Προς το περιεχόμενο

Trackstore και skroutz


xHermes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
48 λεπτά πριν, Tsakalos! είπε

 

Κάτι γίνεται.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα

δεν λέω καλό νέο η επιβολή προστίμου σε "άλλο ένα μαγαζί-απάτη" έχω χάσει την σειρά πλέον...

πολύ καλή δουλειά κάνει η αρμόδια αρχή συνήγορος του καταναλωτή η οποία ρίχνει πρόστιμα από 50.000-300.000 ευρώ σε μαγαζιά - απάτη (τα οποία κάνουν "γερή μπάζα" λόγω άγνοιας/αφέλειας κάποιων ανθρώπων) δηλαδή εταιρείες τύπου ΙΚΕ.

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά τα πρόστιμα δεν θα εισπραχθούν ποτέ το γιατί θα σας παραπέμψω να κάνετε έρευνα για τα μαγαζιά - απάτη και να ψάξετε να βρείτε καταστατικά και μητρώα ΓΕΜΗ και να τα διαβάσετε θα βρείτε πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που θα σας βοηθήσουν στο μέλλον να κάνετε σωστή έρευνα αγοράς και ασφαλείς αγορές.

(εννοείται όχι τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμού τρίτου γιατί τότε απλά θα κλαίτε αν είναι απατεώνας) γιατί ο μόνος τρόπος να πάρετε τα χρήματα σας πίσω είναι το δικαστήριο αλλά αν είναι "αυτοφωράκιας/αχυράνθρωπος" και όχι ο πραγματικός ιδιοκτήτης καλή τύχη...

εδώ θα προσθέσω κάτι από "έγκυρη πηγή και συγκεκριμένα από το https://computersgr.wordpress.com/2020/09/09/far-west-eshops-in-greece/"

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ως φορέας αποδοχής παραπόνων, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Η πλειονότητα αυτών των εταιρειών είναι ΙΚΕ (Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία)- ατομικές επιχειρήσεις, οι οποίες στήνονται πολύ γρήγορα και χωρίς κόστος. Κάποια από αυτά τα διαδικτυακά καταστήματα δεν έχουν καν αποθήκη. Κάποια άλλα είναι απλώς μεσολαβητές άλλων καταστημάτων/εταιρειών, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι ιδιοκτήτες δηλώνουν ότι δεν έχουν κανένα περιουσιακό στοιχείο, λογαριασμούς σε τράπεζες κ.τ.λ. Και η μη επιστροφή των χρημάτων παραμένει αστικό ζήτημα παρ’ εκτός αν παρέμβει εισαγγελέας ή γίνουν μηνύσεις, οι οποίες πια κοστίζουν, και το ζήτημα μετατραπεί σε ποινικό. Ακόμα και τότε όμως, οι εξαπατημένοι καταναλωτές δεν θα αποζημιωθούν, αφήστε που πολλές φορές, στην 3ετία ή την 5ετια η υπόθεση παραγράφεται. Αν δηλώσει η εταιρεία, που τις περισσότερες φορές είναι εταιρεία-φάντασμα, πτώχευση, τότε δεν υπάρχει πιθανότητα επιστροφής χρημάτων. Όλα αυτά τα γνωρίζουν οι άνθρωποι που στήνουν αυτά τα μαγαζιά στο πόδι. Είναι ένα φαινόμενο στο οποίο υπάρχει ξεκάθαρα δόλος, για αυτό και ζητάμε να παρέμβει άμεσα η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Άλλωστε τις περισσότερες φορές ούτε το ίδιο το κράτος εισπράττει τα πρόστιμα που επέβαλλε. Ακόμα κι όταν υπάρχουν αποθήκες έχουν ελάχιστα προϊόντα. Οι προμηθευτές είναι άφαντοι και τις περισσότερες φορές βάζουν αχυράνθρωπους για διαχειριστές των e-shop. Απ’ ο, τι φαίνεται, σε ορισμένες περιπτώσεις η ταχύτητα δημιουργίας των ΙΚΕ δημιουργεί προβλήματα. Όσο για τις καταγγελίες με αυτά τα e-shop είναι πράγματι λυπηρό ότι πολλές παραγγελίες αφορούν σε ποσά άνω των 1000€. Η διερεύνηση συνεχίζεται και σε άλλα καταστήματα μιας και λαμβάνουμε διαρκώς νέες καταγγελίες. Σε κάθε περίπτωση, η μη υποστήριξη της αντικαταβολής ως επιλογής πληρωμής και η απαίτηση για προ-πληρωμή ολοκλήρου του ποσού μέσω χρεωστικής – πιστωτικής καρτάς θα πρέπει να χτυπάει αμέσως καμπανάκι στον επισκέπτη ενός e-shop«.

 

Επεξ/σία από ikorolis
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.