ioanniskar Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Έχω ένα ceed με 80k km. Προσπάθησα να ανεβώ μία ανηφόρα με πολύ μεγάλη κλίση και δεν τα κατάφερα. Έπαιξα με συμπλέκτη/χειρόφρενο αλλά φορούσα βαρύ παπούτσι και με τη μουσική δεν κατάλαβα ότι ανέβασα πολλές στροφές. Το αποτέλεσμα ήταν να μου μυρίσει πολύ έντονα ο δίσκος, σαν καμμένο λάστιχο. Έχουν περάσει 10 μέρες χωρίς να κινηθεί πολύ το αμάξι (50-60km) και μου μυρίζει ακόμη. Όταν είναι κρύο μετά από ακινησία δεν μυρίζει τίποτα. Μόλις δουλέψει λίγο με πολύ ήπια οδήγηση αρχίζει να μυρίζει. Δεν το καταλαβαίνω εν κινήσει αλλά μόλις σταματήσω σε διασταύρωση η μυρωδιά περνάει μέσα. Δεν νομίζω πως έχει αλλάξει η σκληρότητα του συμπλέκτη και οι ταχύτητες κουμπώνουν κανονικά. Επίσης επιταχύνει κανονικά μέχρι τα 100-110km/h που το δοκίμασα. Μπορεί να πατινάρει πιο ψηλά ή να πατινάρει λίγο που δεν το καταλαβαίνω ενώ επιταχύνει κανονικά στις 3000-4000 στ/λεπτό με όλες τις σχέσεις; Αν δεν φαγώθηκε τελείως ο δίσκος γιατί μπορεί να μυρίζει ακόμη μετά από μέρες μόλις δουλέψει λίγο; Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως η σκόνη από το δίσκο που φαγώθηκε έχει μείνει μέσα και αυτή μυρίζει μόλις ξαναζεσταθεί. Έχει λογική ή να περιμένω να αρχίσει το πατινάρισμα και να με αφήσει; 1
Liapisftw Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 10 λεπτά πριν, ioanniskar είπε Έχω ένα ceed με 80k km. Προσπάθησα να ανεβώ μία ανηφόρα με πολύ μεγάλη κλίση και δεν τα κατάφερα. Έπαιξα με συμπλέκτη/χειρόφρενο αλλά φορούσα βαρύ παπούτσι και με τη μουσική δεν κατάλαβα ότι ανέβασα πολλές στροφές. Το αποτέλεσμα ήταν να μου μυρίσει πολύ έντονα ο δίσκος, σαν καμμένο λάστιχο. Έχουν περάσει 10 μέρες χωρίς να κινηθεί πολύ το αμάξι (50-60km) και μου μυρίζει ακόμη. Όταν είναι κρύο μετά από ακινησία δεν μυρίζει τίποτα. Μόλις δουλέψει λίγο με πολύ ήπια οδήγηση αρχίζει να μυρίζει. Δεν το καταλαβαίνω εν κινήσει αλλά μόλις σταματήσω σε διασταύρωση η μυρωδιά περνάει μέσα. Δεν νομίζω πως έχει αλλάξει η σκληρότητα του συμπλέκτη και οι ταχύτητες κουμπώνουν κανονικά. Επίσης επιταχύνει κανονικά μέχρι τα 100-110km/h που το δοκίμασα. Μπορεί να πατινάρει πιο ψηλά ή να πατινάρει λίγο που δεν το καταλαβαίνω ενώ επιταχύνει κανονικά στις 3000-4000 στ/λεπτό με όλες τις σχέσεις; Αν δεν φαγώθηκε τελείως ο δίσκος γιατί μπορεί να μυρίζει ακόμη μετά από μέρες μόλις δουλέψει λίγο; Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως η σκόνη από το δίσκο που φαγώθηκε έχει μείνει μέσα και αυτή μυρίζει μόλις ξαναζεσταθεί. Έχει λογική ή να περιμένω να αρχίσει το πατινάρισμα και να με αφήσει; Αν δεν πατιναρει και παίρνει ταχύτητες κανονικά δεν έχεις κάποιο θέμα. Απλά ζοριστηκε αρκετά ο δίσκος. Με την οδήγηση σιγά σιγά θα φύγει η μυρωδιά. Τώρα πόσο ζόρι έφαγε ο δίσκος και πόσο θα σε βγάλει άγνωστο ακόμα.
visualizer Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Είσαι καινούργιος οδηγός ; Σίγουρα στα τελευταία του είναι αν δεν μπορείς να ανέβεις ανηφόρες.. εκτός αν έχεις λιωμένα λάστιχα. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2020 από visualizer
ioanniskar Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Όχι, οδηγώ 15 χρόνια. Τα λάστιχα είναι 1 χρόνου. Απλά συνέβη μία φορά σε ανηφόρα με χαλίκια και πολύ μεγάλη κλίση (εκτός οδικού δικτύου). Με τον συνδυασμό βαρύ παπούτσι και μουσική δεν κατάλαβα ότι μάρσαρα παραπάνω απ το φυσιολογικό για 2-3". Δεν ξαναδοκίμασα να την ανέβω (αναστροφή ήθελα να κάνω έτσι κι αλλιώς). Δεν διαπίστωσα πατινάρισμα από τότε και γι αυτό μου κάνει εντύπωση που μόλις ζεσταθεί αρχίζει να μυρίζει. Δεν είμαι σίγουρος αν εξασθενεί η μυρωδιά γιατί έχω κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα από τότε.
visualizer Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Βγάλτω μια καλή βόλτα εθνική .. λογικά θα ξεμυρίσει .. αφου δεν πατινάρει καλά είσαι !! Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2020 από visualizer
Ioannisto Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Ειχα δυο παρομοιες καταστασεις (ζορισμα σε ανηφορα κ εντονη μυρωδια), μεσα σε δυο μηνες, με ενα bmw με 100.000χιλ. Και τις δυο φορες η μυρωδια εφυγε μετα απο μια-δυο μερες κ το αυτοκινητο δεν πατιναρε (το τσεκαρα ξεκινωντας με τριτη). Μετα απο λιγες εβδομαδες ομως, ο συμπλεκτης εγινε πολυ ελαφρυς (χωρις σχεδον αντισταση), ενω μερικες φορες δεν εμπαιναν οι ταχυτητες (επρεπε να σβησει η μηχανη για να μπει ταχυτητα). Το πηρα συνεργειο, εβγαλε μπροστα μου το δισκο οποιος ηταν σε πολυ κακη κατασταση (μεχρι και κομματια εφευγαν οταν βγηκε). Αλλαχτηκε ο δισκος με 300 ευρω κ ολα τελεια! Αρα εχε το νου σου αν αλλαξει κατι στο συμπλεκτη, βουρ συνεργειο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα