Προς το περιεχόμενο

Γιατι η ACS κολλάει μονο χαρτάκια;


aris1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Βασίλης_29 είπε

Άλλο θέμα θίγουμε εδώ, όχι αν θα πρέπει να περιμένει και πόσο να περιμένει αν χτυπήσει κουδούνι, αλλά ότι δεν χτυπάνε καν το κουδούνι. Τώρα για το περίμενε, και 1 λεπτό πολύ είναι. 

Το ότι χτυπάνε το κουδούνι Βασίλη είναι αυτονόητο. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να μην χτυπάει κουδούνι άλλο τι λένε κάποιοι να διώξουν τη δική τους ευθύνη ήρθε και δεν χτύπησε. Έχει τίποτε προηγούμενα να μην σου χτυπήσει;;;; Άλλο αν εσύ είσαι στο pc παίζοντας με τα ακουστικά στο αυτί ή έχεις βάλει το Ρέμο τέρμα την ένταση και δεν  το άκουσες. Δε σου φταίει ο ντελιβεράς.

1 ώρα πριν, RazielKvlt είπε

Το πρόβλημα είναι τα βόδια που προσλαμβάνουν για κούριερ και χαλάνε την εικόνα της εταιρείας.Δεν μπορεί τη μια φορά να είναι όλα καλά και μετά από λίγο καιρό να με παίρνει ένας ηλίθιος πιτσιρικάς να μου μιλάει στον ενικό και να με ρωτάει που είναι η οδός ενώ μένω στο κέντρο της πόλης.Έχουμε γεμίσει σε όλες τις δουλειές από άτομα ανίκανα χωρίς καμία διάθεση να δουλέψουν και πληρώνονται κιόλας.Στο πρώτο παράπονο θα έπρεπε να περνάνε από το διευθυντή και να παίρνουν πόδι.

Κοίτα να δεις φίλε σε όλες τις δουλειές υπάρχουν απαράδεκτοι (δε θέλω να χρησιμοποιήσω τη δική σου λέξη) υπάλληλοι. Δεν αρχίζουμε να  ρίχνουμε αναθέματα κατά όλων , ούτε μπορούμε να τους φερόμαστε λες και δεν άνθρωποι όπως όλοι μας με προτερήματα και με ελαττώματα . Τέτοιες συμπεριφορές να ξέρεις τον κακό τον κάνουν χειρότερο και τον καλό τον κάνουν να αναρωτιέται μήπως είναι λάθος που είναι καλός;;;;

  • Thanks 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δίκιο έχεις αδερφέ..τόσα άτομα που αναφέρουν ότι περνάνε και δεν χτυπάνε κουδούνι είναι επειδή καίγονται με τα ακουστικά στο gaming...

Και προφανώς δεν φτάέι ο άνθρωπος που το φέρνει αλλά η πολιτική των courier

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα δεν με πειραζει να μου το παραδοσει και σε 10 ημερες.  To προτιμω απο το αναγκαστω να παω 2 χλμ στο υποκαταστημα , να μη βρισκω να παρκαρω και να περιμενω και κανα μισαωρο. Η τακτικη  κολλαω χαρτακι χωρις καν να χτυπησω κουδουνι ειναι συστημα που προυπηρχε και προ απαγορευσης κυκλοφοριας με κυριο εμπνευστη της την ACS. H συγκεκριμενη εταιρεια απορω γιατι λεγεται μεταφορικη. Μονο χαρτακια παραδιδει και sms.  Το κουδουνι μας, οι υπαλληλοι της συγκεκριμενης εταιρειας φοβουνται να το πατησουν  γιατι μπορει να παθουν τενοντιτιδα. Μενω σε διπλοκατοικια με συγγενικα ατομα και δεν εχει τυχει ποτε να λειψουν ολοι απο το σπιτι. Σημειωτεον το συγκεκριμενο κουδουνι ακουγεται παντου ακομη και στις διπλανες πολυκατοικιες.

Ομως για μενα, το πιο πρωτοποριακο συστημα το εχουν τα Ελτα, τωρα μου αφηνουν τα δεματα (και δεν εννοω φακελους) εξω απο την πορτα χωρις ειδοποιηση και κουδουνι εννοειται, και αν ειμαι τυχερος και τα βρω εχει καλως. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, fysikos είπε

Και προφανώς δεν φτάέι ο άνθρωπος που το φέρνει αλλά η πολιτική των courier

Προφανώς και δεν φταίνε οι διανομείς, αν και κανά δυο άτομα εδώ στο Ινσόμνια που ισχυρίζονται ότι είναι διανομείς και που υποστηρίζουν με την νοοτροπία και τις απόψεις τους τέτοιες πολιτικές και την εξαπάτηση από τις κούριερ... ας πούμε ότι μου δίνουν και μια άλλη οπτική.

Αυτοί λοιπόν μάλλον δεν καταλαβαίνουν ότι με τέτοιες απόψεις κάνουν αρκετό κακό και στον εαυτό τους...

... επειδή και εγώ και άλλοι αρεσκόμαστε στο να πατάμε μερικά κουμπάκια, να πληρώνουμε ηλεκτρονικά, και να παραλαμβάνουμε το πράγμα χωρίς να χρειαστεί να το κουνήσουμε από το κτίριό μας - επειδή είναι αυτή η ωραία εμπειρία του e-Shopping...

... και όταν μας την χαλάνε ή όταν βλέπουμε τέτοιες νοοτροπίες τότε σηκώνουμε άμυνες! Επειδή δεν είμαστε βιτσιόζοι για να πληρώνουμε και να ταλαιπωρούμαστε.

Και ποια είναι η καλύτερη άμυνα για παραγγελίες δεμάτων Εσωτερικού; Η αντικαταβολή. Όποτε είναι διαθέσιμη ως επιλογή. Τι θα κάνει η κούριερ σε αυτήν την περίπτωση - δεν θα το φέρει το δέμα; Αν θέλει να πληρωθεί τότε θα το φέρει ή αλλιώς θα το βάλει στον πάτο της και θα ρισκάρει να δυσαρεστήσει τον πελάτη της σε βαθμό που θα δοκιμάσει να συνεργαστεί με άλλη κούριερ για το e-shop του. Φαντάζομαι ότι αυτοί οι φίλτατοι διανομείς προτιμούν να κουβαλάνε και το POS μαζί με το δέμα ή να ψάχνουν για τα ρέστα από τα μετρητά μας από το να στείλει ένα SMS το υποκατάστημα και να περιμένουν απλά 2-3 λεπτά να κατέβουμε για να δώσουν το δέμα!

Έπειτα, υπάρχει και μια δεύτερη προσωπική αντίδραση - και από πολλούς άλλους που ξέρω. Αντί να κάνω 10 μεμονωμένες παραγγελίες από Ελληνικά e-shops θα κάνω μία παραγγελία από κάποιο marketplace του εξωτερικού που θα έχει όλα όσα θέλω π.χ. από κάποιο Ευρωπαϊκό Amazon. Και ας αργήσουν περισσότερο να έρθουν. Και ας κοστίσουν παραπάνω (που συχνά δεν κοστίζουν χάρη στην ελληνική φορολογία και στα λοιπά καπέλα στις τιμές). Γιατί όμως να κάνω κάτι τέτοιο ε;;; Ακούγεται κουλό;;; Επειδή τα 3 δέματα στα οποία θα χωρίσει η Amazon την παραγγελία μου, είναι καλύτερα από τα 10 από τα Ελληνικά μαγαζιά. Απλή αριθμητική. Αν ήξερα βέβαια ότι θα έρθουν και τα 10 στο σπίτι μου, δεν θα τα ψώνιζα από το εξωτερικό, αν φυσικά τα έβρισκα εδώ. Να 'ναι λοιπόν καλά για αυτό η Γενική Ταχυδρομική, η ACS και οι υπόλοιποι σκιτζήδες. Και κάπως έτσι τον πίνουν τα Ελληνικά e-shops από την μία και από την άλλη και η κάθε ACS αφού την μεταφορά θα την αναλάβει η DHL, UPS, ΕΛΤΑ κ.λπ. ενώ θα μπορούσε εκείνη. Και κάπως έτσι έχουμε περισσότερη συμφόρηση στο δίκτυο διανομών, αφού είναι χειρότερο το να ταξιδέψει ένα ακόμα δέμα αεροπορικώς, να αποθηκευτεί στο αεροδρόμιο και να μεταφερθεί σε τοπική αποθήκη, από το να μεταφερθεί ας πούμε από την τοπική ACS του e-shop στο Χαλάνδρι, στην κοντινή π.χ. ACS Ν. Σμύρνης του παραλήπτη.

Αλλά μάλλον δεν είμαστε αρκετοί καταναλωτές που ψωνίζουμε από το εξωτερικό για έναν τέτοιο λόγο, αλλιώς τα διαφύγοντα κέρδη της ACS θα ήταν περισσότερα από αυτά που γλυτώνει με το να αφήνει διαρκώς χαρτάκια!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
19 ώρες πριν, liakjim είπε

Στην επαρχία ευτυχώς τα πράγματα είναι ακόμα ανθρώπινα.

Με παίρνει τηλ ο διανομέας : " Έλα αγάπη,  έχω δεματακι σπέσιαλ, να το ρίξω πάνω από την πόρτα ή θα το φάει και αυτό ο σκύλος" ; 😆

Eχω φαει τετοια ηττα με μια μεταφορικη στον Ωρωπο που δεν θελω καν να το σκεφτομαι.
Συνοπτικα παραγγελνω κατι απο Χαλκιδα να παει Χαλκουτσι. Κανει τον γυρο ολης της Αττικης και καπου στην Παιανια καποιος αποφασιζει πως η διευθυνση που ειχα δωσει δεν του κανει, οποτε και την αλλαζει και βαζει παραλαβη απο το καταστημα της μεταφορικης στον Ωρωπο. Αλλα εγω ηθελα να παει στη συγκεκριμενη διευθυνση μου.
Η κοπελα στο καταστημα που επαιρνα πρακτικα μου ειπε να βγαλω εγω ακρη και να παρω τηλεφωνο στα δικα τους καταστηματα και να λυσω εγω το προβλημα εσωτερικα. Τελικα το προβλημα δεν λυθηκε, πηγα και παρελαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Μου ηρθε πακετο απο Γενικη Ταχυδρομικη και το εφερε ταξιτζης .

Πηρε τηλ να κατεβω κατω στο δρομο

Παραγγελία ενός πακέτου προϊόντων από Κωτσόβολο online Παρασκευή βράδυ.Σάββατο έφυγαν από 3 καταστήματα της Αθήνας για Θεσσαλονίκη.

Δευτερα πρωί είχα στην πόρτα μου από γενική ταχυδρομική τα 2 απ τα 3 πακέτα στην πόρτα μου με ταξί! Στην ερώτηση μου γιατί με ταξί μου απάντησε ότι η γενική ταχυδρομική νοίκιασε ταξί για να εξυπηρέτηση σωστά και άμεσα τους πελατες της λόγο μεγάλου όγκου δουλειάς. Παρασκευή μεσημέρι χαρτάκι κολλημένο στην είσοδο από την acs για το 3ο δέμα!! Τα συμπεράσματα δικά σας!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μιλήσω έχοντας εμπειρία και από τις δύο θέσεις: του διανομέα και του πελάτη.

Έχει πολύ μεγάλη σημασία αν το υποκατάστημα το οποίο έχει χρεωθεί την παράδοση του δέματός σου είναι franchise ή ανήκει στη μητρική εταιρεία. Σαν franchise δεν τους ενδιαφέρει και πολύ η τυπική παράδοση ή τα οποιαδήποτε παράπονα από τους παραλήπτες, αφού πληρώνονται μόνο από τις παραλαβές, οπότε όποια άλλη εργασία είναι απλώς αγγαρεία. Την άθλια τακτική ν' αφήνουν απλώς χαρτάκι, την έκανε προφανώς κάποιο "αστέρι" πρώτη φορά και όταν το έμαθαν κι άλλοι - βάση του επαγγελματισμού τους ή της έλλειψης αυτού - έκριναν αν θα το υιοθετήσουν ή όχι.

Σε μία περίπτωση από τις εταιρείες που προαναφέρθηκαν παραπάνω, είμαι στην είσοδο της οικοδομής και κλειδώνω τη μηχανή. Έρχεται ο υπάλληλος της courier μπροστά μου, βγάζει χαρτάκι και το κολλάει. Τον προλαβαίνω και τον ρωτάω "Μήπως ψάχνεις τον - του λέω τ' όνομά μου - απαντάει ναι. Μην κολλάς τίποτα, εδώ είμαι, μπορείς να το δώσεις σ' εμένα... Ξέρετε... δεν είχα χώρο (φάκελος περίπου A4), μπορείτε να το παραλάβετε από τα γραφεία, να σας δώσω το τηλέφωνο... Φυσικά δε δέχτηκα και απαίτησα να μου το παραδώσει αργότερα, οπότε κι έγινε (ο διάλογος αποδόθηκε με συντομία).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχω πάρει πακέτο από τα ΕΛΤΑ σπίτι ποτέ.

Πάντα έκανα αγορές από ebay/aliexpress σε φάση 2 πακέτα το μήνα. Από το 2003 που πρωτοέμαθα το ebay μέχρι και πριν 2-3 χρόνια πήγαινα ταχυδρομείο 2-3 φορές το χρόνο. Όλα τα άλλα σπίτι, ότι μέγεθος και να ήταν.

Τα τελευταία 2 χρόνια ποτέ πια σπίτι, δε ξέρω γιατί, άσε που το τρακιγκ λέει "ειδοποίηση" την οποία παίρνω μία εβδομάδα μετά αλλα με τη σωστή ημερομηνία (1 εβδομάδα πίσω). Τρέχω ταχυδρομείο με ουρές μαζί με τις συντάξεις και αυτούς που θέλουν να πληρώσουν το φόρο και τη ΔΕΗ. 

(άσε που είχα ένα ταχυδρομείο παλιά που πάντα σε 5 λεπτά είχα φύγει. Τα τελευταία 3 χρόνια μας συγχώνευσαν με ένα κεντρικότερο που γίνεται κάθε φορά της Πόπης)

Επεξ/σία από dchatz
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, dchatz είπε

άσε που το τρακιγκ λέει "ειδοποίηση" την οποία παίρνω μία εβδομάδα μετά αλλα με τη σωστή ημερομηνία (1 εβδομάδα πίσω). Τρέχω ταχυδρομείο με ουρές μαζί με τις συντάξεις και αυτούς που θέλουν να πληρώσουν το φόρο και τη ΔΕΗ.

Εν τω μεταξύ, με την προϋπόθεση ότι το τράγκινγκ δείχνει έγκυρες, έγκαιρες και σαφείς πληροφορίες, θα μπορούσαν όλοι τους να προσφέρουν κάποιες online ειδοποιήσεις αφού δεν ψήνονται να στέλνουν SMS ή να παίρνουν τηλέφωνο.

Εμείς το μόνο που θα κάναμε θα ήταν να προσαρμοστούμε ως καταναλωτές και να κάνουμε subscribe σε email ειδοποιήσεις ή σε RSS feed, μέσω της σελίδας του τράγκινγκ. Η κούριερ ούτε τηλέφωνα ούτε SMS θα χρειαζόταν - αρκεί να ενημερώνεται σωστά το tracking.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Aλλο ενα θεμα,ιδιο με τα αλλα,που κλαιγεστε επειδη σας αφηνουν χαρτακι χωρις να σας χτυπησουν.

Αληθεια,ΔΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ τοσες μερες τα ιδια και τα ιδια;

Δεν αλλαζει κατι με το να λετε ξανα και ξανα τα ιδια και τα ιδια.

Και ελεγα δεν θα εμφανιστει ο ο ζορο των κουριερ να τους υπερασπιστει.........

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω γενικά λόγω του οτι η δουλεια μου ειναι ανοικτά ολη μερα καθε μερα, βαζω ολες τις παραγγελιες να ερχονται στο γραφείο και μέχρι τωρα εχω αντιμτωπίσει ελάχιστα προβλήματα... ίσως λόγω του ότι δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί η δικαιολογία του χτυπήσαμε και δεν μας ανοίξατε.... ούτε ιδιαίτερες καθυστερήσεις έχω παρατηρήσει...

