Προς το περιεχόμενο

Laptop HP 15s-eq1262ng 565€


zacharis1955

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικα καταφερε κανενας να παραγγειλει? Εχετε βρει κανενα review? Νομίζω είναι καλυτερη προσφορα απο το ideapad του αλλου θεματος των προσφορών..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, evark είπε

το κακό είναι ότι είναι βιδωμένα/κολλημένα από μέσα, και συνήθως από πάνω κάθεται η πλακέτα.... πρέπει να το κάνεις κυριολεκτικά βίδες για να μπορέσεις να φτάσεις στο keyboard, πάνε οι καλές εποχές που τα Dell ειχαν τα δοντάκια και το άλλαζες σε 10 λεπτά χωρίς να ξεβιδώσεις ουτε βιδα.

Εχω αλλαξει πληκτρολογιο απο MacBookPro βιδωμενο με γυρω στις 100 βιδες (102 για την ακριβεια) μονο του πληκτρολογιου για να φτασεις στο οποιο επρεπε βεβαιως να λύσεις το μισο laptop πιο πριν στην κυριολεξια. Ασε γιατι θελω παλι να το ανοιξω για καθαρισμο/συντηρηση και μου καθεται καπως....

Αυτα που λετε τα θεωρω πια νορμαλ σε αυτα τα νεα μοντελα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας κι από εμένα. Παρακολουθώ το θέμα μέρες και είπα να γράψω γιατι καταλαβαίνω την αγωνία σας. Έχω νέα και για την διαθεσιμότητα.

Αρχικά, επειδή πολλοί κολλάτε που ειναι γερμανικό το πληκτρολόγιο. Προσωπικά παράγγειλα ένα ωραιότατο cover με αγγλικό layout από aliexpress στα 3 € (το χει σε κάμποσα σχέδια):

https://a.aliexpress.com/_msKykMl

Με μια μικρή επιφύλαξη να μην του κάνει γιατί λέει ότι είναι για Hp pavilion αλλά όπως "το κοψα" με το μάτι μου φαίνεται ίδιο με του 15s. Απ όσο γνωρίζω στο γερμανικό layout αλλάζει απλά η σειρά κάποιων γραμμάτων και συμβόλων...

Τώρα, όσον αφορά την διαθεσιμότητα, εγώ έχω φίλο που μένει εκεί, οπότε και το παραγγείλαμε και το πληρώσαμε κατευθείαν (προϋπολογισμένα μεταφορικά). Στείλαμε mail να ρωτήσουμε πότε περίπου θα το έχουμε και μας απάντησαν μετά από μέρες ότι ο κατασκευαστής σκοπεύει να παραδώσει στις 25/03/21!! Σε 3,5 μηνες σχεδόν...πολύς καιρός..αν κάποιος βιάζεται να το χει υπ' όψιν..

Το mail:

Screenshot_20201215-230007_Outlook.jpg.9a4eb2af574f2148ca860bc124774de5.jpg

 

Επεξ/σία από Tseri20
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/11/2020 στις 7:58 ΜΜ, zacharis1955 είπε

Βάσει νόμου πλέον (από 13 Ιουνίου 2014) όλες οι ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται μέσα στην Ε.Ε καλύπτονται από τουλάχιστον 2ετή εγγύηση (το ένα έτος που βλέπεις είναι η παγκόσμια εγγύηση του κατασκευαστή):

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία που ξέρω καθαρίζεις αμέσως, στην Ελλάδα οι περισσότεροι εκτός μεγάλων αλυσίδων σου ζαλίζουν για πολύ καιρό τα ούμπαλα...

Θα το ξαναπω για ακομα μια φορα, γιατι λεγε λεγε μενει λαθος εντυπωση τελικά και καθημερινα βλεπω κοσμο να πιστευει λανθασμένα οτι υπαρχει "υποχρεωτικη εγγυηση 2 ετών"

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καμια υποχρεωτικη εγγυηση 2 ετων. Υπαρχει υποχρεωτικη εγγυηση 6 μηνων.

Υπαρχει 2 ετης ευθυνη του πωλητη για ελαττωματα που προυπηρχαν της πωλησης και για διαφημιζομενα χαρακτηριστικα οπως το λεει στο κακης μεταφρασης link που εστειλες, που δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.

Στους πρωτους 6 μηνες , θεωρειται δεδομενο οτι το προβλημα προυπήρχε, συνεπώς δεν το συζητάμε.

Μετά τους 6 μηνες , πρέπει να αποδείξεις ότι προυπήρχε της πώλησης.

"Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε."

"Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων."

Ενα κακης ποιοτητας λοιπον προιον που πωλειται με 1 χρονο εγγυση, και στους 15μήνες χαλάσει, απλα επειδη ειναι κακης ποιοτητας ενώ μέχρι τότε λειτουργούσε κανονικά, δεν εχει καμία εγγύηση και δεν καλύπτεται.
Αν αποδείξεις ότι το πρόβλημα προυπήρχε της πώλησης, πολύ καλώς. Θα καλυφθείς. Αν οχι, επαιξες και έχασες.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Και εδώ η συνέχεια.

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

 

Υ.γ Και τα πραγματικα ελαττωματα για ακινητα αγαθα ειναι 5ετης 

Ισχύουν άλλες νόμιμες εγγυήσεις βάσει του εθνικού δικαίου παράλληλα με τη νομική εγγύηση συμμόρφωσης;

Ισχύει 5ετής εγγύηση για ελαττώματα ακίνητων αγαθών.

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/12/2020 στις 11:54 ΜΜ, andreaspA είπε

Θα το ξαναπω για ακομα μια φορα, γιατι λεγε λεγε μενει λαθος εντυπωση τελικά και καθημερινα βλεπω κοσμο να πιστευει λανθασμένα οτι υπαρχει "υποχρεωτικη εγγυηση 2 ετών"

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καμια υποχρεωτικη εγγυηση 2 ετων. Υπαρχει υποχρεωτικη εγγυηση 6 μηνων.

...

Σιγά μην είναι και 3μηνη!

Οσες φορές και να το πεις η ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγύηση δηλαδή του πωλητή (που είναι αυτή που μας ενδιαφέρει) είναι διετής όπως είναι δηλαδή σε όλες τις χώρες της ΕΕ, αν και εφόσον σου χρειαστεί σε τυχόν αντιρρησίες αρκεί η απλή επίδειξη των εκτυπωμένων νομοθεσιών ΕΕ & των απαντήσεων για το θέμα της Προστασίας του Καταναλωτή (http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/) και συμμορφώνονται μια χαρά γιατί τα πρόστιμα είναι τσουχτερά! Προσωπική εμπειρία 3 φορές σε διάστημα δύο χρόνων σε σκρουτζομάγαζα το ένα μεγάλο και πολύ γνωστό που τώρα πλέον είναι τύπος και υπογραμμός για το θέμα...

Οποιος έχει απορίες για το θέμα μπορεί να κάνει ένα τηλέφωνο στο Υπουργείο Ανάπτυξης και θα του εξηγήσουν λεπτομερώς τι ισχύει και τι όχι!

Aς μάθούμε επιτέλους τα δικαιώματα μας!

 

Επεξ/σία από zacharis1955
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, zacharis1955 είπε

Σιγά μην είναι και 3μηνη!

Οσες φορές και να το πεις η ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγύηση είναι διετής όπως είναι δηλαδή σε όλες τις χώρες της ΕΕ, αν και εφόσον σου χρειαστεί σε τυχόν αντιρρησίες αρκεί η απλή επίδειξη των εκτυπωμένων νομοθεσιών ΕΕ & των απαντήσεων για το θέμα της Προστασίας του Καταναλωτή (http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/) και συμμορφώνονται μια χαρά γιατί τα πρόστιμα είναι τσουχτερά! Προσωπική εμπειρία 3 φορές σε διάστημα δύο χρόνων σε σκρουτζομάγαζα το ένα μεγάλο και πολύ γνωστό...

Οποιος έχει απορίες για το θέμα μπορεί να κάνει ένα τηλέφωνο στο Υπουργείο Ανάπτυξης και θα του εξηγήσουν λεπτομερώς τι ισχύει και τι όχι!

 

Το Link που ΕΣΥ εβαλες, το διάβασες? ή απλά το ποστάρισες ?

"Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων σας

Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν τα προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα σε αυτή τη 2ετή περίοδο, ο έμπορος οφείλει πάντα να βρει μια λύση για εσάς. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων."

Ελληνικα μιλαει οχι τουρκικα. 2ετης ευθυνη του πωλητη για προυπαρχοντα της πωλησης προβληματα. Αν αποδείξεις ότι προυπήρχε, την έχεις. Αν δεν το αποδείξεις, έχεις την εμπορική εγγύηση που ορίζει ο κατασκευαστής η οποία είναι ανεξάρτητη απο την Νομική εγγύηση (όπως την ονομάζει στο link που έστειλες).

