Eddie95 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Παράγγειλα απο ενα μαγαζι στο σκρουτζ μια metz 43'' 4k τηλεοραση και ηρθε σπιτι δεν την ανοιξα μεχρι να ερθει ο ηλεκτρολογος να την βαλει στον τοιχο. Ερχεται μετα απο καμια μερα και την τοποθετεί παει να βαλει μπρος και τελικά ηταν σπασμένη απο μεσα και έδειχνε την εικονα " ραγισμένη". Μήλισα με το μαγαζι και μου είπα να τους στείλω φώτο και θα τις στείλουν και αυτοι με την σειρά τους στον κατασκευαστή. Τι μπορώ να κάνω ?
sarpan Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Τι κατασκευαστή και @@. Εφόσον ήρθε σπασμένη επιτόπου επιστροφή και αντικατάσταση θα απαιτήσεις 1
skoulas Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Η τηλεόραση είναι εμφανώς "χτυπημένη" πάνω δεξιά... Από ποιόν; Εδώ ο θα έχουμε τον λόγο σου (την παρέλαβα έτσι) απέναντι σε αυτόν του καταστήματος (την έσπασε ο καταναλωτής)... Με απλά λόγια: Καλά ξεμπερδέματα αν δεν υπάρχει unboxing video... 1
Eddie95 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 11 λεπτά πριν, skoulas είπε Η τηλεόραση είναι εμφανώς "χτυπημένη" πάνω δεξιά... Από ποιόν; Εδώ ο θα έχουμε τον λόγο σου (την παρέλαβα έτσι) απέναντι σε αυτόν του καταστήματος (την έσπασε ο καταναλωτής)... Με απλά λόγια: Καλά ξεμπερδέματα αν δεν υπάρχει unboxing video... δηλαδή εαν σου έρχεται κάτι χαλασμένο πρέπει να μπαίνεις σε αυτήτην διαδικασία ?
Nik1239 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 39 λεπτά πριν, Eddie95 είπε δηλαδή εαν σου έρχεται κάτι χαλασμένο πρέπει να μπαίνεις σε αυτήτην διαδικασία ? Ναι γιατί μπορεί και άθελά σου χωρίς να το κατάλαβες να το έκανες εσύ πχ όταν έβαλε το κουτί μέσα στο σπίτι ας πούμε Είναι ζημιά που μπορεί να προήλθε από τον πελάτη άθελά του επειδή είναι σπάσιμο αν ήταν ας πούμε αλλιωμενα χρώματα δεν σου λένε τίποτα Επίσης όπως είναι την πας πίσω χωρίς μα μου αφού όντως σου ήρθε έτσι
GeorgeR1_700 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Ότι και αν αγοράζεις θέλει βίντεο unboxing για να είσαι καλημένος. Το λέω για το μέλλον απλά. Δεν είναι κάτι να στηρίξεις το κινητό κάπου και να τραβήξεις βίντεο. Ελπίζω να λύσεις το θέμα σου. 1 1
dis83 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Όπως αναφέρθηκε είναι εμφανώς σπασμένη από πίεση - χτύπημα πάνω δεξιά στο πάνελ. Αν έχεις κρατήσει το κουτί και έχει αντίστοιχο σκίσιμο σε εκείνο το σημείο ίσως και να σε καλύψουν, αν και είναι κάτι που θα έπρεπε να ελέγξεις κατά την παραλαβή. Αν δεν έχεις το κουτί ή το έχεις και είναι άθικτο είναι απίθανο να σε καλύψουν. Κάτι τέτοιο θα σημαίνει ότι το πάνελ έφυγε σπασμένο από το εργοστάσιο κάτι εξαιρετικά απίθανο. Αν ο κατασκευαστής ΔΕΝ κάνει ποιοτικό έλεγχο ίσως σε καλύψει. Το μαγαζί δύσκολο. Ήσουν παρών κατά την εγκατάσταση από τον ηλεκτρολόγο ;
micos000 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Εγώ να επισημάνω και κάτι ακόμα. Ο ηλεκτρολόγος που σου την κρέμασε δεν είδε το σπάσιμο; Μάτι βγάζει. Μην στην έκανε τη ζημιά αυτός και το παίζει παλαβή; Ήσουν μπροστά όταν την έβγαλε από το κουτί για να την κρεμάσει; 1
Eddie95 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 ναι παιδια ηταν φουλ προσεκτικός οταν την εβαλε στον τοιχο. εξωτερικά δεν φαίνεται κάτι μονο οταν την ανοιγεις
micos000 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Αν το σπάσιμο είναι εσωτερικό και δεν έχει εξωτερικά σημάδι πάνω στο γυαλί τότε μπορείς να το παλέψεις. 1
derr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Σε μένα είχε συμβεί το ίδιο πρι 2 χρόνια και μου την άλλαξαν κανονικά, μόνο φωτογραφίες ζήτησαν από το μαγαζί και τίποτα άλλο. Βέβαια η διαδικασία έγινε αμέσως, την έφεραν και την έβαλα την ίδια μέρα και το είδα το σπάσιμο.
