Προς το περιεχόμενο

Τεχνικος tv μου κατεστρεψε την τηλεοραση, τι μπορω να κανω;


gf030

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, gf030 είπε

, σημειωτεον οτι δεν μπαιναμε στο μαγαζι απλα χτυπαγαμε την πορτα και εβγαινε ο ιδιος.

Sorry ρε φίλε, μαγαζί είναι ή τίποτα άλλο αν δεν μπαίνατε και έβγαινε ο ίδιος;

Υπάρχουν και καλοί μάστοροι - φτηνοί - αρκεί να ψάξεις γι' αυτό υπάρχει και το internet, τα φόρουμ κτλ, προφανώς θα είσαι επαρχία όπου κυκλοφορεί ελεύθερος ένας μάστορας. Δες στο internet γνώμες, βρωμάει ο τόπος πλέον. Απ' τη συμπεριφορά του καταλαβαίνω πως δεν θα ήταν στραβή, αλλά προσπαθεί να αποφύγει τη ζημιά που έκανε γιατί έτσι θα λειτουργεί ως άνθρωπος, κουτοπόνηρος.

Για αρχή μαύρισέ τον google maps / fb και όπου αλλού τον βρεις.

Να σου βάλει αυτός panel εφόσον το έσπασε και να τον πληρώσεις μόνο για τα led. Με δικηγόρους πιο πολύ θα σου βγει, εκτός κι αν έχεις κανένα γνωστό να τον τρομοκρατήσει λίγο.

Να απαιτείς να σου δίνουν απόδειξη παραλαβής (όταν τους την παραδίδεις) με περιγραφή βλάβης άλλη φορά, σε τέτοιου είδους προιόντα.

Αν θες να γλυτώσεις λεφτά πες τους στο τέλος και εφόσον δουλεύει το προιόν να σου κόψει μικρή απόδειξη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, vaggos231 είπε

δεν με ενδιαφερει το νομιμο, με ενδιαφερει ο σεβασμος στην ανθρωπινη ζωη. Αν αδικηθηκες, ψαξε το δικιο σου, αλλα δεν θα λιντσαρουμε τωρα ανθρωπους για μια τηλεοραση, αν ειναι δυνατον

Δεν διαφωνώ σε κάτι ούτε είσαι λάθος, ξαναλέω όμως, αυτα είναι ωραία μόνο στην θεωρία, στην πράξη διαφέρουν τα πράγματα. Τον σεβασμό στην ζωή του άλλου στον μαθαίνει η οικογένεια σου, κάποιες οικογένειες δεν το κάνουν σωστά αυτό προς τα παιδιά τους, βέβαια ακόμα και να το κάνουν, στην πράξη ισχύει αυτό που έγραψα, ορισμένοι θα προχωρήσουν σε εκδικητικες ενέργειες εναντίον κάποιου άλλου άσχετα με το τι έγινε, είτε του ίδιου είτε της περιουσίας του ή προσώπων που τον περιβάλλουν, το νομιμο λοιπόν θα έπρεπε να σε ενδιαφερει διότι οι συνέπειες του νόμου είναι το μονο που μπορεί να μπλοκάρει στην πράξη και να αποθαρρυνει τον οποιονδήποτε από τέτοιες ενέργειες, αλίμονο αν περιμέναμε από τον καθεναν πως διαπαιδαγωγηθηκε από τους γονείς του και τι θα σκεφτεί για να μην κινδυνεύσει η ζωή κάποιου άλλου από τυχόν εκδίκηση. 

Τώρα για μια τηλεοραση, ναι δεν νομίζω να υπάρχει περιστατικό στον πλανήτη που θα σου κάψουν το μαγαζί και θα πας στο νοσοκομείο, μπορεί να συμβεί όμως για χιλιάδες άλλα θέματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Γι αυτο παμε μονο σε εξουσιοδοτημενα service. Ο "μαστορας" που ειναι φθηνοτερος, για καποιο λογο ειναι φθηνοτερος. Για να εξοικονομησεις καποια λεφτα, εμεινες χωρις τηλεοραση. 

Καλα δεν ειναι ευαγγελιο αυτο που λες και θα πω μια παλια ιστορία.. 

