Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα συμφορουμήτες. 

Εξηγώ πως έχει η κατάσταση γιατι παραπέμπει σε κοροϊδία. Να ξεκαθαρίσω πως ότι έρχεται στην εταιρία που δουλεύω, όπως και δέματα απο κούριερ, τα παραλαμβάνω πρώτα εγώ και μετά πάνε στον παραλήπτη του.

 

1/12/2020 (ή 30/11 δε θυμάμαι καλά) παραγγέλνω απο γνωστή αλυσίδα καταστημάτων στην Αθήνα ένα μόνιτορ, μία μπαταρία και ένα ποντίκι. Την επόμενη (ή παραεπόμενη) μέρα παραλαμβάνω (στη δουλειά) το μόνιτορ μόνο. Καλώ στο μαγαζί να δω αν και πότε θα έρθουν τα υπόλοιπα (μήπως υπάρχει έλλειψη) και μου λένε πως δεν ξέρουν γιατί ήρθε μόνο το μόνιτορ και πως θα στείλουν τα υπόλοιπα πράγματα αύριο. Αφού ξεπακετάρω βλέπω το τιμολόγιο πως είναι κομμένο στο όνομα της εταιρίας και όχι στο δικό μου. Βρε λες να το πέρασαν λόγο διεύθυνσης η να έγινε κάνα λάθος? Και το αφήνω στο λογιστήριο να το τσεκάρουν.

Την επόμενη μέρα με παίρνουν απο τη μηχανογράφηση της εταιρίας και απο συνεννοηθήκαμε κατάλαβα πως την ίδια μέρα απο το ίδιο μαγαζί παραγγείλαμε στην ίδια εταιρία δύο άτομα το ίδιο ακριβώς μόνιτορ. Οπότε αυτό που εγώ παρέλαβα ήταν του αλλουνού η παραγγελία και στην δικιά μου δεν παρέδωσαν το μόνιτορ γιατί νόμιζαν (όπως και εγώ) πως είχα ήδη παραλάβει.

Αφού κατάλαβα τι έχει γίνει επιτόπου παίρνω τηλέφωνο να διορθώσω το λάθος και αφού (ευτυχώς) κατάλαβε η κοπέλα το μπέρδεμα δε διαβεβαίωσε πως το μόνιτορ μου θα σταλεί τη Δευτέρα 7/12. Απο τότε σιωπή. Στα τηλέφωνα ή δεν απαντούν ή αν απαντήσουν (καλώντας απο άλλο αριθμό) η μόνη απάντηση που παίρνω είναι "θα σας καλέσει το εμπορικό μας τμήμα" που φυσικά δε καλεί ποτέ.

Η παραγγελία είναι εξοφλημένη. Το θέμα είναι πως το μόνιτορ που περιμένω για εμένα θα το πάρει ουσιαστικά ο άλλος που κράτησα εγώ τη δική του παραγγελία και το θέλει για δώρο! Οπότε δε μπορώ να του δώσω και το δικό μου ανοιγμένο. Εκτίθεμαι και στον άνθρωπο, γιατί πλησιάζουν οι γιορτές και χρόνος δεν υπάρχει. Να σημειώσω πως βάση site, η τιμή του μόνιτορ έχει ανέβει 50€ και δεν είναι διαθέσιμο σε κανένα κατάστημα τους.

Έτσι σκέφτομαι να πάω να αγοράσω απο άλλο μαγαζί να το δώσω στον άνθρωπο και να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω.

Τι να κάνω; Πως να τους τρέξω;

Δημοσ.

Η ευθύνη είναι του καταστήματος και πρέπει το ίδιο να διορθώσει το μπέρδεμα. Αν παρέμβεις σε οποιοδήποτε στάδιο θα τα κάνεις χειρότερα και δε θα βγάλεις άκρη με τίποτα.

δυστυχώς ότι έγινε έγινε και έχει δρόμο. Προτιμότερο είναι να έχεις γραπτή επικοινωνία μέσω email εξηγώντας λεπτομερώς την κατάσταση και να γράφεις ακόμα και τις ώρες μέρες που είχες τηλεφωνική επικοινωνία. Σε περίπτωση στραβής να μπορείς τουλάχιστον να καταγγείλεις το κατάστημα αν βγάλει την ουρά του απέξω στο Συνήγορο.

Κρατάς ΟΛΕΣ τις αποδείξεις-χαρτιά παραλαβής παραστατικά κούριερ και τα επισυνάπτεις στο email με το κατάστημα ΕΥΚΡΙΝΩΣ.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Η ευθύνη είναι του καταστήματος και πρέπει το ίδιο να διορθώσει το μπέρδεμα. Αν παρέμβεις σε οποιοδήποτε στάδιο θα τα κάνεις χειρότερα και δε θα βγάλεις άκρη με τίποτα.

δυστυχώς ότι έγινε έγινε και έχει δρόμο. Προτιμότερο είναι να έχεις γραπτή επικοινωνία μέσω email εξηγώντας λεπτομερώς την κατάσταση και να γράφεις ακόμα και τις ώρες μέρες που είχες τηλεφωνική επικοινωνία. Σε περίπτωση στραβής να μπορείς τουλάχιστον να καταγγείλεις το κατάστημα αν βγάλει την ουρά του απέξω στο Συνήγορο.

Κρατάς ΟΛΕΣ τις αποδείξεις-χαρτιά παραλαβής παραστατικά κούριερ και τα επισυνάπτεις στο email με το κατάστημα ΕΥΚΡΙΝΩΣ.

Έχω και το δικό μου τιμολόγιο (απο τα άλλα δυο αντικείμενα που είχε η παραγγελία όπου αναφέρει την οθόνη και χειρόγραφα "δε θα δώσεις οθόνη παραδόθηκε εχθες" αλλά και το άλλο τιμολόγιο του ανθρώπου όπου έχω την οθόνη.

Φοβάμαι πως μέσω email απλά δε θα απαντήσουν ποτέ. Σε χθεσινό τηλέφωνο μαζί τους, τους είπα πως δε γίνεται 5 φορές τουλάχιστον να μου έχετε πει πως θα με καλέσετε και δυο βδομάδες τώρα περιμένω τηλέφωνο, θα πρέπει να μιλήσω με το εμπορικό τμήμα σας άμεσα. Μου απάντησε πως με καλεί αμέσως και εννοείται απο εχθές περιμένω.

Θα στείλω και ένα μέιλ όταν γυρίσω και σκανάρω τα παραστατικά και αν μέχρι τις 20 δεν έχω καμία απάντηση αναγκαστικά θα κάνω καταγγελία με επιστροφή χρημάτων και θα αγοράσω την οθόνη για τον άνθρωπο απο άλλο κατάστημα.

Να πω πως οι εταιρίες κούριερ έχουν καθυστέρηση να κάνω υπομονή αλλά έχουν δικιά τους μεταφορική, εγγύηση γρήγορης παράδοσης και κάτι τέτοια δηλαδή ήμαρτον.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, greekfragma είπε

τί δουλειά έχεις εσύ να αγοράσεις την οθόνη για τον άλλο πελάτη, αδυνατώ να καταλάβω. Και επιμένεις κιόλας.

Επιμένω γιατί ο άνθρωπος τη πήρε για Χριστουγεννιάτικο δώρο για κάποιον 3ο.

Εγώ παρέλαβα την παραγγελία του και έχω ανοίξει την οθόνη οπότε συμφωνήσαμε όταν έρθει η δικιά μου σφραγισμένη να τη πάρει αυτός.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν παραλαμβάνω την δικιά μου παραγγελία, για να του δώσω την οθόνη, γιατί με γράφει το κατάστημα.

 

Δε ξέρω πως αλλιώς να το εξηγήσω, ουσιαστικά περιμένω να παραλάβω για να του τη δώσω μιας και έχω πάρει τη δικιά του.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, greekfragma είπε

τί δουλειά έχεις εσύ να αγοράσεις την οθόνη για τον άλλο πελάτη, αδυνατώ να καταλάβω. Και επιμένεις κιόλας.

Ανοιξε ξενο δεμα.
Περιμενει την ιδια οθονη και ο ιδιος.
Θελει να πιεσει το καταστημα να στειλει το δεμα του γρηγορα.

Good luck TS.

Δημοσ.

Καμιά τύχη.  

3 φορές έπιασα γραμμή και μόλις έδινα το τηλ που έγινε η παραγγελία με βάζαν σε αναμονή επί αόριστον.

Τη τέταρτη φορά άρχισα να γκαρίζω όταν μου είπαν πως θα με καλέσει το αρμόδιο τμήμα.

Αφού ξανά εξήγησα τι έχει γίνει στην υπάλληλο, την μια μου είπε πως βλέπει ότι η παραγγελία έχει επιστρέψει και πιστωθεί.