micos000 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δεν έχει θέμα τόσο ο χρόνος καθώς για ηλεκτρονικές αγορές νομίζω ότι το DOA είναι 7 ημέρες.
asdfaster Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Όλα εξαρτώνται απο την metz. Δεν κάνουν ολες οι εταιρείες αντικατάσταση αν κατι παει σπασμένο σε πελάτη. Και το courier να την έσπασε και unboxing να κάνεις δεν εχει απολύτως καμία σημασία. Το μόνο που έχει σημασία ειναι αν οι εκάστοτε εταιρεία οταν κάτι παει σπασμένο σε πελάτη το αντικαθιστά η το παει στο service. Οσα unboxing και οσα video record να κανεις πριν ανοίγεις της συσκευασίες δεν παίζει κανένα ρόλο αυτο. Επίσης το DOA ειναι για το αμα έρθει κάποια συσκευή και δεν ανοίγει. Τότε σε πιάνει DOA. Εσενα η tv ανοίγει αρα δεν πιάνει DOA. Το οτι ειναι σπασμένη η προβληματική δεν μετράει στο DOA. Στην Ελλάδα δεν παίζει πολυ αντικατάσταση απο 3rd party εταιρίες γιατι ειναι μικρή αγορά και συχνά όλα αυτα τα θεματα τα πανε για service. Ακομα και samsung και lg να πάρεις πάλι ειναι δύσκολο να κανουν. Σε άλλες χώρες παίζει αντικατάσταση πολυ εύκολα. Αν οι metz εχει πολλά κομμάτια tv σε Ελλάδα έχεις καλες πιθανότητές. Αν δεν εχει τοτε θα πάει service. Εκτός και αν το μαγαζί πού πείρες την tv έχει κάποια ιδιαίτερη συνεργασία με το service της metz για σπασμένα αντικείμενα. Κατι που παίζει για lg και samsung συσκευές. Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2020 από asdfaster
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Γι'αυτό δεν έχω πληρωσει ποτέ μα ποτέ παραπάνω για έξτρα εγγυήσεις κτλ. Ούτε για τηλεοράσεις ούτε για τηλέφωνα ούτε για τπτ. 1002 παραθυράκια υπάρχουν να σου πουν Μέρι να μην έχεις ούτε όρεξη ούτε χρόνο να τους τρέξεις. Αν κ αν κ αν κ αν.... Ο άλλος στο παμπλικ με το ζόρι να με βγάλει ανάπηρο και θα σου πέσει το κινητό και δεν γίνεται κ πάρε έξτρα εγγύηση. Βάζεις μια θήκη κ γεια σας. Γενικά υπάρχει πολύ επιθετικη προσέγγιση στο να πουλάνε και τουλάχιστον με μένα καταφέρνουν το αντίθετο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα