Προς το περιεχόμενο

Αρχικοποίηση πίεσης ελαστικών


charilaos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα με υγεία,

Στο αυτοκίνητό μου, Peugeot 208 (2020),  έχει ένα μενού που κάνεις reset (αρχικοποίηση) της πίεσης ελαστικών.

Γνωρίζει κάποιος να μου πει πως δουλεύει αυτό και γιατί πρέπει να κάνω reset τον αισθητήρα κάθε φορά που ρυθμίζω την πίεση των ελαστικών;

Έχω και ένα Corsa E (2015), στο οποίο στην οθόνη του σου δείχνει ακριβώς πόση πίεση έχει το κάθε λάστιχο real time, και αν η πίεση είναι εκτός ορίων από 3 προρυθμισμένες από το εργοστάσιο πιέσεις (ECO/light/max load), τότε ανάβει λαμπάκι. Δεν υπάρχει πουθενά ανάγκη για reset.

Στο 208, υποθέτω, κάνεις reset, ώστε να δίνει ο οδηγός στον αισθητήρα τις -εκείνης της στιγμής- πιέσεις σαν βάση, και αν η πίεση πέσει χαμηλότερα τότε ανάβει το λαμπάκι. Κάτι σαν έμμεσος τρόπος δηλαδή.

Είναι σωστά αυτά που λέω και αν όχι, πως δουλεύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο Σκοπός του είναι αυτός που λές ( αν και δεν διαβάζουν πιέσεις συνηθως ( τα εργοστασιακά τουλάχιστον)αλλά ισοροπία και περιστροφή των τροχών)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NTC Labs είπε

ο Σκοπός του είναι αυτός που λές ( αν και δεν διαβάζουν πιέσεις συνηθως ( τα εργοστασιακά τουλάχιστον)αλλά ισοροπία και περιστροφή των τροχών)

Ναι αυτό είδα και εγώ, ότι δουλεύει με τον σένσορα του ABS και διαβάζει και συγκρίνει την ταχύτητα περιστροφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι επιλογές είναι:

1) η ακριβή λύση. Ο αισθητήρας βρίσκεται σε κάθε ζάντα και δείχνει την πίεση σε κάθε λάστιχο ξεχωριστά.

2) η φθινότερη λύση. Χρησιμοποιείται ο αισθητήρας του abs. Όταν αντιληφθεί διαφορετική περιστροφή σε κάποιον τροχό ειδοποιεί να τσεκάρεις τον τροχό εκείνον. Επειδή δεν μετράει πίεση γι αυτό κάθε φορά που φουσκώσεις τα λάστιχα θέλει reset. Στην ουσία δηλώνεις ότι όλα είναι εντάξει ώστε αν υπολογίσει κάτι διαφορετικό από αυτό που δήλωσες να σε ειδοποιήσει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε πέσει η πίεση και ζητούσε αρχικοποίηση. Βέβαια, δε μου έδεχνε σε ποιο ελαστικό, εγώ τα κοίταξα όλα και πράγματι στο εμπρός αριστερό είχε πέσει.

Οκ, μετα από φούσκωμα θέλει αρχικοποίηση, τώρα για ποιο λόγο μου το ζητούσε αυτό...Όπως και να χει απλά άνοιξα αυτό το θρεντ ώστε να καταλάβω πως δουλεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sv8iik είπε

δεν είναι αυτό το δικό μου. ειναι 2020 εχει αλλη οθόνη αλλο μενού 

Manual διαβάζουμε??????

Με το όχημα σταματημένο, το σύστημα
επαναρχικοποιείται από το μενού Φωτ.
οδήγησης / αυτοκίνητο της οθόνης αφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει αρχικοποίηση μετά απο κάθε φούσκωμα στα νέα αυτοκίνητα (τουλάχιστον έτσι είναι στο 2008 , c3 , ibiza) ακόμη και στο Leon που είχα του 2013 το ίδιο ήταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...