το μόνο θέμα, ήταν σε 2-3 παραγγελίες acs εβλεπα το πρωι στο tracking οτι το δεμα εχει βγει προς παράδοση και μετα κατα τις 18:00 άλλαζε σε απών παραλήπτης, το οποιο έγινε 3 μέρες σερί και την 4η μέρα παραδόθηκε και απο οτι καταλαβα σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα αυτο το κανουν οταν δεν προλαβαινουν να παραδοσουν..

και ένα άλλο παράδοξο, περιμενα δέμα από Γενική, έλαβα μήνυμα Παρασκευη απόγευμα οτι έχει δοθεί στη μεταφορικη και το έφεραν το Σαββατο... επειδη δεν φανταζόμουν οτι θα συμβει κατι τετοιο, δεν είχα ενημερώσει, ούτε αφήσει χρήματα, οποτε οταν με πηρε ο συνάδελφος να με ρωτησει ο κουριερ του ειπε οτι εχει κλεισει το δρομο και δεν μπορει να περιμενει.... στο tracking εβαλε οτι δεν βρεθηκε παραληπτης και οτι ξαναπερασε μετα απο μια ωρα και παλι δεν... (πραγμα που δεν ισχυει)... μια βδομαδα μετά δεν έχει αλλάξει το status του tracking ουτε μου εχουν πει να παραλάβω από κάποιο κατάστημα....

παρεμπιπτόντως, πριν λιγο πέρασε απ εξω μηχανάκι acs, σήμερα Κυριακή... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολα αρχιζουν και τελειωνουν σε μια φραση: "μειωση κοστους".

Αντι να ανοιγουν υποκαταστηματα , κλεινουν κι ετσι μεταφερεται πολλη δουλεια ανα υποκαταστημα και φυσικα το προσωπικο στο συγκεκριμενο υποκαταστημα δεν προλαβαινει να εξυπηρετησει. Με τα χαρτακια απλως προλαβαινουν να ειναι τυπικοι ως προς την υποχρεωση τους να περασουν απο το χωρο. Καταγραφεται οτι εγινε αποπειρα παραδοσης κι ολα καλα (ακομα κι αν δεν εγινε πρακτικα).

Εαν δεν αφηνανε χαρτακια, δε θα προλαβαιναν να περασουν απο ολα τα σπιτια, αρα οι καθυστερησεις θα ηταν πολλαπλασιες και φυσικα θα ηταν νομικα εκθετοι σε βαθμο τετοιο που θα επρεπε να προσλαβουν νεο προσωπικο (εξτρα κοστος το οποιο θα μετακυλουσαν στον πελατη και θα εθεταν εαυτο εκτος ανταγωνισμου, αφου παραδοσιακα ο Ελληνας επιλεγει το προιον/υπηρεσια που κοστιζει μισο ευρω φθηνοτερα).

Θυματα αυτης της καταστασης για εμενα ειναι το προσωπικο, οι εμποροι που χρησιμοποιουν κουριερ και οι πελατες. Κερδισμενα ειναι τα στελεχη των κουριερ που παιρνουν τα μπονους για την αυξηση των κερδων καθως κι αυτοι που εισπραττουν τα κερδη.

Η κατασταση θα ηταν αντιμετωπισιμη με δυο τροπους:

1. Υπαρξη κουριερ που θα καταφερνε με ιδιες τιμες με τις υπολοιπες κουριερ να εξυπηρετει σε συντριπτικα μεγαλυτερο ποσοστο απο τους αλλους, στους ιδιους χρονους.

2. Υπαρξη κρατικων αρχων ικανων να ελεγξουν τις καταγγελιες και να επιβαλλουν αυτα που πρεπει να επιβληθουν προς συμμορφωση οσων κουριερ υιοθετουν αδικαιολογητα τη μεθοδο με τα χαρτακια...

Και τα δυο, στην Ελλαδα του 2020, ειναι περιπου αδυνατο να συμβουν, οποτε...

ΥΓ. Τωρα με τα sms/viber/mail whatever, θα λετε κι ευχαριστω αμα σας φερνουν χαρτακια. Οπως το πανε , σε λιγο δε θα περνανε ουτε για χαρτακι, παρα μονο θα στελνουν sms να πατε να παραλαβετε απο το υποκαταστημα.... Και θα το βαφτισουν και πρασινη πολιτικη για το περιβαλλον κιολας :lol:

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίδια κακή εμπειρία και από εμένα. Να σας την περιγράψω... Παραγγελία από ένα eshop και παράδοση στο σπίτι από ACS. Μου έρχεται sms για αδυναμία παράδοσης και να το παραλάβω από καταστήμα. Τηλ στο στο κατάστημα δεν απαντάγε κάνεις επί 2 ημέρες (πολλά τηλ και διαφορετικές ώρες). Την 3η ημέρα πήρα τηλ στο τηλ κέντρο της ACS. Ζητάω στο αυτόματο IVR αλλαγή διεύθυνσης σε δέμα (για να αλλάξω την διεύθυνση από το κατάστημα που ήταν το δεμα, να έρθει στο σπίτι μου) και προφανώς δεν πήρα απάντηση όπως και αν το είπα (τι τα έχουν τα αυτόματα IVR, όταν δεν σε καταλαβαίνουν :) ). Επομένως ζήτησα "εκπρόσωπο".. Το IVR με ενημέρωσε για 6 λεπτά μέσω χρόνο αναμονής και περίμενα 26 λεπτά μέχρι να απάντησε κάποιος (τι σου λένε μέσω χρόνο αναμονής όταν δεν ισχύει!! Παρένθεση άσχετο: Στο eshop.gr το IVR σε ενημερώνει με πραγματικό χρόνο αναμονής). Η κοπέλα στο τηλ μου λέει ότι δεν σας βρήκαν (το προσπερνάω γιατί το κουδούνι στην κεντρική πορτα της πολικατοικιας είναι σύγχρονο και κρατάει timestamp, φώτο και στέλνει Alert σε εφαρμογή στο κινητό για κάθε "πάτημα του" - οπότε δεν χτύπησε κάνεις το κουδούνι μου!! ) και της λέω να μου το ξαναφέρουν οποτε αυτοί μπορούν! Η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν ξανά φέρνουν δέματα και ότι θα έπρεπε να το πάρω εγώ από το υποκατάστημα. Αφού μιλήσαμε κάποια ώρα την "έπεισα" να το ξανά φέρουν! Περιμενα 2-3 ακόμα ημέρες και τίποτα (μου ήρθε sms ότι αν δεν παραλάβω το δέμα σε 2 ακόμα ημέρες θα το επιστρέψουν πίσω) ! Ξανά παίρνω τηλ στο κεντρικά (πάλι στο τοπικό κατάστημα δεν σήκωνε κάνεις το τηλ) για να ρωτήσω σε τι status είναι η παράδοση (πάλι τα ίδια με την "πρόβλεψη" αναμονής - 8 λεπτά "πρόβλεψη" και 30 λεπτά να απάντηση κάποιος στο τηλ). Μου απάντησε η κοπέλα ότι "σας το είχαν φέρει το δέμα τότε (την 1η φορά) και ότι θα πρέπει εσείς να το παραλάβετε από το κατάστημα." Της εξηγώ ότι είχα μιλήσει τηλ και μου είπαν στο τηλ κέντρο της ACS... μπλα.. μπλα.. Και μου απαντάει ότι δεν βλέπει τέτοια καταχώρηση στο σύστημα (και λέω από μέσα μου, μα καλά με δουλεύουν.. Νεύρα..) και ότι δεν το παραδίδουν ξανά και θα πρέπει να το παραλαβω από το τοπικο κατάστημα... Εν τέλει το πήγα στο κατάστημα και το παρέλαβα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 στις 5 φορές η acs της νέας μακρης ετσι ακριβώς κάνει (όχι μονο σε εμανα εννοειτε). Σταματανε, κολλάνε χαρτακι οτι λείπουν απο το σπίτι και φευγουν γρήγορα γρήγορα μην τους προλάβει ο παραλήπτης, όχι τιποτα, δεν εχουν μαζί και το πακέτο που υποτίθετε οτι πηγαν να παραδόσουν αλλά δεν ήταν κάποιος στον χώρο.

 

Μεγάλοι καραγκιόζηδες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Η κατασταση θα ηταν αντιμετωπισιμη με δυο τροπους [...]

Η κατάσταση είναι αντιμετωπίσιμη με έναν τρόπο - τουλάχιστον για δέματα Εσωτερικού. Αντικαταβολή.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...