Προς το περιεχόμενο

ELTA Courier κολλημένα δέματα


TasosRS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας έχω όλους! 😄

image.png.aa669a6137ff047c4787949ae48a4d99.png

Στα ΕΛΤΑ courier πλέον το τηλεφωνικό κέντρο είναι μόνιμα κατειλημμένο, σε e-mail δεν απαντάνε, το τοπικό υποκατάστημα επίσης δεν απαντά.

Το κατάστημα αγοράς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, έχω προπληρώσει και η απάντησή τους είναι "Εμείς το δώσαμε στην courier, δεν έχουμε καμία ευθύνη, είναι δικό τους θέμα." . Καμία ανάληψη ευθύνης ή διάθεση να βοηθήσουν.

Το έχω σίγουρο ότι το δέμα έχει χαθεί καθώς δεν φαίνεται καμία κίνηση πλην της δημιουργίας του voucher. Το θέμα είναι πως κινούμαι. Καταγγελία στο κατάστημα; Στα ΕΛΤΑ; Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα; Περιμένω άλλες 15 μέρες για να μου πουν απλά πως το δέμα χάθηκε;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 74
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εδω ειναι που εχεις το μεγα λαθος ....  Δεν επελεξε ο πελατης να το παραλαβει απο τα ΕΛ.ΤΑ .. Δικος σου συνεργατης ειναι ... εσυ τον επελεξες... Ξερεις ποσοι πελατες δεν παραγγελνουν οτ

ως επαγγελματίας που έχω eshop και συνεργάζομαι με τα ΕΛΤΑ, τον μήνα Νοέμβριο έχω 100 δέματα κολλημένα κάπου στο υπερπέραν από 16/11 έως 26/11. μετά από αυτό, σταμάτησα μαζί τους γιατί κάθομαι όλ

αντι να κανουν προσληψεις να βγαλει και καποιος αλλος ενα καρβελι ψωμι και αυτοι να κανουν την δουλεια τους καθονται στα ιδια. εδω στην πατρα ολες μα ολες οι ταχυμεταφορες ειναι για κλαμματα. δεμα που

Δημοσιευμένες Εικόνες

32 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Τέτοιες μέρες τέτοια λόγια, κάντε υπομονή, ήταν αναμενόμενο, τουλάχιστον δεν υπάρχουν μποτιλιαρίσματα στους δρόμους και οι διανομές είναι ταχύτερες. Η πλειοψηφία παραλαμβάνει τα δέματα. Τέτοιο πανελλήνιο lockdown δεν το περίμενε κανένας.

Τι δεν το περίμεναν? Τον Απρίλιο τι είχαμε? Τοπικό lockdown? Οπως είπα και στο άλλο θέμα που το κλείδωσαν, αν μια εταιρεία θέλει, τοτε μπορει. Απλά δεν θέλουν και μας θεωρούν και μ@λ@κες εφόσον έχουν τέτοια συμπεριφορά. Η δουλεία τους είναι να κανουν μεταφορές. Αν δεν μπορούν το κλείνουν το μαγαζάκι και τέλος. Γιατι απο εδώ και πέρα αυτη θα είναι η κατάσταση στις αγορές προιόντων.

  • Like 4
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, vdanasto είπε

Σας έχω όλους! 😄

image.png.aa669a6137ff047c4787949ae48a4d99.png

Στα ΕΛΤΑ courier πλέον το τηλεφωνικό κέντρο είναι μόνιμα κατειλημμένο, σε e-mail δεν απαντάνε, το τοπικό υποκατάστημα επίσης δεν απαντά.

Το κατάστημα αγοράς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, έχω προπληρώσει και η απάντησή τους είναι "Εμείς το δώσαμε στην courier, δεν έχουμε καμία ευθύνη, είναι δικό τους θέμα." . Καμία ανάληψη ευθύνης ή διάθεση να βοηθήσουν.

Το έχω σίγουρο ότι το δέμα έχει χαθεί καθώς δεν φαίνεται καμία κίνηση πλην της δημιουργίας του voucher. Το θέμα είναι πως κινούμαι. Καταγγελία στο κατάστημα; Στα ΕΛΤΑ; Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα; Περιμένω άλλες 15 μέρες για να μου πουν απλά πως το δέμα χάθηκε;

φιλε δεν εχει χαθει και εγω απο 20 νοεμβρη τα ιδια παιρνε τηλεφωνο συνεχομενα μεχρι να πιασεις γραμμη στο 2106073000 κατα τις 16:00  ξεκινα μεχρι τις 17:00 που σχολανε αν παρεις πιο νωρις δεν θα πιασεις γραμμη η θα περιμενεις στην αναμονη μεχει να πεσει η γραμμη και σιγουρα θα σου πουν οτι ειναι στο κεντρο διαλογης αττικης..Αυτοι εχουν αλλο προγραμμα στον υπολογιστη και βλεπουν πιο βαθεια στο συστημα που ειναι το πακετο... και εμενα με ρωτησαν οναματεπωνυμο και διευθυνση και μου ειπαν οτι δεν εχει χαθει και βρισκεται κολλημενο στο κεντρο διαλογης αττικης..Απλα ενα θεμα που προκυπτει ειναι αν ολα αυτα τα δεματα που θα παραλαβουν ολοι τα παρουν σωα και αβλαβης υστερα απο τον πανικο που υπαρχει και μιλαω για ευθραστα προιοντα κινητα ταμπλετ παιχνιδια,,που μπορει να βαλουν πανω ενα σωρο σακους επανω στον πανικο που γινεται και να σπασουν προιοντα και αντε μετα εσυ να αποδειξης οτι ποιος φταιει πανω στον πανικο,,γιατι κακα τα ψεμματα τα πιο πολλα μαγαζια θα αποποιηθουνε την ευθυνη ριχνοντας το βαρος στις κουριερ.....Εγω που μιλησα με το μαγαζι που πηρα κατι λαμπες και καλωδια και τους το ειπα για τις λαμπες,,,μου ειπαν πριν 5 μερες οτι αν ερθουν σπασμενες θα μου στειλουν αλλες,,,,Υπαρχει ομως ενα αλλα.....αν σε ενα μαγαζι του κατσουνε πολλες παραγγελιες κατεστραμενα δεν θα κατσει να ασχοληθει να ξαναστειλει τις παραγγελιες γιατι δεν το συμφερει,,,,απλα θα λεει στους παραληπτες να μιλησουνε με τις κουριερ και να αποζημιωθουνε απο αυτες η να παρει το καταστημα τα χρηματα απο τις κουριερ πισω και μετα να ξανασταλει η παραγγελια στον παραληπτη....Καλα κρασια δηλαδη αμα κατσουν τετοιες περιπτωσεις και φυσικα με την αναλογη χρονοβορα καθυστερηση μεχρι να ζητησει η κουριερ το κατεστραμενο προιον απο τον παραληπτη και ισως χρειαστει να το στειλει πισω στο καταστημα για να το δει το μαγαζι και να ξαναστειλει την παραγγελια στον πελατη..

Επεξ/σία από paulks
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα κόσμε,

Μιας και λέμε όλοι τον πόνο μας να ρωτήσω κι εγώ πως μπορούμε να κινηθούμε από εδώ και πέρα. Έχω στείλει e-mail στην εταιρία Πόρτα - Πόρτα των ΕΛΤΑ και αν δεν πάρω απάντηση σε 20 μέρες βάση του δικού τους Χάρτη Υποχρεώσεων Καταναλωτών

https://www.elta-courier.gr/static/pdf/ΧΥΚ_ΕΛΤΑ_COURIER_12_2018.pdf

θα συμπληρώσω την φόρμα της ΕΕΤΤ

https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam?ctype=postal

Για όσους θέλουν να μάθουν ή / και μπορούν να βοηθήσουν να ενημερώσω ότι το δέμα έχει πάνω από 30 ημερολογιακές ημέρες (04/11) που έφυγε από τον προμηθευτή στην Αγγλία και στο δικό του σύστημα φαίνεται πως έχει μπει σε Ελληνικό αερολιμένα το βράδυ 11 προς 12 του Νοέμβρη. Ο ίδιος απέφυγε να δώσει περισσότερες πληροφορίες γιατί είπε πως αυτές κατατάσσονται στην κατηγορία των "internal information" Στις αναζητήσεις όμως της Πόρτα Πόρτα δεν φαίνεται να έχει "μπει" στην Ελλάδα.

Γνωρίζει κανείς κάποια άλλη διαδικασία ή μορφή πίεσης προς τις εταιρίες ταχυμεταφορών καθώς το ποσό της ολικής αποζημίωσης σε περίπτωση απώλειας δεν καλύπτει το ποσό της αξίας του δέματος συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής.

 

Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 04-11-2020 14:02 ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 04-11-2020 21:21

ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ 

Επεξ/σία από amveria
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως παρέλαβα σήμερα από Γεν. Ταχυδρομική το οποίο ήρθε με μαύρο βανάκι το οποίο έγραφε σε χαρτί στο παρμπρίζ "μισθωμένο όχημα" . Μάλλον είδαν ότι πνίγηκαν κ έκαναν άνοιγμα σε ιδιώτες με αμάξια.  

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Zipcode80 είπε

Εγω πάντως παρέλαβα σήμερα από Γεν. Ταχυδρομική το οποίο ήρθε με μαύρο βανάκι το οποίο έγραφε σε χαρτί στο παρμπρίζ "μισθωμένο όχημα" . Μάλλον είδαν ότι πνίγηκαν κ έκαναν άνοιγμα σε ιδιώτες με αμάξια.  

https://theglobalnews.gr/γενική-ταχυδρομική-το-lockdown-την-οδήγησε-σ/

Η Γενική Ταχυδρομική έφαγε κολούμπρα μάλλον.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ήθελα κάτι ανταλλακτικά από Αθήνα πάνω από 50 ευρώ άρα αποστολή δωρεάν.

Μου λένε από το κατάστημα εμείς θα τα στείλουμε δεν ξέρουμε όμως πότε θα τα πάρεις. Μπορώ να περάσω από εκεί να τα πάρω γιατί είναι και τακάκια που με επείγουν;;; Ναι μου λέει πολλοί το κάνουν γιατί οι μεταφορικές αυτές τον καιρό είναι σαν την Πυθία. Βάλε 2 κωδικό να έχεις και το sms και ελπίζουμε να μη σε γράψουν γιατί είσαι Γέρακα.

Πήγα την άλλη μέρα και τα πήρα ευτυχώς δε με σταμάτησαν γιατί δεν ξέρω τι θα έκαναν αλλά σκέφτομαι. Για τακάκια από Γέρακα Αθήνα απαγορεύεται και για ποδηλατάδα στην Πάρνηθα έστω και αν μένεις στη Βούλα επιτρέπεται όπως μας δήλωσαν  κυβερνητικοί εκπρόσωποι;;;;; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες υπομονή, οι ταχυμεταφορές πέρασαν βλαξ φραιντει και είναι σε περίοδο Χριστουγέννων και lockdown.

Ο όγκος εργασιών έχει υπερδιπλασιαστεί, έχουν μισθώσει ιδιωτικά οχήματα μέχρι και ταξί. Οι εργαζόμενοι δουλεύουν κάτω από ακραίες και πλέον απάνθρωπες συνθήκες.

Από σεβασμό στους συνανθρώπους μας ψωνίστε μόνο τα απολύτως απαραίτητα και μην επιβαρύνετε και άλλο το σύστημα. Τέλος τα τηλέφωνα δεν θα επιταχύνουν τις διαδικασίες.

 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, paulks είπε

Σε περναω μια μερα.....χιχιχιχι.... απο θεσσαλονικη για κρητη απο:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ 20-11-2020 17:17 ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 20-11-2020 19:25 ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 21-11-2020 08:42 ΚΤΕΠ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΔΙΑΛΟΓΗ

παιρνω και εγω σε αυτα τα τηλ...2106073000---2106073168 και το σηκωσαν καποια στιγμη και μου ειπαν οτι εχει φυγει απο θεσσαλονικη και ειναι οπως ολα τα δεματα κολλημενα στο κεντρο διαλογης αττικης....καλα κρασια δηλαδη.Αυτο το πραγμα δεν μου εχει ξανασυμβει ποτε ουτε στην προηγουμενη καραντινα και δεν το περιμενα απο τα ελτα-κουριερ που παντα ηταν στην ωρα τους.

Χαχαχαχα και εμένα Θεσσαλονίκη - Κρήτη είναι το ένα! 😂

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, ManosAgg είπε

Χαχαχαχα και εμένα Θεσσαλονίκη - Κρήτη είναι το ένα! 😂

Εσένα καλύτερα να στο έφερνε το υποβρύχιο Παπανικολής. Όλο και κάτι ασκήσεις κάνουν κατά εκεί. 

 

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Παίδες υπομονή, οι ταχυμεταφορές πέρασαν βλαξ φραιντει και είναι σε περίοδο Χριστουγέννων και lockdown.

Ο όγκος εργασιών έχει υπερδιπλασιαστεί, έχουν μισθώσει ιδιωτικά οχήματα μέχρι και ταξί. Οι εργαζόμενοι δουλεύουν κάτω από ακραίες και πλέον απάνθρωπες συνθήκες.

Από σεβασμό στους συνανθρώπους μας ψωνίστε μόνο τα απολύτως απαραίτητα και μην επιβαρύνετε και άλλο το σύστημα. Τέλος τα τηλέφωνα δεν θα επιταχύνουν τις διαδικασίες.

 

Το να προσλάμβαναν κανέναν να φάει ψωμάκι , μιας και έχουν 100% αύξηση κερδών δεν παίζει ε;

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, archimidis είπε

Ξέρει κανείς αν μπορούμε να κάνουμε καταγγελία στην ΕΕΤΤ η ΓΓ καταναλωτή ; Γενικολογα λέει κάποια πράγματα το site της ΕΕΤΤ για αποζημιώσεις. Έχεις κάνεις εμπειρία;

Όχι γιατί στα site τους, τουλάχιστον η γενική, έχουν ενημερώσει για τις όποιες καθυστερήσεις και προχώρησες με την παραγγελία εν γνώση σου αυτών:

Acs

Γενική

ELTA courier

 

Επεξ/σία από SabotazNic
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, archimidis είπε

Έχω και εγώ δέμα που περιμένω από Λαμία από τις 24. Ακόμα Λαμία είναι. 

Ξέρει κανείς αν μπορούμε να κάνουμε καταγγελία στην ΕΕΤΤ η ΓΓ καταναλωτή ; Γενικολογα λέει κάποια πράγματα το site της ΕΕΤΤ για αποζημιώσεις. Έχεις κάνεις εμπειρία;

Για πολλά παιδάκια βλέπω φέτος να μην έρχεται άγιος Βασίλης.

Θα σε ικανοποιήσει μια αποζημίωση ή να παραδοθεί το πακέτο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.