panos-s Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Σε μια ιδιαίτερη πολιτική προχώρησε το κατάστημα Πλαίσιο όσον αφορά στο eshop του για τις μέρες αυτές που διανύουμε. Βάσει της κατάστασης που επικρατεί σε όλη την χώρα με τις εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες και αποστολές δεμάτων, η εταιρεία αποφάσισε να θέσει ένα πλαφόν για τις παραγγελίες που μπορεί να κάνει κάποιος. Spoiler Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί με τα δέματα και τις αποστολές τους τις τελευταίες μέρες, φαίνεται πως η εταιρεία Πλαίσιο κατέφυγε στον τρόπο αυτό για να προλάβει τα χειρότερα. Δηλαδή, η εταιρεία με τον τρόπο αυτό θα μειώσει τις “περιττές” αποστολές για μικροπράγματα και θα μπορεί να απασχολεί τους μεταφορείς της μόνο για παραγγελίες με μεγαλύτερα ποσά. Πως σας φαίνεται η απόφαση του Πλαίσιο; Έχει κάποιο νόημα ή οδηγεί πάλι σε φαύλο κύκλο; πηγή Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2020 από panos-s 1
Bitbit Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 οποίος έχει τη δύναμη επιβάλει τους κανόνες. Προφανώς έχουν τόσο πολύ κίνηση και πιστεύουν ότι τους παίρνει και θα βγουν ωφελημένοι. Λογικά το έχουν μελετήσει. Δεν είναι μονοπώλιο, αν θέλουμε κάτι το αγοράζουμε από αλλού. οπότε τι σκάμε; ας βάλουν και 1000€ ελάχιστη χρέωση Κι εγώ αν είχα κίνηση στο κατάστημα μου θα μου την έδινε λίγο στα νεύρα να ασχολούμαι με παραγγελίες των 10€ και να μένουν πίσω μεγαλύτερες παραγγελίες. Μη πείτε τώρα τίποτα γραφικά περί σεβασμού στον καταναλωτή γιατί όλοι τα ίδια θα κάνατε. Φανταστείτε να χάνετε χρόνο για να πακετάρετε στυλούς και τετράδια και να μένουν πίσω παραγγελίες με laptop και τα λοιπά.. Επειδή βλέπω πολλά ποστ με παράπονα τέτοιου είδους, όπως πχ καθυστερήσεις στις μεταφορικές, καλά θα κάνουμε να καταλάβουμε ότι διανύουμε μια ιδιαίτερη περίοδο και να μην κάνουμε σαν κακομαθημένα 8χρονα. κοινώς να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα γιατί πολλοί είναι στην κοσμάρα τους. κάνουμε λίγο υπομονή και δε σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας 1
greekfragma Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 5 λεπτά πριν, Bitbit είπε οποίος έχει τη δύναμη επιβάλει τους κανόνες. Προφανώς έχουν τόσο πολύ κίνηση και πιστεύουν ότι τους παίρνει και θα βγουν ωφελημένοι. Λογικά το έχουν μελετήσει. Δεν είναι μονοπώλιο, αν θέλουμε κάτι το αγοράζουμε από αλλού. οπότε τι σκάμε; ας βάλουν και 1000€ ελάχιστη χρέωση Κι εγώ αν είχα κίνηση στο κατάστημα μου θα μου την έδινε λίγο στα νεύρα να ασχολούμαι με παραγγελίες των 10€ και να μένουν πίσω μεγαλύτερες παραγγελίες. Μη πείτε τώρα τίποτα γραφικά περί σεβασμού στον καταναλωτή γιατί όλοι τα ίδια θα κάνατε. Φανταστείτε να χάνετε χρόνο για να πακετάρετε στυλούς και τετράδια και να μένουν πίσω παραγγελίες με laptop και τα λοιπά.. Επειδή βλέπω πολλά ποστ με παράπονα τέτοιου είδους, όπως πχ καθυστερήσεις στις μεταφορικές, καλά θα κάνουμε να καταλάβουμε ότι διανύουμε μια ιδιαίτερη περίοδο και να μην κάνουμε σαν κακομαθημένα 8χρονα. κοινώς να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα γιατί πολλοί είναι στην κοσμάρα τους. κάνουμε λίγο υπομονή και δε σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας Η απάντησή σου είναι το βούτυρο που απλώνουν οι έχοντες και κατέχοντες στο ψωμί τους (βασικά στο χαβιάρι τους). Αντί να βάζουν πλαφόν και τέτοια κολπάκια να ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ κόσμο που η ανεπίσημη ανεργία έχει βαρέσει 40%. Έστω με 2μηνες συμβάσεις. Ούτε πτυχία θες ούτε πλούσια βιογραφικά για αποθηκάριους-διανομείς και λοιπά πόστα. 2 1
Bitbit Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 29 λεπτά πριν, greekfragma είπε Η απάντησή σου είναι το βούτυρο που απλώνουν οι έχοντες και κατέχοντες στο ψωμί τους (βασικά στο χαβιάρι τους). Αντί να βάζουν πλαφόν και τέτοια κολπάκια να ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ κόσμο που η ανεπίσημη ανεργία έχει βαρέσει 40%. Έστω με 2μηνες συμβάσεις. Ούτε πτυχία θες ούτε πλούσια βιογραφικά για αποθηκάριους-διανομείς και λοιπά πόστα. η απάντηση μου είναι η πραγματικότητα που ισχύει. Το αν μας αρέσει ή όχι είναι άλλο θέμα. Βασικά δε μας αρέσει διότι μειώνονται οι επιλογές μας και ξεβολευόμαστε. Ούτε εμένα μ αρέσει αν και για εμένα το πλαίσιο είναι σα να μην υπάρχει, αλλά αντί για το πλαίσιο θα μπορούσε να είναι ένα άλλο κατάστημα ή να ακολουθήσει το παράδειγμα του κάποιο άλλο. Μη ξεχνάς όμως πως τη δύναμη για να το κάνουν τη δίνουμε εμείς και στο χέρι μας είναι να τη μηδενίσουμε. Και αυτό ισχύει για όλες τις επιχειρήσεις. Όταν ο πελάτης κάνει ουρά τι περιμένεις να γίνει; Αγοράζουμε λοιπόν από κάπου αλλού (υπάρχουν τόσα καταστήματα....) και όταν δουν τις πωλήσεις να πέφτουν τότε θα έρχεται ο ίδιος ο διευθυντής στο σπίτι να μας φέρει το τετράδιο που παραγγείλαμε, μέχρι τότε παραγγελίες άνω των 35€ κι αν σας αρέσει. Αν δε σας αρέσει δε μας νοιάζει, περιμένουν τόσοι πελάτες. Επίσης 2 πραγματάκια σημαντικά. Είναι επιχείρηση και έχει σκοπό το ΚΕΡΔΟΣ. Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα να προλάβει τον κάθε άνεργο. Αν θεωρήσουν ότι τους συμφέρει θα το κάνουν, αλλιώς όχι. Προφανώς κρίνουν ότι δεν υπάρχει λόγος να το κάνουν για 1 (άντε 2) μήνα και προτιμούν να χάσουν τις μικρές παραγγελίες. Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται. Κι αυτή η περίοδος είναι κατάλληλη για λύκους. Πολλοί τα βλέπουν ρομαντικά, μέχρι βέβαια να γίνουν αυτοί εργοδότες. Μ αρέσει που οι πελάτες με την παραμικρή "αναστάτωση", έχουν καραμέλα τη φράση: ας προσλάβουν κόσμο. Φαντάζομαι και αυτοί που το λένε με την ίδια άνεση προσλαμβάνουν κόσμο στις δικές τους δουλειές Γράφω απλά τι ισχύει γύρω μας. Δε λέω ότι μου αρέσει αυτή η κατάσταση. Αλλά αυτή είναι να προσθέσω και κάτι στα παραπάνω, Εμένα όταν ένα κατάστημα με δυσαρεστεί (είτε με τιμές, συμπεριφορά.. ) απλά το διαγράφω και πάω στο επόμενο. Δε κάθομαι να ασχολούμαι και να κλαίγομαι. Δε γουστάρεις να με εξυπηρετήσεις; Να... πάμε αλλού. Δεν είναι δημόσια υπηρεσία ή κάτι που δεν έχεις εναλλακτική. 1
afm Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Θα πω κάτι απλό και ας με κράξετε. Τους καινούριους (άνεργους ή μη) που θα προσλάβει το Πλαίσιο θα τους πληρώνεται εσείς ή θα πρέπει να βάλω και εγώ το χέρι στην τσέπη. Επιχειρηματίας είναι οι άνθρωποι και φυσικά κοιτάνε μόνο το κέρδος τους. Εξάλλου όποιου δεν του αρέσει ας μην αγοράζει από το Πλαίσιο. 1
marva Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Επειδή έχω καεί από το Plaisio (έχω γράψει αναλυτικά σε άλλο θέμα), παρακαλώ πολύ τους μεγαλόψυχους συμφορουμίτες να μην υπερασπίζονται τόσο σθεναρά αυτές τις απαράδεκτες επιχειρήσεις χαρακτηρίζοντας προσβλητικά ως ανυπόμονα 8χρονα όλους εμάς που αγωνούσαμε για τις παραγγελίες μας. Η επιδίωξη κέρδους είναι αυτονόητη στο πλαίσιο της υγιούς επιχειρηματικότητας, η ασύστολη κερδοσκοπία όμως όχι, ιδίως σε τόσο ιδιαίτερες καταστάσεις όπως αυτές που ζούμε, όπου η ηλεκτρονική παραγγελία είναι μονόδρομος γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική. Και κάτι ακομη: Δεν αγοράζουμε όλοι μόνο τηλεοράσεις, PlayStation ή καγκουρογκατζετάκια. Ένα pc, ένα tablet, ακόμη και τα μελάνια ή άλλα αναλώσιμα, όπως και τα είδη γραφικής ύλης, είναι για πολλούς εργαλεία τηλεεκπαίδευσης και τηλε/εργασίας. Εγώ απηύδησα από τις καθυστερήσεις του συγκεκριμένου καταστήματος, που παραλίγο να μου κοστίσουν την απώλεια σοβαρής προθεσμίας, ακύρωσα τη στοιχειωμένη παραγγελία και αγόρασα τα μελάνια του εκτυπωτή μου από φυσικό κατάστημα (με τιμολόγιο). 3
aslpxn13 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 23 ώρες πριν, Bitbit είπε Μη πείτε τώρα τίποτα γραφικά περί σεβασμού στον καταναλωτή γιατί όλοι τα ίδια θα κάνατε. Φανταστείτε να χάνετε χρόνο για να πακετάρετε στυλούς και τετράδια και να μένουν πίσω παραγγελίες με laptop και τα λοιπά.. Επειδή βλέπω πολλά ποστ με παράπονα τέτοιου είδους, όπως πχ καθυστερήσεις στις μεταφορικές, καλά θα κάνουμε να καταλάβουμε ότι διανύουμε μια ιδιαίτερη περίοδο και να μην κάνουμε σαν κακομαθημένα 8χρονα. κοινώς να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα γιατί πολλοί είναι στην κοσμάρα τους. κάνουμε λίγο υπομονή και δε σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας Φίλε μόνος σου το είπες. Είμαστε αναγκασμένοι να αγοράζουμε online απλά είδη που χρειαζόμαστε για την εργασία μας. Νομίζεις έχω όρεξη να αγοράζω ποντίκι και ακουστικά 10 ευρώ από ηλεκτρονικό κατάστημα και να περιμένω 1 μήνα τον κούριερ; Προφανώς θα προτιμούσα να πεταγόμουν με το αυτοκίνητο 5 λεπτά και να το αγόραζα. Λοιπόν, μην τα ρίχνουμε στους "κακομαθημένους καταναλωτές" γιατί πολύ τη βλέπω αυτή την άποψη να κυκλοφορεί τελευταία. Στην τελική, δεν μας κάνουν χάρη οι αλυσίδες λιανικής και οι εταιρείες κούριερ, τους πληρώνουμε και μάλιστα αυτή την περίοδο έχουν υπερκέρδη. Όταν έχουν ζημιές δεν έχουν θέμα να απολύουν κόσμο, τώρα που έχουν κέρδη προτιμούν να προσλαμβάνουν ταξί και μεταφορικές αντί να προσλάβουν υπαλλήλους, έστω και προσωρινά. Εννοείται δεν ξεσπάμε σε διανομείς και απλούς υπαλλήλους, φυσικά. 3
Bitbit Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 δεν είμαστε αναγκασμένοι να αγοράζουμε από το πλαίσιο όμως και το κάθε πλαίσιο. online κατάστημα δεν έχει μόνο το πλαίσιο. Δε γουστάρετε το πλαίσιο επειδή σας χαλάει η συμπεριφορά τους; Ε αγοράστε από αλλού ρε παιδιά. Τόσο απλό είναι. Αγοράστε από ένα μικρότερο κατάστημα που κυνηγάει το πελάτες με το τουφέκι. Το πλαίσιο έχει πελατεία όποτε τους παίρνει να διαλέγουν. Το θεωρώ πολύ πιθανό να έκανα κι εγώ το ίδιο αν είχα κατάστημα. Αλλά ξέχασα στο Insomnia είναι όλοι ψυχούλες και στις δικές τους δουλειές δίνουν και bonus στους εργαζομένους και σίγουρα αν ήταν υπεύθυνοι στο πλαίσιο θα προσλαμβάνανε και καμιά 100 ανέργους για να μοιράσουν τα υπερκέρδη
filip123go Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Αυτές τις ημέρες έχω εξαιρετική εξυπηρέτηση από μικρά μαγαζάκια σε ότι έχω παραγγείλει. Με ποδήλατα και ταξί μου παραδίδουν τα δέματα μου και σε πολύ λογικό χρονικό διάστημα (για μεταφορές εντός Αθηνών πάντα, δεν έχουν κάνει πάνω από 5 εργάσιμες. ) Αντίθετα από το public που έχω κάνει παραγγελία πριν από 20 μέρες, ακόμα ψάχνουν το προϊόν, τι οποίο ήταν άμεσα διαθέσιμο (σοβαρά η κατάσταση είναι σε διαδικασία συλλογής). Εννοείται σε mail δεν απαντάνε ποτέ και τηλέφωνα δεν σηκώνουν, οπότε άνοιξα ένα ωραίο dispute στο PayPal, και ας τα βρουν με αυτούς. Τώρα όσο για το πλαίσιο, είχα αφήσει πάρα πολλά χιλιάρικα σε αυτό το μαγαζί και 1 φορά που χρειάστηκα doa, σφύριζαν αδιάφορα. Οπότε και εγώ τους χαιρέτισα. Τέλος, γενικώς έχω παρατηρήσει καλύτερη εξυπηρέτηση από μικρά μαγαζάκια, οπότε , ειδικά μέσα στο lockdown τα προτιμώ. Απλά λίγο προσοχή στους όρους εγγύησης θέλει και να σε κόβει και λίγο σαν καταναλωτή (να κοιτάς κριτικές, αφμ επιχείρησης, αν έχει φυσικό κατάστημα κλπ.) 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα