Προς το περιεχόμενο

Τα παιχνιδάδικα σταμάτησαν τις αντικαταβολές;


UncleKim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

edit:

ήμαρτον με αυτή την άλλαγή της θέσης του edit !!!!
 

6 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Εγώ διαχρονικά παίρνω με αντικαταβολή όχι λόγω των κούριερ αλλά λόγω των ίδιων των καταστημάτων που είναι ό,τι να'ναι με τις διαθεσιμότητες.

Αυτό όμως που τις μαλακίες των κούριερ τις φορτώνονται τα μαγαζιά, και μετά κόβουν τις αντικαταβολές και μετά τις φορτώνεται ο πελάτης πρέπει να σταματήσει και να βρεθεί ένας τρόπος να τις φορτώνονται οι κούριερ. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με πίεση από τα μαγαζιά, και όχι από κάθε μεμονωμένο πελάτη που οι κούριερ τον έχουν απλά γραμμένο

Η καλύτερη πίεση στις μαλακίες των κούριερ είναι μια καλή κούριερ και η προτίμηση σε αυτές.

Όσο ο κόσμος συμβιβάζεται με τις μαλακίες κούριερ, για πιο λόγω να αλλάξουν;

ΘΑ μου πεις δεν υπάρχουν καλές κούριερ. Η ευκολη απάντηση είναι "ανοιξε εσύ μία". αυτο δεν είναι ευκολο για το καθένα αλλά σίγουρα είναι για κάποιους λίγους. Το ότι δεν υπάρχουν καλές κούριερ είναι ένδειξη ότι ο κόσμος γκρινιάζει μεν αλλά δεν είναι διατεθιμένος για κάτι άλλο, πχ να πληρώσει ακριβότερα την καλύτερη κούριερ ή να μη συμβιβαστεί με την κακή και να παραλαμβάνει ο ίδιος από μαγαζί. Τόσο εκτιμά την ξεβόλεψή του.

Είναι κατάσταση τραβάτε με κι ας κλαίω, γκρίνια απλά για τη γκρίνια.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παραγγελία ΜΕ αντικαταβόλη στις 27/11 απο Mediamarkt για επαρχιακή πόλη. Ήρθε ενημέρωση με sms και email  μόνο για την αποστολή χωρίς κάποιο tracκιng number ή αναφορά σε κούριερ. Χθές λαμβάνω sms οτι είχα κλήση 21:05 απο έναν αριθμό (δεν έχω πάντα καλό σήμα στο σπίτι). Επικοινωνώ σήμερα και μαθαίνω οτι ήταν ταξιτζής που μεταφέρει δέματα απο την acs γιατί δεν προλαβαίνουν μόνοι τους και να πάω απο εκεί να παραλάβω (τουλάχιστον έμαθα τη μεταφορική). Τι sms είπαμε στέλνουμε για να πάμε να στηθούμε και να περιμένουμε σαν πρόβατα στα κούριερ για μία υπηρεσία που έχουμε πληρώσει ωστε να μη βγούμε απο τα σπίτια μας; Τι, δεν προβλέπεται τέτοια μετακίνηση και είναι παράνομη; Θα μας πληρώσουν οι μεταφορικές το πρόστιμό που μπορεί να φάμε;

Απ'οτι κατάλαβα οι ταρίφες απλά σε καλούν κι αν δεν απαντήσεις με την πρώτη, ουτε καν παιρνούν απο το σπίτι σου και επιστρέφουν το δέμα σου στη μεταφορική.  Δεν πειράζει, ας μην το φέρουν ποτέ. Τα Χριστούγγεννα πάλι αγορές και φυσικά αντικαταβολή μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

ΥΓ. Σεβασμός και κατανόηση στους μικρούς ήρωες (διανομείς) που δουλεύουν υπερωρίες (πιθανώς απλήρωτες) προσπαθώντας να μας έξυπηρετήσουν και να σώσουν ότι μπορούν απο το μπουρδέλο που έχουν δημιουργήσει οι φαρμακοτρίφτηδες αφέντες τους.

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Stone Cold είπε

Τι, δεν προβλέπεται τέτοια μετακίνηση και είναι παράνομη; Θα μας πληρώσουν οι μεταφορικές το πρόστιμό που μπορεί να φάμε;

Δεν ειναι παράνομη.

Είναι κοροιδία αλλά όχι παράνομη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, DrLo είπε

edit:

ήμαρτον με αυτή την άλλαγή της θέσης του edit !!!!
 

Η καλύτερη πίεση στις μαλακίες των κούριερ είναι μια καλή κούριερ και η προτίμηση σε αυτές.

Όσο ο κόσμος συμβιβάζεται με τις μαλακίες κούριερ, για πιο λόγω να αλλάξουν;

ΘΑ μου πεις δεν υπάρχουν καλές κούριερ. Η ευκολη απάντηση είναι "ανοιξε εσύ μία". αυτο δεν είναι ευκολο για το καθένα αλλά σίγουρα είναι για κάποιους λίγους. Το ότι δεν υπάρχουν καλές κούριερ είναι ένδειξη ότι ο κόσμος γκρινιάζει μεν αλλά δεν είναι διατεθιμένος για κάτι άλλο, πχ να πληρώσει ακριβότερα την καλύτερη κούριερ ή να μη συμβιβαστεί με την κακή και να παραλαμβάνει ο ίδιος από μαγαζί. Τόσο εκτιμά την ξεβόλεψή του.

Είναι κατάσταση τραβάτε με κι ας κλαίω, γκρίνια απλά για τη γκρίνια.

Αφενός δεν υπάρχει καλή κούριερ. Οι 3-4 που υπάρχουν στην Ελλάδα είναι περίπου τα ίδια, και το χειρότερο είναι ότι αυτό δεν είναι σταθερό αλλά εξαρτάται από τα εκάστοτε υποκαταστήματα.

Ένα άλλο πρόβλημα με τα ελληνικά μαγαζιά είναι ότι συνεργάζονται με μία κούριερ και δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Σχεδόν ποτέ δε, δεν αναφέρουν καν ποια είναι αυτή και το μαθαίνεις μόνο όταν φύγει το  δέμα σου και σου στείλουν αριθμό φορτωτικής.

Μια εύκολη λύση θα ήταν τα μαγαζιά να συνεργάζονται και με τις 3 κούριερ, και να σου δίνουν την επιλογή να διαλέξεις με ποια θες να σου έρθει την ώρα που κάνεις την παραγγελία. Αμέσως θα ξεδιαλύνονταν και θα έκλειναν τα τραγικά υποκαταστήματα της κάθε περιοχής που απλά κολλάνε χαρτάκια, ή θα αναγκάζονταν να βελτιωθούν

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Ένα άλλο πρόβλημα με τα ελληνικά μαγαζιά είναι ότι συνεργάζονται με μία κούριερ και δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. 

Να μη πάρεις πό τα μαγαζιά αυτά. 

Μια χαρά μπορείς.

Αν θες να αγοράσεις μια θήκη τηλεφώνου από την Άρτα στη Καλαμάτα 3 ευρώ φθηνοτερα, ε είναι επιλογή σου.

Πήγαινε αγόρασέ την από το μαγαζί της γειτονιάς σου αι πλήρωσε τα 3 ευρώ παραπάνω.

Αλλιώς απλά ανταλλάσεις την ταλαιπωρία σου για 3 ευρώ και όλοι οκ

-

Στη περι Covid κατάσταση

ΜΗ ΠΑΡΕΙΣ ΘΗΚΗ ΚΙΝΗΤΟΥ, δε θα πεθάνει κανείς αν κρατήσεις την παλιά ιδιαίτερα σε τέτοια κατάσταση.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρομερή ισοπέδωση.

Προϋποθέτει ότι:

1) Θέλω μια απλή θήκη κινητού, ή κάτι άλλο "απλό" που υπάρχει ταυτόχρονα στο μαγαζί της γειτονιάς μου

2) Αυτό που θέλω να πάρω έχει μόνο μια αμελητέα διαφορά στην τιμή

3) Ότι ξέρω από πριν παραγγείλω με ποια εταιρεία συνεργάζεται το μαγαζί και δεν χάνω έτσι χρόνο

Δεν θέλω να σου το χαλάσω αλλά ούτε θήκες κινητού συνηθίζω να αγοράζω αλλά πράγματα που δεν βρίσκονται εύκολα.

Έτσι απλά σε δύο γραμμές ισοπέδωσες όλο το On line εμπόριο.

Υπάρχουν λύσεις και δεν είναι δύσκολες, και τις είπα στο προηγούμενο μήνυμα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι σχετικο-ασχετο για το θεμα που βλεπω συχνα σε καποιες απαντησεις εδω:

Δεν γινεται απο την μια να εισαι με την ελευθερη αγορα οταν ο επιχειρηματιες μπορει να κανει οτι θελει και να κοψει την αντικαταβολη αν δεν τον συμφερει κοκ και απο την αλλη να λες "ε, μην παραγγειλεις τωρα", "δεν χαθηκε ο κοσμος αν δεν παρεις το x προιον" κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι λυση το "μη παραγγειλεις",ουτε τα καταστημα θα επρεπε να θελουν κατι τετοιο.

Υπαρχουν λυσεις εκτακτης αναγκης,η Γενικη πχ βαζει ταριφες να τα μεταφερουν,αλλοι καταστηματαρχες ανοιγουν με ραντεβου,αλλοι κανουν οι ιδιοι τις μεταφορες εφοσον ειναι πχ Αττικη (ψιλοπαρανομα ολα αυτα αλλα δεν ειναι επικινδυνα για μεταδοση ιου)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές φορές παραγγελίες με αντικαταβολή δεν παραλαμβάνονται ποτέ από τους παραλήπτες με αποτέλεσμα το κατάστημα να χρεώνεται την συσκευασία και αποστολή για το τίποτα. Γι' αυτό έκοψαν τις αντικαταβολές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Τρομερή ισοπέδωση.

Προϋποθέτει ότι:

1) Θέλω μια απλή θήκη κινητού, ή κάτι άλλο "απλό" που υπάρχει ταυτόχρονα στο μαγαζί της γειτονιάς μου

2) Αυτό που θέλω να πάρω έχει μόνο μια αμελητέα διαφορά στην τιμή

3) Ότι ξέρω από πριν παραγγείλω με ποια εταιρεία συνεργάζεται το μαγαζί και δεν χάνω έτσι χρόνο

Δεν θέλω να σου το χαλάσω αλλά ούτε θήκες κινητού συνηθίζω να αγοράζω αλλά πράγματα που δεν βρίσκονται εύκολα.

Έτσι απλά σε δύο γραμμές ισοπέδωσες όλο το On line εμπόριο.

Υπάρχουν λύσεις και δεν είναι δύσκολες, και τις είπα στο προηγούμενο μήνυμα

Ακόμα και αν εσύ καίγεσαι για αυτό που θα πάρεις από την Αρτα, αυτό που είπα παραμένει σχετικό με το πρόβλημά σου

καθώς το πρόβλημά σου δημιουγρείται από τους άλλους 1002 που θα πάρουν από την Άρτα.

και αν δεν ανταλλάσεις τη παλαιπωρία σου με 3 αλλά 1003 ευρώ αυτό όχι μόνο δεν αναιρεί αυτό που λέω ΤΟ ΕΝιΣΧΥΕΙ καθώς δε θα πρέπει να έχεις παράπονο απαό τη ταλαιωρία σου καθώς κερδίζεις 1003 ευρώ. Αν δεν είχες "δικαίωμα" να γκρινιάζεις πριν για τα 3 ευρώ , ε δεν έχεις ακομα περισσότερο για τα 1003.

52 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Δεν ειναι λυση το "μη παραγγειλεις",ουτε τα καταστημα θα επρεπε να θελουν κατι τετοιο.

Υπαρχουν λυσεις εκτακτης αναγκης,η Γενικη πχ βαζει ταριφες να τα μεταφερουν,αλλοι καταστηματαρχες ανοιγουν με ραντεβου,αλλοι κανουν οι ιδιοι τις μεταφορες εφοσον ειναι πχ Αττικη (ψιλοπαρανομα ολα αυτα αλλα δεν ειναι επικινδυνα για μεταδοση ιου)

 

Οι λύσεις έκτακτης ανάγλης έχουν και έκτακτο κόστος. Θα δεχοσουν να πληρώσεις το "έκτακτο" ταξί "όσο γράψει το ρολόι" ?

Μάλλον οχι και γι αυτό δεν είναι ευκολο να προσφερθεί μαζικά μια τέτοια λύση.

Η σωστή λύση σε μια τετοια, περιστασιακή, κατάσταση είναι η ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αυξηση του κόστους της αντικαταβολής/μεταφοράς ώστε να μη μπλοκάρει το σύστημα από τον κάθε πικραμένο και πραγματικά να προχωράνε οι πιο σοβαρές παραγγελίες σχετικά απροβλημάτιστα.  Εκεί θα φάνεί πόσο "αναγκη" το έχεις ο καθένας. Βασικά οικονομικά. Τα υπόλοιπα είναι "μεταξύ κατεργαρέων" συννενοήσεις. Ο Χ σου προφέρει την υπηρεσία πολύ χαμηλότερα και εσύ δέχεσαι τη ταλαιπωρία από την επιλογή της.

Και φυσικά η 100% εκπλήρωση των όρων της μεταφοράς (γι αυτό άλλωστε πληρώνεις και παραπάνω) αλλιώς απλά να μη δέχονται παραγγελίες οι κούριερ. Όλα τα άλλα που λέμε είναι για μακροπρόθεσμα καθώς το capacity του τομέα είναι δεδομένο. 

 

Το "φάουλ" των κούριερ δηλδή είναι "υποσχονται" πράγματα σε χαμηλές τιμές που έουν αποτέλεσμα τέτοια ζήτηση που απλά δε μπορουν να καλύψουν. Να διπλασιάσουν τις τιμές τόσο ώστε να προλαβαίνουν. Και τότε το "που ξέρεις που το βρίσκω εγώ αυτό που έχω ανάγκη και περι της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ διαφοράς τιμής και αν είναι αμελητέα ή όχι κλπ" θα είχε πραγματική αξία να το λάβει σοβαρά κανείς γιατί δε θα ήταν απλά μια συζήτηση πάνω σε μια στρεβλή εικόνα.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η ατάκα "μην παραγγείλεις τώρα" τη στιγμή που ούτε λάμπες δε μπορούμε να αγοράσουμε από τα ανοιχτά μαγαζιά (ήτοι σούπερ μάρκετ) την οποία ασπάζονται και αρκετοί από ότι καταλαβαίνω, πραγματικά με ξεπερνάει, και το λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ για να μην προσβάλω κόσμο...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Πάντως η ατάκα "μην παραγγείλεις τώρα" τη στιγμή που ούτε λάμπες δε μπορούμε να αγοράσουμε από τα ανοιχτά μαγαζιά (ήτοι σούπερ μάρκετ) την οποία ασπάζονται και αρκετοί από ότι καταλαβαίνω, πραγματικά με ξεπερνάει, και το λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ για να μην προσβάλω κόσμο...

Δεν νομίζω να είπε κανείς να μην παραγγείλεις τα απαραίτητα, το θέμα ειναι να αποφεύγουμε να παραγγέλνουμε τα ΜΗ απαραίτητα, γιατι οι συνθήκες είναι παράξενες, πως να το κάνουμε. Αμα βάλουμε κάτω το πόσες παραγγελίες θα μπορούσαν να μη γίνουν, μάλλον θα είναι έκπληξη, και βάζω και μένα μέσα. Στο κάτω κατω γιατι να το πείς άσχημα και να προσβάλεις κόσμο, συζήτηση κάνουμε, πρέπει ντε και καλα να βριζόμαστε; :P 

Δυστυχώς η αγορά των κούριερ είναι πολύ κλειστή, γιατι το να δημιουργήσουν δίκτυο σε όλη τη χώρα νέες εταιρίες είναι σχεδόν απίθανο σε τέτοιες συνθήκες. Αυτές που έχουν είχαν ΗΔΗ χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, και αναντίστοιχες τιμές, και τώρα το πράγμα μόνο χειρότερο έγινε, απλά επειδή είμαστε σε φάση που όπως λες πρέπει να βασιζόμαστε εκει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ, πρέπει να περιορίσουμε λίγο τα "εξτρα".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, DrLo είπε

Τελείως λάθος αντίληψη. It's a two way street

Εξ ' ορισμού μια εμπορική καλύπτει την ΑΝΑΓΚΗ και των δύο. Όσο θελει αυτός να πουλήσει άλλο τόσο θες και εσύ να αγοράσεις. Κανένας δεν έχει λιγοτερο αναγκη και η τιμή αντικατοπτρίζει το σημείο που η ανάγκη σου για το τάδε πράγμα είναι ίση με την ανάγκη του άλλου για τα χρήματα αυτά.

Η προσέγγισή σου είναι παιδαιώδης και η βάση κάτι τέτοιων καργιοζιλικιων

Με τη "λογική" σου ο έμπορός μπορεί να κάνει 100 άλλες business , δεν έχει την "ανάγκη" να ασοχληθεί με τα βίστσια του καθε πικραμένου. Ο κάθε πικραμένος ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ αν΄γκη να γοράσει πολλά πολύ βασικά πράγματα (πχ ρούχα, φαγητό κλπ). Δε ξύπνησε κάποιος ένα πρωί και είπε "ξέρεις τι , δε το έχει ο κόσμος ανάγκη αλλά θα "καταφέρω" να τους πείσω να αγοράσουν παπούτσια".

 

Δλδ θέλεις να μου πεις, οτι ο πελάτης έχει ανάγκη τον  κάθε λιανέμπορο (γιατί για κάτι τέτοιο μιλάμε μην το ανοίξεις σε άλλο κλάδο), και όχι ο λιανέμπορος τον κάθε πελάτη?

Ίσα ίσα που λέω το αντίθετο. Πρέπει να τον νοιάζει να ασχολείται με τον καθένα ξεχωριστά.

Γενικώς δεν πολυ κατάλαβα το τι ακριβώς προσπαθείς να πεις.

Και ξαναλέω, μιλάω μόνο για το λιανεμπόριο. Θα έπρεπε ο πωλητής να ασχολείται περισσότερο και να μην απλά περιμένει να πουληθεί μόνο του προιόν και σε όποιον αρέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν νομίζω να είπε κανείς να μην παραγγείλεις τα απαραίτητα, το θέμα ειναι να αποφεύγουμε να παραγγέλνουμε τα ΜΗ απαραίτητα, γιατι οι συνθήκες είναι παράξενες, πως να το κάνουμε. Αμα βάλουμε κάτω το πόσες παραγγελίες θα μπορούσαν να μη γίνουν, μάλλον θα είναι έκπληξη, και βάζω και μένα μέσα. Στο κάτω κατω γιατι να το πείς άσχημα και να προσβάλεις κόσμο, συζήτηση κάνουμε, πρέπει ντε και καλα να βριζόμαστε; :P 

Δυστυχώς η αγορά των κούριερ είναι πολύ κλειστή, γιατι το να δημιουργήσουν δίκτυο σε όλη τη χώρα νέες εταιρίες είναι σχεδόν απίθανο σε τέτοιες συνθήκες. Αυτές που έχουν είχαν ΗΔΗ χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, και αναντίστοιχες τιμές, και τώρα το πράγμα μόνο χειρότερο έγινε, απλά επειδή είμαστε σε φάση που όπως λες πρέπει να βασιζόμαστε εκει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ, πρέπει να περιορίσουμε λίγο τα "εξτρα".

Ο όρος "μη απαραίτητα" είναι πολύ σχετικός βέβαια...

Για εμένα δεν είναι πρόβλημα π.χ. να έχουν καεί οι 2 λάμπες από τις 6 στο φωτιστικό στο σαλόνι, για εσένα είναι

Για εμένα το γεγονός ότι έχω ξεμείνει από φόρμες, επειδή δε φόραγα ποτέ και τώρα είμαι 18 ώρες τη μέρα με φόρμα μπορεί να είναι θέμα, άλλος θα πει δε μαμιέται, θα την φοράω 10 μέρες σερί ας πούμε και δε τρέχει μία

Γενικά και λόγω της κατάστασης οι "ανάγκες" μας αλλάζουν

Ένα χριστουγεννιάτικο δώρο στο παιδί μας ή στο βαφτιστήρι μας είναι ανάγκη ή όχι τελικά ;

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...