Προς το περιεχόμενο

Trackstore και skroutz


xHermes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Tsakalos! είπε

 

Κάτι γίνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα

δεν λέω καλό νέο η επιβολή προστίμου σε "άλλο ένα μαγαζί-απάτη" έχω χάσει την σειρά πλέον...

πολύ καλή δουλειά κάνει η αρμόδια αρχή συνήγορος του καταναλωτή η οποία ρίχνει πρόστιμα από 50.000-300.000 ευρώ σε μαγαζιά - απάτη (τα οποία κάνουν "γερή μπάζα" λόγω άγνοιας/αφέλειας κάποιων ανθρώπων) δηλαδή εταιρείες τύπου ΙΚΕ.

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά τα πρόστιμα δεν θα εισπραχθούν ποτέ το γιατί θα σας παραπέμψω να κάνετε έρευνα για τα μαγαζιά - απάτη και να ψάξετε να βρείτε καταστατικά και μητρώα ΓΕΜΗ και να τα διαβάσετε θα βρείτε πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που θα σας βοηθήσουν στο μέλλον να κάνετε σωστή έρευνα αγοράς και ασφαλείς αγορές.

(εννοείται όχι τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμού τρίτου γιατί τότε απλά θα κλαίτε αν είναι απατεώνας) γιατί ο μόνος τρόπος να πάρετε τα χρήματα σας πίσω είναι το δικαστήριο αλλά αν είναι "αυτοφωράκιας/αχυράνθρωπος" και όχι ο πραγματικός ιδιοκτήτης καλή τύχη...

εδώ θα προσθέσω κάτι από "έγκυρη πηγή και συγκεκριμένα από το https://computersgr.wordpress.com/2020/09/09/far-west-eshops-in-greece/"

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ως φορέας αποδοχής παραπόνων, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Η πλειονότητα αυτών των εταιρειών είναι ΙΚΕ (Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία)- ατομικές επιχειρήσεις, οι οποίες στήνονται πολύ γρήγορα και χωρίς κόστος. Κάποια από αυτά τα διαδικτυακά καταστήματα δεν έχουν καν αποθήκη. Κάποια άλλα είναι απλώς μεσολαβητές άλλων καταστημάτων/εταιρειών, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι ιδιοκτήτες δηλώνουν ότι δεν έχουν κανένα περιουσιακό στοιχείο, λογαριασμούς σε τράπεζες κ.τ.λ. Και η μη επιστροφή των χρημάτων παραμένει αστικό ζήτημα παρ’ εκτός αν παρέμβει εισαγγελέας ή γίνουν μηνύσεις, οι οποίες πια κοστίζουν, και το ζήτημα μετατραπεί σε ποινικό. Ακόμα και τότε όμως, οι εξαπατημένοι καταναλωτές δεν θα αποζημιωθούν, αφήστε που πολλές φορές, στην 3ετία ή την 5ετια η υπόθεση παραγράφεται. Αν δηλώσει η εταιρεία, που τις περισσότερες φορές είναι εταιρεία-φάντασμα, πτώχευση, τότε δεν υπάρχει πιθανότητα επιστροφής χρημάτων. Όλα αυτά τα γνωρίζουν οι άνθρωποι που στήνουν αυτά τα μαγαζιά στο πόδι. Είναι ένα φαινόμενο στο οποίο υπάρχει ξεκάθαρα δόλος, για αυτό και ζητάμε να παρέμβει άμεσα η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Άλλωστε τις περισσότερες φορές ούτε το ίδιο το κράτος εισπράττει τα πρόστιμα που επέβαλλε. Ακόμα κι όταν υπάρχουν αποθήκες έχουν ελάχιστα προϊόντα. Οι προμηθευτές είναι άφαντοι και τις περισσότερες φορές βάζουν αχυράνθρωπους για διαχειριστές των e-shop. Απ’ ο, τι φαίνεται, σε ορισμένες περιπτώσεις η ταχύτητα δημιουργίας των ΙΚΕ δημιουργεί προβλήματα. Όσο για τις καταγγελίες με αυτά τα e-shop είναι πράγματι λυπηρό ότι πολλές παραγγελίες αφορούν σε ποσά άνω των 1000€. Η διερεύνηση συνεχίζεται και σε άλλα καταστήματα μιας και λαμβάνουμε διαρκώς νέες καταγγελίες. Σε κάθε περίπτωση, η μη υποστήριξη της αντικαταβολής ως επιλογής πληρωμής και η απαίτηση για προ-πληρωμή ολοκλήρου του ποσού μέσω χρεωστικής – πιστωτικής καρτάς θα πρέπει να χτυπάει αμέσως καμπανάκι στον επισκέπτη ενός e-shop«.

 

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

όμορφα του επιβάλλανε πρόστιμο 70.000 ευρώ

όπως έκαναν και σε άλλα καταστήματα-απατεώνες

ε μαντέψτε τι θα γίνει απλά δεν θα τα εισπράξουν ποτέ γιατί το κατάστημα-απατεώνας (ΙΚΕ) κήρυξε πτώχευση και τέλος η ιστορία

οι πελάτες-θύματα που πλήρωσαν μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή paypal θα τους επιστραφούν τα χρήματα από την τράπεζα τους ή από το paypal

οι πελάτες-θύματα που πλήρωσα μέσω τραπεζικής κατάθεσης (μεταφοράς αν το έκαναν μέσω web banking) σε λογαριασμό τρίτου για να τους επιστραφούν τα χρήματα θα πρέπει να κάνουν προσφυγή στα αρμόδια δικαστήρια (καλή τύχη)

όπως φυσικά και οι προμηθευτές

και οι επιχειρηματίες-απατεώνες απλά ετοιμάζουν το νέο τους κατάστημα-απάτη που θα τσιμπήσουν και άλλους πελάτες-θύματα

δυστυχώς αυτό θα συμβαίνει αν δεν μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια από το διαδίκτυο και να ξεχωρίζετε τα καταστήματα-απατεώνες μόνο τότε θα σταματήσουν να υπάρχουν

αλλιώς θα διαβάζουμε στο insomnia.gr αλλά και αλλού για κατάστημα-απάτη (θα λέτε το παράπονο σας που πέσατε θύματα του απατεώνα / δεν θα ακούτε κανέναν και θα τσακώνεστε με άλλους / με όλους / με τους πάντες) και φυσικά δεν θα δικαιωθείτε ποτέ γιατί πάντα περιμένετε από τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.

αυτή είναι η σκληρή αλήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως θα μάθουμε να ψωνίζουμε με ασφάλεια; 

Πες κάτι για αυτό. 

Πώς μπορείς να ξεχωρίσεις ένα κατάστημα αν είναι απάτη ή όχι; 

Δεν το λέω ειρωνικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...