένα. Κάτι σαν τα σάπια ντίζελ που φέρνουν οι τίμιοι ΕΛ μαντράδες.

Γενικά το αρχικό άρθρο αφορά την ΕΕ, όχι την ψωροκώσταινα.
Στην οποία ΕΕ περισσότερα ηλεκτρικά έφυγαν το '19-'20 από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, james01gr είπε

δηλαδή εάν θέλω να πάω σε κανένα νησί άγονης γραμμής που θα έχει ανύπαρκτους σταθμούς φόρτισης ή εάν θέλω να πάω κάπου πιο απομακρυσμένα (διακοπές) με φορτωμένο αμάξι, δεν θα πάω γιατί το αυτοκίνητό μου έχει αυτονομία μόνο 300 χλμ. φαντάσου οικογενειάρχη με 2 παιδιά να πρέπει να κάνει στάση Λαμία καμιά ωρίτσα για να γεμίσει η μπαταρία με ένα 8χρονο και ένα 10χρονο. οι διακοπές των ονείρων μου μόλις ξεκίνησαν! να πληρώσω ένα αυτοκίνητο πιο ακριβό από αυτό που έχω για να πηγαίνω δουλειά και σούπερ μάρκετ. καταπληκτικά!

Σε χαλάει ότι 2 μέρες του χρόνου θα ταλαιπωρηθείς 30-40 λεπτά παραπάνω για να φορτίσεις το αυτοκίνητο; Δε σε νοιάζει που όλες τις άλλες μέρες δε θα χρειαστείς βενζινάδικο ή και service αλλά μόνο αυτές οι 2 μέρες που αντί για 20 λέπτα που κάνουν στάση όσοι έχουν οικογένεια έτσι κι αλλιώς, θα κάνεις 30-40 λεπτά παραπάνω...

Όπως έγραψα και παραπάνω η μια μέρα ξεβολέματος δεν είναι deal breaker για τους περισσότερους. Αν κάνεις 5-6 ταξίδια μεγάλα τον χρόνο τότε σαφώς έχει νόημα να μην πάρεις ηλεκτρικό.

ΥΓ Όλα τα ξενοδοχεία και τα κάμπινγκ στα νησιά έχουν μπρίζες. Πολύ εύκολα θα βρεις να φορτίζεις εκεί που θα μένεις. Εκτός και αν το κόψεις για  Ίμια μεριά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Ούτε δεκαετία, σε ~4 χρόνια θα έχουμε ισότητα στην τιμή κατασκευής και σε ~2 χρόνια η διαφορά θα είναι κάτω από τα 2χιλιάρικα σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις.

|
Όπως έγραψα και σε αντίστοιχο νήμα σε άλλο μέρος του φόρουμ, οι τιμολογιακές πολιτικές των εταιριών δεν λαμβάνουν υπ' όψιν μικρές και αδύναμες οικονομίες όπως η Ελληνική. 
Στην Ελλάδα, με το ζόρι φεύγουν καινούργια πάνω από τα 20-25χιλιάρικα και τεράστιο ποσοστό αγορών αφορά μεταχειρισμένα 10ετιας+.
Τα ηλεκτρικά θα "μπουν" δυναμικά στην χώρα όταν πήξουν την χώρα στα πρόστιμα για να χτίσουν υποδομές και όταν αρχίζει η ευρωπαϊκή/γερμανική αγορά να ξεφορτώνεται τα πρώτης γενιάς EV σε τρίτες χώρες ως "φτηνά" μεταχειρισμένα. Κάτι σαν τα σάπια ντίζελ που φέρνουν οι τίμιοι ΕΛ μαντράδες.

Γενικά το αρχικό άρθρο αφορά την ΕΕ, όχι την ψωροκώσταινα.
Στην οποία ΕΕ περισσότερα ηλεκτρικά έφυγαν το '19-'20 από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. 

δεν ανέφερα πουθενά ότι το μέλλον δεν ανήκει στην ηλεκτροκίνηση.

ξεκάθαρα είπα ότι αυτήν την στιγμή οικονομικά δεν σε συμφέρει να αγοράσεις ένα τεσλα για να κάνεις 50000 χλμ το χρόνο 

τι δεν μπορείς να καταλάβεις να στο κάνω τάληρα

εδώ δες τι παίρνεις με 20000 - 25000 ευρώ

δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να σου πω τι παίρνεις με 35000 γιατί θα απογοητευτείς 

οποιος ξέρει να οδηγάει δεν κοιτάει πόσο γρήγορα ανοίγει ένα αυτοκίνητο αλλα πόσο γρήγορα σταματάει 

επίσης πολλά αυτοκίνητα ανοίγουν 200 αλλά λίγα τα αδηγάς με 200   

https://www.jct600.co.uk/blog/best-diesel-cars/

Επεξ/σία από pao13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Αυστραλία θα βάλουν και φόρους στα ηλεκτρικά κ hybrid, το ίδιο και εδώ αργά ή γρήγορα.

Εκεί λένε απλά ότι είναι λιγότεροι οι φόροι απο τους υπάρχοντες ανα χρόνο και θα είναι ανα km.....άρα ο καταναλωτής είναι κερδισμένος!

Αν νομίζετε πως το κάθε κράτος θα κάτσει να χάσει τους φόρους που εισπράτει απο βενζίνη + πετρέλαιο με την ουτοπική ιδέα για ένα καθαρότερο περιβάλλον μάλλον θα την πατίσουμε -ξανά- στα σίγουρα.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/11/2020 στις 10:21 ΜΜ, Retromaniac είπε

Καλυτερη λύση για μένα θα ήταν υβριδικό με ηλεκτρικό κινητήρα που φορτίζει από την πρίζα αλλά και με γεννήτρια (όχι μηχανή, δεν θα συνδέεται με ρόδες) πετρελαίου/βενζίνης που θα δουλεύει μόνο στις βέλτιστες στροφές και θα γεμίζει τις μπαταρίες εν κινήση αν χρειαστει.

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο. Θα μείωνε πολύ το κόστος και τους ρύπους ένος υβριδικού...

Αυτή είναι η καλύτερη λύση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, triplex1 είπε

Αυτή είναι η καλύτερη λύση

Καλά αν περνάμε όλοι scooter θα σωζομασταν... Εγώ έχω το mi pro 2 αλλά πρέπει να του βάλω αμορτισέρ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Leonni είπε

Σε χαλάει ότι 2 μέρες του χρόνου θα ταλαιπωρηθείς 30-40 λεπτά παραπάνω για να φορτίσεις το αυτοκίνητο; Δε σε νοιάζει που όλες τις άλλες μέρες δε θα χρειαστείς βενζινάδικο ή και service αλλά μόνο αυτές οι 2 μέρες που αντί για 20 λέπτα που κάνουν στάση όσοι έχουν οικογένεια έτσι κι αλλιώς, θα κάνεις 30-40 λεπτά παραπάνω...

Όπως έγραψα και παραπάνω η μια μέρα ξεβολέματος δεν είναι deal breaker για τους περισσότερους. Αν κάνεις 5-6 ταξίδια μεγάλα τον χρόνο τότε σαφώς έχει νόημα να μην πάρεις ηλεκτρικό.

ΥΓ Όλα τα ξενοδοχεία και τα κάμπινγκ στα νησιά έχουν μπρίζες. Πολύ εύκολα θα βρεις να φορτίζεις εκεί που θα μένεις. Εκτός και αν το κόψεις για  Ίμια μεριά

εντάξει, το καλοκαίρι που σε κάμπινγκ για 500 βάζουν 1000 και στα ξενοδοχεία στα νησιά στα οποία ήδη πρόβλημα σητν επάρκεια ενέργειας. ξαφνικά θα υπάρχει φορτίο για να φορτίσουν και οι τουρίστες τα ΙΧ τους. η μία μέρα ξεβολέματος δεν είναι 1. αλλά φαντάσου να πας Μάνη, Μονεμβάσια, τίποτα Ζαγοροχώρια το χειμώνα (2 εκδρομές τον χρόνο - γιατί εάν έχω να πληρώσω το ηλεκτρικό σημαίνει πως κάπου μπορώ να πάω διακοπές) και να ψάχνω σταθμό φόρτισης. να κάνω 2 ώρες στάση τον χειμώνα στο βενζινάδικο για να φορτίσει το όχημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, SeriesX είπε

Για τσεκαρε Αμερικη, που οποιο ηλεκτρικο εχει κοντα 100.000 χλμ παει για σκοτωμα.... μεγαλο προβλημα η πτωση τιμη τους. Εχει γινει μεγαλο θεμα εκει...

Αφαιρουν απο το μεταχειρισμενο την αξια αντικαταστασης μπαταριων. Με αποτελεσμα εαν ειναι το πουλησεις 12.000 ευρω και χρειαζεται μπαταριες με 5.000 τοτε το πουλας 7.000 ευ

Τσεκαρω Ολλανδία που έχει πάρα πολλά Tesla (μια βόλτα στους δρόμους θα σε πείσει) και έχω κοιτάξει πολλές φορές για μεταχειρισμένα. Αυτή τη στιγμή, Tesla Model S (αρχική τιμή 85.000) βρίσκεις από 36.000€ με 224.000χλμ. Τα περισσότερα πωλούνται στα 40-45.000€ (χοντρικά στο 50% της τιμής τους).

Αντίστοιχα, για μέτρο σύγκρισης, BMW 530d του 2014 έως 2017 (αρχική τιμή 75-80.000€) βρίσκεις από 18.000€ με παρόμοια χιλιόμετρα (250.000) και πωλούνται τα περισσότερα στα 20.000-25.000€ (χοντρικά στο 35% της τιμής τους).

Μακάρι να πήγαιναν για σκότωμα τα ηλεκτρικά, θα είχα πάρει ήδη ένα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...