Εποχή crt ακομα, ειχε γινει αγορα μιας 29αρας sony 100hz με 320.000 δραχμες, πολλα χρηματα για την εποχη (πριν 22-23 χρονια) 

Στην 2ετια βγήκε off.. 

Πηγαινουμε στο κατάστημα που αγοραστηκε και μας πρότεινουν να απευθυνθουμε στο εξουσιοδοτημενο της sony το οποιο μάλιστα εδρευε σε διπλανο νομό (επαρχεία). 

Μιλαμε μαζι τους, και κανονίζεται παραλαβή της tv με δικο τους οχημα που ερχεται στην πολη μας για παραλαβές/παραδόσεις και μας αναφερουν χρεωση 20.000δρχ για μεταφορα+διάγνωση . Στο σημειο αυτο αυμφωνουμε αλλα επισημάνουμε οτι οποιαδήποτε και εαν είναι η βλάβη (ειτε ειναι 1δρχ ειτε 100, να μας ενημερωσουν πρωτα) και σαφεστατα τις 20.000δρχ θα τις πληρωθουν ειτε επισκευαστεί ειτε οχι

Μετα απο μέρες σκαει τηλεφωνο απο το service να μας πουνε οτι η επισκευή εγινε, ηταν κατι πυκνωτες και 2 τρανζιστορ πχ, και κοστίζει 120.000δρχ!!!

Τους λέμε ότι είχαμε ζητησει να ενημερωθουμε πρώτα αλλα αυτοι μαλλον θεωρησαν ότι επειδη ειχαμε μια ακριβη tv η επισκευη της ηταν μονοδρομος και θα πληρώναμε αδρα και πηραν πρωτοβουλία και προχωρησαν σε επισκευή .. 

Ζητησαμε λοιπον να επιστραφεί όπως την παρελαβαν.. Εκει παρεμβαίνει ο τεχνικος τους και αρχιζει ότι είναι κρίμα τετοια tv να μην διορθωθει, που να βρω λέει τα παλια και χαλασμενα εξαρτηματα που αλλαξα κτλ.. 

Ανενδοτος ο πατερας μου, ζηταει επιστροφη της tv στην αρχική κατάσταση και εντέλει μην μπορώντας να κανουν κάτι άλλο αυτοι, απλα αναφερουν την χρεωση των 20.000δρχ για μεταφορικα και διάγνωση 

Βαζω στοιχημα στον πατερα μου οτι οταν θα ερθει η tv, θα λειτουργεί και έτσι και εγινε.. 

Θελω να πω με ολο αυτο το σεντονι οτι ειτε είσαι εξουσιοδοτημενο ειτε μαγαζι της γειτονιάς, τον πελάτη πρεπει να μην τον κοροϊδεύεις και να τον σεβεσαι, εκτός και αν τον θέλεις μονο για one night stand.. 

Τετοιες περιπτωσεις που εξουσιοδοτημενα την εχουν δει επιβήτορες υπαρχουν ακομα και σημερα βεβαια (βλ. Apple κ.α.)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Πάντως αν ο «τεχνικός» παίξει πουστριλίκι σε τέτοια περίπτωση, καλύτερα να είναι έτοιμος για αντίποινα.

Αν δηλαδή το παίξει «δε σε ξέρω δε με ξέρεις», να το θυμάται αν πάει την άλλη μέρα ν' ανοίξει το μαγαζί του και το βρει ρημάδι ή καμμένο.

Ή αν του την πέσουν την ώρα που πάει να μπει στο αυτοκίνητο.

Κι ας πάει μετά να κάνει μήνυση.

Καλά βρε Ράμπο είπαμε! Δεν είναι λύση αυτή. Δεν ζούμε σε ζούγκλα. Για αυτό υπάρχουν οι νόμοι. Αν ο καθένας μας λειτουργούσε έτσι τότε φαντάζομαι και στην δική σου δουλειά θα φοβόσουν να κάνεις το οποιοδήποτε λάθος γιατί θα σου την πέφτανε. Όλοι κάνουνε λάθη. Αυτός φαντάζομαι δεν ήθελε να το παραδεχτεί και να επωμιστεί το κόστος. Φυσικά και είναι λάθος από μεριάς του. Αλλά είπαμε όχι να αρχίσουμε να σπάμε μαγαζιά κτλ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν είπα ότι θα έκανα εγώ προσωπικά κάτι τέτοιο.