Μόνο στο 1ο εξάμηνο δεν εχεις υποχρέωση να αποδειξεις οτι προυπήρχε το προβλημα της συναλλαγής, αλλά αντίθετα πρέπει ο πωλητής να αποδείξει ότι ΔΕΝ υπήρχε την στιγμή της συναλλαγής για να μην σε καλύψει.

Κάθε πρόβλημα λοιπόν που εμφανίζεται σε μία συσκευή, ΔΕΝ προυπήρχε της πώλησης. Αν καταφέρεις να το αποδείξεις, σε καλύπτει ο πωλητής για 2 χρόνια. Αν δεν καταφέρεις, σε καλύπτει η όποια εμπορική εγγυηση προσφέρει ο κατασκευαστής η οποία μπορεί να έχει διάρκεια λιγότερη ή περισσότερη απο τα 2 χρόνια.

Για αυτό εξάλλου η Apple ακόμα και σήμερα προσφέρει 1 χρόνο εμπορική εγγύηση στα προιόντα της. Γιατί δεν έχει καμία υποχρέωση να προσφέρει μεγαλύτερη.

https://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Το Link που ΕΣΥ εβαλες, το διάβασες? ή απλά το ποστάρισες ?

"Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων σας

Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν τα προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα σε αυτή τη 2ετή περίοδο, ο έμπορος οφείλει πάντα να βρει μια λύση για εσάς. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων."

Ελληνικα μιλαει οχι τουρκικα. 2ετης ευθυνη του πωλητη για προυπαρχοντα της πωλησης προβληματα. Αν αποδείξεις ότι προυπήρχε, την έχεις. Αν δεν το αποδείξεις, έχεις την εμπορική εγγύηση που ορίζει ο κατασκευαστής η οποία είναι ανεξάρτητη απο την Νομική εγγύηση (όπως την ονομάζει στο link που έστειλες).

Μόνο στο 1ο εξάμηνο δεν εχεις υποχρέωση να αποδειξεις οτι προυπήρχε το προβλημα της συναλλαγής, αλλά αντίθετα πρέπει ο πωλητής να αποδείξει ότι ΔΕΝ υπήρχε την στιγμή της συναλλαγής για να μην σε καλύψει.

Κάθε πρόβλημα λοιπόν που εμφανίζεται σε μία συσκευή, ΔΕΝ προυπήρχε της πώλησης. Αν καταφέρεις να το αποδείξεις, σε καλύπτει ο πωλητής για 2 χρόνια. Αν δεν καταφέρεις, σε καλύπτει η όποια εμπορική εγγυηση προσφέρει ο κατασκευαστής η οποία μπορεί να έχει διάρκεια λιγότερη ή περισσότερη απο τα 2 χρόνια.

Για αυτό εξάλλου η Apple ακόμα και σήμερα προσφέρει 1 χρόνο εμπορική εγγύηση στα προιόντα της. Γιατί δεν έχει καμία υποχρέωση να προσφέρει μεγαλύτερη.

https://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

Είναι όπως ακριβώς τα λες.

Η εμπορική εγγύηση δεν μπορεί να είναι λιγότερη από 6 μήνες.

Η νομική εγγύηση είναι 2 έτη.

Εάν η εμπορική υπολείπεται χρονικά της νομικής (π.χ. η HP δίνει 1 έτος), τότε εάν υπάρξει το οποιοδήποτε πρόβλημα στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα (δηλαδή στο παραδειγμα της HP κατά τη διάρκεια του 2ου έτους), τότε ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να σφυρίξει αδιάφορα, καθώς ο αγοραστής υποχρεούται σε απόδειξη του γεγονότος ότι η δυσλειτουργία προϋπήρχε της αγοράς.

Εάν θέλει η εταιρεία να σε καλύψει εξυπακούεται ότι μπορεί. Αλλά εάν δεν θέλει, πρακτικά δεν έχεις πολλές δυνατότητες...

 

22 ώρες πριν, Tseri20 είπε

Γειά σας κι από εμένα. Παρακολουθώ το θέμα μέρες και είπα να γράψω γιατι καταλαβαίνω την αγωνία σας. Έχω νέα και για την διαθεσιμότητα.

Αρχικά, επειδή πολλοί κολλάτε που ειναι γερμανικό το πληκτρολόγιο. Προσωπικά παράγγειλα ένα ωραιότατο cover με αγγλικό layout από aliexpress στα 3 € (το χει σε κάμποσα σχέδια):

https://a.aliexpress.com/_msKykMl

Με μια μικρή επιφύλαξη να μην του κάνει γιατί λέει ότι είναι για Hp pavilion αλλά όπως "το κοψα" με το μάτι μου φαίνεται ίδιο με του 15s. Απ όσο γνωρίζω στο γερμανικό layout αλλάζει απλά η σειρά κάποιων γραμμάτων και συμβόλων...

Τώρα, όσον αφορά την διαθεσιμότητα, εγώ έχω φίλο που μένει εκεί, οπότε και το παραγγείλαμε και το πληρώσαμε κατευθείαν (προϋπολογισμένα μεταφορικά). Στείλαμε mail να ρωτήσουμε πότε περίπου θα το έχουμε και μας απάντησαν μετά από μέρες ότι ο κατασκευαστής σκοπεύει να παραδώσει στις 25/03/21!! Σε 3,5 μηνες σχεδόν...πολύς καιρός..αν κάποιος βιάζεται να το χει υπ' όψιν..

Το mail:

Screenshot_20201215-230007_Outlook.jpg.9a4eb2af574f2148ca860bc124774de5.jpg

 

Πάντως, από φωτογραφίες στο διαδίκτυο, φαίνεται ότι είναι διαφορετικός και κ συνολικός αριθμός των πλήκτρων των δύο πληκτρολογίων, οπότε ίσως να μην έχει νόημα αυτό που παρήγγειλες.

Επεξ/σία από nk9
  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Tseri20 είπε

Τώρα, όσον αφορά την διαθεσιμότητα, εγώ έχω φίλο που μένει εκεί, οπότε και το παραγγείλαμε και το πληρώσαμε κατευθείαν (προϋπολογισμένα μεταφορικά). Στείλαμε mail να ρωτήσουμε πότε περίπου θα το έχουμε και μας απάντησαν μετά από μέρες ότι ο κατασκευαστής σκοπεύει να παραδώσει στις 25/03/21!! Σε 3,5 μηνες σχεδόν...πολύς καιρός..αν κάποιος βιάζεται να το χει υπ' όψιν..

Το mail:

Screenshot_20201215-230007_Outlook.jpg.9a4eb2af574f2148ca860bc124774de5.jpg

 

Αν γινοταν κατι τετοιο απο ελληνικο καταστημα παντως, το τι θα διαβαζαμε εδω για ελλαδισταν και μπανανιες δεν λεγεται....
Τεσπα, προσωπικα δεν βιαζομαι, το αφηνω να υπαρχει σαν επιλογη και αν προκυψει κατι αλλο νωριτερα, βλεπουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nk9 είπε

Είναι όπως ακριβώς τα λες.

Η εμπορική εγγύηση δεν μπορεί να είναι λιγότερη από 6 μήνες.

Η νομική εγγύηση είναι 2 έτη.

Και για την ακριβεια, ενας κατασκευαστής δεν εχει καν υποχρεωση να παρέχει οποιαδήποτε εμπορική εγγύηση, ή μπορεί κάλιστα να την προσφέρει με πρόσθετο κόστος αν θέλει είτε ώς δική της υπηρεσία, είτε ώς πρόσθετη ασφαλιστική κάλυψη (allianz , axa, mapfre, warranty) για οποιαδήποτε διάρκεια θέλει. Απλά επειδή είναι δεδομένο ότι για 6 μηνες εχει ευθυνη -πέραν πάσης αμφιβολίας- για οποιαδηποτε δυσλειτουργία του προιόντος που πουλά, για αυτό και ουσιαστικα δεν τίθεται θέμα για εγγύηση -όπως την ονομάζουμε στην καθομιλουμένη- μικρότερη των 6 μηνων. (πχ πολλα Bluetooth και γενικα προιόντα μικρής αξίας που έχουν 6 μήνες εγγύηση)

Στην πράξη βέβαια, οι περισσότεροι στα ηλεκτρονικά , φτάνουν στην 2 ετία για να μην χαλάνε την καρδιά του καταναλωτή. Κάποιες , και μάλιστα μεγαθήρια, παραμένουν στο 1 έτος, όπως πολύ σωστά είπες η HP, και φυσικά η Apple με τα iphone.

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Ο κόσμος έχει μπερδέψει την υποχρεωτική εγγύηση που πρέπει να προσφέρει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ του αγαθού (η οποία είναι το ελάχιστο 6μηνες από νόμο) με την υποχρεωτική εγγύηση που πρέπει να προσφέρει Ο ΠΩΛΗΤΗΣ του αγαθού (η οποία εντος της ΕΕ είναι το ελάχιστο 2 έτη).

Η αλήθεια ανάμεσα στους δυο προηγούμενους που διαφωνούσαν χαθηξε κάπου στην μέση...  😉

Επεξ/σία από kva21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kva21 είπε

 

Ο κόσμος έχει μπερδέψει την υποχρεωτική εγγύηση που πρέπει να προσφέρει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ του αγαθού (η οποία είναι το ελάχιστο 6μηνες από νόμο) με την υποχρεωτική εγγύηση που πρέπει να προσφέρει Ο ΠΩΛΗΤΗΣ του αγαθού (η οποία εντος της ΕΕ είναι το ελάχιστο 2 έτη).

Η αλήθεια ανάμεσα στους δυο προηγούμενους που διαφωνούσαν χαθηξε κάπου στην μέση...  😉

Δεν υπαρχει καμια νομοθεσια που ασχολειται με εμπορικη εγγυηση που προσφερει ο κατασκευαστης οπως λες. Η μονη νομοθεσια ειναι αυτη που ασχολειται με την 2η ετη ευθυνη του πωλητη για ελαττωματα που προυπήρχαν της πώλησης. ΚΑΘΕ πώλησης. Ειτε μεταξυ εσένα και του καταστηματος λιανικης, ή του καταστηματος λιανικης με τον χοντρεμπορα , ή του χοντρέμπορα με τον κατασκευαστή.
Η ευθύνη μεταβιβάζεται προς τα πίσω, και φτάνει μέχρι τον κατασκευαστή ή μέχρι τον πρώτο στην σειρά εκτός ΕΕ. Ο κινέζος χοντρέμπορας σε σχέση με τον κινέζο κατασκευαστή, δεν έχω ιδέα κάτω απο τι νομοθεσία λειτουργεί.
Οσο αφορά τα υπόλοιπα, είναι ακριβώς όπως τα αναφέρω.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, andreaspA είπε

Δεν υπαρχει καμια νομοθεσια που ασχολειται με εμπορικη εγγυηση που προσφερει ο κατασκευαστης οπως λες. Η μονη νομοθεσια ειναι αυτη που ασχολειται με την 2η ετη ευθυνη του πωλητη για ελαττωματα που προυπήρχαν της πώλησης. ΚΑΘΕ πώλησης. Ειτε μεταξυ εσένα και του καταστηματος λιανικης, ή του καταστηματος λιανικης με τον χοντρεμπορα , ή του χοντρέμπορα με τον κατασκευαστή.
Η ευθύνη μεταβιβάζεται προς τα πίσω, και φτάνει μέχρι τον κατασκευαστή ή μέχρι τον πρώτο στην σειρά εκτός ΕΕ. Ο κινέζος χοντρέμπορας σε σχέση με τον κινέζο κατασκευαστή, δεν έχω ιδέα κάτω απο τι νομοθεσία λειτουργεί.
Οσο αφορά τα υπόλοιπα, είναι ακριβώς όπως τα αναφέρω.

Προφανώς, για να λες ότι δεν υπάρχει νομοθεσία που δεσμεύει τον κατασκευαστή του εκάστοτε αγαθού, δεν το γνωρίζεις επιβεβαιωμένα αλλά εικάζεις κάτι τέτοιο... και τα λόγια του αέρα δεν είναι καλό πράγμα, γιατί διαβάζει και κόσμος που ψάχνεται γιατί έχει λόγο. 

αλλιώς θα ήξερες ότι η νομοθεσία δεσμεύει τον κατασκευαστεί για μια πληθώρα ορων. 
μερικοι από αυτούς είναι η εγγύηση του κατασκευαστή που ανέφερα και φυσικά η σημαντικότερη δέσμευση είναι η υποχρεωτική υποστήριξη του αγαθού με επαρκή ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη για χρονικό διάσημα το ελάχιστο 2 έτη από την ημέρα επίσημης διάθεσης του από τον κατασκευαστή στον μεταπωλητή του αγαθού. 
 

εαν κάποιος έχει πρόβλημα σχετικά με εγγύηση και παροχή υποστήριξης, καλό είναι να απευθυνθεί στο συνήγορο του καταναλωτή.

εαν κάποιος δεν γνωρίζει σωστά κάποια πράγματα, καλό είναι να μην μιλάει για αυτά γιατί μπερδεύει (προφανώς εν άγνοια του) τον κόσμο 

φιλικά σε όλους 

Επεξ/σία από kva21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συζηταμε εδω για ανταλλακτικα και υποστήριξη στα οποια φυσικα και εχεις δικιο. 
Συζητάμε για θέματα εγγύησεων. Γνωρίζω πολύ καλα΄τι λέω. Εχεις να μου υποδείξεις κάποιο νόμο που μιλάει για εγγύηση κατασκευαστή, πέρα απο την νομοθεσία περι ευθύνης του πωλητή που συζητάμε εδώ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...