Λίγο μετά μου λέει πως έχει προγραμματιστεί και μετά πως έχει ήδη παραδοθεί.

Αφού ξανά άρχισα τις φωνές μου λέει δώστε μου ένα λεπτό να το συζητήσω με τον υπεύθυνο και σας καλώ πίσω.
 

Αυτό έγινε στις 5. Μάλλον η συζήτηση γίνεται στη ταινία interstellar γιατί ένα λεπτό κρατάει ώρες μιας και είναι 7.
 

Πραγματικά δύο βδομάδες απλα μου κλείνουν το τηλέφωνο στη μούρη και μου κάνουν ghosting. Δε ξέρω τι να κάνω.

Δημοσ.

 

23 ώρες πριν, greekfragma είπε

Η ευθύνη είναι του καταστήματος και πρέπει το ίδιο να διορθώσει το μπέρδεμα.

Το λαθος το εκανε ο TS εξ'αρχης,μη λεμε οτι θελουμε.

Ο τυπος πηρε να ζητησει τα ρεστα,και τα εκανε χειροτερα.

Φαντασου τι μπαχαλο εγινε εκει μεσα και ποσες παναγιες πεσαν,για λαθος αλλου.

Ενα πραμα ειχε να κανει ο ΤΣ,να ελεγξει το ονομα του παραληπτη,και αυτο δεν το εκανε.

Ακομα και ο τιτλος ειναι λαθος.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Το λαθος το εκανε ο TS εξ'αρχης,μη λεμε οτι θελουμε.

Ο τυπος πηρε να ζητησει τα ρεστα,και τα εκανε χειροτερα.

Φαντασου τι μπαχαλο εγινε εκει μεσα και ποσες παναγιες πεσαν,για λαθος αλλου.

Ενα πραμα ειχε να κανει ο ΤΣ,να ελεγξει το ονομα του παραληπτη,και αυτο δεν το εκανε.

Το ότι το λάθος που άνοιξα ξένο δέμα ήταν δικό μου το ξέρω. Απο την άλλη όλα τα δέματα της εταιρίας τα παραλαμβάνω εγώ. Παρεμπιπτόντως το "όνομα του παραλήπτη" ήταν μόνο το όνομα της εταιρίας. Το δικό μου το όνομα ή του συναδέλφου ήταν σε σφραγισμένο σελοφάν στο δέμα.

Ουσιαστικά περιμένω την τάδε Τετάρτη να μου έρθει το μεσημέρι η Χ οθόνη απο το Ψ μαγαζί και όντως έρχεται την στιγμή που την περιμένω. Παίρνω τηλ να ρωτήσω αν τα υπόλοιπα πράγματα της παραγγελίας θα έρθουν άλλη μέρα ή έγινε κάποιο λάθος. Μου λένε πως θα τα στείλουν την επόμενη και όντως τα στέλνουν. Όταν άνοιξα την οθόνη και είδα πως το τιμολόγιο είναι άλλου αφου επιβεβαίωσα πως είναι αλλουνού τους παίρνω και τους εξηγώ πως έγινε λάθος και να στείλουν την οθόνη κανονικά και αφου καταλαβαίνουν τι έγινε μου λένε πως θα τη στείλουν 7/12. Και απο τότε σιωπή. Με γράφουν κανονικά (πιθανόν γιατί έδωσαν την οθόνη και δεν έχουν τι να στείλουν?)

Το ότι άνοιξα του άλλου το δέμα στο κάτω κάτω δεν έχει καμιά σχέση με το γιατί δε μου στέλνουν την οθόνη μιας και με τον συνάδελφο τα βρήκαμε.

 

Δεν έχω πρόβλημα να καθυστερήσουν λόγο του φόρτου καταλαβαίνω τι δουλειά έχει πέσει. Η κοροϊδία του σε παίρνουμε τώρα τηλέφωνο και να μην με παίρνουν ποτέ, να με πετάνε σε γραμμή αναμονής για να με ξεφορτωθούν ή το στο στέλνουμε τη δευτέρα 7/12 και να έχουν περάσει 10 μέρες χωρίς να έχει έρθει.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Update:

Αφού μίλησε το b2b μας, στέλνουν άλλη απο το στοκ για τη λήξη της παρεξήγησης μιας και...κάποιος με το που είδε πως παραδόθηκε η παραγγελία τσούρνεψε την οθόνη (πιθανότατα). Αυτοί το ονόμασαν "μπέρδεμα στα λοτζιστιξ μας".

 

Στέλνουν άλλη σήμερα κι όλας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...