Αλλά τόσα ακούμε δεξιά κι αριστερά.

Εδώ στο δρόμο κορνάρεις σε κάποιον και μπορεί να βγεις δαρμένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, Maktheo said:

Καλα δεν ειναι ευαγγελιο αυτο που λες

Προφανώς και όχι, πουθενά δεν εξασφαλίζεται ότι δεν θα σου κάνουν ζημιά. Η διαφορά έγκειται στο ότι τα εξουσιοδοτημενα τη ζημιά θα στην καλύψουν, με το συνοικιακο τρέχα να αποδείξεις ότι στην έκαναν, για να γλυτώσεις ένα 20ρικο 

Επεξ/σία από Kostasspil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγω τη μπουρδα μου.

Το οτι ειπε κάτι ο τεχνικός του Πλαισίου δε σημαινει τίποτα, δεν σημαίνει οτι αυτη ηταν η βλαβη. 

Παραδειγμα 1:

Τεχνικος του πλαισιου λεει οτι το λαπτοπ εχει καμένη μητρικη και θελουν 440 ευρω να την αλλάξουν. 

Το λαπτοπ ειχε καμένο σκληρο. 

 

Παραδειγμα 2:

Τεχνικος του Γερμανού ειπε στον πατερα μου (πριν 5 χρόνια) οτι στο κινητό του εχει χαλασει η μητρική και με 70 ευρω θα του το φτιάξουν. 

Ο πατέρας μου ειχε ενα κινέζικο Android που δεν το ηξερε ουτε η μανα του, με ενα απλο hard reset παιζει ακομα. 

(που θα έβρισκαν μητρική;) 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, AgiosEfraim είπε

Να πω και εγω τη μπουρδα μου.

Το οτι ειπε κάτι ο τεχνικός του Πλαισίου δε σημαινει τίποτα, δεν σημαίνει οτι αυτη ηταν η βλαβη. 

Παραδειγμα 1:

Τεχνικος του πλαισιου λεει οτι το λαπτοπ εχει καμένη μητρικη και θελουν 440 ευρω να την αλλάξουν. 

Το λαπτοπ ειχε καμένο σκληρο. 

 

Παραδειγμα 2:

Τεχνικος του Γερμανού ειπε στον πατερα μου (πριν 5 χρόνια) οτι στο κινητό του εχει χαλασει η μητρική και με 70 ευρω θα του το φτιάξουν. 

Ο πατέρας μου ειχε ενα κινέζικο Android που δεν το ηξερε ουτε η μανα του, με ενα απλο hard reset παιζει ακομα. 

(που θα έβρισκαν μητρική;) 

 

Να υποθέσω ότι την μητρική θα την έκαναν παραγγελία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν με τρομάζει περισσότερο ότι ο συμφορουμητης που έπαθε τη ζημιά απειλεί για δικηγόρους για μια χρέωση των 50€ Σε μια παλιά 32αρα ή οι υπόλοιποι που βγάζουν το άχτι τους και μιλάνε για κάψιμο μαγαζιού.

αν πάει και κάψει μαγαζί και πει μετά στην εισαγγελέα ότι κάποιοι στο insomnia του είπαν να το κάνει που θα κρυφτείτε;

 

κυριοι... 

δεν αφήνουμε συσκευές χωρίς κάποιο παραστατικό παραλαβής που να σημειώνει το πρόβλημα, και δεν παραλαμβάνουμε χωρίς απόδειξη κι αντίστοιχο χαρτί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, AgiosEfraim είπε

Να πω και εγω τη μπουρδα μου.

Το οτι ειπε κάτι ο τεχνικός του Πλαισίου δε σημαινει τίποτα, δεν σημαίνει οτι αυτη ηταν η βλαβη. 

Παραδειγμα 1:

Τεχνικος του πλαισιου λεει οτι το λαπτοπ εχει καμένη μητρικη και θελουν 440 ευρω να την αλλάξουν. 

Το λαπτοπ ειχε καμένο σκληρο. 

 

Παραδειγμα 2:

Τεχνικος του Γερμανού ειπε στον πατερα μου (πριν 5 χρόνια) οτι στο κινητό του εχει χαλασει η μητρική και με 70 ευρω θα του το φτιάξουν. 

Ο πατέρας μου ειχε ενα κινέζικο Android που δεν το ηξερε ουτε η μανα του, με ενα απλο hard reset παιζει ακομα. 

(που θα έβρισκαν μητρική;) 

 

Ή ήταν σπίρτα, ή ήταν..."σπίρτα":
Π: Βάλτου δίσκο, πες του μητρική να τσιμπίσουμε 440
Γ: Reset θέλει, πες του μητρική να τσιμπίσουμε 70
 

Επεξ/σία από scullyist
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα , να πω και εγώ κάτι σαν τεχνικός επειδή φτιάχνω τηλεοράσεις με καμένα led , όταν θα λύσεις ένα panel για να αλλάξεις led , εργοστασιακά το panel είναι ήδη κολλημένο με κόλλες στη κορνίζα και σε αλλα σημεία και γενικά για να βγάλεις τα φιλα τις οθόνης να φτάσεις στα led δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα , άρα αν και εφόσον αλλάξεις τα led με επιτυχία , για να το ξανακλείσεις κόλλες θα βάλεις , άρα π@π@ριές σου είπε ο άλλος ο τεχνικός ότι σου έχει βάλει κόλλες , αυτός δηλαδή με τι θα στο έκλεινε με σάλιο , τώρα για το τροφοδοτικό δεν γνωρίζω τι μπορεί να έγινε αλλα υπάρχει και  περίπτωση μαζί με κάποια led να κάψει και τι τροφοδοσία τον led , τέλος για το χτύπημα μπορεί να έγινε και στη μεταφορά , είναι πολύ εύκολο , εμενα μου έστειλαν τηλεόραση από Ασπρόπυργο με ταξί και έφτασε με σπασμένο panel όταν πήγα να το παραλάβω , και ευτυχώς που με το που την είδα πήρα τον πελάτη τηλέφωνο να το δει και ο ίδιος στο viber πριν ακόμα τι κατεβάσω για να μην μου λέει μετά ότι το έκανα εγώ , αποκεί και πέρα αν δεν ήτανε από πριν ας τα βρει με τον ταρίφα , αυτός ήθελε να τι μεταφέρει με αυτόν τον τρόπο , γενικά για να ξέρεις και τι καλύτερη δουλειά να κανεις η οθόνη όπως ήταν από το εργοστάσιο δεν ξαναγίνεται , αν δεν σου αρέσει πας στην εταιρία και σου αλλάζει panel με το αντίστοιχο κόστος ,  άλλο 40-50 ευρώ και άλλο 300 , πλέον εκεί που έχουνε φτάσει η τηλεοράσεις η 32 ιντσών ούτε led με 50 ευρώ δεν αξίζει να αλλάξεις

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, UncleKim είπε

Και η πρώτη ερώτηση που θα του κάνουν θα είναι " Είχατε πρόσφατα διαφορές με κανέναν ; "

 

Για αυτο και εγω περιμενω 6μηνες συνηθως :P

6 ώρες πριν, vaggos231 είπε

δεν θα λιντσαρουμε τωρα ανθρωπους για μια τηλεοραση, αν ειναι δυνατον

Γιατι οχι; Μια χαρα το αξιζουν :P

1 ώρα πριν, MTX είπε

καλησπέρα , να πω και εγώ κάτι σαν τεχνικός επειδή φτιάχνω τηλεοράσεις με καμένα led , όταν θα λύσεις ένα panel για να αλλάξεις led , εργοστασιακά το panel είναι ήδη κολλημένο με κόλλες στη κορνίζα και σε αλλα σημεία και γενικά για να βγάλεις τα φιλα τις οθόνης να φτάσεις στα led δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα , άρα αν και εφόσον αλλάξεις τα led με επιτυχία , για να το ξανακλείσεις κόλλες θα βάλεις , άρα π@π@ριές σου είπε ο άλλος ο τεχνικός ότι σου έχει βάλει κόλλες , αυτός δηλαδή με τι θα στο έκλεινε με σάλιο , τώρα για το τροφοδοτικό δεν γνωρίζω τι μπορεί να έγινε αλλα υπάρχει και  περίπτωση μαζί με κάποια led να κάψει και τι τροφοδοσία τον led , τέλος για το χτύπημα μπορεί να έγινε και στη μεταφορά , είναι πολύ εύκολο , εμενα μου έστειλαν τηλεόραση από Ασπρόπυργο με ταξί και έφτασε με σπασμένο panel όταν πήγα να το παραλάβω , και ευτυχώς που με το που την είδα πήρα τον πελάτη τηλέφωνο να το δει και ο ίδιος στο viber πριν ακόμα τι κατεβάσω για να μην μου λέει μετά ότι το έκανα εγώ , αποκεί και πέρα αν δεν ήτανε από πριν ας τα βρει με τον ταρίφα , αυτός ήθελε να τι μεταφέρει με αυτόν τον τρόπο , γενικά για να ξέρεις και τι καλύτερη δουλειά να κανεις η οθόνη όπως ήταν από το εργοστάσιο δεν ξαναγίνεται , αν δεν σου αρέσει πας στην εταιρία και σου αλλάζει panel με το αντίστοιχο κόστος ,  άλλο 40-50 ευρώ και άλλο 300 , πλέον εκεί που έχουνε φτάσει η τηλεοράσεις η 32 ιντσών ούτε led με 50 ευρώ δεν αξίζει να αλλάξεις

Man μου,τελειες δεν εχει το πληκτρολογιο σου;

Κοντεψα να παθω ασφυξια,το διαβασα με μια ανασα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Για αυτο και εγω περιμενω 6μηνες συνηθως :P

Γιατι οχι; Μια χαρα το αξιζουν :P

Man μου,τελειες δεν εχει το πληκτρολογιο σου;

Κοντεψα να παθω ασφυξια,το διαβασα με μια ανασα.

έλα man μου , αν ήμουνα άριστος στα μαθήματα τις γλώσσας θα είχα τελειώσει πανεπιστήμιο όχι πολυκλαδικό για ηλεκτρονικός , αποκεί έχασα όλα τα μόρια

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τεχνικός είναι λαχείο τελικά! Από όσους έχει τύχει να συνεργαστώ, 9 στους 10 είναι ατζαμήδες και άσχετοι που τους έβαλαν να κάνουν τους τεχνικούς...1 στους 10 είναι πραγματικά διαμάντια, αλλά άντε να τους βρεις... Εμένα "τεχνικός" μου έσπασε digitizer από τάμπλετ, από την πολλή δύναμη να το ανοίξει, και πήγε να μου το πασάρει κλειστό μέσα στην σακούλα και στο κουτί του, ότι δεν μπόρεσε τελικά να το ανοίξει... Βγαίνω από το μαγαζί μπαίνω στο αμάξι ανοίγω την σακούλα και μπαίνω πάλι μέσα κατευθείαν...είχε κατακοκκινήσει και κοίταζε δεξιά αριστερά... Και το έστειλε σε άλλο σέρβις με δικά του χρήματα να αλλάξουν digitizer και να κάνουν και την επισκευή για την οποία το είχα πάει στον ίδιο...!

Άλλη περίπτωση... Ερχόταν τεχνικός pc κάθε τόσο στο γραφείο γιατί έπεφτε το δίκτυο... εντολές από δω από εκεί βαβούρα...και τελικά το πρόβλημα ήταν ένα καλώδιο δικτύου που το αλλάξαμε μόνοι μας...

Άλλη περίπτωση... χτυπάει ο σκληρός ενός server και χάνονται όλα τα δεδομένα!!! Και ζητάμε τον λόγο από τον τεχνικό που τον είχε στήσει και τον συντηρούσε... Εεεεε λέει, αυτά γίνονται... Σέρβερ τώρα με raid controller και hot swappable δίσκους έτσι;....

Ε από τότε όλοι οι τεχνικοί έχουν φάει κόκκινη κάρτα για εμένα, ο,τι μπορώ να κάνω διαβάζω και το επισκευάζω diy, για ο,τι χρειάζεται εξοπλισμό ή ειδικές τεχνικές γνώσεις απευθύνομαι σε σωστούς και τσεκαρισμένους επαγγελματίες ή στην αντιπροσωπεία αν είναι σε εγγύηση, ή κάτι εξεζητημένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...