Προς το περιεχόμενο

Sonos Arc + sub


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητή ομάδα του Insomnia καλημέρα !

Ζητάω συγνώμη από τους moderators αν τοποθετώ λάθος το ζήτημα που με απασχολεί στην θεματολογία Home Cinema.

Την προηγούμενη Κυριακή 29/11 παρέλαβα την ηχόμπαρα Sonos Arc + Subwoofer από το Πλάισιο. Και τα δύο αντικείμενα δουλεύουν μια χαρά όμως το woofer είχε μια γρατζουνιά στην πλάτη του και η ηχόμπαρα είχε μια εκδορά σαν να του είχε φύγει το χρώμα στην αριστερή του πλευρά. Επικοινώνησα με τα κεντρικά της Sonos και μου ζητήσαν να μιλήσω με το κατάστημα από όπου το αγόρασα ώστε να εξεταστεί η αντικατάσταση του. Οπότε μίλησα την Τρίτη 1/12 με μια κυρία από το Πλαίσιο όπου μου ζήτησε να της στείλω email με φωτογραφίες καθώς και ότι θα με ενημέρωνε την επόμενη ημέρα σχετικά αφού ελεχθεί από το τεχνικό τμήμα. Έκτοτε ούτε φωνή , ούτε ακρόαση. Όσες φορές και αν έχω καλέσει η συγκεκριμένη κυρία δεν εμφανίζεται, ανταυτού μου απαντάν πως θα με καλέσει εκείνη. Κοινώς ακολουθείται από το Πλαίσιο η διαδικασία, ας μου επιτραπεί ο όρος, της ''ρακέτας''. Οπότε σκέφτομαι να προβώ στην επιστροφή τους αφού πλέον με έχουν απογοητεύσει αν και ποτέ δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά από την εν λόγω αλυσίδα. Κατανοώ την ενδεχόμενη πίεση που υφίστανται από το πέρας του Black Friday , αλλά η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη κατά την ταπεινή μου άποψη. 

Εκείνο που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν βιώνει κανείς κάτι αντίστοιχο ανεξαρτήτως προϊόντος. 

Ευχαριστώ την όμαδα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...